Hotel Sarakawa
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Sarakawa

Encore une vue des abords de la piscine
Reiziger (166)
la Piscine
Zwembad en strand (25)
Kamer en suite (10)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 148 per nacht, 18/9 - 19/9
€ 171
per nacht
€ 142
per nacht
€ 112
per nacht

sep

okt

18 sep

20 sep

22 sep

24 sep

26 sep

28 sep

30 sep

2 okt

4 okt

6 okt

8 okt

10 okt

12 okt

14 okt

16 okt

18 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

3,0
Nr. 22 van 26 kleine hotels in Lome
4,1 van 5 bollen
Locatie
3,7 van 5 bollen
Hygiëne
3,3 van 5 bollen
Service
3,1 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Welkom bij Hotel Sarakawa Lome! Je ‘tweede thuis’ in Lome. Het kleine hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Tijdens hun verblijf bij Hotel Sarakawa Lomekunnen bezoekers naar Grande Mosquee (4,8 km) en Eglise Evangélique Presbytérienne Lome (5,0 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Lome.

De kamers bevatten airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Sarakawa Lome biedt 24 uursreceptie, roomservice en bagageopslag aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Sarakawa Lome gebruikmaken van een zwembad en een restaurant die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Op zoek naar een eetgelegenheid? Alt Munchen (0,6 km), Le Phenicien (0,7 km) en Restaurant Le Mercure (0,0 km) liggen allemaal op loopafstand van Hotel Sarakawa Lome.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals Lome abandoned bridge.

Bij Hotel Sarakawa Lome geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Lome aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Nachtclub/dj
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Zwembadbar
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Solarium
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Dakterras
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Geluidsdichte kamers
Schoonmaakservice
Roomservice
Vipkamervoorzieningen
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Klassiek
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Frans
141beoordelingen1vraag en antwoord2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 13
  • 38
  • 44
  • 23
  • 23
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Shaunidevos heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Tervuren, België
+1
1,0 van 5 bollen
Het personeel in het algemeen kan nog wat leren van hospitaliteit. Ik reis over de hele wereld en deze « service » is ongezien. Het personeel is niet schuchter om meteen in de aanval te gaan en begint zelfs te roepen als het hun niet aanstaat.
Ons verhaal: we gingen naar de receptie om geld te wisselen. Ze beginnen enorm moeilijk te doen omdat we 2 handdoeken willen meenemen aan het strand. Er ontstaat een discussie en ze beginnen onder hun te spreken en negeren ons. Wanneer ik vraag met ons te communiceren, gaan er in de aanval en roepen ze tegen ons. We laten de handdoeken achter en vragen een taxi. De taxi komt aan, geen officiële taxi, vol blutsen en duct tape.. hij vraagt 5000 XOF ipv de normale prijs 2000 om naar Pure Plage te gaan. We weigeren dit en meneer kruipt al roepend in zijn taxi, wanneer we weg wandelen sist hij naar ons om ons terug te roepen. We weigeren en gaan het hotel binnen, we hebben absoluut geen vertrouwen meer!
We besluiten toch naar het zwembad te gaan en halen voor de tweede keer handdoeken op: 1 per persoon opeens. Dus we moeten kiezen: of eentje over het bed leggen of om ons mee af te drogen.
Wanneer we zeggen dat we net 2 handdoeken hebben binnengebracht blijft de meneer 1 per persoon roepen. Hoe is dit mogelijk?
Wordt hier enkel geroepen en gediscussieerd met de gasten, waar is de hospitaliteit?
Deze aanpak heb ik nog nergens ter wereld meegemaakt. Dit hotel wordt verkocht aan een 4 sterrenprijs, in werkelijkheid is dit abominabel en gewoon slecht. Geen respect.

Ontbijt weinig keuze en buffet is pover.
Lunch aan zwembad weinig smaak.
Diner « vegetarische marktoptie » gevraagd. Wat kreeg ik voor 12 euro: een koude salade dat je normaal als bijgerecht krijgt. Teruggestuurd en dan krijg je de vraag: wat moeten we hier nu mee? Het personeel wordt dan nog eens boos op jou.

Er is een weg naar het strand dat precies werd aangemaakt voor het hotel, maar is nooit afgemaakt. Het ligt vlak aan het strand maar je kan er niet alleen naartoe, het is niet veilig.

Airco werkt niet! Licht op het terras werkt niet.
Kamer basic, voor Afrika misschien ook. Volgens EU waarden een 1/10. De douche is beschimmeld. Om te activeren moet je aan de slang trekken (?!!)
Overal haren te vinden, niet in diepte gekuist.
Handdoeken nog vuil, ik vrees dat deze niet vervangen zijn.
Terras en de stoelen zijn niet gekuist
Geen extra rol toiletpapier en de kamers worden tijdens het verblijf niet gekuist. Je mag dus zelf gaan vragen achter een extra rol toiletpapier.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Ik zou naar betere kwaliteit en gastvrijheid op zoek gaan.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
657w heeft een beoordeling geschreven jun 2019
1,0 van 5 bollen
Ongelooflijk slecht!
Hier kan dus echt alles gebeuren wat je vreest. Geen water in douche, slecht eten, geen stroom, geen Wi-Fi die werkt, geen dry clearning terwijl ze het wel aanbieden (vorige keer omdat het zondag was, nu omdat de machine nog steeds stuk is)...

Dit hotel is geen 1 ster waard.
Zoek een alternatief en blijf hier weg.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kvv3583 heeft een beoordeling geschreven nov 2016
Paal, België
2,0 van 5 bollen
Ooit was dit zeker een parel, nu is de pracht van weleer minder te merken. Kamers zijn dringend aan renovatie toe, airco is een ramp, frigo maakt lawaai maar koelt amper en de matrassen zijn volledig doorgelegen.
Ontbijt is in een paviljoen achter het hotel, gezellig maar ik heb toch vragen bij de voedselveiligheid.
Prijzen voor restaurant en ontbijt zijn zeker niet goedkoop.

Vraag zeker kamer met zeezicht want de straatkant is heel lawaaierig.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruben D heeft een beoordeling geschreven mei 2016
België
3,0 van 5 bollen
We verbleven hier 3 nachten.
Om met het positieve te beginnen: prachtige locatie met een mooie tuin.
Het hotel zelf zijn ze aan het verbouwen, wij hadden nog een oude kamer aan de straatkant. We hebben geen enkele keer warm water gehad, wat eigenlijk niet kan.Tussen 00u en 4u is er zelfs totaal geen water, en als je daarvoor naar de receptie belt, lachen ze er gewoon mee. Mijn vrouw was "not amused"...
De kamers zijn verzorgd, maar daar is ook alles mee gezegd. Ruim dat wel, maar dringend aan een opfrisbeurt toe.
Het zwembad is groot, maar was een halve meter te weinig gevuld, waardoor er ook geen circulatie (en dus ook reiniging) van het water mogelijk was.
De fitness, waarvan sprake op de website, is blijkbaar reeds enkele jaren "under construction"
Dit is dus, zoals eerder reeds gezegd, een hotel met veel potentieel, maar het wordt tijd dat men er iets mee doet...
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2016
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Kies een kamer aan de tuinzijde
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
TheSC0TTMan heeft een beoordeling geschreven jun 2017
Franschhoek, Zuid-Afrika
1,0 van 5 bollen
Een van de slechtste ervaringen die we ooit hebben gehad! Kun je je voorstellen waren we enthousiast om terug te keren naar Tsjaad (een van de slechtste landen in Afrika) na deze ervaring. Het personeel van het hotel zijn allemaal onbeschoft en onprofessioneel en gewoon smerig smerig smerig. We hadden een kamer geboekt via hun eigen website voor een conferentie waarvoor we werden geacht een speciaal tarief. Bij aankomst worden ze absoluut weigerde eer aan de conferentie tarief tenzij we annuleren de voorafgaande boeking en re - boek bij het hotel. Hoewel we gebruikten hun eigen website, beweerden dat ze de boeking site is niet de hunne en beweerden dat zij geen greep hebben op de op - online reservering systeem! Goed waarom de hel heb je gips uw naam en logo over de boeking site en vordering is uwe als het niet? ? ! De boeking kwam direct vanaf de website! Dus toch. . . We hebben het annuleren van de vorige boeken die beweert een nacht annuleringskosten in rekening gebracht omdat het niet gedaan de dag voordat we aankwamen! En na al dat. . . Deze incompetent hotel gebracht het volledige tarief toch! ! ! ! Dus bij het verlaten van het hotel, ze hadden het verschil in contanten, wat ze deden gelukkig, maar we zijn vertrokken met enkele nutteloze obscure buitenlandse valuta niemand herkent. Had laten vervangen op de luchthaven. Bovendien tijdens het gehele verblijf waren er problemen met airconditioning, vuil of geen handdoeken, onbeschoft personeel, vieze kamers, onbekwaamheid overal en een iets verderop - recht ellendige hotel. Kon niet eens een bezoek brengen aan het strand tegenover het hotel omdat veiligheid zei dat we konden worden aangevallen! Nooit meer. . . . Nooit nooit nooit. Iedereen beweert dit is een goed hotel waarschijnlijk woont in een stro shack met een modder verdieping en geen elektriciteit.
Meer lezen
Language Weaver
Datum van verblijf: mei 2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dulce R heeft een vraag gesteld okt 2016
Caracas, Venezuela58 bijdragen4 nuttige stemmen
Debo colocarme la vacuna de fièvre amarilla para ir à Togo ?
Shaunidevos heeft een tip geschreven (mrt 2024)
Tervuren, België45 bijdragen41 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Ik zou naar betere kwaliteit en gastvrijheid op zoek gaan."
Volledige beoordeling lezen
Ruben D heeft een tip geschreven (mei 2016)
België38 bijdragen15 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
"Kies een kamer aan de tuinzijde"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Lome uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 108 - € 174 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TogoMaritime RegionLome
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL SARAKAWA (Lome, Togo) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Sarakawa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Sarakawa?
Attracties in de buurt zijn Grand Marche (4,6 mijl), Monument de l'Independance (5,5 mijl) en Palais De Lomé (6,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Sarakawa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Sarakawa?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Sarakawa?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Sarakawa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Table Du DG, Songhai en Akwaba Pool Bar & Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Sarakawa?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Sarakawa vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Sarakawa verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Sarakawa?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Sarakawa?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Hotel Sarakawa zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Sarakawa?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en frans.
Alle Lome hotelsHoteldeals voor LomeLastminutehotels in LomeHotels in de buurt van Hotel Sarakawa
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's