Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel les bains de Cabourg

Reiziger (728)
360
Panorama’s (23)
Kamer en suite (357)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Sauna
Stomerij
Vergaderruimtes
Verwarmd zwembad
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Charmant
HOTELCATEGORIE

Locatie

Volledige weergave
54Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 54 van 100
201restaurantsbinnen 10 km
38attractiesbinnen 10 km
1.585beoordelingen
23vragen en antwoorden
5kamertips
Waardering van reizigers
  • 727
  • 622
  • 181
  • 39
  • 16
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Waren hier 2 nachten via een aanbieding van Very Chic, 2 overnachtingen voor 290€ ipv 340€ per nacht. Dus een aardige besparing. Modern hotel, kleine kamer, zeer weinig opbergmogelijkheden. Minpunt vond ik het vasttapijt. In ons pakket hadden wij toegang tot thet thermale bad
Meer lezen
Antwoord van Service-ClienteleCab, Directeur général bij Hotel les bains de Cabourg
Gereageerd op 21 feb. 2018
Hallo Mevrouw, Mijnheer, Bedankt voor het delen van je ervaring. Uw opmerkingen zijn een manier voor ons om te verbeteren. We hopen u de volgende keer te verwelkomen. Régis CHEZE, De sitirecteur.
Meer lezen
Wij hadden in dit hotel geboekt vanwege de ligging en het verwarmd groot buitenzwembad, dit was allemaal super, behalve dat de verlichting van het zwembad wel aan had mogen staan. Het ontbijt was heel lekker maar de ontbijtzaal alsook de premiumkamer, 2 pers ,veel te klein voor
Meer lezen
Antwoord van Service-ClienteleCab, Directeur général bij Hotel les bains de Cabourg
Gereageerd op 12 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for your kind and generous review. Do not hesitate to ask the reception during a future stay. We give free of charge bags for the spa. Also, you have slippers in your room, free also. Hoping to welcome you again very soon. Régis CHEZE - Directeur de site
Meer lezen
Op het einde van de vakantie nog even een 4 daagse trip geboekt. Het hotel is zeer goed gelegen: met eigen toegang tot het strand, de strandboulevard en voor uitstappen zowel naar Honfleur, Deauville als naar de stranden van de landing van Normandië. Het is een groot hotel met
Meer lezen
Antwoord van Service-ClienteleCab, Directeur général bij Hotel les bains de Cabourg
Gereageerd op 19 sep. 2016
Dear Guest, Thank you for your kind and generous review. Hoping to welcome you again very soon. Régis CHEZE - Directeur de site
Meer lezen
Dit is een erg modern hotel, gelegen in de duinen 1 km buiten het centrum van Cabourg. De kamers zijn mooi en verzorgd met goede bedden en verduisterende gordijnen, regendouche. Canal plus op flatscreen. Ontbijtbuffet is voldoene en tafels kijken uit over zee. De prijzen in de
Meer lezen
Antwoord van Service-ClienteleCab, Directeur général bij Hotel les bains de Cabourg
Gereageerd op 29 aug. 2015
Dear Guest, Sorry not being able to answer in your language. We are proud to read your splendid review; I graciously thank you for your warm recommendations. Be assured that I will pass on your compliments to our team. Know that we have stairs to rise in floors. Do not hesitate for a next stay, to ask to the reception. Also, swimming pools have to close for a question of security. We are delighted to learn that you enjoyed being with us and we really hope to have the pleasure of welcoming for an other stay. Very best regards. Régis CHEZE - Directeur de site
Meer lezen
Hier gelogeerd met een verlengd weekeinde. Bij het inchecken werd een zogezegde upgrade aangeboden : dit was een kamer met half zeezicht en de muur van het restaurant , heel wat minder dan het geboekte zijdelingse zeezicht . Bij heel wat aandringen dan toch deze kamer gekregen
Meer lezen
Antwoord van Service-ClienteleCab, Directeur général bij Hotel les bains de Cabourg
Gereageerd op 20 jun. 2015
Sehr geehrte Dame und Herr, sehr geehrter Herr, Infolge Ihres Aufenthaltes in unserer Ausstellung bedanken sich unsere Mannschaften bei Ihnen für Ihren Besuch und Ihrer Vergangenheit, ihre Eindrücke auf TripAdvisor zurückzulassen. Wir sind wirklich bestürzt, daß die Leistung und das Dienstniveau in seiner Gesamtheit ihren Erwartungen nicht gewachsen gewesen sind, und wir bitten Sie, uns es zu entschuldigen. Ihre Kommentars und die Vorschläge erlauben uns, unsere Leistungen zu vervollkommnen; infolgedessen ist Ihre Meinung, besonders in diesem Situationstyp sehr wertvoll. Trotzdem können wir Ihre Einschätzung auf unserer Kundschaft nicht aufheben. Wirklich haben wir in Herzen, jedermann zu empfangen, damit Aufenthalte e in unvergeßlichen Moment verwandeln. Régis CHEZE Directeur de site
Meer lezen
Vorige
Bonjour il y’a t’il un surveillant à l espace spa et piscine ?
bonjour A l'espace piscine oui :)
0 stemmen
Bonjour je ne peux absolument pas ré pondre à cette question n ayant pas été dans votre cas lors de mon séjour. Lors de votre réservation posez leur la question..vous connaissez le fameux proverbe "qui ne tente rien n 'a rien"...peut être une bonne surprise ?? Bon séjour.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
bonjour. non pas besoin de bonnet. l'hôtel vous donne des sandales en coton. il vaut mieux opter pour des tongs ou sandales en plastique Vous ne regretterez pas les prestations, le personnel charmant bon séjour
1 stem
Alle antwoorden weergeven
De mémoire, il me semble avoir croisé des chiens au sein de l'établissement. Il vaut mieux leur poser la question directement.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Bonjour, la demi-pension assure généralement le déjeuner. Cependant mieux vaut se renseigner auprès de l'établissement.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345
"te vermijden, betaal wat meer en ga naar Grand Hotel de Cabourg"
"kies een kamer met zeezicht, kost wel €1250/nacht"
"Vraag aan de receptie het plan waar je kamer zich bevind !!!"
"Kamer exclusief met lateraal zeezicht is echt de max"
"Vraag voor zeezicht !"
PRIJSKLASSE
200 US$ - 419 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkNormandiëBasse-NormandieCalvadosCabourg
AANTAL KAMERS
165
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding