Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mercure Ferrara Hotel

Reiziger (167)
Kamer en suite (108)
Dineren (10)

Over

Nr. 13 van de 33 hotels in Ferrara
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Fietsen verkrijgbaar
Televisienetwerken voor kinderen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Shuttlebusservice
Parkeren aan de straat
Gratis internet
Wifi
Internet
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindermaaltijden
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Gezinskamers
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Russische tv - Channel One
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Frans, Italiaans
614beoordelingen
4vragen en antwoorden
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 186
  • 288
  • 94
  • 37
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Net boutique hotel in het centrum. Ligging is perfect. Geen lange gangen met deuren. Veel verschillende indelingen. Kamers zijn aan de krappe kant. Ontbijt is niet heel uitgebreid. Veel zoetigheid. Heerlijke cappuccino en espresso
Meer lezen
Dit hotel ligt in HET centrum van Ferrara. Mooie, maar ietwat kleine kamers. Degelijk bed en kleine maar goede badkamer. Bijzonder vriendelijk en beschikbaar personeel en naar Italiaanse normen zeer "ruim" ontbijtbuffet. We hadden problemen met de airco, maar nadat op korte tijd bleek dat dit niet kon opgelost worden, kregen we onmiddellijk een nieuwe kamer zonder enig commentaar. Het hotel bezorgt je - tegen betaling-ook een €3 parkeerkaart, waarmee je in het centrum kan parkeren.
Meer lezen
Moderne kamer.Douche met glaswand midden in kamer.Veilige plek voor meegebrachte fietsen.Uitgebreid ontbijtbuffet.Formeel,maar vriendelijk personeel.Prima ligging in centrum met uitzicht op kasteel.Vlakbij meerdere restaurants.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Onze reisgroep kwam vrij laat op een avond - en het hotel gaf ons een echt goede maaltijd. Onze kamer was schoon en functioneel. Ontbijten waren "continentaal" - voldoende maar niet uitstekend. (we verbleven 3 nachten). Het grote voordeel van dit vrij kleine hotel is de locatie aan de overkant van Castle d'Este. Zou heel graag weer gebruiken.
Meer lezen
We verbleven hier voor twee nachten, de locatie is uitstekend, kamer klein maar schoon, ontbijt gemiddeld. Maar de slechte houding en gedrag van verschillende personeelsleden verpestte ons verblijf. Het begon bij aankomst om 11 uur. 00 uur, toen de receptioniste "nee" op elke vraag antwoordde, inclusief de mogelijkheid van een vroege check-in. Ze had een oprechte boze manier van doen. We brachten drie uur buiten door op een koude regenachtige dag. Posters in de lift geven aan dat de bar geopend is vanaf 8. 00 uur tot 9 uur. 00 uur was het echter onbewaakt toen we om 11 uur aankwamen. 00 en toen we incheckten op 2. 00 uur. We wilden op dat moment geen drankje. Later om 7. 30 mijn man ging voor het avondeten een biertje drinken en belde om de aandacht te trekken van een medewerker die hij kon horen in het werkgedeelte van de bar. Er was geen teken om te zeggen dat de bar gesloten was. Geen reactie dus benaderde hij het werkgebied met de naam buona sera. De vrouwelijke medewerker kwam naar voren en schreeuwde luid "uit! Uit! Hou op! Hou op! Je kunt niet binnenkomen "Mijn man zat aan een tafel te wachten en vijf minuten later vertelde ze hem dat de bar gesloten was. Als toeristen uit Australië die redelijk Italiaans spreken en regelmatig in Italië reizen, waren we geschokt en ontsteld om zo behandeld te worden. We hebben nog nooit zo'n onbeschoftheid en gebrek aan professionaliteit ervaren in ELK hotel in Italië, op ELK niveau in de afgelopen vijftien jaar. Er is duidelijk een managementprobleem wanneer medewerkers het punt hebben bereikt om gasten te behandelen met dit niveau van openlijke vijandigheid en agressie. Zelfs het personeel aan het ontbijt was nors en niet meewerkend. Onze vrienden hebben dit gedrag ook afzonderlijk ervaren.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
57 US$ - 142 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëEmilia-RomagnaProvince of FerraraFerrara
AANTAL KAMERS
58
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding