Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Aazaert

Opslaan
Delen
Hoogstraat 25, Blankenberge 8370 België
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (185)
360
Panorama’s (12)
Kamer en suite (95)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 32 hotels in Blankenberge
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een accommodatie in Blankenberge? Dan kun je terecht bij Hotel Aazaert, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Blankenberge aan je voeten ligt.

Kamers bij Hotel Aazaert bevatten airconditioning, een koelkast en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Hotel Aazaert ook gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hotel Aazaert is betaald openbaar parkeren in de buurt beschikbaar.

Reizigers die van garnalen houden, zijn bij Oesterput aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Italiaans restaurant gaan, zoals Da Sergio, Rimini of La Romana.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische musea zoals Belle Epoque Centrum.

Hotel Aazaert is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Blankenberge te ontdekken.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vergaderruimtes
Parkeergarage
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindvriendelijk buffet
Spa
Gezichtsbehandelingen
Hammam
Massage
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Dakterras
24 uursreceptie
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Airconditioning
Bureau
Open haard
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Charmant
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
363beoordelingen4vragen en antwoorden23kamertips
Waardering van reizigers
  • 178
  • 137
  • 32
  • 11
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Naomi heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
1 bijdrage
Moeilijk telefonisch bereikbaar tijdens Corona door tekort aan personeel wat begrijpbaar is. Toen ik de receptioniste aan de telefoon kreeg, klonk deze gefrustreerd en arrogant. We kregen de opmerking dat het niet slim was om nog last minute in de namiddag te boeken. Bleek dat ons hotel: ‘Saint Saveur’ dicht was die we online gereserveerd hadden. Wij konden er wel een reservering maken en was al reeds betaald....Er was ook niets van terug te vinden op de site dat het hotel gesloten was. Daarom mochten we overnachten in het hotel ‘Aaezaert’ voor dezelfde prijs, incl ontbijt. Vriendelijk ontvangen door de nacht receptionist. Het hotel was zeer verzorgd, hygiënisch en toegankelijk. Wel verouderd. Wij hadden oorspronkelijk een design kamer gereserveerd. Dit was dus wel een beetje jammer. Onze kamer was wel groot en verzorgd. Het ontbijt was dik in orde met champagne. Dit was wel een mooi pluspunt. Ook het zwembad is gemakkelijk toegankelijk. De volgende dag vonden we opnieuw de bediening van de receptioniste niet vriendelijk en arrogant overkomen. Dit vonden we wel jammer. Personeel bij ontbijt was wel zeer vriendelijk.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Annie Verlegh heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Antwerpen, België1 bijdrage
Kamer, ontbijt (zelf in corona tijd) en zwembad, sauna (niet ter beschikking in corona tijd) tip top; Vriendelijk flexibel personeel; In de nabijheid van de zee, de winkelstraten en uitgelezen restaurants; Een groot voordeel er zijn garages ter beschikking. We verbleven er reeds 2-maal en we gaan er zeker nog terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Nuttig
Delen
Tania Vervaet heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
1 bijdrage
Vriendelijk personeel bij onthaal en in de eetzaal. Mooie ruime kamers. Wij hadden er 1 voor 3 personen. Zowel bad als douche in badkamer. Fijn zwembad. Lekker ontbijt. Genoeg keuze eitjes lekker zowel gekookt roerei of spiegelei met of zonder spek.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Jeff Mertens heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
Geel, België51 bijdragen15 nuttige stemmen
Ik heb als 'Manager' wereldwijd gereisd en in honderden hotels verbleven . Dit hotel was absoluut het ergste en allerslechtste . Vreselijk . <> Afschuwelijk !!! Ik had hier een "luxekamer" gereserveerd . Maar toen we op de kamer kwamen was het er ondraaglijk erg bloedheet . Niet te verdragen. Integendeel .Om ziek te worden En er waren 2 flesjes water op de tafel gezet , in volle zon . Dàt water in die flesjes was dus erg "heet" .... Ik moest mijn nodige medicijnen nemen , maar had GEEN fris water . De ganse avond en nacht ben ik echt doodziek geweest . Mijn partner heeft kraantjeswater gedronken . Toen ik toch naar de receptie ging om 'fris water' te halen, kreeg ik als opmerking dat ik toch geen gans hotel kan afkeuren omdat er in de kamerfrigo geen frisse drank was.- NIKS - Want men zei dat er een 'indoor swimming pool' was. Ik zei dat ik erg onwel - ziek- was en zeker nu niet kon zwemmen ... Of bedoelde men dat ik zwembadwater kon /moest drinken ...?? Toen ik 's morgens ging betalen , vroeg de bazin mij of ik een opmerking had . Toen vertelde ik mijn verhaal en zij vertelde me doodleuk dat WIJ geen airco hadden omdat WIJ een luxekamer hadden en geen simpele goedkopere normale . Hoe zot is dit ....???<>CRAZY ...!!! Men krijgt dus voor de duurste prijs , de slechtste kamer ...CRAZY ....!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020
Kamers
Hygiëne
Service
Kamertip: Geen luxekamer nemen - zeker niet - erg , héél vreselijk erg
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van frederic loots, General Manager bij Hotel Aazaert
Gereageerd op 26 aug. 2020
Geachte Heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals u reeds had aangegeven aan onze receptioniste wisten we dat u dit ging posten. In tijden van Covid-19 mogen we eigenlijk geen water plaatsen op de kamer. Wij blijven dit echter wel doen. We plaatsen deze niet in de frigo omdat onze frigo's werken via de algemene schakelaar. Indien u dus niet op de kamer bent krijgt deze ook geen elekriciteit en koelt de frigo niet. Zo zal uw water natuurlijk niet koud zijn. Wat betreft de airco is dit inderdaad waar. Wij hebben dit hotel overgenomen enkele jaren geleden en de vorige eigenaars hebben inderdaad airco geinstalleerd in bepaalde kamers. Als manager weet u ook wat de investering is hiervoor. Deze investering ging normaal dit jaar gebeuren maar door Corona zijn wij genoodzaakt dit uit te stellen. Wij betreuren dit enorm en hopen toch nog dat u heeft kunnen genieten van de faciliteiten van ons hotel. Zoals het zwembad - dakterras, gezellige bar en het ontbijt. Wij hopen u steeds terug te mogen ontmoeten in ons hotel.
Meer lezen
luc heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
2 bijdragen
goede kamer ,alles aanwezig ,vriendelijk , alles proper en toch een goed ontbijt in deze tijd ,goede parking en voor de klagers , betalen moet ik ook op een ander parking ,spijtig van de wellness dat die nu niet open mocht zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
107 US$ - 231 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenBlankenberge
AANTAL KAMERS
50
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Aazaert
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Aazaert?
Attracties in de buurt zijn Huisje van Majutte (0,3 mijl), Belle Epoque Centrum (0,1 mijl) en ZOO Serpentarium (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Aazaert?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Aazaert?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Aazaert?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Aazaert?
Ja, parkeergarage en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Aazaert?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Cuisine, Navarin en le gourmet.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Aazaert?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Hotel Aazaert in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,06 mijl vanaf het centrum van Blankenberge.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Aazaert?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Aazaert?
Veel reizigers bezoeken Huisje van Majutte (0,3 mijl).
Is Hotel Aazaert toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.