Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi

Reiziger (71)
360
Panorama’s (13)
Kamer en suite (135)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Roomservice
Babysitting
Conciërge
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Tennisveld
Vergaderruimtes
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
242beoordelingen
284foto's
7vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 40
  • 97
  • 64
  • 18
  • 24
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Wij verbleven hier 4 nachten, we kregen een kamer tegenover onze kinderen dat was heel fijn. De kamer is netjes en er is veel kastruimte, jammer dat er geen koffie/thee faciliteiten zijn. Balkon is groot met tafel en stoeltjes maar geen rek om je badkleding te drogen. De
Meer lezen
Antwoord van Angela L, Front Office Manager bij UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
Gereageerd op 13 aug. 2017
Sehr geehrter Kunde, ich möchte mich bei Ihnen bedanken, für die Zeit die Sie dem UNA Hotel Forte dei Marmi gewidmet haben. So haben Sie uns erlaubt, die Qualität unserer Dienstleistungen zu überwachen, um uns Ihren Erwartungen immer mehr zu nähern. Entschuldigung, dass der Service beim Frühstück war nicht nach seinem Geschmack, die Produkte, die wir mit den Kettenstandards, die ein breites Spektrum von süßen Produkten bieten in einer Linie dienen, einige speziell vorbereitet durch das Küchenpersonal, wohlschmeckend, Bio-Produkte und Gluten, Fleisch, Käse und das Angebot von einigen warmen Speisen Ich nehme Kenntnis von Ihrem teilweis positiven Urteil und bin Ihnen dankbar für Ihre Hinweise, die uns erlauben, unsere Standards zu verbessern, um Ihre Erwartungen für ihren nächsten Aufenthalt zu erfüllen
Meer lezen
Goed hotel wat betreft kamers, zwembad en ontbijt. De bedden zijn zeer goed en de kamers zijn modern en proper. Het ontbijt is heel uitgebreid en er is een goede bediening. Het zwembad is zeer verzorgd, je krijgt ook handdoeken en de poolboy is zeer vriendelijk. Wij hadden half
Meer lezen
Antwoord van Angela L, Front Office Manager bij UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
Gereageerd op 2 aug. 2017
Dear Guest, I would like to thank you for having spent some of your time to leave your precious comment on UNA Hotel Forte dei Marmi, that will allow us to verify the quality of our services and to approach more and more to your expectations; Customer satisfaction is a primary goal of UNA Hotels & Resorts. We are satisfied that you have appreciated our hotel and services. Wishing to welcome you again as our Guest, I send you my best regards.
Meer lezen
Wij hebben vorige week 3 nachten verbleven in dit hotel. Bij de keuze voor dit hotel zijn wij afgegaan op de goede beoordelingen op tripadvisor maar wij kunnen ons hier zeker niet in vinden. Bij aankomst waren wij teleurgesteld in onze kamer. Het voelde alsof we weggestopt
Meer lezen
Antwoord van Angela L, Responsabile reception bij UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
Gereageerd op 20 jul. 2017
Dear Guest, Thank you for having spent time to leave your comment that will allow us to verify the quality of our services. Sorry for not being able to satisfy your expectations and we apologize for that and also for not asking directly a feed back during your stay. We are pleased to inform you that the hotel has different rooms with balconies overlooking the pool or pine forest on the back. The furnishings of the lobby with green leather sofas are a Liberty typical style of Versilia, we are sorry that was not to your liking. The staff of restaurant is constantly trained to establish a friendly relationship with our guests, we apologize that we were unable to transmit on this occasion our professionalism. We will focus our attention on what you have point out to improve, hoping that you want to give us another chance to show that her first impression will remain an isolated case. I remain at your disposal if you want deppen for further downsides. Kind regards
Meer lezen
We hadden een mooie ruime en moderne kamer met heerlijke bedden. Ook een moderne en ruime badkamer. Alles was superschoon. Daar werd goed opgelet door de schoonmaakploeg. Bij het zwembad waren gratis badlakens voor de gasten op vertoon van een voucher die bij aankomst werd
Meer lezen
Antwoord van Angela L, Responsabile reception bij UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
Gereageerd op 27 jun. 2017
Dear Guest, I would like to thank you for having spent some of your time to leave your precious comment on UNA Hotel Forte dei Marmi, that will allow us to verify the quality of our services and to approach more and more to your expectations; Customer satisfaction is a primary goal of UNA Hotels & Resorts. We are satisfied that you have appreciated our hotel and services, Wishing to welcome you again as our Guest, I send you my best regards.
Meer lezen
Het Una hotel is er één van twaalf in een dozijn het personeel is erg vriendelijk maar als je beter gaat kijken kan er nog wel wat verbeterd worden de vloerbedekking is vies en versleten wij hadden fietsen gehuurd voor € 8 pp/per dag maar deze fietsen waren van voor de
Meer lezen
Antwoord van Angela L, Responsabile reception bij UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
Gereageerd op 24 jun. 2017
Dear Guest, I would like to thank you to have dedicated your time to leave your precious comment on UNA Hotel Forte dei Marmi, that will allow us to verify the quality of our services and to approach even more to your expectations. We have taken note of your partially positive comment, and I'm sincerely grateful that you make us note the lack of Customer oriented attention you felt during your stay, this means an opportunity for us to improve our standard with the aim to fulfill your expectations in occasion of your next stay. Wishing to welcome you again as our Guest, I give you my best regards
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDinerenZakencentrum en evenementenruimtes
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorUNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
The Triple Room at the UNA Hotel Forte dei Marmi
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorUNAWAY Hotel Forte Dei Marmi
The Classic Room (with Terrace) at the UNA Hotel Forte dei Marmi
VorigeVolgende
12345626
hotel in the overall good staff of incompetent badly organized and very rude staff
con me il personale e' stato molto gentile e carino .with me the staff was very nice and nice.
1 stem
Guardi mi scuso la domanda verrà rimossa c'è stato un errore di hotel li ha forte dei marmi ... mi sono accorta solo adesso che era stato sbagliato hotel
0 stemmen
C'è la possibilità di parcheggiare la moto in un garage?
Gentile Cliente, la informiamo che la nostra struttura dispone di un ampio parcheggio gratuito non coperto. Restiamo a disposizione. Cordiali saluti. Sinisi Samantha Ricevimento UNA Hotel Forte dei Marmi
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
1 sèche cheveux à disposition?
Gentile Signora Angela Laezza, le risponderò succintamente: A) Le camere che lei definisce superior, non lo sono, forse dovreste rivedere la definizione di superior, al massimo le classificherei come singole con letto matrimoniale. B) La posizione sarà anche strategica, ma questo non viene precisato sul vostro sito, il rumore dell'autostrada è assordante e nemmeno d'estate si possono tenere aperte le finestre, cosa assai negativa considerato il "profumo" di vecchie tubature che regna in tutta la struttura. Continuo a definire l'Hotel UNA, un semplice Motel (massimo una notte in fase di transito per altre destinazioni) C) Avevo prenotato un pacchetto sorpresa compleanno, in programma c'erano petali di rosa sparsi sul letto, una bottiglia di champagne e biciclette a disposizione. petali: finti e vecchi, plastica stinta e sporca. champagne: non c'era, alla mia richiesta è stata posta una bottiglia in nostra assenza nel pomeriggio, al ritorno visti i 30 gradi lo champagne era caldo. Non lo abbiamo bevuto. D) Le biciclette c'erano, ma soltanto due e noi eravamo in quattro. E) Decido di rettificare il pacchetto, al momento di saldare il conto, mi vedo "lievitare" il totale, avendo cancellato il programma pacchetto, ogni singola posizione è passata a condizione extra. F) Al mio reclamo riguardo la fattura, il personale è stato molto molto inflessibile (ligio alle regole). Mi dispiace non posso assolutamente scriverle di meglio, ma la colpa è anche mia avrei dovuto esaminare più criticamente il vostro sito e non affrettarmi a prenotare e aggiungerci pacchetti vari (cosa che del resto non faccio mai) Cordiali saluti
Gentile signora Wenzel, grazie per le note che ha voluto riportare successivamente al soggiorno dello scorso anno. La sua opinione e le sue segnalazioni sono per noi utili perché ci danno lo spunto sui cui lavorare per migliorare la qualità dei nostri servizi. Ci auguriamo di annoverarla presto tra i nostri ospiti così potrà constatare di persona tutti i positivi cambiamenti che ci sono stati nel corso dell’anno. cordiali saluti
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
"Beste kamers aan zwembad kant en dan hoog."
"Kies voor een superior kamer. Deze zijn licht en heel modern."
PRIJSKLASSE
79 US$ - 226 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Versilia Holidays Hotel
LOCATIE
ItaliëToscaneProvincie LuccaForte Dei Marmi
AANTAL KAMERS
76
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding