Hotel Sarakawa
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Hotel Sarakawa Lome! Je ‘tweede thuis’ in Lome. Het kleine hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Hotel Sarakawa Lomekunnen bezoekers naar Grande Mosquee (4,8 km) en Eglise Evangélique Presbytérienne Lome (5,0 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Lome.
De kamers bevatten airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Sarakawa Lome biedt 24 uursreceptie, roomservice en bagageopslag aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Sarakawa Lome gebruikmaken van een zwembad en een restaurant die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Op zoek naar een eetgelegenheid? Alt Munchen (0,6 km), Le Phenicien (0,7 km) en Restaurant Le Mercure (0,0 km) liggen allemaal op loopafstand van Hotel Sarakawa Lome.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals Lome abandoned bridge.
Bij Hotel Sarakawa Lome geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Lome aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 13
- 38
- 44
- 23
- 23
- Filteren
- Nederlands
Ons verhaal: we gingen naar de receptie om geld te wisselen. Ze beginnen enorm moeilijk te doen omdat we 2 handdoeken willen meenemen aan het strand. Er ontstaat een discussie en ze beginnen onder hun te spreken en negeren ons. Wanneer ik vraag met ons te communiceren, gaan er in de aanval en roepen ze tegen ons. We laten de handdoeken achter en vragen een taxi. De taxi komt aan, geen officiële taxi, vol blutsen en duct tape.. hij vraagt 5000 XOF ipv de normale prijs 2000 om naar Pure Plage te gaan. We weigeren dit en meneer kruipt al roepend in zijn taxi, wanneer we weg wandelen sist hij naar ons om ons terug te roepen. We weigeren en gaan het hotel binnen, we hebben absoluut geen vertrouwen meer!
We besluiten toch naar het zwembad te gaan en halen voor de tweede keer handdoeken op: 1 per persoon opeens. Dus we moeten kiezen: of eentje over het bed leggen of om ons mee af te drogen.
Wanneer we zeggen dat we net 2 handdoeken hebben binnengebracht blijft de meneer 1 per persoon roepen. Hoe is dit mogelijk?
Wordt hier enkel geroepen en gediscussieerd met de gasten, waar is de hospitaliteit?
Deze aanpak heb ik nog nergens ter wereld meegemaakt. Dit hotel wordt verkocht aan een 4 sterrenprijs, in werkelijkheid is dit abominabel en gewoon slecht. Geen respect.
Ontbijt weinig keuze en buffet is pover.
Lunch aan zwembad weinig smaak.
Diner « vegetarische marktoptie » gevraagd. Wat kreeg ik voor 12 euro: een koude salade dat je normaal als bijgerecht krijgt. Teruggestuurd en dan krijg je de vraag: wat moeten we hier nu mee? Het personeel wordt dan nog eens boos op jou.
Er is een weg naar het strand dat precies werd aangemaakt voor het hotel, maar is nooit afgemaakt. Het ligt vlak aan het strand maar je kan er niet alleen naartoe, het is niet veilig.
Airco werkt niet! Licht op het terras werkt niet.
Kamer basic, voor Afrika misschien ook. Volgens EU waarden een 1/10. De douche is beschimmeld. Om te activeren moet je aan de slang trekken (?!!)
Overal haren te vinden, niet in diepte gekuist.
Handdoeken nog vuil, ik vrees dat deze niet vervangen zijn.
Terras en de stoelen zijn niet gekuist
Geen extra rol toiletpapier en de kamers worden tijdens het verblijf niet gekuist. Je mag dus zelf gaan vragen achter een extra rol toiletpapier.
Hier kan dus echt alles gebeuren wat je vreest. Geen water in douche, slecht eten, geen stroom, geen Wi-Fi die werkt, geen dry clearning terwijl ze het wel aanbieden (vorige keer omdat het zondag was, nu omdat de machine nog steeds stuk is)...
Dit hotel is geen 1 ster waard.
Zoek een alternatief en blijf hier weg.
Ontbijt is in een paviljoen achter het hotel, gezellig maar ik heb toch vragen bij de voedselveiligheid.
Prijzen voor restaurant en ontbijt zijn zeker niet goedkoop.
Vraag zeker kamer met zeezicht want de straatkant is heel lawaaierig.
Om met het positieve te beginnen: prachtige locatie met een mooie tuin.
Het hotel zelf zijn ze aan het verbouwen, wij hadden nog een oude kamer aan de straatkant. We hebben geen enkele keer warm water gehad, wat eigenlijk niet kan.Tussen 00u en 4u is er zelfs totaal geen water, en als je daarvoor naar de receptie belt, lachen ze er gewoon mee. Mijn vrouw was "not amused"...
De kamers zijn verzorgd, maar daar is ook alles mee gezegd. Ruim dat wel, maar dringend aan een opfrisbeurt toe.
Het zwembad is groot, maar was een halve meter te weinig gevuld, waardoor er ook geen circulatie (en dus ook reiniging) van het water mogelijk was.
De fitness, waarvan sprake op de website, is blijkbaar reeds enkele jaren "under construction"
Dit is dus, zoals eerder reeds gezegd, een hotel met veel potentieel, maar het wordt tijd dat men er iets mee doet...
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding