Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fairmont Washington D.C. Georgetown

Opslaan
Delen
2401 M Street, NW, Washington DC, DC 20037-1408
Hotel e-mailen
Update van het hotel: deze gelegenheid heeft aangegeven veiligheidsmaatregelen te nemen tegen COVID-19.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Speciaal tarief beschikbaar
Expedia.com
370 US$
View deal
Gratis annuleren tot 04/10/21
Travelocity
Fairmont
424 US$
361 US$
View deal
BESPAAR 63 US$
Gratis annuleren tot 04/10/21
Booking.com
travelup.com
Trip.com424 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (768)
360
Panorama’s (3)
Video's (4)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Een opmerking van Fairmont Washington D.C. Georgetown
Bijgewerkt op 23/07/20

Over

Nr. 21 van de 153 hotels in Washington DC
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Eco-leaders Niveau Goud

Op zoek naar een accommodatie in Washington DC? Dan kun je terecht bij Fairmont Washington, D.C. Georgetown, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Washington DC aan je voeten ligt.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij Washington Dc Fairmont eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een verwarmd zwembad en een restaurant. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Tijdens hun verblijf bij The Fairmont Washington Dc Hotelkunnen bezoekers naar Bureau of Engraving and Printing (2,8 km) en National Mall (The Mall) (3,1 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Washington DC.

Probeer in Washington DC lokale favorieten, zoals kreeft, bij Old Ebbitt Grill, Founding Farmers of Filomena Ristorante - Georgetown.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals Ford's Theatre, Old Post Office Pavilion en Hillwood Estate, Museum & Gardens.

Fairmont Washington, D.C. Georgetown is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Washington DC te ontdekken.

Meer lezen
Kamer en suite (336)336
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Menu's voor speciale diëten
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Buitenopenhaard
Buitenmeubelen
Geldautomaat bij gelegenheid
Butlerservice
Portier
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Films on demand
Vipkamervoorzieningen
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Prijs-kwaliteitverhouding
Eco
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Speciaal tarief:Speciaal tarief beschikbaar
3.795beoordelingen64vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.609
  • 850
  • 199
  • 85
  • 52
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Rob Achterbergh Copier heeft een beoordeling geschreven apr. 2020
Amsterdam, Nederland50 bijdragen68 nuttige stemmen
Ik ben een graag fan van de Fairmont hotels. De hotels hebben altijd wel iets speciaals, zo ook de Fairmont Washington D.C. Het hotel heeft de fairmont look, maar de lobby is in een modern jasje gestoken. Op de kamer heb ik niets op aan te merken, alles was in een perfecte staat. Het ontbijt is echt geweldig. De mensen die er werken geven service met een lach, Het hotel ligt niet heel erg centraal. het is nog een best stukje lopen naar de monumenten. Maar voor ons was dat geen probleem. Ik was mijn kussen vergeten in de kamer (Dom). Ik heb het hotel opgebeld en ze hebben het gratisopgestuurd naar het andere hotel in Boston. Top gedaan!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Diana Bulger, Other bij Fairmont Washington D.C. Georgetown
Gereageerd op 20 apr. 2020
Dear RobbieA_13, Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted that we were able to return your pillow. Sincerely, Mark Huntley, General Manager
Meer lezen
MarleenB_RP heeft een beoordeling geschreven mrt. 2018
1 bijdrage
Uitstekende ligging, kortbij Georgetown maar ook niet te ver van het centrum. Zeer mooie en grote kamer, met faciliteiten voor koffie en thee. Goed verzorgd ontbijt, uitstekende service, zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Thomas I heeft een beoordeling geschreven sep. 2017
6 bijdragen
Wij hebben met twee personen in twee aparte kamers, 4 nachten in dit hotel geslapen. Ik ben alles behalve tevreden en raadt het iedereen pertinent af om hier te verblijven! Het verblijf heb ik geboekt via American Express travel. De reservering was volgens het hotel maar gedeeltelijk binnengekomen. Dit kan gebeuren lijkt mij, helaas waren ook de speciale ‘’privileges’’ waarvan je geniet met AMEX kaart niet bekend/doorgekomen. Dit vond ik vervelend en dit zou worden opgepakt. Ik zou hierover binnen het uur over worden gebeld op mijn kamer. Ik ben allereerst naar de kamer gegaan om mijn spullen netjes af te geven. Het viel mij op dat de kamer muffig en stoffig was, tevens had de kamer ook niet het beloofde uitzicht op de tuin. Ik ben dus weer terug naar beneden gegaan en heb aangegeven, dat ik graag hetgeen wilde dat ik geboekt had. Hier werd nogal laconiek op gereageerd ‘’ Alle gebouwen zijn even hoog in DC, een uitzicht zal je dus zeker niet hebben’’, dit snap ik zelf ook wel! Een uitzicht op een sfeervolle tuin is altijd beter dan een blokbeton. Ook was de kamer die ik eerst kreeg stoffig, ik heb daarom gevraagd of ze de andere kamer, eerst konden schoonmaken. Dit werd gedaan. Met de nieuwe sleutels in de hand, en een schone kamer, met goede moet de koffers overgebracht. In de nieuwe kamer, was er het zelfde probleem! Overal trof ik stof aan, en de schoonmaakster was notabene net geweest? Tussen neus en lippen door had ik naar het hotel gebeld over de kamer faciliteiten, ik heb aangegeven graag een douche te willen, eventueel naast een bad. Vòòr het boeken aangegeven dat ik ging boeken en deze wens had. De kamer had alleen een kleine badkuip….. Ik heb op dit moment besloten dit de volgende dag even aan te kaarten en te kijken of er een oplossing was. Ik ben een vrij simpel persoon. Ik verwacht van een hotel dat het schoon is, een douche heeft met warmwater en een bed. Meer dan dit niet. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag even contact opgenomen en vriendelijk aangegeven welk verzoek ik had. Mij werd verteld dat ze dit konden oplossen, na even gewacht te hebben kwam de oplossing. Ze konden me een kamer geven die alleen een douche had. Dit zou 150 dollar per nacht extra kosten. WHAAAT! Bovenstaande weer aangegeven, maar daar konden ze niks mee. Ik heb mezelf er maar bij neergelegd. Die avond was het weer raak met de zelfde medewerker van de receptie (Eduard). De reis had ik al betaald via de site van American Express, echter heeft Eduard uit zich zelf mijn kaart proberen te autoriseren (waarvoor is me nog steeds niet duidelijk) en dit werd geweigerd. Hij belde me rond 22:00 wakker om dit aan te geven en te vragen of ik DIRECT naar beneden wilde komen met een andere kaart. Heb hem toen even verteld dat ik hier niet aan ging beginnen en dat ik de volgende dag wel even zou komen. Hij gaf aan dat ik ze kon bellen met de hotel telefoon. Ook American Express benaderd met dit verhaal. Volgende dag werd ik door American Express benaderd, zij hadden dit probleem besproken en opgepakt met de manager Gwen. Ik werd door hun zelf gebeld en zij gaven aan dat ik beneden langs kon voor de oplossing. De manager bood haar verontschuldiging aan voor alles wat er gebeurd was en was echt super welwillend. Ze heeft mijn kamer direct zonder extra kosten geüpgraded naar de Ambassador Suite. We zijn samen nog even wezen kijken of deze kamer was, wat ik zocht, dat was het zeker en zelfs meer! Wel een klein probleempje en dat was weer het stof. Ze zou een schoonmaakster langssturen. Schoonmaakster was geweest, op naar de nieuwe kamer. Bij binnenkomst viel het al weer gelijk op, het was stoffig. Deze keer foto’s gemaakt en het beneden laten zien. Opnieuw was de schoonmaakster er en heb ik het allemaal laten zien. De kamer en alles eromheen was eindelijk naar wens! Op basis hiervan besloten ons verblijf met 3 dagen te verlengen. Dit was mogelijk volgens Gwen en zou ze terugkoppelen. Ik had s’avonds nog niks gehoord en heb het zelf nagevraagd. Werd al snel gebeld door mijn grote vriend Eduard. Kon toch allemaal geregeld worden, maar moest voor die 3 dagen wel 100 dollar per nacht en per kamer extra betalen. Uiteindelijk maar akkoord gegaan, had inmiddels het andere hotel wat we geboekt hadden al geannuleerd, omdat Gwen het zou regelen. Niet te vergeten, zijn we de volgende dag, buiten het hotel gaan eten. Overal gebruik ik UBER en dit ook in de USA. Ze zien mij de hele dag komen en gaan met UBERs en dit al drie dagen lang. Er werd mij verteld dat het hotel ook een eigen taxi had, dit was als service voor de gasten binnen DC. Ik kon na het eten worden opgehaald en kreeg een nummer. Na het eten heb ik gebeld, en ben ik in de regen buiten, 15 minuten in de wacht gezet. Heb toen maar opgehangen en opnieuw gebeld. Daar was mijn grote vriend weer, vertelde mij doodleuk dat dit een service was tot 20:00 en dat ze niemand deden ophalen. Vind ik zeker geen probleem, maar zeg dit dan de eerste keer voor je me 15 min laat wachten. Ik heb op basis hiervan besloten, de volgende dag uit te checken. Speciaal hiervoor naar Eduard gevraagd, interesseerde hem niet ‘’OK, Bye’’ was zijn reactie. Hij wilde niet weten waarom we eerder weggingen. Wel wil ik opmerken dat de overige faciliteiten prima zijn. De vallet parking is attent en vriendelijk, de F&B medewerkers geven top service en de fitness- en zwemfaciliteiten zijn ook ruim voldoende. Gwen is wat mij betreft een topper, alleen jammer dat ze er amper is en een complete poppenkast speler aan de leiding zet. Samenvattend, het hotel front desk personeel schiet ernstig te kort in kennis, aan de schoonmaak mag zeker wat gedaan worden, afspraken die gemaakt worden, worden niet nagekomen en/of alleen in hun financiële voordeel en de communicatie is ondermaats. Tot slot is mij ook nog eens voor 15 minuten bellen met NL, 250 dollar aan belkosten in rekening gebracht. Wat voor alle standaarden buiten proportioneel is. Dit willen ze ook niet nader verklaren.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van FairmontDC, General Manager bij Fairmont Washington D.C. Georgetown
Gereageerd op 20 sep. 2017
Dear Thomas I, I really appreciate you taking the time to write a detailed review of your four night stay. My colleagues and I always want to hear from our valued guests; we continue to look for ways to improve as we strive for perfection. I take every review very seriously and I have shared your feedback with my colleagues. We want to apologize for any lapse in our typically excellent service. My colleagues are following up with you directly to discuss in further detail to clarify your concerns. We hope for another opportunity to show you our typically excellent service. I believe that, if given another chance, our hotel will far exceed your expectations. Sincerely, Mark Huntley General Manager
Meer lezen
Kelvin C heeft een beoordeling geschreven mrt. 2017
Den Haag, Nederland18 bijdragen2 nuttige stemmen
Dit is een zeer luxe ervaring, op de hoek van een heel mooi stukje stad. Hier blijkt de invloed van Europa op Washington. Het hotel is echt Amerikaans inclusief de king size bedden. Het ontbijt is heel goed, maar niet goedkoop. Starbucks zit er vlakbij en een kleine supermarkt waar je iets kan eten ook. Super mooi zwembad. Echt een aanrader als je naar Washington gaat en je kan net iets meer betalen.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2016
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van FairmontDC, General Manager bij Fairmont Washington D.C. Georgetown
Gereageerd op 16 mrt. 2017
Dear Kelvin C, Thank you for your five star review. I am pleased to hear that you had a luxurious stay. Thank you for your feedback, I have shared your experience with my team. My colleagues and I look forward to seeing you again and exceeding your expectations. Sincerely, Shane Krige General Manager
Meer lezen
Saskia M heeft een beoordeling geschreven nov. 2016
Bloemendaal, Nederland57 bijdragen4 nuttige stemmen
Luxueus hotel, zeer vriendelijk personeel. Geen hippe bar, dat is wel jammer. De lobby werd verbouwd, misschien dat dat terugkomt? Het restaurant was goed maar geen speciale ervaring. Fijn bed, mooie kamer.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van FairmontDC, General Manager bij Fairmont Washington D.C. Georgetown
Gereageerd op 21 nov. 2016
Dear Saskia M, Thank you for taking the time to write a review of your stay. I am happy to hear that you found the hotel to be very luxurious. My team and I are currently enhancing our public spaces with a redesign of the courtyard, lobby and lounge. We are working to ensure the guest experience is not impacted. We look forward to welcoming you back to Washington, D.C. We believe that you will really enjoy our newly renovated hotel in early 2017. Sincerely, Shane Krige General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 156 - US$ 547 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the fairmont washington dc hotel washington dc, fairmont washington dc, fairmont hotel washington dc, washington dc fairmont
VOORHEEN BEKEND ALS
The Monarch Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenDistrict of ColumbiaWashington DCFoggy Bottom - GWU - West End / Upper Northwest
AANTAL KAMERS
413
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Fairmont Washington D.C. Georgetown
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Attracties in de buurt zijn Lafayette Square (0,3 mijl), Saint Stephen Martyr Roman Catholic Church (0,3 mijl) en St Paul's Parish (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Fairmont Washington D.C. Georgetown?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en gratis oploskoffie tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald privéparkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Marcel's by Robert Wiedmaier, Grillfish en Rasika West End.
Zijn er sportvoorzieningen bij Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Fairmont Washington D.C. Georgetown zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Fairmont Washington D.C. Georgetown?
Veel reizigers bezoeken Arlington National Cemetery (3,4 mijl), Hillwood Estate, Museum & Gardens (4,2 mijl) en Anderson House (0,7 mijl).