Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Best Western Chilworth Manor Hotel

Romsey Road, Chilworth SO16 7PT Engeland
8 personen bekijken dit hotel
Booking.com
88 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
109 US$
73 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 36 US$
Orbitz.com
88 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity88 US$
Expedia.com88 US$
ZenHotels.com109 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (550)
360
Panorama’s (18)
Kamer en suite (200)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Kinderstoelen beschikbaar
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Beveiligde parkeerplaats
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Gratis wifi in het businesscentrum
Internet
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Kindermaaltijden
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Spa
Massage
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Bureau
Schoonmaakservice
Waterkoker
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gezinskamers
Roomservice
Telefoon
Kledingkast
Strijkijzer
Haardroger
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Frans, Pools
1.922beoordelingen18vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 650
  • 608
  • 332
  • 167
  • 94
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Het gebouw aan de buitenkant en het omliggende terrein is erg mooi en aantrekkelijk. De nieuwe kamers zien er prima. Tijdens ons verblijf was een bruiloft. DIt zorgde voor veel drukte en met duidelijk te weinig personeel voor slechte serviceverlening. De serviceverlening was met name voor de bruiloftsgasten en de "gewone klant" kon wachten. Ontbijt was slecht, veel te druk, veel te weinig personeel en er was te weinig van alles. Personeel was een het rennen en kon duideiljk de drukte niet aan. Management ontbrak totaal of was in ieder geval niet zichtbaar. Drankje aan de bar was een verschikking. Boze bediening, vieze glazen en borden overal op de bar die niet opgeruimd werden, de hele lounge vol met patat etende mensen, dus het rook overal naar gefrituurde etenswaar. Eenmaal drankje gekregen na 10minuten totaal genegeerd te zijn en er alleen oog was voor bruiloftsgasten, naar buiten om de drukte te ontlopen. Hier zelfde verhaal, overal tafels met vieze glazen en borden. Zo zonde. Prachtige tuin maar alleen maar vieze tafels en geen personeel. Beetje gevoel van "redt jezelf maar en laat je troep maar gewoon achter" . De kamer was klein maar gaf een goed gevoel. Helaas is het lichtsysteem niet goed aangelegd waardoor de ene keer met de ene knop een lamp aanging, de andere weer met een andere, en uiteindelijk ging er helemaal geenl licht meer aan. De telefoon deed het helemaal niet en het ventilatiesysteem van de badkamer die aan hoort te gaan als je de lamp aan doet en uit als je deze weer uit doet, deed het ook helemaal niet waardoor deze de uren achtereen aan bleef staan ook in de nacht. Dit gebeurde kennelijk ook bij andere kamers, want de meeste geluidsoverlast kwam van buiten waar andere ventilatiesystemen ook gewoon uren aan bleven staan om dan ineens even uit te gaan om daarna weer aan te slaan en weer uren herrie te maken. Zelfs met het raam dicht was een een constante zoem aanwezig. De kamer van onze zoon was nog een oude kamer, dat is hun standaard kamer, die had een hele onaangename geur en doordat de bruiloft bezig was, kon ook hij geen raam open hebben door de herrie. Al met al geen fijn verblijft terwijl ze er zo'n mooie locatie hebben, erg jammer. Hotel heeft beter management en onderhoud nodig. Prijs kwaliteit derhalve echt niet in verhouding.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Antwoord van Chilworth_GM, General Manager bij Best Western Chilworth Manor Hotel
Gereageerd op 5 aug. 2019
Thank you for your review, we will ensure your feedback is taken on board and shared with the appropriate departments. We hope you will choose to stay with us again in the future. Sincerely, Nathan Chart - General Manager
Meer lezen
Als je aan komt rijden is het prachtig. de receptie kon de drukte niet aan. de kamers zijn ouderwets, deels erg klein en zeker matig ingericht. De badkamer wel redelijk modern, maar erg onlogisch ingedeeld, met de douche voor het raam, waardoor de houten vensterbank steeds nat werd.De bar is erg ongezellig, daar hebben we dus ook geen gebruik van gemaakt. twee van de drie dagen was het ontbijt pure chaos, met slechte bediening en gebrek aan alles, geen brood, of geen glazen, of geen jus d'orange (uit een pak), etc. het personeel zou in training moeten gaan bij de nabijgelegen pub de Chilworth arms
Meer lezen
Antwoord van Chilworth_GM, General Manager bij Best Western Chilworth Manor Hotel
Gereageerd op 29 jul. 2019
Thank you for your review Erik. I appreciate your feedback and do hope you will consider staying with us again in the future. Sincerely, Nathan Chart - General Manager
Meer lezen
Buitenkant ziet er schitterend uit! Ontvangsthal wordt al minder. Kamers uiteindelijk ... hebben dringend een opknapbeurt nodig. Wat opvalt overal tapijt waarbij je een paar centimeters wegzakt... mooi geluiddempend, maar hygiënisch? Badkamer redelijk modern, wat van de inrichting van de kamers niet te zeggen is. Bed (boxspring) had ook al zijn beste tijd gehad. Moest kussen aan zijkant leggen om er niet vanaf te rollen! Hebben geen gebruik gemaakt van diner of ontbijt.
Meer lezen
Antwoord van Nathan C, General Manager bij Best Western Chilworth Manor Hotel
Gereageerd op 25 jul. 2018
Dear Olaf1964 Thank you for reviewing your stay and for your positive comments about the hotel. You will be pleased to hear that following our bedroom refurbishment which took place recently we are now finalising plans for the refurbishment of our reception, bar and restaurant. Do keep an eye on our social media channels for further updates on this. I'm sorry that you didn't have time to take dinner or breakfast in the restaurant on this stay and do hope you will stay with us again in the future. Sincerely Nathan Chart - General Manager
Meer lezen
Prachtig hotel langs buiten, mooie tuin. Is een typisch hotel om seminaries te organizeren. Voldoende gratis parking. Kamers verouderd en dienen dringend een opknapbeurt te krijgen. Schimmel en vocht op plafond en muren in de badkamer. Ontbijt was behoorlijk echter de broodjes waren slecht. Waarschijnlijk overschot van vorige dagen. Van het klasse hotel wat men toch pretendeerd te zijn verwacht je toch vers gepast fruitsap bij het ontbijt. Nadeel vind ik ook dat je met al je baggage door het cafeteria moet lopen om naar je kamer te gaan. vervelend asl je incheckt en storend als je daar een meeting hebt.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Bij aankomst langs de rijden de buitenkant van het hotel geeft een geweldige eerste indruk, helaas vanaf daar ging het allemaal bergafwaarts. Ontvangst was vriendelijk genoeg - we hadden geboekt een " Executive Tweepersoonskamer " en op advies van andere tripadvisor reviews ik had gevraagd om een kamer aan de achterzijde met uitzicht op de tuinen. Dus wat denk je we kregen? ? Ja - een kamer aan de voorzijde met uitzicht op de parkeerplaats! ! ! ! ! ! Niet alleen dit maar het was de kleinste kamer die je je kon indenken met alleen net genoeg ruimte om rond het bed te lopen, dit misschien niet zozeer een probleem als het een kingsize bed met een mooi comfortabel matras maar nee het was de kleinste tweepersoonskamer kon je met de slechtste matras. Ik heb contact opgenomen met de receptie, hen vertelde dat ik ongelukkig was met dit " Executive " kamer en wilde verhuizen. De gebruikelijke excuus van " Sorry meneer maar het hotel is vol " was de onverwachte antwoord - vreemd hoe hotels plotseling vol als u wilt veranderen en het personeel van de receptie kan niet worden gehinderd. Dus we zaten vast met deze kamer dus waarom niet genieten van de executive functies die we extra voor betaald hadden. Badjassen? ? - no. Airco? ? - no. Extra toiletartikelen? ? - no. In feite waren we worstelen om iets extra in de bijkomende kosten. We hadden een tafel geboekt voor het diner in het restaurant voor onszelf en 2 vrienden die daar ook verbleven maar bij aankomst bij de receptie geen record van onze boeking kon worden gevonden en aanvankelijk kregen we te horen dat er geen tafel. Na veel gedoe en gemok van het personeel waren we vonden uiteindelijk een tafel. We bestelden wijn met ons diner en koos voor de Shiraz die het hotel waren de bevordering in de bar. De " ober " eerste bracht ons een fles Merlot en na opnieuw uitleggen wat we wilden keek hij sprakeloos (misschien zijn compleet gebrek aan Engels hielp niet) en ging af om de juiste volgorde en terug, dit keer met een fles Rioja! ! ! ! ! ! Nu hadden waren de verliezen te leven en ten minste hij stak een rode wijn dus we gingen gewoon mee. Niet veel slapen in ons kleine bed en op een warme augustusnacht zonder airco was het niet comfortabel maar toch. De flinterdunne muren al gaven ons de kans om te luisteren naar de capriolen van onze buren in de kamer naast ons. Misschien het ontbijtbuffet zou tenminste geven ons een positieve stuur uit. De plaat van gebakken eieren zagen eruit alsof ze er uren dus ik vroeg de ober om me 2 vers gebakken die - ondanks de positieve antwoord deze nooit uitgekomen en zoals ik had geselecteerd door spek, hash browns etc ik gewoon door zonder de eieren. Toen vroeg aan het eind van de maaltijd wat is er gebeurd met mijn eieren alles wat we kregen was een domme glimlach en " oh ja, ik vergat hen niet ik? " - niet één woord van verontschuldiging. Dit hotel kan geweldig uit aan de buitenkant, maar de kamers, service etc zijn gewoon niet tot nul. Nooit meer! ! !
Meer lezen
PRIJSKLASSE
83 US$ - 214 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
best western chilworth manor hotel southampton, chilworth manor southampton, chilworth manor hotel southampton
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandChilworth
AANTAL KAMERS
97
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding