Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

NH Amsterdam Schiphol Airport

Borrelen en dineren in de Green House.
Reiziger (841)
Panorama of the Indoor Pool & Whirlpool at the NH Amsterdam Schiphol Airport
360
Panorama’s (41)
NH Amsterdam Schiphol Airport
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

€ 116
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

4,0
Nr. 3 van de 19 hotels in Hoofddorp
3,9 van 5 bollen
Locatie
4,2 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
NH Amsterdam Schiphol Airport is een viersterrenhotel in Amsterdam dat gunstig is gelegen op slechts 10 minuten van Amsterdam Schiphol Airport. Deze locatie biedt een hele goede verbinding met de rest van het land zowel per auto als met het openbaar vervoer. Hetzelfde geldt voor talloze toeristische en zakelijke locaties.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Middenklasse
Modern
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Ontgrendel tot D$150!
2.947beoordelingen52vragen en antwoorden37kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.081
  • 1.082
  • 457
  • 199
  • 128
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
mark j heeft een beoordeling geschreven 18 apr
Ottawa, Canada94 bijdragen16 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
Na een mooie vakantie, nachtelijke aankomst op Schiphol om 00:25, bagage afgehaald , taxi naar het hotel om 2u00 aangekomen, weken op voorhand geboekt via booking.com, gehoopt op nog enkele uurtjes slaap en een goed ontbijt. WTF hotel bleek overboekt, dag voordien nog een bevestingsmail gekregen van het hotel maar NIET dus, we konden eventueel nog eens met taxi naar NH Amsterdam, tja dan schiet er al helemaal niets meer over van het verblijf. Onbegrijpelijk voor mij. Personeel was overigens zeer onvriendelijk en leek dat ook maar standaard te vinden dat het hotel overboekt was en dat je dan naar Amsterdam moet. Hou daar toch maar rekening mee in de timing voor Airport Hotel en aankomst/vertrek via Schiphol.
De shuttle van het hotel heeft ons (gratis, woehoe) teruggebracht naar Schiphol waar we de nacht hebben doorgebracht in de koude hall en zeven uur later onze reis hebben verdergezet.
NOOIT nog een NH Hotel voor ons
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Pas op voor overboekingen bij dit hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Simeon Meijer, Guest Services / Front Office bij NH Amsterdam Schiphol Airport
Gereageerd gisteren
Beste gast, dank u wel voor het kiezen van NH Schiphol Airport voor uw verblijf en voor het achterlaten van deze reviews. Accepteert u alstublieft mijn welgemeende excuses voor al het ongemak dat deze situatie heeft gecreëerd. Ik heb u een mail gestuurd met een mogelijke compensatie en de vraag of wij verder voor u iets kunnen betekenen. Ik hoop nog van u te horen, en de mogelijkheid te krijgen u volgende keer wel te verwelkomen en ervoor te zorgen dat uw verblijf goed verloopt. Met vriendelijke groet, Yanick Schouwe | Duty Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jeffrey v heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Dumaguete City, Filippijnen2 bijdragen1 nuttige stem
4,0 van 5 bollen
Nadat ik twee nachten in het NH Hotel Schiphol heb doorgebracht, kan ik volmondig zeggen dat het een fantastische ervaring was! Bij aankomst werd ik hartelijk verwelkomd door het vriendelijke personeel, dat gedurende mijn hele verblijf altijd behulpzaam en attent was.

Het hoogtepunt van mijn dinerervaring was absoluut de biefstuk in het restaurant. Perfect gegrild en heerlijk mals, het was een waar genot voor de smaakpapillen. En laten we de geweldige service niet vergeten, met name van de charmante Griekse serveerster in het restaurant. Haar professionele en vriendelijke benadering maakte mijn diners echt onvergetelijk.

Tijdens mijn ontbijten merkte ik echter een klein minpuntje op. Het ontbijtbuffet bood weliswaar een goede selectie, maar het miste wat variatie. Na twee ochtenden voelde het een beetje repetitief aan, en ik had gehoopt op wat meer verrassende opties. Ook zou een beetje minder varkensvlees en wat meer afwisseling zeker worden gewaardeerd. Het was een simpel en typische NH ontbijt, zoals in elk NH hotel.

Desondanks kan ik met een gerust hart zeggen dat mijn verblijf in het NH Hotel Schiphol meer dan geslaagd was. Comfortabele kamers, uitstekende service en een heerlijke biefstuk - wat wil je nog meer? Ik kijk er al naar uit om terug te keren naar deze geweldige plek.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Reserveer de shuttle bus naar de airport. Geen idee waarom, maar zonder reservering mag je het...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Simeon Meijer, Guest Services / Front Office bij NH Amsterdam Schiphol Airport
Gereageerd op 17 mrt 2024
Beste Jeffrey, dank u wel voor het kiezen van NH Schiphol Airport voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf. Het is heel fijn om te horen dat u over het algemeen een hele fijne ervaring hebt gehad. Vooral met betrekking tot de service en onze diner service in het restaurant. Ik zal uw complimenten delen met de Griekse serveerster en de rest van ons team om ze te blijven dit soort service te bieden. Ik waardeer uw opmerkingen omtrent de ontbijt selectie. Wij zullen dit bespreken binnen het hotel om te zien waar we eventueel aanpassingen kunnen maken hierin. Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we zien ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Yanick Schouwe | Duty management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
HansRapstok heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Veldhoven, Nederland140 bijdragen63 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
Al vele jaren voorovernachting alhier i.v.m. vroege vlucht.
Dit keer was de ontvangst bijzonder hartelijk: op de kamer voucher gratis drankje, plaatselijke koekjes en gebakje.
Even later werd er op de deur geklopt, de duty-manager, of alles naar wens was.
Prima toch?
Na de borrel heerlijke saté gegeten. Wel aan de prijs, maar het was erg lekker.
Leuk dat de bar in de Green House was, gezelliger, maar dat gaat weer veranderen.
Blijft een terugkomer.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Simeon Meijer, Guest Services / Front Office bij NH Amsterdam Schiphol Airport
Gereageerd op 15 mrt 2024
Geachte gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons op NH-Schiphol Airport te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent ontvangen door onze collega. Deze zal ik dan ook zeker delen met de rest van ons team; ze vinden het altijd leuk om van onze gasten te horen. Wij zijn ook blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was. Wij kijken ernaar uit om u wederom als gast in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Tatiana | Duty Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
YolSas heeft een beoordeling geschreven jan 2024
Hoorn, Nederland17 bijdragen3 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
voor vroeg vertrek van Schiphol. Kamer lekker ruim, bed wat hard en climatcontrol gaf geen koelte waardoor de kamer benauwd warm bleef in de nacht. Daardoor slecht geslapen. Greenhouse redtaurant lekker gegeten maar wel goed aan de prijs
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: januari 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Simeon Meijer, Guest Services / Front Office bij NH Amsterdam Schiphol Airport
Gereageerd op 30 jan 2024
Beste gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn blij dat u onze ruime kamer heeft gewaardeerd, maar het spijt ons te horen dat uw slaap werd verstoord door het harde bed en de problemen met de airconditioning. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze bespreken met ons team om verbeteringen aan te brengen. Het doet ons ook plezier te horen dat u genoten heeft van uw diner in ons Greenhouse restaurant. We zullen uw feedback gebruiken om onze prijs-kwaliteitverhouding te evalueren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback, en we hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen voor een verbeterde ervaring. Met vriendelijke groet, Liam | Duty Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Femke O heeft een beoordeling geschreven jan 2024
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Prima hotel voor overnachting in de buurt van Schiphol. Kamer netjes, kregen een gratis upgrade. Estelle heeft ons voor ons extra shuttle busje naar Schiphol geregeld, top! Voldoende parkeerplaatsen. Ontbijtbox stond al voor ons klaar in de vroege ochtend.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Simeon Meijer, Guest Services / Front Office bij NH Amsterdam Schiphol Airport
Gereageerd op 19 jan 2024
Beste gast, bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn erg blij te lezen dat u genoten hebt van de locatie van het hotel en de gratis kamerupgrade. Ook zijn we erg blij dat de extra service van Estelle word gewaardeerd, deze waarderen zullen wij ook delen met onze collega! Wij hopen dat jullie hebben genoten van jullie ontbijtbox en dat jullie een goede reis hebben gehad, wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen bij NH Schiphol Airport. Met vriendelijke groet, Simeon Meijer Duty Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Willyha heeft een vraag gesteld jan 2019
Parijs, Frankrijk1 bijdrage
Ons vliegtuig vertrekt 7.00. Rijdt de shuttlebus 24 uur per dag?
Antwoord van Juliano P
Foz do Iguaçu, PR160 bijdragen43 nuttige stemmen
Ja, er is een schema bij de bushalte gevoegd
Antwoord van NHSchipholAirport
Uithoorn, Nederland2 bijdragen1 nuttige stem
Beste Sabine, Hartelijk dank voor je vraag. Via TripAdvisor kunnen wij helaas geen reservering voor u maken. Om een reservering te maken kunt u het beste contact opnemen met NH Schiphol Airport. Het telefoonnummer is +31 20 655 0550. U krijgt hier de optie om voor onze afdeling reserveringen te kiezen. Hier kunt u uw reservering maken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd maar mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken door te bellen naar bovenstaand nummer of door ons een email te sturen. Een hele fijne dag toegewenst!
Antwoord van Alaa_ddin69
San Antonio, Texas2 bijdragen
The shuttle runs every 30 mins on the hour from the Hotel to the Airport .. starts at 6:00am - 6:30 - 7:00 - and so on until 11:00 pm then every hour till 6:00am And Runs from the Airport to the Hotel every 30 mins on the quarter of the hour … starts 6:15am - 6:45 - 7:15 - and so on until 00:15 am then every hour till 5:15am. This is the only shuttle they have .. you can get on the shuttle from the airport outside… follow the signs saying airport shuttle going to your left when you exit. At the hotel, you need to book you place before the shuttle goes to the airport and get a free ticket..
Antwoord van Gert A
Denemarken54 bijdragen8 nuttige stemmen
Exit the airport and go right when you come out. All hotel shuttles for the area stops at the same are to to the right of the airport exit:-) Do not cross the street - stay on the "plaza" side.
Antwoord van Gert A
Denemarken54 bijdragen8 nuttige stemmen
Outside the airport.. keep right, and it will be next to the others.
mark j heeft een tip geschreven (18 apr)
Ottawa, Canada94 bijdragen16 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Pas op voor overboekingen bij dit hotel"
Volledige beoordeling lezen
Jeffrey v heeft een tip geschreven (mrt 2024)
Dumaguete City, Filippijnen2 bijdragen1 nuttige stem
4,0 van 5 bollen
"Reserveer de shuttle bus naar de airport. Geen idee waarom, maar zonder reservering mag je het niet gebruiken."
Volledige beoordeling lezen
Charissa P heeft een tip geschreven (aug 2022)
8 bijdragen3 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Parkeren kan achter het hotel."
Volledige beoordeling lezen
Michael H heeft een tip geschreven (mei 2022)
Amersfoort, Nederland13 bijdragen9 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Boek een prima kamer maar verwacht verder niets."
Volledige beoordeling lezen
Johnny C heeft een tip geschreven (feb 2022)
Sittard, Nederland708 bijdragen154 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Eten in restaurant is uitdaging als het druk is. Niet super veel stoelen dus hier rekening mee houden of reserveren"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Hoofddorp uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 116 - € 184 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
nh hotels hoofddorp
LOCATIE
NederlandNoord-HollandHaarlemmermeerHoofddorp
AANTAL KAMERS
419
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

NH AMSTERDAM SCHIPHOL AIRPORT (Hoofddorp, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over NH Amsterdam Schiphol Airport
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Amsterdam Schiphol Airport?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Amsterdam Schiphol Airport?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Amsterdam Schiphol Airport?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Amsterdam Schiphol Airport?
Ja, parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Amsterdam Schiphol Airport?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Masami Fusion Cuisine, McDonald's Hoofddorp en Dine With Florian.
Zijn er sportvoorzieningen bij NH Amsterdam Schiphol Airport?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Heeft NH Amsterdam Schiphol Airport een luchthavenshuttle?
Ja, NH Amsterdam Schiphol Airport heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt NH Amsterdam Schiphol Airport vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, NH Amsterdam Schiphol Airport verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Amsterdam Schiphol Airport?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt NH Amsterdam Schiphol Airport zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van NH Amsterdam Schiphol Airport?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Alle Hoofddorp hotelsHoteldeals voor HoofddorpLastminutehotels in HoofddorpHotels in de buurt van NH Amsterdam Schiphol Airport
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's