Grand Hyatt Goa is ideaal voor een bezoek aan Bambolim. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en een koelkast. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Grand Hyatt Goa Hotel toegang tot een conciërge en roomservice. Grand Hyatt Goa biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Bambolim nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Ga tijdens je bezoek naar een van de populaire restaurants in de buurt op loopafstand van Grand Hyatt Goa Hotel zoals Chulha (0,1 km), The Dining Room (0,1 km) of Pool Bar and Grill (0,1 km).
Bij Grand Hyatt Goa staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Bambolim!
Prima hotel en prima service en een uitstekende keuken.Ik heb dit hotel uitgezocht om ziekte te voorkomen,en...... ik en mijn familieleden zijn niet ziek geworden. Er staan voldoende taxies bij het hotel.
Het is een prachtig resort, ik was hier voor twee dagen voor een conferentie en kon niet veel bewegen, maar ik kom hier zeker terug voor een vakantie. De kamers en mooi ingericht met mooie balkons en open douches. Het eten is geweldig. . ontbijt, lunch, diner alles was geweldig. De zwembaden zijn prachtig. Het personeel is geweldig. . ze doen er echt alles aan om je comfortabel te maken. Ik was dol op het verblijf.
we verbleven drie nachten in september 2018 als een gezin van drie eerst het goede deel: - Het personeel is het hoogtepunt van het hotel. Maria en de thee waren zeer responsief en belden van tevoren om onze voorkeuren te bespreken. het personeel zorgde ervoor dat we ons altijd thuis voelen - De kinderruimte is erg goed en onze drie-jarige had een geweldige tijd - het clubpersoneel is erg goed met kinderen - Het Indiaas restaurant is uitstekend De niet zo god: - het hotel ligt aan een baai dus verwacht geen strand met sterke golven enz. hoe dan ook een baai, het water is rustig en perfect om te zwemmen. het strand zou wel een beetje beter onderhouden kunnen worden - de accommodatie staat bekend om het houden van bruiloften en grote evenementen, kan een beetje luidruchtig zijn, dus neem van tevoren contact met hen op als u op zoek bent naar rust…
We verbleven in het Grand Hyatt voor 4 nachten. Na 16 dagen door India gereisd te hebben (meestal over de weg) waren we toe aan wat ontspanning aan de kust, maar het incheckproces was pijnlijk. Het personeel van het receptiepersoneel (ik herinner me de naam van de man niet) vertelde ons dat de kaart die we tot nu toe hadden gebruikt, geen blokkering kan hebben en dat we contant moeten betalen voor alles wat we tijdens ons verblijf bestellen. Ik weet nog steeds niet waar hij deze informatie vandaan haalde, maar de volgende dag dat we de was moesten laten doen, werd dit op wonderbaarlijke wijze aan de room account toegevoegd zonder verdere uitleg. De receptiemedewerkers missen in het algemeen klantenservice en de mogelijkheid om een gast zich welkom te laten voelen in het hotel. Toiletartikelen zijn alleen voldoende voor 1 persoon en we moesten dagelijks de schoonmaakdienst bellen om meer voorraden te brengen. Service aan het zwembad is zielig. We moesten 15 tot 20 minuten wachten om de ober te vinden en vervolgens nog eens 30 minuten om onze bestelling op te halen. We vroegen om een extra paraplu toen er bijna 8 mensen bij het zwembad waren, we alleen de ene paraplu iets verschoven en vertelden dat ze ons niet nog een kunnen brengen omdat het voor gasten die er nog niet zijn. Ik vond ook dat sommige items op het menu overdreven geprijsd waren, bijvoorbeeld een portie frietjes kost bijna hetzelfde als een broodje in de coffeeshop. Over het algemeen zijn de meeste medewerkers onvriendelijk en nonchalant, waarom? Zelfs de GM loopt rond zonder te groeten of naar mensen te glimlachen. In dit alles onderscheidt één persoon zich door uitstekende service en vriendelijkheid, Lesley was onze ober in de Capiz Bar en het Italiaanse restaurant. Hij verdient een badge voor geweldige klantenservice.…
Het eigendom komt rechtstreeks uit een ansichtkaart. Oude wereld bungalows instellen tegen gemanicuurde gazons. . . een lobby op meerdere niveaus. . . De werken! De kamers zijn echt goed gepland en ingericht. Het eten is uitstekend. Het personeel is erg hartelijk, vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben mijn verjaardag speciaal gemaakt door een foto van mijn familie, een taart en een spa-tegoedbon te plaatsen. Ik zou vooral Samuel Ravikumar, Maria Estibeiro en Piyush Adersha willen bedanken voor hun uiterste best om mijn verblijf gedenkwaardig te maken.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding