Wij hebben met twee personen in twee aparte kamers, 4 nachten in dit hotel geslapen. Ik ben alles behalve tevreden en raadt het iedereen pertinent af om hier te verblijven! Het verblijf heb ik geboekt via American Express travel. De reservering was volgens het hotel maar gedeeltelijk binnengekomen. Dit kan gebeuren lijkt mij, helaas waren ook de speciale ‘’privileges’’ waarvan je geniet met AMEX kaart niet bekend/doorgekomen. Dit vond ik vervelend en dit zou worden opgepakt. Ik zou hierover binnen het uur over worden gebeld op mijn kamer. Ik ben allereerst naar de kamer gegaan om mijn spullen netjes af te geven. Het viel mij op dat de kamer muffig en stoffig was, tevens had de kamer ook niet het beloofde uitzicht op de tuin. Ik ben dus weer terug naar beneden gegaan en heb aangegeven, dat ik graag hetgeen wilde dat ik geboekt had. Hier werd nogal laconiek op gereageerd ‘’ Alle gebouwen zijn even hoog in DC, een uitzicht zal je dus zeker niet hebben’’, dit snap ik zelf ook wel! Een uitzicht op een sfeervolle tuin is altijd beter dan een blokbeton. Ook was de kamer die ik eerst kreeg stoffig, ik heb daarom gevraagd of ze de andere kamer, eerst konden schoonmaken. Dit werd gedaan. Met de nieuwe sleutels in de hand, en een schone kamer, met goede moet de koffers overgebracht. In de nieuwe kamer, was er het zelfde probleem! Overal trof ik stof aan, en de schoonmaakster was notabene net geweest? Tussen neus en lippen door had ik naar het hotel gebeld over de kamer faciliteiten, ik heb aangegeven graag een douche te willen, eventueel naast een bad. Vòòr het boeken aangegeven dat ik ging boeken en deze wens had. De kamer had alleen een kleine badkuip….. Ik heb op dit moment besloten dit de volgende dag even aan te kaarten en te kijken of er een oplossing was. Ik ben een vrij simpel persoon. Ik verwacht van een hotel dat het schoon is, een douche heeft met warmwater en een bed. Meer dan dit niet. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag even contact opgenomen en vriendelijk aangegeven welk verzoek ik had. Mij werd verteld dat ze dit konden oplossen, na even gewacht te hebben kwam de oplossing. Ze konden me een kamer geven die alleen een douche had. Dit zou 150 dollar per nacht extra kosten. WHAAAT! Bovenstaande weer aangegeven, maar daar konden ze niks mee. Ik heb mezelf er maar bij neergelegd. Die avond was het weer raak met de zelfde medewerker van de receptie (Eduard). De reis had ik al betaald via de site van American Express, echter heeft Eduard uit zich zelf mijn kaart proberen te autoriseren (waarvoor is me nog steeds niet duidelijk) en dit werd geweigerd. Hij belde me rond 22:00 wakker om dit aan te geven en te vragen of ik DIRECT naar beneden wilde komen met een andere kaart. Heb hem toen even verteld dat ik hier niet aan ging beginnen en dat ik de volgende dag wel even zou komen. Hij gaf aan dat ik ze kon bellen met de hotel telefoon. Ook American Express benaderd met dit verhaal. Volgende dag werd ik door American Express benaderd, zij hadden dit probleem besproken en opgepakt met de manager Gwen. Ik werd door hun zelf gebeld en zij gaven aan dat ik beneden langs kon voor de oplossing. De manager bood haar verontschuldiging aan voor alles wat er gebeurd was en was echt super welwillend. Ze heeft mijn kamer direct zonder extra kosten geüpgraded naar de Ambassador Suite. We zijn samen nog even wezen kijken of deze kamer was, wat ik zocht, dat was het zeker en zelfs meer! Wel een klein probleempje en dat was weer het stof. Ze zou een schoonmaakster langssturen. Schoonmaakster was geweest, op naar de nieuwe kamer. Bij binnenkomst viel het al weer gelijk op, het was stoffig. Deze keer foto’s gemaakt en het beneden laten zien. Opnieuw was de schoonmaakster er en heb ik het allemaal laten zien. De kamer en alles eromheen was eindelijk naar wens! Op basis hiervan besloten ons verblijf met 3 dagen te verlengen. Dit was mogelijk volgens Gwen en zou ze terugkoppelen. Ik had s’avonds nog niks gehoord en heb het zelf nagevraagd. Werd al snel gebeld door mijn grote vriend Eduard. Kon toch allemaal geregeld worden, maar moest voor die 3 dagen wel 100 dollar per nacht en per kamer extra betalen. Uiteindelijk maar akkoord gegaan, had inmiddels het andere hotel wat we geboekt hadden al geannuleerd, omdat Gwen het zou regelen. Niet te vergeten, zijn we de volgende dag, buiten het hotel gaan eten. Overal gebruik ik UBER en dit ook in de USA. Ze zien mij de hele dag komen en gaan met UBERs en dit al drie dagen lang. Er werd mij verteld dat het hotel ook een eigen taxi had, dit was als service voor de gasten binnen DC. Ik kon na het eten worden opgehaald en kreeg een nummer. Na het eten heb ik gebeld, en ben ik in de regen buiten, 15 minuten in de wacht gezet. Heb toen maar opgehangen en opnieuw gebeld. Daar was mijn grote vriend weer, vertelde mij doodleuk dat dit een service was tot 20:00 en dat ze niemand deden ophalen. Vind ik zeker geen probleem, maar zeg dit dan de eerste keer voor je me 15 min laat wachten. Ik heb op basis hiervan besloten, de volgende dag uit te checken. Speciaal hiervoor naar Eduard gevraagd, interesseerde hem niet ‘’OK, Bye’’ was zijn reactie. Hij wilde niet weten waarom we eerder weggingen. Wel wil ik opmerken dat de overige faciliteiten prima zijn. De vallet parking is attent en vriendelijk, de F&B medewerkers geven top service en de fitness- en zwemfaciliteiten zijn ook ruim voldoende. Gwen is wat mij betreft een topper, alleen jammer dat ze er amper is en een complete poppenkast speler aan de leiding zet. Samenvattend, het hotel front desk personeel schiet ernstig te kort in kennis, aan de schoonmaak mag zeker wat gedaan worden, afspraken die gemaakt worden, worden niet nagekomen en/of alleen in hun financiële voordeel en de communicatie is ondermaats. Tot slot is mij ook nog eens voor 15 minuten bellen met NL, 250 dollar aan belkosten in rekening gebracht. Wat voor alle standaarden buiten proportioneel is. Dit willen ze ook niet nader verklaren.…
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.