Hotel Le Mas del Pechs
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Hotel Le Mas del Pechs is een fantastische keuze voor reizigers in Sarlat-la-Canéda. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar, airconditioning en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Le Mas del Pechs toegang tot strandstoelen en een dakterras. Hotel Le Mas del Pechs biedt ook een zwembad, waardoor je reis naar Sarlat-la-Canéda nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Hotel Le Mas del Pechs ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Sarlat-la-Canéda, zoals Lanterne des Morts (1,0 km) en Cathedrale Saint-Sacerdosb (1,1 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Ga tijdens je bezoek naar een populair restaurant in Sarlat-la-Canéda dat krab serveert, zoals Restaurant Bistrot L'Adressein de buurt van Hotel Le Mas del Pechs.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Vieux Sarlat (1,1 km) en Sarlat Vue du Ciel (1,2 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.
Veel plezier in Sarlat-la-Canéda!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 205
- 79
- 14
- 4
- 2
- Filteren
- Nederlands
Propere maar eenvoudige kamers met zeer harde bedden! Geen zeteltje in de kamer, wel een terras met kleine tafel en 2 plastic tuinstoeltjes. De airco in onze kamer werkte niet... Gelukkig was de ergste hitte voorbij. Goed sanitair.
Niets aan te merken op het ontbijt: voldoende zoet en zout beleg en viennoiseries
Alle kamers zijn op het gelijkvloers, wat wel handig is
Maar er zijn ook belangrijke minpunten, bijvoorbeeld de klantvriendelijkheid: hoewel de balieverantwoordelijke (of was het de eigenares zelve?) meestal vriendelijk was en zelfs actief meehielp bij het uitstippelen van onze fietstochten (we kregen zelfs haar stafkaarten mee) schort er iets aan haar ingesteldheid tegenover de klanten in het hotel; de ontvangst was allesbehalve “chaleureux”, want binnen de 5 minuten kregen wij te horen dat het hotel weinig verdient aan de “booking.com”-klanten, en dit nadat ik gevraagd had of het ontbijt inbegrepen was of niet. Ik las nadien de negatieve commentaren van een Franse hotelgast, die schreef: “….le fait qu’on nous dise qu’on n’aime pas trop les clients booking.com…”; wij kunnen deze onaangename opmerking dus bevestigen. Bij het binnenkomen in de kamer werden wij bedwelmd door een chemische geur, die eerder deed denken aan WC-steentjes dan aan welkomstparfum; ook dat werd reeds door andere gasten als kritiek geuit. Tevergeefs dus.
De hotelinformatie op de site van booking.com is onvolledig en bewijst dat het hotelmanagement niet meedoet met de filosofie van transparantie over wat men precies aanbiedt: is het ontbijt inbegrepen of niet? In sommige maanden blijkbaar wel, maar meestal niet; waar zijn de foto’s van het sanitair op de site: die zijn er niet, want het sanitair is zeer verschillend in de verschillende soorten kamers: soms is er een vernieuwde badkamer met douche en soms is er een uitgeleefde, oubollige en schreeuwlelijke badkamer met onpraktisch bad (driesterrenhotel??). Onze kamer was nochtans niet de goedkoopste in het aanbod. Onze matras was versleten, je voelde de veren onder je verspringen. Het vast tapijt is al jaren aan hernieuwing toe. In het WC lag een vieze voetmat, nog te vuil om erop te stappen met modderschoenen. Het behang van de kamer leek recent vernieuwd (mooie moderne kleuren, in harmonie met het meubilair), maar men had de oude kitscherige schilderijen en plastic bloemen er terug ingeduwd. De decoratie van de ontbijtruimte getuigde van dezelfde smakeloosheid: veel te veel decoratie, alle soorten stijlen bij elkaar, veel te veel meubilair, alles op elkaar geduwd.
Jammer, doodjammer voor een hotel met dit potentieel. Wellicht geraakt men te gemakkelijk aan klanten met zo’n prachtige ligging en heeft men het prijsniveau navenant kunnen opdrijven. Het is hoog tijd om de kritische geluiden van de klanten au sérieux te nemen.
Kamers superschoon en comfortabel. Airco in de kamer. Mooie krachtige douche
Koffie- en theefaciliteiten en een koelkast op de kamer.
Tv in de kamer als je dat wilt. We hadden een kamer met uitzicht op de tuin en het zwembad, die een mooie privacyhaag had, zodat je op je eigen terras kunt zitten. Edith tafel en stoelen erop.
Ontbijt was extra maar erg leuk en heeft ons klaargemaakt voor de dag. Anne - Marie was super behulpzaam en deskundig en sprak goed Engels, wat fantastisch was.
Geweldige locatie voor alle lokale bezienswaardigheden.
Je wilt teleurgesteld worden
Bedankt.
"kies de duurste kamer met douche; het ontbijt is prima, maar soms extra te betalen"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding