Le Fitz Roy
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Le Fitz Roy

Reiziger (165)
Kamer en suite (57)
Breakfast table
Dineren (24)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 9 van de 24 hotels in Val Thorens
4,9 van 5 bollen
Locatie
4,7 van 5 bollen
Hygiëne
4,3 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een romantisch hotel in Val Thorens hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel FitzRoy, de ideale keuze voor reizigers.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Hotel FitzRoy bevatten een flatscreen-tv en een minibar.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van Hotel FitzRoy kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een lounge op locatie.

Ga tijdens je bezoek naar een populair restaurant in Val Thorens dat spareribs serveert, zoals Johns Americanin de buurt van Hotel FitzRoy.

Hotel FitzRoy biedt je het beste van Val Thorens, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Bar/lounge
Skiverhuur
Skiën
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Parkeerservice
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Wifi
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Shuttlebusservice
Spa
Gezichtsbehandelingen
Hammam
Massage
Stoomcabine
Ski-in/ski-out
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Zakelijk
Gezinnen
Gesproken talen
Frans

Locatie

Place de L'Église, 73440 Val Thorens, Les Belleville Frankrijk
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
377beoordelingen3vragen en antwoorden3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 218
  • 66
  • 57
  • 29
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
GGI85 heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Altea, Spanje112 bijdragen66 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
Samen met mijn man en vrienden (andere kamer) hebben wij ontzettend genoten van dit hotel!

Onze kamer was erg ruim. Het bed sliep fantastisch, erg comfortabel. Alles was netjes, strak en schoon.
De badkamer was mooi maar met alleen een ligbad en geen aparte douche niet erg praktisch helaas.

De service hebben wij als uitstekend ervaren. Ja soms moet je heel even wachten maar het was erg druk. Auto word voor je weggebracht en gehaald.

De Spa vonden wij erg fijn. Na een lange dag op de piste altijd heerlijk om een lekker warm zwembad in te duiken. Ook was er een stoombad en sauna aanwezig. Ook erg prettig dat we bij vertrek na het uitchecken na een dag piste nog gebruik mochten maken van de Spa en zo weer fris en fruitig aan onze reis terug zijn begonnen.

Het eten op het terras was goed alleen ben ik het eens dat de drankjes en erg duur zijn.

Al bij al zou in dit hotel zeker aanraden en zou ik ook zeker terug komen hier.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Service Communication, Marketing bij Le Fitz Roy
Gereageerd op 22 mrt 2023
Dear Sir, Thank you for the great review of our hotel and sorry i am not able to answer in german. We are glad that you enjoyed your stay with your family and we hope to see you again very soon. Thank you for all your comments, i will share them with our team. Sincerely, Barthélemy Bauters
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Bram De Clerck heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Sint-Job-in-'t-Goor, België3 bijdragen
4,0 van 5 bollen
Hotel:
Super service, zeer vriendelijk personeel;
Mooi recent gerenoveerd hotel en kamer;
Meer dan 5 ster waardig.

Restaurant:
Service goed;
Eten mag iets verfijnder om binnen zelfde kwaliteitslabel te passen.

Bar;
Zeer vriendelijke bar service met juiste assortiment cocktails.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Service Communication, Marketing bij Le Fitz Roy
Gereageerd op 22 mrt 2023
Dear Climber, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again next year with your family. Sincerely, Barthélemy Bauters
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Femke D heeft een beoordeling geschreven jan 2020
1 bijdrage
2,0 van 5 bollen
De hoge prijs voor overnachting is te verwachten voor een 5 sterren hotel, echter had dit hotel beter 4 sterren kunnen hebben.

De minpunten:
- het personeel spreekt geen engels, gaf verkeerde tijd door voor ontbijt en openen skilift
- geen actie na aangeven lekkage in de kamers
- kapotte handvaten en doucheputjes
- de kamers zijn ont-zet-tend klein, na de plattegrond bekeken te hebben hebben ze ons in de 3 kleinste kamers gezet
- badkamers nog kleiner dan klein
- half uur wachten op koffie bij ontbijt
- glas jus d’orange kost 12 euro
- cola in het hotel op, dus kregen we het de volgende dag niet uit een flesje coca cola maar waarschijnlijk uit een supermarktfles, nog steeds kostte dit 8 euro per glas
- warm water was ‘s avonds na 22/23u op.

Pluspunten:
- locatie
- uitgebreid ontbijt
- goeie bedden
- mooi zwembad
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Service Communication, Marketing bij Le Fitz Roy
Gereageerd op 18 aug 2021
Hello, thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear about your deception. Still, your opinion is taken into consideration and our teams will be informed. We always try to improve our services, therefore, your comment is very helpful. Please note the hotel is going under renovation for the next winter season. We will be pleased to welcome you again in a new atmosphere. Have a great day,
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
BJG58 heeft een beoordeling geschreven apr 2018
Lisserbroek, Nederland187 bijdragen56 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Wij hadden een midweek geboekt. Prima ontvangst, personeel erg aardig en behulpzaam. De uitgang naar de piste was een uitdaging. Vanwege de sneeuwval erg stijl en glad. Eén keer zijn we geholpen door een medewerker die onze skies op de piste legde. De weg terug dienden we via de achterzijde (langs de eetzaal of via de hoofdingang te nemen, omdat de trap naar het skidepot te gevaarlijk was. Slaapkamer qua formaat redelijk. Badkamer enigszins klein. Douche is boven het bad opgehangen en toilet naast het bad. Graag douchten wij ons 2 keer per dag en op een dag kregen wij slechts 1 x schone badlakens, Ontbijt perfect, van alles voldoende, ondanks het feit dat de periode (2e week april) en het hotel lang niet vol was. Dinerkeuze uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. De keuze van groente was zeer beperkt (bij praktisch elk hoofdgerecht dezelfde fijne sla). Zelfs ook bij enkele voorgerechten en het kaasplankje. Aan de steak zat erg veel vet. De prijzen op de menukaart waren veel te hoog voor hetgeen je kreeg. Een glas (simpele) rode wijn 14 euro, klein biertje 9 euro en flesje cola 8 euro. De laatste avond hebben wij in het nabijgelegen restaurant Le Val Thorens (4****) gegeten van dezelfde hotelgroep (dat was nl. een mogelijkheid). Prijzen- en kwaliteit om het even, waarbij het eten op een formica tafel werd opgediend. Wanneer u gaat, reserveer logies/ontbijt. Wij hadden een kamer aan de pistezijde waar we hinder ondervonden van vakantiegangers, die graag tot laat doorgingen en buiten lawaai veroorzaakten, wat binnen hoorbaar is.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Wellicht geeft een kamer aan de straatzijde minder lawaai?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LesHotelsDenHaut, Responsable commercial bij Le Fitz Roy
Gereageerd op 24 jul 2018
Dear Bobg1958, I hope this message finds you well. Thank you for letting us know your experience, this is for us a good way to improve. I was waiting to have future season information to give you before answering to you. I will do my best to be as transparent as possible in my answer, this is very important for me. In regards of our food and beverage concept, and of our rates, I want to inform you that we took 2 decisions for next winter, first the concept will be different, and not a gastronomic restaurant anymore. We totally reviewed it to offer to our guests a menu of classic French and Alpine dishes, and we will put our efforts to find the best and fresh ingredients, and to make sure that our guests will eat the good quantity, that they will be served faster, and for a better rate. We reviewed our Half board supplement this year, so we can offer this new concept at the best rates, so 38€ / person, a very competitive rate for a 5* hotel in Val Thorens. The half board will also give to our guests 5 different possibilities to use it. In regards of our bar rates, we will have also new rates, competitive for the 5* market of Val Thorens. In regards of the towels in your bedrooms, you are completely right, we also change the towels once a day. However, I understand that you are used to shower twice, and I am sure that If you explain it at our reception desk, we would be happy to help you, and to give towels twice a day. I hope you will give us a second chance in the future I would be happy to show you that we are making real improvements to ensure you the best experience next winter. I stay of course at disposal for any additional information, and I wish you a lovely day. Warm regards, Marc Charlot, DSM, Les Hôtels d’en Haut.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
John v heeft een beoordeling geschreven apr 2018
Breda, Nederland4 bijdragen2 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Voor een zogenaamd 5 sterren hotel waarvoor je de hoofdprijs moet betalen viel dit erg tegen.
Kamers, ondanks comfort kamers, waren erg klein met een minimale badkamer (douchen in de badkuip....).
Het ontbijt was elke ochtend zeer matig, er was altijd wel ergens een tekort van.
Daarnaast waren de drankjes aan de bar svhreeuwend duur. Een glaasje (open) wijn vanaf 15 Euro in een klein glaasje en je kon duidelijk proeven dat de wijn al enkele dagen open stond.
Gelukkig hebben we fijn geskied....
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van LesHotelsDenHaut, Responsable commercial bij Le Fitz Roy
Gereageerd op 24 jul 2018
Dear John, Thank you for your message. I hope mine finds you very well. I am sorry it took some time to answer to you, but it was important for me to define our new concept first, so I can give you actual real information and improvements, and not just apologizing. First, I understand, and I regret that your experience with us was not what you were expected. We always listen our guests and are working hard to give better service and to improve our concept and brand. Following your message, I can give you some news about what we will do next winter: - We reviewed our breakfast concept, it will be fuller, and more generous. - The rates of the bar will be reviewed, and the choice enlarged, so we can give a better experience for a better rate. - We also reviewed our Hal Board concept and know that we will give our guest different options to use it (5 in total). One of these solutions is to use the half board amount as a credit used in the bar, instead that eating at the restaurant. So, our guests will be able to spend the evening with cheese or charcuterie plates and drinks, listening to one of our artist, like for example this amazing jazz singer coming directly from New York. And for your information, we also reviewed our restaurant concept, that used to be for years a gastronomic restaurant. Next winter, we will serve to our guest French and alpine classic dishes, based on the freshness and high quality of our ingredients. We also are conscient that after a long day of ski, our guests want to eat quality and quantity, and to be served fast and not spend 2 hours eating every evening. This is what we will offer next winter. In regards of your comment on the size of our rooms, the hotel has different room types, and the superficies of each room is clearly written on our website and given boy our booking department team. Maybe you didn’t see it while you were choosing the room. I hope this message will help you to see that we are listening to you, and that we are doing our best to become better and better. I stay of course at disposal for any additional information, and I wish you a nice day. Warm regards, Marc Charlot, DSM, Les Hôtels d’en Haut.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Cath_1729 heeft een vraag gesteld feb 2020
Luik, België62 bijdragen66 nuttige stemmen
Bonsoir, Les maillots short pour les hommes sont-ils autorisés ? Merci 😊
Antwoord van DELANNOY_Fabien
Bonjour, Nous sommes au plaisir de vous confirmer que les maillots de bains, réservés strictement à la baignade, sont autorisés. Des vestiaires sont également à disposition de notre clientèle extérieure. Au plaisir de vous accueillir prochainement, F. DELANNOY Directeur
lilkelly1987 heeft een vraag gesteld mrt 2019
Birkenhead, Verenigd Koninkrijk
Can you rent ski gear or do you have to buy it?
Antwoord van DELANNOY_Fabien
Hello, We are pleased to inform you, that you can rent the entire ski equipment on site, with our Prosneige Ski Shop (open every day). We look forward to welcoming you at the Fitz Roy*****
Antwoord van DELANNOY_Fabien
Bonjour Lucio, Nous vous remercions de l'intérêt que vous portez à notre établissement. Pour toute demande vous pouvez contacter directement notre service des réservations par téléphone au +33(0)4.79.00.04.78. Au plaisir de vous accueillir, F.DELANNOY Directeur
BJG58 heeft een tip geschreven (apr 2018)
Lisserbroek, Nederland187 bijdragen56 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Wellicht geeft een kamer aan de straatzijde minder lawaai?"
Volledige beoordeling lezen
marc p heeft een tip geschreven (mrt 2016)
Calonge, Spanje61 bijdragen60 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
"Slechte slapers nemen beter een kamer aan de achterkant . Meerwaarde van open haard is nihil."
Volledige beoordeling lezen
Hans R heeft een tip geschreven (mrt 2014)
Maarn, Nederland588 bijdragen56 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"suites met meerdere kamers"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Val Thorens uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 308 - € 738 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hôtel fitzroy val thorens
LOCATIE
FrankrijkAuvergne-Rhône-AlpesSavoieLes BellevilleSaint-Martin-de-BellevilleVal Thorens
AANTAL KAMERS
72
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LE FITZ ROY (Val Thorens, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Le Fitz Roy
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Le Fitz Roy?
Attracties in de buurt zijn Oxygène Val Thorens (0,2 mijl), Ski Cool (0,1 mijl) en Prosneige (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Le Fitz Roy?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Le Fitz Roy?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Le Fitz Roy?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Le Fitz Roy?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Frog Pub, Au Mazot en SteakHouse Club 72 Val Thorens.
Zijn er sportvoorzieningen bij Le Fitz Roy?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Ligt Le Fitz Roy in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,5 mijl vanaf het centrum van Val Thorens.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Le Fitz Roy?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Le Fitz Roy?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Zijn er historische locaties in de buurt van Le Fitz Roy?
Veel reizigers bezoeken Les Forts de l'Esseillon (15,7) en Ouvrage De Saint-gobain (14,4 mijl).
Heeft Le Fitz Roy een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op bergen.
Alle Val Thorens hotelsHoteldeals voor Val ThorensLastminutehotels in Val ThorensHotels in de buurt van Le Fitz Roy
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's