Het Zign Hotel is een enorm resort op Nakula Beach, Pattaya. Aan de overkant zijn echter de Premium Villas die een oase van rust bieden van de buslading toeristen die in het hoofdresort verblijven. Villagasten kunnen gebruikmaken van de faciliteiten in het hoofdgebouw van het hotel, waaronder de goed uitgeruste fitnessruimte en de sauna. Er is ook een klein privéstrand voor het hotel. Anders hebben gasten van de villa hun eigen privézwembad dat lekker rustig was. Het villagedeelte heeft een eigen restaurant, genaamd Moods, waar een uitstekend ontbijtbuffet werd geserveerd. De meeste gerechten zijn Chinees beïnvloed, er is een eistation en de gebruikelijke gebakjes en fruit als u de voorkeur geeft aan continentale gerechten. Service is erg goed, personeel herkende ons en op de tweede ochtend, bracht ons onze favoriete warme drank zonder dat we erom hoefden te vragen. We aten er ook voor het diner op een avond, en de Thaise curry's en voorgerechten waren uitstekend! Wat advies: 1. Gratis pendeldienst naar winkelcentrum Central Festival - de exploitanten van een winkelcentrum hebben een gratis pendeldienst die de resorts rondloopt om gasten naar het winkelcentrum te brengen. Wanneer u in het winkelcentrum aankomt, gaat u naar de informatiebalie om te vragen naar of boekt u de shuttle terug. Dat deden we niet en wachtten uiteindelijk meer dan 40 minuten op de "geplande" shuttle zonder resultaat. Toen de shuttles eindelijk verschenen, zeiden de chauffeurs dat ze ons niet konden meenemen omdat ze buiten dienst waren (om 20.00 uur). 2. Om bij winkelcentrum Terminal 21 te komen, raadde het hotel ons aan om een taxi limousine te nemen die 300 baht kost. We liepen uiteindelijk 3 km naar Terminal 21 en namen de baht-bus terug die ons 20 baht per persoon kostte. 3. Er zijn verschillende eetgelegenheden buiten het hotel, maar worden beheerd door de hotels. We ontdekten een klein charmant café net buiten het Zign Hotel en het serveerde heerlijke snacks en Thais eten. Ook een geweldige plek om een ijsje te pakken. We kochten ook vers gesneden fruit voor 50 baht per bord van de fruitverkoper buiten de Family Mart-minisupermarkt. 4. Voetmassage en Thaise massage kosten 200 baht voor een uur in de kuuroorden net buiten het hotel. De meeste zijn eenvoudig en schoon.…
We hebben hier een week doorgebracht. Het staat op een rustige plek, omdat het een rit van dingen is. De kamers waren groot en ruim, we boekten via het hotel en vroegen om een begane grond. Toen we aankwamen probeerden ze ons een bovenste verdieping te geven. We werden nooit met een glimlach begroet toen we naar het bureau gingen, ze zouden gewoon van hun telefoon af komen en naar ons kijken. We hadden geen warm water voor de douche of het bad na het bellen van de receptie kwam de dame en liet me zien waar de waterkoker was. De stroom bleef aan en uit gaan. Ik denk dat er maar een of twee personeelsleden waren die een beetje Engels konden spreken en ze zaten bij het ontbijt. We hadden om roomservice gevraagd en werden ongeveer 6 keer opgehangen omdat ze niet begrepen wat we zeiden, toen werd er op de deur geklopt en kwamen ze onze bestelling opnemen. We hadden ontbijt inbegrepen in ons pakket, maar er waren niet genoeg mensen in de villa's, dus stuurden ze ons aan de overkant naar hun andere hotel om te ontbijten. OMG ? het was als een andere wereld, ze spraken allemaal Engels, ze waren vriendelijk. Na het zien van het andere hotel beseften we dat we daar hadden moeten blijven en het extra geld niet aan de villa's hadden uitgegeven.…
Ik heb de Zign Hotel Premium Villa een maand voor het bezoek geboekt. Waar ik aankwam, zeiden ze dat de villa's werden gerenoveerd. . . Ze hadden niet het fatsoen om me van tevoren op de hoogte te stellen, als ze dat wel hadden gedaan, zou ik naar een andere plaats zijn gegaan. Ze plaatsten me in een junior suite, die matig was, vloeren waren stoffig en vies. Rondlopen was mijn voeten helemaal smerig. Toen wilde ik mijn koffiemok schoonmaken, dus ik dronk hem in de gootsteen en besefte dat ze de gootsteen niet eens goed ophingen en op de grond terechtkwamen (foto's bijgevoegd). Plus de receptie bellen was belachelijk, niet vriendelijk, moest meerdere keren bellen voordat iemand naar de kamer kwam om het te repareren en op te ruimen. Ik ben absoluut niets meer aan het boeken bij The Zign Hotel of Premium Villa. Ik raad je ook aan om het niet zo goed te doen. Ik heb de boekingsbevestiging die ik ontving ook toegevoegd om te verifiëren dat dit een echt bezoek was.…
Goed: Mooi zwembad, kamers zijn enorm, gemakkelijke toegang tot de Zign en de omliggende eetgelegenheden. Veel van de restaurants / cafés zijn in het bezit van de omliggende hotels, die waarschijnlijk enige buzz in het gebied zullen invoegen. Slecht: De ontvangst is enigszins verborgen. We gingen direct naar de premium villa's en konden onze weg 'in' niet vinden. Niemand hielp met tassen en we moesten ze een paar trappen op - het zou moeilijk zijn voor mensen met veel tassen / ouder. Onze vrienden gingen naar de centrale Zign-receptie en hadden iemand die ze in een golfbuggy en in de kamer bracht - dus misschien hebben we het systeem verpest.
Dit was de slechtste ervaring tijdens mijn korte reis. Ik werd zo grof behandeld door het hotelpersoneel dat ik mijn zustershotel moest ophalen om me op te halen en te regelen dat ik haar in haar hotel zou ontmoeten. Mij werd verteld dat er 's ochtends om 07.00 uur geen taxi's waren en ik kon het hotel pas om 11.00 uur verlaten of ik kon hun "chauffeur" 300 Baht betalen. De chauffeur was een willekeurige man met een busje. . . De manager van het hotel negeerde me toen ik om hulp vroeg en vroeg waarom er geen taxi's zouden zijn en vroeg of hij me een openbare zou kunnen noemen. Hij liep gewoon weg en zei nee omdat ik niet in het busje wilde stappen. Ik was in de war en gefrustreerd. Hoe kan een hotel hun gasten misschien op deze manier behandelen en hen vertellen dat ze nergens tot 11 uur konden komen en dat er geen openbare taxi's naar het hotel kwamen? Afgezien van de onbeleefde service - er was geen warm water - het internet is verschrikkelijk - er is GEEN luchthaventransfer hoewel alle websites beweren dat dit iets is dat zij aanbieden. - alles is 100% verouderd Ik zal hier nooit meer verblijven en iedereen ten zeerste aanbevelen om elders te boeken.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding