Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Radisson Blu Resort, Al Hoceima
Plage Sfiha KM 8, Ajdir 35502 Marokko
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(628)628
Reiziger (594)
Dineren (45)
Zwembad en strand (30)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 99 per nacht, 10/10 - 11/10
€ 106
per nacht
€ 103
per nacht
€ 99
per nacht
okt
nov
10 okt
Vandaag
12 okt
14 okt
16 okt
18 okt
20 okt
22 okt
24 okt
26 okt
28 okt
30 okt
1 nov
3 nov
5 nov
7 nov
9 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
3,5
Nr. 1 van de 1 hotels in AjdirLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Frans, Arabisch
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Recreatieruimte
Oppas
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Openbare wifi
Kleedkamers fitness/spa
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Hammam
Massage
Conciërge
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Locatie
Plage Sfiha KM 8, Ajdir 35502 Marokko
Routebeschrijving
Charif Al Idrissi Airport
5.2 km•
Alle vluchten bekijken
Sale Airport
292.6 km•
Alle vluchten bekijken
Huurauto's
44 restaurants
binnen 10 kilometer
431beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 223
- 40
- 36
- 45
- 87
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Het personeel spreekt enkel frans of Arabisch. Dit is niet wat er op de verschillende websites wordt aangegeven. Kamer werd niet schoongemaakt. Handdoeken en toiletpapier lieten heel lang op zich wachten. ( meer dan 12 uur gewacht en meerdere malen er om hebben gevraagd). Geen enkele informatie werd er verschaft bij het inchecken. Te lange wachttijd bij het inchecken. Bagage moesten we zelf brengen naar de kamer en zo ook het zoeken naar de kamer mochten we zelf uitzoeken. De kamer was bij binnenkomst overduidelijk niet goed schoongemaakt. Overal lagen er haren en vieze vlekken op de grond en ik heb een kruipende baby rondlopen. Babybed stond ook niet klaar. Een strijkplank zonder strijkijzer. Meerdere malen om de strijkijzer gevraagd, nooit gebracht. Geen water bij binnenkomst. Er hing ook een stinkende lucht in de kamer. Het was in ieder geval niet fris. Ook de badkamer had niet eens een glazenwand tussen de douche en de wc. Het was 1 zwembad na een douche te hebben genomen.
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard.
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2de keer geboekt en hygiëne is flink achteruit gegaan. Eten is gevarieerd en erg goed. Personeel bieden goede service. Toeristen lopen half naakt door het resort alsof je in Ibiza bent. Kennen geen respect voor een toch islamitisch land..
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Paar dagen in dit hotel verbleven. Het resort zelf ziet er mooi uit. Het zwembad is super, echt heerlijk, hoewel de muziek soms echt wel wat zachter kan.
Kamers zijn niet heel schoon, haren in de wc en in de douche. Schimmel en roest in douche, vieze plekken op de bank (en we hadden 3 kamer, overal hetzelfde). 2 dagen tot half 2 snachts harde muziek bij zwembad. Toen we in bed lagen, leek het nog of we in een dansclub stonden. Ontbijt is echt niks, zo weinig keus als hier heb ik nog nooit gezien, er wordt niet aangevuld en overal zitten vliegen op, echt niet smakelijk. Tv in woonkamer werkt niet (bij geen van onze kamers) en telefoon streamen naar tv werkt nergens. Bij melden bij receptie werd doodleuk verteld: 'ohja dat hebben we nog nergens geïnstalleerd'.
We wilde wat drinken in de bar aan het strand, een erg vies strand trouwens, hier mag echt wel opgeruimd worden, waar het hotel verantwoordelijk voor is. We wilde dus wat drinken, maar dit kon niet omdat dit alleen voor all inclusive was. Natuurlijk wilde we er gewoon voor betalen, maar dit kon niet en we werden weggestuurd. Ja wat kan ik er nog meer van zeggen, voor 150 euro per kamer per nacht is dit echt echt schandalig.
Het enige wat echt super is, zijn een paar mannen in de bar Penthouse, het animatieteam en de nachtbewaker bij de ingang. Geweldig lieve mensen. Die hebben ons echt fijn laten voelen, want door het hotel kwam het niet. En dan te bedenken wat jullie aan hen betalen, jullie moeten je schamen. Deze mensen werken zich kapot, bijna 16 uur per dag, 7 dagen per week, en ze krijgen echt bijna niks betaald. Zal niet zeggen hoeveel, want dat weten jullie zelf wel. Schaam jullie.
Kamers zijn niet heel schoon, haren in de wc en in de douche. Schimmel en roest in douche, vieze plekken op de bank (en we hadden 3 kamer, overal hetzelfde). 2 dagen tot half 2 snachts harde muziek bij zwembad. Toen we in bed lagen, leek het nog of we in een dansclub stonden. Ontbijt is echt niks, zo weinig keus als hier heb ik nog nooit gezien, er wordt niet aangevuld en overal zitten vliegen op, echt niet smakelijk. Tv in woonkamer werkt niet (bij geen van onze kamers) en telefoon streamen naar tv werkt nergens. Bij melden bij receptie werd doodleuk verteld: 'ohja dat hebben we nog nergens geïnstalleerd'.
We wilde wat drinken in de bar aan het strand, een erg vies strand trouwens, hier mag echt wel opgeruimd worden, waar het hotel verantwoordelijk voor is. We wilde dus wat drinken, maar dit kon niet omdat dit alleen voor all inclusive was. Natuurlijk wilde we er gewoon voor betalen, maar dit kon niet en we werden weggestuurd. Ja wat kan ik er nog meer van zeggen, voor 150 euro per kamer per nacht is dit echt echt schandalig.
Het enige wat echt super is, zijn een paar mannen in de bar Penthouse, het animatieteam en de nachtbewaker bij de ingang. Geweldig lieve mensen. Die hebben ons echt fijn laten voelen, want door het hotel kwam het niet. En dan te bedenken wat jullie aan hen betalen, jullie moeten je schamen. Deze mensen werken zich kapot, bijna 16 uur per dag, 7 dagen per week, en ze krijgen echt bijna niks betaald. Zal niet zeggen hoeveel, want dat weten jullie zelf wel. Schaam jullie.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Bouchra Baha, Marketing bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima
Gereageerd op 22 sep 2023
Dear Guest, We would like to sincerely apologize for the inconvenience. We have taken note of your comments and have taken the necessary corrective measures to avoid this type of incident. We are very attached to the comfort and well-being of our customers; thus; Your comments and suggestions are essential and allow us to improve the quality of service of our hotel. Our only goal is to satisfy you, we hope to be able to convince you during your next stay with us at the Radisson Blu Al Hoceima. Bouchra BAHA
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er werd tot op heden nog niet gereageerd op onderstaande klacht. Deze stuurde ik dezelfde dag nog na ons vertrek!
Wij zijn uitgecheckt maar zijn zeer teleurgesteld in ons verblijf. Wij hebben 2 kamers bij jullie genomen. Eentje op 0902 en de andere op 2801. Jullie geven aan een 5 sterren hotel te zijn maar de service spreekt dit tegen. Wij hebben eerst een half uur gewacht om in te checken, we waren om 17u aan de beurt, het duurde veel te lang om in te checken, uiteindelijk was de eerste kamer in orde, maar de 2de kamer was nog niet klaar, terwijl we normaal vanaf 15u konden in checken?! Er werd gezegd dat deze nog niet klaar was omdat de voorgaande mensen niet op tijd zijn uitgecheckt?! Dat is simpel weg niet ons probleem. Dan vroegen we bij het inchecken al om het bed voor ons dochter van 8 in orde te maken en van onze bedden 1 bed te maken. Dit gebeurde niet, we hebben dit aan 3 verschillende mensen moeten vragen, we hebben tijdens ons verblijf de receptie geen 1x telefonisch kunnen bereiken( of het was bezet of er werd niet opgenomen) We zijn in de avond weggeweest en bij het terugkomen was het nog steeds niet in orde, we moesten dit zelf OPNIEUW gaan melden bij de receptie, dan werd er iemand gestuurd om het bed van ons dochter op te maken, dat van ons was nog steeds niet orde, we hebben er zo ingeslapen. Dan hebben wij het nachtkastje gebruikt waarvoor ze gemaakt is, namelijk ons gsm erop gezet en een scheerapparaatje om op te laden, plots valt die helemaal uit elkaar. Onze spullen op de grond, zelfs een mini barstje naast de camera van onze telefoon. We moesten zelf weer naar de receptie gaan om dit te melden, sterker nog er was niemand aan de receptie. We moesten opzoek gaan naar iemand om dit voorval samen met het bed te melden, pas bij het tonen van de foto’s werd er werk van gemaakt en hebben ze het nachtkastje en ons bed in orde gebracht (2de nacht)
Dan het ontbijt het was een chaos, we konden geen borden vinden, geen kopjes, geen zitplaats, medewerkers sturen ons gewoon terug om te kijken of het al werd aangevuld?! De rijen voor de pannenkoeken, Marokkaanse pannenkoek en omeletten was ongelofelijk lang, we hebben terug een half uur moeten rondlopen met onze borden voor we een tafel vonden( in de volle zon) om te eten, alles was ondertussen niet meer lekker. We hebben de 2de dag het ontbijt gelaten voor wat het was want we hadden geen zin in het stressen en boos te worden.
Dan probeerden we vanaf 11:20 de receptie te bereiken om onze bagage te laten ophalen zodat we ons konden uit checken, om 11:50 werd er aangeklopt door het schoonmaak personeel dat ze onze kamer wilden schoonmaken?! we hebben gemeld dat we aan het wachten zijn op de bagagiste want we niet met zoveel spullen naar de receptie kunnen,ze vroegen ons om te bellen, maar zij zijn simpelweg telefonisch niet bereikbaar. We vroegen of zij niet konden bellen, maar dat kon niet.(Dus het is niet waar dat de mensen niet op tijd willen uitchecken maar dat het niet goed geregeld is voor het ophalen van de bagage) we hebben om 12u uiteindelijk onze bagage buiten gezet en zijn buiten gaan wachten, maar er kwam niemand langs, mijn man is dan naar de receptie gelopen en mijn dochter en ik zijn dan bij ons bagage blijven staan in de volle zon in hoop er toch iemand langs kwam rijden. Ondertussen is mijn man bij de receptie en zij gaven aan dat we maar moeten wachten totdat er iemand vrij was?! Uiteindelijk zag ik een klusjesman die wilde helpen maar geen plaats had voor alle bagage, hij heeft zelf ook proberen bellen naar de receptie maar ook hij kreeg niemand aan de lijn. Ik gaf aan dat we weg willen en dat er niemand is die ons kon helpen, hij heeft dan toch zijn best gedaan en ons en onze bagage proberen mee te nemen. Dan moesten we weer langer dan 20min wachten om ons uit te checken.
Verspil je geld hier niet in, is je geld niet waard.
Wij zijn uitgecheckt maar zijn zeer teleurgesteld in ons verblijf. Wij hebben 2 kamers bij jullie genomen. Eentje op 0902 en de andere op 2801. Jullie geven aan een 5 sterren hotel te zijn maar de service spreekt dit tegen. Wij hebben eerst een half uur gewacht om in te checken, we waren om 17u aan de beurt, het duurde veel te lang om in te checken, uiteindelijk was de eerste kamer in orde, maar de 2de kamer was nog niet klaar, terwijl we normaal vanaf 15u konden in checken?! Er werd gezegd dat deze nog niet klaar was omdat de voorgaande mensen niet op tijd zijn uitgecheckt?! Dat is simpel weg niet ons probleem. Dan vroegen we bij het inchecken al om het bed voor ons dochter van 8 in orde te maken en van onze bedden 1 bed te maken. Dit gebeurde niet, we hebben dit aan 3 verschillende mensen moeten vragen, we hebben tijdens ons verblijf de receptie geen 1x telefonisch kunnen bereiken( of het was bezet of er werd niet opgenomen) We zijn in de avond weggeweest en bij het terugkomen was het nog steeds niet in orde, we moesten dit zelf OPNIEUW gaan melden bij de receptie, dan werd er iemand gestuurd om het bed van ons dochter op te maken, dat van ons was nog steeds niet orde, we hebben er zo ingeslapen. Dan hebben wij het nachtkastje gebruikt waarvoor ze gemaakt is, namelijk ons gsm erop gezet en een scheerapparaatje om op te laden, plots valt die helemaal uit elkaar. Onze spullen op de grond, zelfs een mini barstje naast de camera van onze telefoon. We moesten zelf weer naar de receptie gaan om dit te melden, sterker nog er was niemand aan de receptie. We moesten opzoek gaan naar iemand om dit voorval samen met het bed te melden, pas bij het tonen van de foto’s werd er werk van gemaakt en hebben ze het nachtkastje en ons bed in orde gebracht (2de nacht)
Dan het ontbijt het was een chaos, we konden geen borden vinden, geen kopjes, geen zitplaats, medewerkers sturen ons gewoon terug om te kijken of het al werd aangevuld?! De rijen voor de pannenkoeken, Marokkaanse pannenkoek en omeletten was ongelofelijk lang, we hebben terug een half uur moeten rondlopen met onze borden voor we een tafel vonden( in de volle zon) om te eten, alles was ondertussen niet meer lekker. We hebben de 2de dag het ontbijt gelaten voor wat het was want we hadden geen zin in het stressen en boos te worden.
Dan probeerden we vanaf 11:20 de receptie te bereiken om onze bagage te laten ophalen zodat we ons konden uit checken, om 11:50 werd er aangeklopt door het schoonmaak personeel dat ze onze kamer wilden schoonmaken?! we hebben gemeld dat we aan het wachten zijn op de bagagiste want we niet met zoveel spullen naar de receptie kunnen,ze vroegen ons om te bellen, maar zij zijn simpelweg telefonisch niet bereikbaar. We vroegen of zij niet konden bellen, maar dat kon niet.(Dus het is niet waar dat de mensen niet op tijd willen uitchecken maar dat het niet goed geregeld is voor het ophalen van de bagage) we hebben om 12u uiteindelijk onze bagage buiten gezet en zijn buiten gaan wachten, maar er kwam niemand langs, mijn man is dan naar de receptie gelopen en mijn dochter en ik zijn dan bij ons bagage blijven staan in de volle zon in hoop er toch iemand langs kwam rijden. Ondertussen is mijn man bij de receptie en zij gaven aan dat we maar moeten wachten totdat er iemand vrij was?! Uiteindelijk zag ik een klusjesman die wilde helpen maar geen plaats had voor alle bagage, hij heeft zelf ook proberen bellen naar de receptie maar ook hij kreeg niemand aan de lijn. Ik gaf aan dat we weg willen en dat er niemand is die ons kon helpen, hij heeft dan toch zijn best gedaan en ons en onze bagage proberen mee te nemen. Dan moesten we weer langer dan 20min wachten om ons uit te checken.
Verspil je geld hier niet in, is je geld niet waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Bouchra Baha, Marketing bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima
Gereageerd op 8 sep 2023
Hallo, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in het Radisson Blu Residences Al hoceima. Onze oprechte excuses voor de service en levering die niet aan uw verwachtingen voldeden. Na onderzoek verzekeren wij u dat wij de nodige corrigerende maatregelen hebben genomen om dit soort ongemakken te voorkomen. We hopen u tijdens uw toekomstige reizen opnieuw te mogen verwelkomen in het Radisson Blu Resort Al Hoceima en we zullen niet nalaten u een upgrade aan te bieden.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Het hotel vraagt veel te veel geld voor wat ze te bieden hebben. De prijs-kwaliteitverhouding klopt niet! Receptie personeel is traag en onervaren. Voor de rest een goed verblijf gehad, maar hotel is absoluut geen 5 sterwaardig! Ontbijt is wel goed!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Bouchra Baha, Marketing bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima
Gereageerd op 11 sep 2023
Dear Guest, We would like to sincerely apologize for the inconvenience. We have taken note of your comments and have taken the necessary corrective measures to avoid this type of incident. We are very attached to the comfort and well-being of our customers; thus; Your comments and suggestions are essential and allow us to improve the quality of service of our hotel. Our only goal is to satisfy you, we hope to be able to convince you during your next stay with us at the Radisson Blu Al Hoceima.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Yes, everyday mainly in the afternoon/night but also in the morning
PRIJSKLASSE
€ 97 - € 107 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MarokkoTaza-Al Hoceima-Taounate RegionAjdir
AANTAL KAMERS
432
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingRADISSON BLU RESORT, AL HOCEIMA (Ajdir, Marokko) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Radisson Blu Resort, Al Hoceima
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Attracties in de buurt zijn Quemado Beach (5,9 mijl), Port of Al Hoceima (5,9 mijl) en Plage Cala Bonita (4,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Ja, gratis parkeren en betaald privéparkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Wok.In Al Hoceima, Buena Vista Cafe en Mb Food.
Zijn er sportvoorzieningen bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Verzorgt Radisson Blu Resort, Al Hoceima vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Radisson Blu Resort, Al Hoceima verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Radisson Blu Resort, Al Hoceima zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Radisson Blu Resort, Al Hoceima?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder frans en arabisch.
Is dat nog niet genoeg?