Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality

Opslaan
Delen
484, Moo 10, Pattaya 2nd Road, Soi 15, Pattaya 20150 Thailand
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 44
Expedia.com
US$ 46
Volledig restitueerbaar voor do 14 dec.
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
US$ 40
Hotels.comUS$ 46
PricelineUS$ 47
StayForLongUS$ 51
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (879)
Kamer en suite (239)
Zwembad en strand (167)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 82 van de 1.552 hotels in Pattaya
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Pattaya hoeft niet lang te duren. Welkom bij Mercure Pattaya Hotel, de ideale keuze voor reizigers.

Kamers bij Mercure Pattaya Hotel bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Mercure Pattaya Hotel ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Mercure Pattaya Hotel is gratis parkeren beschikbaar.

Mercure Pattaya Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Pattaya, zoals Beach road (0,3 km) en Boyztown (0,6 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Op zoek naar een Indisch restaurant? Misschien zijn Mantra Restaurant & Bar, Indian By Nature of Zaika Indian Restaurant in de buurt van Mercure Pattaya Hotel iets voor jou.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien is Walking Street Pattaya (1,0 km), een populaire attractie bij toeristen op loopafstand, iets voor jou.

Mercure Pattaya Hotel biedt je het beste van Pattaya, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis verblijf voor kinderen
Gratis shuttle of taxi
Zakencentrum met internettoegang
Parkeerplaats
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Zwembadbar
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Veilig
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Thai
1651beoordelingen29vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 619
  • 596
  • 278
  • 97
  • 61
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Worldtraveller1784 heeft een beoordeling geschreven apr 2018
Breda, Nederland332 bijdragen110 nuttige stemmen
Vergeleken met het vorige verblijf was deze verblijf teleurstellend. De kamers werden pas laat schoongemaakt (tegen 16:00) terwijl het kaartje "make up my room" er al hangt sinds 09:00. Vaak werden er geen douchegels en/of shampoo gegeven. En tot nu toe heb ik 2 verschillende schoonmaaksters gezien, en bij de ene kreeg ik naast de handdoeken voor het douchen normale handdoeken voor bijvoorbeeld je handen en/of gezicht. En bij de andere kreeg ik van die piepkleine handdoekjes...??? Bij het vorige verblijf had ik toen geen ontbijt gepakt, maar nu wel. En dat viel enorm tegen. Weinig keuze, en de eierstand die buiten staat (moet je maar net weten) had eieren, die al uren geleden gebakken waren, in een afgesloten schaal. Dat geldt ook voor de bacon, alleen liggen deze open en bloot op een bord. Die waren dus al flink afgekoeld, waardoor ze erg taai waren. Het positieve is wel dat de renovatie van de aqua bar af is, en dat het kinderzwembad een leuke update heeft gekregen. Ook de lobby heeft een update gekregen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van MercurePattaya, General Manager bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Gereageerd op 10 mei 2018
Dear Worldtraveller1784, Warm Greetings from Mercure Hotel Pattaya! May I begin by offering my most heartfelt apologies for your disappointment regarding you recent stay with us. On the one hand, I was extremely disappointed to learn that your room was not prepared to our usual exemplary standards. Be assured that this matter has already been strongly addressed with my Housekeeping Manager. I will also be increasing the frequency of my random room inspections to ensure all our rooms are perfectly prepared and cleaned as per the needs and timings of our valued customers. On the other hand, I am truly sorry to hear regarding the breakfast issues you have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your feedback regarding the breakfast has been conveyed to our Food and Beverage Manager and our Executive Chef, who are taking the necessary actions in order to improve the dining experience and the quality of the buffet. I remain hopeful we will hear from you again and have a chance to welcome you in Pattaya in not so distant future. Yours sincerely, Jagan Lacsher General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Worldtraveller1784 heeft een beoordeling geschreven sep 2017
Breda, Nederland332 bijdragen110 nuttige stemmen
+1
Het hotel heeft een mooie ligging tussen de uitgaansgelegenheden en shoppingmalls. Het personeel is ook vriendelijk en behulpzaam. Men heeft mij zelfs automatisch een upgrade gegeven met mijn gold status van het accor spaarprogamma. Normaal moet je daar zelf om vragen, hier dus niet. Hardstikke top! De kamer die ik kreeg was mooi en ruim, maar er waren helaas wel weinig beschikbare stopcontacten. En degene die wel beschikbaar waren, zaten op onhandige plekken. Ook deed de wifi heel erg slecht. Elke keer vielt ie weg.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van MercurePattaya, General Manager bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Gereageerd op 25 sep 2017
Dear Joel R, Greetings from Mercure Pattaya Hotel Thank you for taking the time to give us your kind feedback. We appreciate the scores you have given to our hotel regarding your stay here. Your scores will be passed down to our affable staff. I am certain that this will act as a motivation for them to continue striving for better and higher level of quality service. We look forward to hosting you again Yours sincerely, Jagan Lacsher General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
keessie2 heeft een beoordeling geschreven nov 2016
Netherlands6 bijdragen26 nuttige stemmen
Kakkerlakken, een vieze putlucht in de een sterren badkamer, haren van vorige bewoners van de kamer op de grond (ik ben kaal en ik heb ook geen prostitué op de kamer gehaald), zeer sober en keusloos ontbijt, een zogenaamd 4 sterren hotel onwaardig.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: november 2016
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van MercurePattaya, General Manager bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Gereageerd op 28 nov 2016
Dear Keessie2, Thank you for having taken the time to share your feedback with us and I sincerely regret that you did not fully enjoy your stay with us. Your comments have been reviewed together with our team this morning to ensure we keep on improving our service and facilities. Best regards, Gerald H. General Manager.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Willy D heeft een beoordeling geschreven aug 2016
Waregem, België27 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
Mercure hotel aan Soi 15 geboekt wegens de ideale ligging en vooral ook omdat er een fitness is wat voor mij een eerste vereiste is. Mercure is niet nieuw meer maar ziet er goed onderhouden uit met verzorgde kamers en een prachtig zwembad in een verzorgd kader. Het personeel is vriendelijk maar het merendeel spreekt en begrijpt heel slecht Engels. Tot daar het goede nieuws. Ik verbleef er bijna 7 weken maar mijn ervaring is dat het hotel niet geschikt is voor langere verblijven. De kamers zijn ruim maar er is te weinig ruimte om je kleding voor die periode te stockeren. De frigo is heel klein en volgepropt met kostelijke drank, zoals alles daar kostelijk is. Ook in de badkamer heb je weinig ruimte en onvoldoende licht om je te scheren. Hoewel er regelmatig gekuist wordt is er een groot probleem met de hygiëne, zoals je op de foto's kunt zien. Kleine mieren in de badkamer. Bijenzwermen en insecten op het balkon en vuilnis die er als decoratie blijft hangen. Op bepaalde dagen liepen er 3 centimeter grote kakkerlakken rond in de kamer en gekko's op de deuren. Ook 's nachts wakker geworden van een niet te harden stank op de gang die via de airco binnenkwam. Na verschillende keren de receptie verwittigd te hebben zijn ze eindelijk komen ruiken. Achteraf uitleg hierover gevraagd maar nooit antwoord gekregen. Op vrijdagavond is er een bbq, heel lekker en uitgebreid maar achteraf iedere keer diarree wat volgens mij komt omdat het vlees van de bbq bijna koud is tegen dat het kan geconsumeerd worden. Het is een typisch doorgangshotel, dagelijks komen er bussen met gasten en vertrekken er bussen met gasten. Voor gans het hotel (247 kamers) zijn er maar 2 liften die dus constant bezet zijn met lange wachttijd tot gevolg. Erger was het feit dat de loopbanden in de fitness het merendeel van mijn verblijf daar buiten dienst waren. Na 2 weken heb ik de manager van het hotel ter verantwoording geroepen maar zoals voor elk probleem daar ontkende hij eerst dat er een probleem was en toen ik bewijzen gaf antwoordde hij dan dat hij er niet van op de hoogte was. Het internet werkt maar is niet snel. Ook stond de badkamer op een bepaald moment onder water, de afloop was kapot. Besluit: Men moet daar dringend een nieuwe manager aanstellen, iemand die de zaken opvolgt en weet wat er in zijn hotel omgaat!!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2016
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: kamers voorkant bovenaan hebben zeezicht.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van MercurePattaya, Manager bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Gereageerd op 15 aug 2016
Dear Willy D, Thank you for taking the time to share your comments with us. I'm sorry that you had to encounter unpleasant experience while you are staying with us. Please allow me to express my sincerest apologies. I have noted that your various points of dissatisfaction and rest assure that we will be addressed with all teams level, to further improve our products and services. Once again thank you for your time and hope you will give us another chance on your next visit to Pattaya. Best regards, Jeerapong Hantulah Resident Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
nobe2016 heeft een beoordeling geschreven feb 2016
Ostend, Belgium1 bijdrage1 nuttige stem
Efficiente en vriendelijke service, op een goede locatie, gratis shuttle service naar centrum. De kamers zijn voldoende ruim en proper. Er is een groot zwembad met tuin, tijdens mijn verblijf was er heel wat lawaaihinder van een aangrenzende bouwplaats, hopelijk een tijdelijk fenomeen
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: februari 2016
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van MercurePattaya, Guest Relations Manager bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Gereageerd op 22 feb 2016
Beste nobe 2016 Dank u well voor uw commentar We appreciate the time you took to share your feedback and look forward to welcoming you back in the near future. Tot ziens! Gerald Hougardy, Algemeen Directeur
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 42 - US$ 54 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
accor hotel pattaya, mercure pattaya, mercure hotel pattaya
VOORHEEN BEKEND ALS
Mercure Pattaya Hotel
LOCATIE
ThailandProvincie ChonburiPattaya
AANTAL KAMERS
247
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HEETON CONCEPT HOTEL PATTAYA BY COMPASS HOSPITALITY (Pattaya, Thailand) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Attracties in de buurt zijn Michelle Tailor (0,4 mijl), Royal Garden Plaza (0,4 mijl) en Beach road (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Robin Hood Tavern, The Bistro en Zaika Indian Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en thai.
Zijn er historische locaties in de buurt van Heeton Concept Hotel Pattaya by Compass Hospitality?
Veel reizigers bezoeken Huay Yai Temple (11,8 mijl).