Op zoek naar een accommodatie in Washington DC? Dan kun je terecht bij Hilton Washington DC National Mall, een luxe hotel waarmee Washington DC aan je voeten ligt.
Hilton Washington DC National Mall is een luxe hotel met een koelkast, een kitchenette en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Washington DC gaan.
Tijdens hun verblijf bij Hilton Washington DC National Mallkunnen bezoekers naar The Pentagon (0,3 km) en National Mall (The Mall) (0,6 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Washington DC.
Op zoek naar een Aziatisch restaurant? Misschien zijn The Source by Wolfgang Puck, SEI Restaurant of Daikaya in de buurt van Hilton Washington DC National Mall iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? National Museum of African American History and Culture (1,1 km), U.S. Capitol (1,7 km) en National Museum of Natural History (0,8 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Hilton Washington DC National Mall.
Hilton Washington DC National Mall is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Washington DC te ontdekken.
Het is jammer dat de hotelbeoordeling lijdt onder slechte managementbeslissingen. ((Lauren)) Ik zou willen zeggen dat het hotel een zeer mooie esthetiek heeft. Schoon, modern en heeft een pseudo-luxe flair in zijn stijl. Ik boekte een kamer met twee kingsize bedden Toen ik aankwam, waren ze oververkocht Bood me een kamer met een lager tarief aan met "kleine korting" (Ik heb specifiek al meer betaald voor de kamer met 2 kingsize bedden, dus die korting was niets om mijn problemen te compenseren) Het ergste deel van dit urenlange incheckproces Was: de manager vertelde een werknemer om een kamer te inspecteren die als 'buiten gebruik' is gemarkeerd voor het weekend. Om te zien of de geur van de badkamer niet "zo slecht" was in de hoop dat ik het niet erg zou vinden. OMG Ik walgde! ! ! Zelfs de werknemer schaamde zich op dit punt. Dit ging door tot de vierde plaats tot. . . . We kwamen in een suite terecht - wat natuurlijk niet eens ideaal was, want ik kon niet in dezelfde kamer slapen als mijn jonge kind, daarom had ik in de eerste plaats de kamer met twee bedden nodig. Geen follow-up van manager tijdens ons verblijf Geen enkele vergoeding Het hele ding liet een slechte smaak achter in mijn mond. Een merk als Hilton, wanneer ZIJ de fout maken, het zo goed moet maken met de klant dat de gast het gevoel heeft dat u wilt dat ik in de toekomst opnieuw voor Hilton kies. De dag dat ik uitcheckte vroeg ik wie de manager was die avond 10/12/19 Ik kreeg te horen dat het Lauren is Ik zal Alesha benadrukken die uitstekend en vriendelijk was. Bedankt dat je die avond de enige persoon bent die lof verdient! ! Er zijn tal van even mooie hotels in de omgeving. Ik zal een van hen de volgende keer proberen.…
1. Slecht geluiddicht - intermitterend hard geluid bijna elke 30 minuten - uur: tot 01.00 uur 2. Bouwgeluid was belachelijk - vanaf 6 uur. 3. Helpt niet maar onbeleefd personeel bij de receptie die alleen hun houding veranderde toen ik zei dat ik graag met hun manager wilde praten. 4. Manager bood de kamer aan via de telefoon, maar heeft geen zin om me persoonlijk te ontmoeten / geen excuses en blijf zeggen dat ik de enige persoon ben met geluidsproblemen in dit hotel - en de kamer is niet beschikbaar - nu schoonmaken en ze kunnen me niet voorzien wanneer de kamer beschikbaar zal zijn - vertelde de receptie me dat er geen manier is om erachter te komen wanneer de kamer beschikbaar zal zijn. * Ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen.
Warmte werkte niet. Het kost 4 oproepen in 90 minuten om een technicus te laten verschijnen. Hij zei dat er niets kon worden gedaan omdat het hotel de hitte niet onder controle heeft; de eigenaar doet dat! Ik ben thuisgekomen en ben nu ziek! Het had heel leuk kunnen zijn, maar nog niet klaar. Het zwembad is niet klaar, maar voor mij had de warmte en airconditioning de eerste prioriteit moeten zijn voor het publiek! Ik verblijf regelmatig in Hiltons en ben dol op de service van het merk Conrad. Volgens mij. Dit hotel was op geen enkele manier klaar om te openen.
Je kunt zien dat het nieuw is. Locatie is uitstekend. Dicht bij het nationale winkelcentrum en direct naast spionnenmuseum. Er is ook een food court. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijtbuffet was het beste nog. Over het algemeen was het een geweldige ervaring.
Krijg locatie! Minuten naar DC Wharf en National Mall. Geweldige service rondom! ! ! Alle medewerkers waren vriendelijk en bereid om op enigerlei wijze te helpen. Leuke kleine happy hour aangeboden, dat was geweldig na een lange dag sightseeing!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding