Peonia at Home
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Peonia at Home

Reiziger (141)
Dineren (32)
Kamer en suite (16)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 151 per nacht, 23/9 - 24/9
€ 151
per nacht
€ 136
per nacht
€ 120
per nacht

sep

okt

23 sep

25 sep

27 sep

29 sep

1 okt

3 okt

5 okt

7 okt

9 okt

11 okt

13 okt

15 okt

17 okt

19 okt

21 okt

23 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

4,0
Nr. 1 van 3 gastenverblijven in Mulhouse
4,1 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Knus
Charmant
Gesproken talen
Frans
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Gratis ontbijt
Voorzieningen van de kamer
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers

Locatie

48 boulevard Leon Gambetta, 68100 Mulhouse Frankrijk
Naam/adres in plaatselijke taal
177beoordelingen6vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 102
  • 23
  • 12
  • 5
  • 35
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Barbara G heeft een beoordeling geschreven aug 2024
+1
5,0 van 5 bollen
We hebben zeer genoten van ons verblijf. Onze gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk.
Het ontbijt bestond uit lokale en zelfgemaakte producten.
Zeker een aanrader !
Elke dag werd onze kamer netjes opgeruimd en voorzien van verse badlakens. Er was ook airco op de kamers. Het huis heeft ook een geschiedenis maar die mag je zelf ontdekken.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Als je kinderen hebt, dichtbij ligt de Zoo van Mulhouse.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Helen652312 heeft een beoordeling geschreven aug 2024
Weesp, Nederland
1,0 van 5 bollen
2x geld afgeschreven en extra betaling wordt maar niet terugbetaald .Contact met de eigenaar verloopt erg stroef. Hij reageert op geen enkele manier op onze berichten en/of e-mails. Direct na reservering zijn de kosten van onze creditcard gehaald. 5 weken voor onze overnachting is dit nogmaals gebeurd. Via diverse kanalen geprobeerd om contact te leggen met eigenaar. Eerst zonder resultaat en daarna met mededeling dat geld teruggestort gaat worden echter niet gedaan. Vervolgens tijdens inchecken nogmaals gevraagd en belofte gekregen dat het terugbetaald gaat worden, maar dat het niet via creditcard kan. Onze IBAN zoals afgesproken gegeven, maar week later nog niets ontvangen en ook geen enkele reactie. Dit is echt schandalig en blijkt uit eerdere reviews dat wij niet de enige zijn. Foutje of opzet??? Ik zou deze B&B om deze reden dan ook niet aanbevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Pascale L heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Antwerpen, België
+1
3,0 van 5 bollen
Toen we aankwamen was alles potdicht. Je zit daar aan een drukke baan dus even parkeren is al een ramp. Heb daar als een gek op de knopjes geduwd en hoorde af en toe een klik en gebeld op hun tel. Wij dachten dat we opgelicht waren. Kwamen er nog 2 andere koppels aan en 1 ervan had een ander tel nr waar plots wel werd opgenomen. Blijkbaar was madam plots naar de tandarts maar niemand was verwittigd. Enorme stress dus voor ons. De kamer die we kregen was niet de kamer van 35m2 die we geboekt hadden. Ook een piepkleine badkamer waar er toch wat schimmel te zien was. Ook enorm veel stof in de kamer. Het bed daarentegen was fantastisch. Het ontbijt was zeer bijzonder maar weer voor 98% zoet. Na 2 weken Italië keken we uit naar baguette met Franse kaas en een eitje. Helaas. Er lag 1 soort kaas en vlees en al de rest was zoet. Wel allemaal zelf gemaakt en zeer verzorgd en prachtig uitgestald. Het decor is ook zeer bijzonder. Zoals gezegd zeer gemengde gevoelens over dit verblijf.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
EMidbak heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
1,0 van 5 bollen
Via booking.com geboekt voor juli 2024. Helaas moest ik de trip annuleren, gelukkig had ik deze trip met gratis annuleren geboekt. Hoewel Peonia direct had gereageerd met betalingsverkeer na boeking, werd vervolgens niet meerop mijn berichten gereageerd toen ik mijn geld niet terugkreeg. Gelukkig heeft booking.com zelf het geld teruggestort, aangezien Peonia niet meewerkte.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Andrea D'onghia, Propriétaire bij Peonia at Home
Gereageerd op 15 mrt 2024
Bonjour nous sommes désolés mais l’accord en cas d’annulation gratuite c’était Booking qui dans ce cas devait vous rembourser. Le problème a été que nous avons mis en place un nouveau logiciel de réservation “AMENITIZ” avec création de notre Site et tout n’était pas encore au point ce qui a pris un peu de temps . Nous vous prions de bien vouloir accepter nos excuses . Cordialement
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Caty D heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Meise, België
1,0 van 5 bollen
FRAUDE!!! Heb een boeking gemaakt en deze na 10' terug geannuleerd. Met verbazing stelde ik vast dat bedrag reeds van kredietkaart was gehaald. Recuperatie van dit bedrag lukte niet ondanks verschillende telefonische contacten en berichten. Booking.com heeft uiteindelijk de terugbetaling zelf geregeld, waarvoor dank! Zeker niet boeken daar! FRAUDULEUS!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Boek niet daar, je bent je geld kwijt voor je het weet!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Andrea D'onghia, Propriétaire bij Peonia at Home
Gereageerd op 15 mrt 2024
Bonjour comment pouvez-vous parler d’acte frauduleux? Vous avez été remboursé par Booking et c’est nous qui avons payé Booking afin que cela soit possible ! Nous avons des accords avec Booking car nous avions mis en place un nouveau logiciel de réservation “AMENITIZ” avec création de notre Site ce qui a pris plus de temps. Vous avez été remboursé. Donc ne parlez pas de fraude ce n’est pas justifié.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Bjorn G heeft een vraag gesteld okt 2019
Trosa, Zweden249 bijdragen77 nuttige stemmen
Hur kan jag få en sida för att bedöma hotellet?
DeNedelec heeft een vraag gesteld feb 2017
Montpellier, Frankrijk33 bijdragen29 nuttige stemmen
Je suis le seul à être choqué par les réponses aux commentaires des patrons de cet établissent ? Ils sont insultants et désobligeant.
Antwoord van Lairosa
16 bijdragen6 nuttige stemmen
Nous ne comprenons pas qu'il soit possible de publier des commentaires de ce genre alors que ces personnes n'ont pas séjourné chez nous ! De nous insulter de la sorte c'est incroyable! Nous avons eu de grave problèmes de fuites d'eau et avons été obligés de reloger les clients dans deux Hôtels qui sont très bien Le Bristol et l'Hotel de la Bourse ! Au même prix ! Preuves à l'appui ! Nous comprenons que cela ai pu déstabiliser les clients mais de là à nous accuser de personnes désobligeantes et.... c'est impensable! Notre structure n'étant pas un hôtel mais Chambres d'Hotes B&B de charme avec 5 Suites Juniors Si nous avions eu plus de chambres le problème ne se posait pas ! Nous avons une note de 9,5 sur Booking et là ce sont des avis de clients qui ont séjourné chez nous ! Comment vous expliquez cela ? Andrea D'Onghia Peonia at Home Mulhouse +33389540959
Antwoord van Patty L
Hongkong, China1.378 bijdragen98 nuttige stemmen
I also booked through booking a few months ahead and found my credit card being charged for the full amount about a month prior to my actual stay (although the cancellation policy states that I could cancel for free 7 days prior and nothing would be charged before that). I called up booking and they held me on the line while calling up the host. The answer relayed to me was that the host made a mistake while processing the authorization and a payment was made instead. However, I still had the right to cancel up to 7 days with full reimbursement. I didn't make a fuss and stayed in Peonia at the end. In any case, I did notice that when the host gave me my receipt on the day of my departure, mine was among the receipts of a few other guests and they were also already paid and were just receipts. I remember this very well since he mixed up my receipt with that of another guest and while handing it over to me, he said, "since it's already paid, you are all set." At that moment, I realized it was not a mistake on authorization he had made but a common practice in this place.
Lairosa heeft een vraag gesteld feb 2016
16 bijdragen6 nuttige stemmen
Bonjour Monsieur Mats J, Vous avez réservé via un site de réservation sur lequel le descriptif est clair que sans doute vous n'avez pas lu. Votre commentaire me semble erroné à outrance! En effet vous avez réservé la Suite familiale qui comprend deux chambres et une salle de bain attentante réservée aux deux chambres, (puisque c'est une Suite familiale - une chambre parents et une chambre enfant - ou louée à des groupe d'amis soit 2 ou 3 ou 4 personnes - et dont le prix est le plus bas de l'Etablissement) Il est bien spécifié sur le descriptif que la location de la première chambre pour deux personnes est à un prix et l'utilisation de la deuxième chambre se rajoute 40€ par personne, ce qui est tout à fait normal si vous occupez les deux chambres. Lors de votre réservation vous auriez dû lire le descriptif qui était bien clair, si vous souhaitiez des chambres séparées vous pouviez réserver sans problème, nous pouvions vous proposer nos Suites Junior ou autres possibilités. Votre commentaire est de mauvaise foi d'autant plus que vous avez refusé de payer le supplément de l'utilisation de la deuxième chambre. Voyez vous des clients comme vous nous nous en passons volontiers, nous n'avons jamais eu ce genre de problème et n'avons que de très bons commentaires avec un certificat d'Excellence décerné par TRIPADVISOR. Non seulement vous avez été malhonnête mais en plus vous vous permettez d'être diffamatoire ! Cette Suite n'est accessible par aucune autre personne elle était uniquement pour vous, sur cette étage il n'y a que cette Suite.
Antwoord van DeNedelec
Montpellier, Frankrijk33 bijdragen29 nuttige stemmen
Encore un commentaire de la proprio ca. Mais quelle incompétence! Et que de mensonges. Sur mon commentaire vous me répondez que je ment car votre mari ne pouvait pas être étant hospitalisé. Je vous confirme que c'est bien votre mari qui m'a reçu et qu'il se portait très bien. Usé de tels mensonges pour justifier vos méfaits devrait vous emplir de honte.
Barbara G heeft een tip geschreven (aug 2024)
7 bijdragen
5,0 van 5 bollen
"Als je kinderen hebt, dichtbij ligt de Zoo van Mulhouse."
Volledige beoordeling lezen
Caty D heeft een tip geschreven (mrt 2024)
Meise, België8 bijdragen1 nuttige stem
1,0 van 5 bollen
"Boek niet daar, je bent je geld kwijt voor je het weet!"
Volledige beoordeling lezen
Edwin Boon heeft een tip geschreven (aug 2021)
9 bijdragen3 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"als je hier perse wilt zijn boek dan een suite aan de achterzijde. Aan de voorzijde is een zeer drukken weg."
Volledige beoordeling lezen
Frans M heeft een tip geschreven (jul 2019)
Herentals, België208 bijdragen21 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Niet boeken wij zeer warm weer, er is geen airco. Kies de achterzijde die is rustig en mogelijk iets koeler."
Volledige beoordeling lezen
Willemsbetty heeft een tip geschreven (mrt 2017)
Tongeren, België451 bijdragen205 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"kamer met badkamer , aan de achterzijde van de b&b"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Mulhouse uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 116 - € 139 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkGrand EstHaut-RhinMulhouse
AANTAL KAMERS
5
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PEONIA AT HOME (Mulhouse, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Peonia at Home
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Peonia at Home?
Attracties in de buurt zijn Hôtel de Ville (1,1 mijl), Musée Historique de Mulhouse (1,1 mijl) en Parc Zoologique & Botanique de Mulhouse (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Peonia at Home?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en gratis parkeren.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Peonia at Home?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Peonia at Home?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Peonia at Home?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mealtin'Potes, Le Rustique en Le Faubourg.
Zijn er historische locaties in de buurt van Peonia at Home?
Veel reizigers bezoeken Tour du Diable et Tour de Nessel (1,5 mijl).
Alle Mulhouse hotelsHoteldeals voor MulhouseLastminutehotels in MulhouseHotels in de buurt van Peonia at Home
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's