Welkom bij The Watergate Hotel Georgetown! Je ‘tweede thuis’ in Washington DC. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Watergate Hotel kunnen gasten Bureau of Engraving and Printing (2,6 km) en Ford's Theatre (2,7 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Washington DC.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, minibar en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij The Watergate Hotel Georgetown.
Het hotel heeft dakterras, conciërge en roomservice. Daarnaast biedt The Watergate Hotel Georgetown een zwembad en een lounge aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Als je graag naar een sushirestaurant gaat, ligt The Watergate Hotel Georgetown in de buurt van The Hamilton, Farmers Fishers Bakers en Kaz Sushi Bistro.
Als je tijd over hebt, raden we Georgetown, White House en "The Exorcist" Steps aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Bij The Watergate Hotel Georgetown geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Washington DC aan je voeten.
heel mooi design hotel met geweldige geschiedenis: op zaterdag 17 juni 1972 worden inbrekers gesnapt in het nationale hoofdkwartier van de Democratische partij (naast het hotel). De rest is bekend! Verder hadden we het geluk dat FC Barcelona ook in het hotel logeerde (toernooi in USA). Dit betekende kijken of je Messi, Suarez of Neymar kon zien.. en dat lukte. Een erg grappige bijkomstigheid.
Dus het hotel zelf is in orde, het probleem dat ik heb is dat ze me 1078 in rekening hebben gebracht. 00 dollar per ongeluk! Dus ik ging met de manager praten omdat de man aan de balie geen idee heeft wat hij aan het doen is en alle kamers waar we in zaten te veel in rekening had gebracht! De manager zei dat onze fout ik de transactie zal terugdraaien, wat ik prima vond. Ga naar de kassa ondertekende een rekening voor 169 . 00 voor resorttoeslagen (geboekt via een derde partij), wat wederom prima was. Tot ik mijn rekening controleerde en ze nog eens 528 dollar in rekening brachten. Ik belde en de man aan de balie zei dat hij de manager was, hij is niet degene die het allemaal verpest, dus ik zei dat wanneer de echte manager er is, ik terug zal bellen. Ik belde terug en hij zei dat de manager het druk had, dus nam hij mijn naam en nummer, 5 uur later niets! Ik bel terug en hij vraagt weer om mijn gegevens, ik zei dat je die hebt! Dan 2 uur later belt de andere manager en zegt dat de 528 omgekeerd is. Kijk en hij wordt er weer in gestort, de 1028 heeft het 6 dagen later nog steeds niet. Dus bijna $ 1700 in rekening gebracht, hebben ze per ongeluk toegevoegd, dus houd je account in de gaten en nu na nog 2 e-mails moet je bellen om ze me te laten antwoorden, omdat ze dat niet alleen doen. Het waren slechts 7 moeders die probeerden hun dochters mee te nemen op een excursie die door school werd geannuleerd en nu zijn we duizenden kwijt omdat ze elke kamer extra bedragen in rekening brachten! Danielle Graham…
Hij was een ongelooflijke hulp en geweldige service voor mijn problemen en hij blijft de beste. Ik had zoveel problemen met mijn 2 kamers, maar hij zorgde ervoor dat ik werd ondergebracht en goed werd verzorgd. Ik vertrok blij en dankbaar dat ik terugkom om te blijven
2 sterren voor Christus was de spa goed. We komen aan en we wachten een uur tot de kamer klaar is, want deze moet worden geïnspecteerd door een ingenieur en de huishouding. We checken in en de verwarming is kapot. Noem ze 5 x eindelijk komt er een monteur (die klaarblijkelijk heeft getekend voor de uurlange inspectie?) op bezoek en zegt dat hij het repareert en zo terugkomt. Een uur later is hij er nog steeds niet en we hebben geen idee wat er aan de hand is. Bel ze een 6e keer alleen voor hen om ons te vertellen dat het pas morgen zal worden opgelost en ze bieden aan om ons te downgraden naar een slechtere kamer (op de derde verdieping versus onze huidige kamer op de bovenste verdieping met uitzicht). Lol. Op dit moment is het 20.00 uur en niet de moeite waard. Restaurant was ook slecht, $ 200 uitgegeven voor niets geweldigs. Zalm kwam er niet gaar uit en doorschijnend moest wachten tot ze het echt weer kookten. Aan het einde van dit alles bieden ze zelfs geen korting of iets anders voor een vreselijke ervaring. Zal niet terugkomen. Als je een 5-sterrenervaring wilt, ga dan naar het Mandarin Oriental. Deze plaats vliegt alleen op de naam.…
Eind augustus zouden mijn ouders en ik daar een week blijven. De dag dat we aankwamen kostte het ons meer dan een uur om in te checken. Het hotel was vol, dus ze hadden alleen een kamer met een kingsize bed, maar we waren met 3 personen. We vroegen om een extra bed en ze zeiden dat ze het voor ons zouden regelen. We verlieten het hotel voor het avondeten en toen we terugkwamen, zetten ze het bed niet op. Toen we de receptie belden, lieten ze me 30 minuten in de wacht staan en namen nooit meer op. Ik moest naar de receptie om te horen dat het hotel vol was en dat ze geen extra bedden hadden (let wel, het was al middernacht). Ik vroeg om met de manager te praten en ze weigerde met me te komen praten, ze zeiden dat als we niet blij waren de oplossing zou zijn om het hotel te verlaten, en dat was precies wat er gebeurde. Mijn familie en ik moesten midden in de week om 1 uur 's nachts in DC een hotel vinden omdat ze ons niet wilden helpen met een eenvoudige taak. Daarnaast is het belangrijk om iedereen die in het hotel verblijft eraan te herinneren dat het dak super beroemd is, dus vanaf 21.00 uur worden de liften druk en is het onmogelijk om in minder dan 30 minuten in de liftlijn naar uw kamer te gaan. Ohh en mijn vader kwam vast te zitten in de lift en toen hij de noodknop belde, zeiden ze dat ze het druk hadden en zouden afmaken wat ze aan het doen waren om vervolgens te helpen de lift te repareren.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding