Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ibis Les Sables d'Olonne Centre

44 avenue du General de Gaulle, 85100, Les Sables-d'Olonne Frankrijk
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
ibis
73 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
73 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity73 US$
TripAdvisor73 US$
Trip.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (4)
Dineren (20)
Kamer en suite (15)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Krant
Beveiligde parkeerplaats
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Ontbijtbuffet
Snackbar
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Flatscreen-tv
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Klassiek
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits
425beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 97
  • 161
  • 41
  • 9
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Wij logeerden in kamer 103 met uitzicht op de kleine binnentuin, die lager ligt dan de kamer. Let wel: er zijn slechts drie kamers op het gelijkvloers. Het hotel is zeer strategisch gelegen: tegenover het station, op wandelafstand van het leuke voetgangersgebied en iets verder de prachtige promenade langsheen het strand(=Le Remblai). Het hotel zelf bezit een privé-parking waar hoogstens 10 auto's kunnen parkeren. Toch is er voldoende parkeergelegenheid. Gratis in de avenue van het hotel zelf, maar dan langs de kant van het hotel! Aan de overkant is het betalend(=omwille v.h. station?). Enorme overdekte stationsparking(betalend). Vanaf het hotel, langsheen het station, is er een voetgangersweg die rechtstreeks naar het centrum leidt. De kamer is voldoende ruim, evenals het sanitaire gedeelte. Er is airco en gratis draadloos internet in elke kamer. Het ontbijt is verzorgd, zonder franjes. De ontbijtruimte is wel wat beperkt (vooral in de zomermaanden). Reserveer via internet: tijdens het weekend kan je wellicht genieten van 15% korting.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ruime kamer, zeer goede douche / badkamer, goede keuze bij het ontbijt, goede locatie en zeer vriendelijk personeel wat wil je nog meer van een hotel. We verbleven een week, misschien zijn de kamers van dit budgethotel niet echt geschikt voor mensen die langer blijven, omdat de hangende ruimte en opslag geschikt zijn voor mensen die een of twee dagen blijven. Al met al hadden we een heel goed verblijf, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en als deze manier opnieuw bellen zou zeker hier verblijven. We hadden een parkeerplek op voorhand gereserveerd, dus de auto stond op het hotelterrein aan de achterkant geparkeerd, dus dat was handig.
Meer lezen
Iets basaler dan de gemiddelde Ibis - maar de lagere - dan - gebruikelijke prijs compenseerde dat. Anders had het alles wat ik wilde voor een verblijf van één nacht. Comfortabel bed, zeer schone kamer, zeer goede douche, goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel bij de receptie en een goede locatie - tegenover het treinstation, maar een korte wandeling van het stadscentrum en de haven.
Meer lezen
Nadat ik met mijn creditcard had betaald aan het begin van mijn verblijf (bedrag gedebiteerd op 14 juli) en een dag eerder moest vertrekken dan gepland (20 juli in plaats van 21 straat), kreeg mijn visumrekening het equivalent van 1 nacht op de volgende werkdag (23 juli). Echter. . . de volgende dagen had ik veel problemen tijdens het gebruik van mijn creditcard tijdens de rest van mijn reis. Het was alleen thuis dat ik de uitleg kreeg: dit hotel had - zelfs nadat het betaald was - nog steeds niet het volledige bedrag van mijn verblijf vrijgegeven (zodat het lijkt alsof ik mijn verblijf twee keer had betaald). Toen ik contact opnam met het hotel, kreeg ik een stomme verklaring: er werd mij verteld dat het bedrag op vrijdag 20 april was vrijgegeven en dat het 3 - 4 dagen duurde voordat ik het bedrag opnieuw kon gebruiken. Naar mijn mening, een heel domme verklaring, omdat: a) het bedrag moest worden vrijgegeven toen ik mijn verblijf had betaald (dus op 14 juli) en zijn) is het niet vreemd dat het bedrag voor de te veel betaalde nacht was twee dagen later beschikbaar - en niet de rest van het bedrag? Men moet weten dat liegen en het ontkennen van fouten niet iets is wat een klant gelukkig maakt. Fout is menselijk, het gaat erom jezelf te onderscheiden door de manier waarop je met fouten omgaat. De persoon die het hotel vertegenwoordigde, deed dit zeer slecht. Ik ben echter eerlijk genoeg om toe te geven dat het hotel super goed gelegen was en het personeel was erg behulpzaam, maar na de slechte ervaring met mijn creditcard en de reactie van het hotel (gezien de hele situatie als normaal), betwijfel ik ten zeerste of dit hotel verdient het vertrouwen van haar klanten.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
We waren teleurgesteld dat we verbleven in Accor hotels in heel Frankrijk we vonden dit een aantal aspecten ontbreekt. De kamer was ruim zoals altijd en schoon, maar de douchebak had kunnen doen met een goede poetsbeurt. Toen we naar de bar gingen om ons gratis drankje te krijgen, kregen we te horen dat er geen bier was. Uiteindelijk kregen we elk een fles en uiteindelijk een glas. Over het algemeen was de bar teleurstellend omdat het zeer weinig keuze van drankje aangeboden en geen comfortabele vergadering. We meldden een intermitterend mechanisch geluid dat de hele dag en nacht in onze kamer optrad en ons werd verteld dat er geen geluid kon zijn omdat er niets was dat de ruimte veroorzaakte en de machines op het dak niet in gebruik waren. Niemand bood aan om te komen luisteren.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
68 US$ - 94 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkPays de la LoireVendeeLes Sables-d'Olonne
AANTAL KAMERS
61
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding