Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
De Kleetlaan 14 B Airport Area, Diegem, Machelen 1831 België
Expedia.com
NH Hotels
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (267)
360
Panorama’s (11)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 4 van de 12 hotels in Diegem
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
De toegangspoort tussen Brussel en de rest van de wereld, het NH Brussels Airport, ligt op slechts enkele minuten van zowel de nationale luchthaven van Brussel als het stadscentrum
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Conciërge
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijtbuffet
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Vergaderruimtes
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Strijkijzer
Minibar
Flatscreen-tv
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 2
1.149beoordelingen10vragen en antwoorden8kamertips
Waardering van reizigers
  • 334
  • 484
  • 205
  • 80
  • 46
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Zeer goed gelegen, veel keuze voor ontbijt en heel lekker. Personeel super vriendelijk, zeker Judith zelfs als ze geen Nederlands kan, en Robin de chauffeur van de shuttle. Ze zijn heel attentief voor de klant en hebben goeie tips. We zullen zeker terugkomen.
Meer lezen
Antwoord van NHBrusselsAirport, shiftleader bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 8 nov. 2019
Geachte klant, Hartelijk bedankt om ons een review te schrijven. Wij zijn tevreden te lezen dat u tevreden was over de ligging en het onbijt. Uw positieve feedback over Judith en Robin zal met hen gedeeld worden. Het doet ons plezier dat onze medewerkers u een aangenaam verblijf bezorgd hebben. Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, NH Brussels Airport
Meer lezen
Hotelkamer is groot genoeg en voorzien van bureau en waterkoker voor koffie of thee. Doordat het hotel echt dicht bij de luchthaven is (waar je overigens geen last van hebt) is het waarschijnlijk veel in gebruik. De kamer was schoon maar wel een klein beetje uitgeleefd. Personeel was aller vriendelijkst en behulpzaam (mijn kluisje was namelijk nog op slot).
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Antwoord van NHBrusselsAirport, shiftleader bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 13 okt. 2019
Geachte klant, Hartelijk bedankt om ons uw feedback over uw verblijf in ons hotel mee te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de ligging en de faciliteiten in de kamer. Uw positieve feedback betreffende het personeel zal met alle personeelsleden gedeeld worden. Met vriendelijke groeten, NH Brussels Airport
Meer lezen
Zoals altijd kijken wij tevreden terug op ons verblijf in het NH hotel Diegem: vriendelijk personeel, nette kamers, uitgebreid en smakelijk ontbijt. Super comfortabel is de luchthavenshuttle en de overdekte parkeergarage. Bij ons laatste verblijf waar wij bovendien aangenaam verrast met de recent opgefriste kamer. Een geslaagde renovatie. De kamer straalt nog meer warmte gezelligheid en comfort uit.
Meer lezen
Antwoord van NHBrusselsAirport, Shiftleader bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 26 sep. 2019
Geachte klant, Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over het personeel en de gerenoveerde kamers. Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, NH Brussels Airport
Meer lezen
Van eerste tot laatste minuut een zeer goed gevoel. Kader, vriendelijk en hulpvaardig personeel, verzorgde ruime kamer, vlotte luchthavenshuttle. Dus helemaal niks op aan te merken. Ondergronds parkeren in hotel is een serieuze plus
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Antwoord van NHBrusselsAirport, shiftleader bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 29 aug. 2019
Geachte klant, Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de kamer , het personeel en de shuttle. Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten, NH Brussels Airport
Meer lezen
We boeken regelmatig een kamer in dit hotel voor we op reis vertrekken..Toen we aankwamen rond 17u30 hadden ze geen kamer met 2 bedden zoals we 3 maanden ervoor aangevraagd hadden. ( men had 3 grote groepen!!!) Na lange discussie kregen we toch een kamer met 2 bedden op het gelijkvloer.In de gang naar de kamer vertoonde het tapijt vele vlekken. In de kamer: geen bureaustoel , 1 zetel in plaats van 2 zoals gewoonlijk; Een receptionist wilde mij een bar stoel brengen, wat ik weigerde wegens rugklachten. Dan maar een stoel uit het restaurant. WC spoelde moeilijk door. De bedden zijn wel goed en comfortabel. 's Morgens om 8u30: ontbijt: geen propere tafels, geen bestek, geen servetten: alles moesten we vragen! Geen koffiebonen in 2 machines! Eitje bestellen: men bracht een volledig bord geroerd ei: goed voor 6 personen! ! Geen fruit! Yoghurt: de bedieners wisten niet welke 'natuur' was: geen bordje erbij. Er was ook geen leiding gevende figuur te zien.Bij de uitgang: geen stuk fruit: alles was leeggeroofd door de groepen die al vertrokken waren. We waren zeer ontgoocheld, temeer omdat we nog 2 reservaties in de toekomst gemaakt hadden. Hopelijk houdt men rekening met dit verslag! We hopen dit niet meer mee te maken in de toekomst: we hebben ons ongenoegen ook gemeld aan de receptie de volgende morgen. Het is niet omdat er groepen komen dat de individuele klant moet inboeten en mindere service krijgt!
Meer lezen
Antwoord van NHBrusselsAirport, shiftleader bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 6 jun. 2019
Geachte klant, Hartelijk bedankt voor uw moeite om ons een review te schrijven. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat uw verblijf ongemakkelijk voor u was. Uw opmerkingen betreffende de kamer en het ontbijt zullen verder bekeken worden om een goed onderhouden hotel te worden. Wij zullen ook onze klantenservice evalueren. Wij hopen u een betere ervaring te bieden mocht u beslissen om weer bij ons te verblijven. Het spijt ons zeer te horen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij zullen de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat het ontbijt altijd goed aangevuld is en dat de tafels gedekt zijn. Nogmaals mijn excuses. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft in de toekomst. Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om uw hotelervaring te evalueren. Uw opmerkingen nemen wij zeer ten harte en wij zullen ons best doen om deze problemen in de toekomst te vermijden. Wij hechten veel belang aan de mening van onze klanten en wij verontschuldigen ons ervoor dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze missie is het om onze klanten de best mogelijke service en gastvriendelijkheid te bieden. Wij willen dat u weet dat we onze passie voor uitstekende service graag delen met onze klanten en wij willen dat u ons hotel tevreden verlaat. Met vriendelijke groeten, NH Brussels airport
Meer lezen
PRIJSKLASSE
71 US$ - 172 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
nh brussels airport hotel diegem, nh hotel diegem, nh hotels diegem
LOCATIE
BelgiëVlaanderenVlaams-BrabantMachelenDiegem
AANTAL KAMERS
234
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over NH Brussels Airport
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Brussels Airport?
Attracties in de buurt zijn R.A.V.E.N. Zaventem (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Brussels Airport?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Ja, gratis parkeren en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Brussels Airport?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Pizzeria Napoli Antica, Anothai en Mismo.
Zijn er sportvoorzieningen bij NH Brussels Airport?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft NH Brussels Airport een luchthavenshuttle?
Ja, NH Brussels Airport heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt NH Brussels Airport in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 1,0 mijl vanaf het centrum van Diegem.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Brussels Airport?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt NH Brussels Airport zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.