Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Radisson Blu Azuri Resort & Spa

Coastal Road Haute Rive, Riviere du Rempart, Mauritius 31201
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (3987)
360
Panorama’s (9)
Zwembad en strand (873)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

#1 van 1 resort in Riviere du Rempart
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Gratis verblijf voor kinderen
Parkeerservice
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Dompelbad
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Fietsen verkrijgbaar
Boten
Kanoën
Duiken
Recreatieruimte
Tennisbaan
Windsurfen
Aerobics
Fietstochten
Biljarten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Vissen
Oppas
Boeken, dvd's, muziek voor kinderen
Kinderspeeltuin
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Picknickgedeelte
Winkels
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
Portier
EHBO-koffer
Ziekenboeg
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasdroger
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Minibar
Flatscreen-tv
Haardroger
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Koelkast
Waterkoker
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Frans
3693beoordelingen283vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 2.920
  • 517
  • 149
  • 52
  • 59
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Meho C heeft een beoordeling geschreven sep 2022
Nederland3 bijdragen1 nuttige stem
In september ruim een week verbleven op dit resort samen met mijn partner. We hebben een heerlijk verblijf gehad! Het personeel is erg vriendelijk en altijd behulpzaam. De kamer en badkamer zijn erg ruim. Het eten bij het buffet is heerlijk varieert elke dag. Daarbij hebben wij een aantal keer in de restaurants bij het hotel gegeten en hier was het eten en de service ook top! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Ivan Catherine, General Manager bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Gereageerd op 28 sep 2022
Dear Mehoc, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted that you had a most enjoyable your stay with us and that our facilities and services have been up to your expectation. We will for sure share your comments with the team members. Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon. Best regards Ivan
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Lenneke heeft een beoordeling geschreven apr 2019
Breda, Nederland18 bijdragen1 nuttige stem
Mauritius is in de eerste instantie een eiland om in je leven te bezoeken, het heeft namelijk alles, mooie stranden, cultuur, geschiedenis, maar of ik dit nog een keer vanuit dit hotel wil doen is wel echt de grote vraag.. We hebben geboekt via Voyage privé, met op basis van een 5 sterren hotel, alleen eerlijkheidshalve is dit een 3 tot 4 sterren hotel. De foto’s zijn in dit geval niet wat ze lijken, wat ook de reden is geweest dat wij meerdere dagen in een ander hotel hebben verbleven om wel de vijfsterrenhotel ervaring op dit eiland te hebben. Als je het gevoel wilt hebben van een vijfsterrenhotel beleving, is dit niet de plaats om te zijn. Eigenlijk is het heel erg jammer, want je boekt wel voor het hele verblijf! Het was eigenlijk op zoveel punten waarop het niet eens in de buurt kwam van een vijfsterrenhotel, het inchecken, we kregen een half koude ice tea, waar we normaal een cocktail of cava krijgen, daarna de rondleiding, waar er weinig tot geen interactie is of wij dit ook echt willen zien of gewoon een uitleg (na 20 uur reizen vanaf huis), maar onze dochter wilt nog even zwemmen, helaas heeft het 20 min geduurd voordat onze koffers in de kamer waren, waardoor wij een teleurgestelde dochter hadden en alleen maar zaten te wachten op de koffers voor haar bikini. Eigenlijk als ik eerlijk ben vergeet ik dit altijd snel, bij elke reis die ik maak, omdat eigenlijk ik te weinig credits geef aan de meest geweldige hotels / resorts waar we komen. In dit geval kan ik niet zeggen dat deze überhaupt in het lijstje voorkomt, want toen we gingen zwemmen nadat de koffers er waren, hadden ze geen handdoeken meer, terwijl het gewoon begin middag was. Er stond bubbels op de kaart als all inclusive, maar die was op. Er werd aangegeven dat ik maar gewoon iets anders moest kiezen! Die avond hebben we wel erg goed geheten van het buffet, maar kregen geen drankjes aangeboden terwijl we aan het eten waren. De tweede dag zijn we maar extra vroeg opgestaan om te ontbijten en handdoeken te krijgen, helaas waren er nog geen nieuwe handdoeken om 07.30 uur, pas om 09.00 uur hadden we een set handdoeken. Helaas waren alle bedjes bij het zwembad op die tijd al bezet die voorzien waren met een parasol, mijn dochter wilt eigenlijk het liefst zwemmen in het zwembad en wij konden daar helaas niet zitten, waardoor ik bij het zwembad moest zitten (aangezien er ook geen life guird aanwezig is, maar anderzijds ook onvoldoende ligplekken). Normaal gesproken in een vijfsterrenhotel worden ligplekken na een aantal uur weer vrij gemaakt, zodat er wel iemand van de plek kan genieten (helaas hier niet het geval, waardoor mijn vriend op het strand ging zitten zonder WiFi en ik in de brandende zon om op mijn dochter te letten). Nooit een nootje of olijfje bij een borrel, helemaal niks, alleen maar zelfbediening, met vaak een nee op cava in de eerste drie dagen. Geen entertainment, geen shows of enige vorm om je verblijf leuker te maken, geen live muziek, geen leuke show in de avond, zelfs geen muziek in totaliteit. Eigenlijk hebben we tegen elkaar gezegd dat het nog nooit zo saai en slecht geweest in welk verblijf we dan ook zijn geweest in dit opzicht. De verwachting was gewoon totaal anders, want we kunnen hier gewoon nog geen drankje meer krijgen om 22.30 uur want er is simpelweg niemand of ze geven aan dat ze niet meer kunnen schenken want de kassa is al gesloten. Minder commercieel of gastvrij heb ik het eigenlijk nog nooit gezien.. de grap is dan ook dat je voor je wijntje in de minibar dan wel moet betalen, terwijl er sprake is van all inclusive.. oké dan komt weer het ontbijt, het is simpelweg slecht, elke dag hetzelfde, in de 10 dagen dat ik hier verblijf wil ik toch wel wat anders (ook al was het een aardbeien yoghurt of een ander beleg). We hebben na dag 4 een auto gehuurd en vier nachten een ander hotel geboekt (geweldige hotels gehad die wel aan de norm voldoen). Eigenlijk klaag ik nooit, maar dit voldoet gewoon echt niet aan de norm ( we zijn ook weggegaan doordat ze alleen maar aan het verbouwen waren en alle eerdere redenen). Hoop oprecht dat dit hotel er iets mee gaat doen, want ze hebben potentie, maar het is in slecht qua gemak, comfort, soms gewoon simpelweg vies, vandaag bij het buffet, constateer je na de verbouwing dat ze alleen de onderste etage hebben gedaan en niet de eerste, terwijl die het meest toe was aan renovatie. Waar ik tot nu toe het hardst om heb gelachen was dat mijn dochter niet mocht lunchen in bikini, maar wel meerdere mensen in pyjama kwamen voor het diner. Nu zijn ze bezig met een drone opname voor publiciteit, maar ook dit gaat geen echt beeld geven!! Heb namelijk mee staan te kijken met mijn vriend en kind, maar dan ga je echt een verkeerd beeld krijgen van wat je hier gaat zien. Het spijt me echt dat ik voor het eerst zo’n recensie afgeef!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Ivan C, General Manager bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Gereageerd op 29 apr 2019
Dear Lenneke, We appreciate you taking the time to write a review regarding your recent holidays and for your rating. We do our very best to make sure that our guests are comfortable and receive the best service. We regret to read that the facilities and services did not meet your expectation. We appreciate your comments and have shared them with the team for corrective measures. We look forward to have the opportunity to welcome you back for different experience. Best Regards Ivan
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
roodwaterbed heeft een beoordeling geschreven aug 2018
Zonnebeke, België38 bijdragen5 nuttige stemmen
Schitterend hotel. Heel netjes, voorzien van alle mogelijke faciliteiten. Mooie zwembaden, dicht bij de zee. Leuke excursies mogelijk (duiken, snorkelen, kanovaren). Ook mogelijkheid om op het water romantisch te dineren en te zonnen
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Ivan C, General Manager bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Gereageerd op 20 aug 2018
Dear Schitterend, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. It is one of our core philosophy to delight our guest and our team will always walk the extra mile to make every moment special! We will definitely share your very encouraging comments to all those who have contributed to your memorable experience. Thank you for high recommendations. We look forward to welcome you back very soon. Best regards Ivan
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Vellinga heeft een beoordeling geschreven jan 2018
Amersfoort, Nederland11 bijdragen5 nuttige stemmen
Radisson Blu Azuri is een fantastisch hotel, prachtig gelegen aan een tropisch strand met mooie zwembaden, heerlijk eten, ruime en zeer comfortabele kamers en uitmuntende verzorging. 2x per dag wordt de kamer in orde gemaakt en word je verwend met een lekkernij. De roomservice is uitstekend. Vanaf het welkomsdrankje aan het begin tot en met de ontbijtbox bij het vroege vertrek, alles is uitstekend verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en elke avond zijn er gezellige optredens tijdens het diner. Je kunt er allerlei sportieve activiteiten doen: suppen, windsurfen, kayakken, zeilen, fitness. Voor de rest is het genieten van de rust! Een auto huren is een must! Het eiland heeft heel veel te bieden: prachtige natuurparken, stranden, schitterende duiklocaties, authentieke dorpen waarin de religies vreedzaam naast elkaar kunnen bestaan, bergen, tempels, mangroves en oerwoud. Teveel om op te noemen. We komen zeker een keer terug en kiezen dan weer voor Radisson Blu Azuri!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2017
Kamers
Service
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Wij hadden uitzicht op het zwembad, restaurant en zeezicht en hadden kamers op de 1e verdieping.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Ivan C, Hotel Manager bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Gereageerd op 7 jan 2018
Dear Vellinga, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to read that the Radisson Blu Azuri has exceeded your expectations. It is indeed one of our core philosophy to delight our guest and our team will always walk the extra mile to make every moment special! I will convey your appreciation to the team. We look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Best regards Ivan Hotel manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Rishi S heeft een beoordeling geschreven aug 2017
2 bijdragen1 nuttige stem
Uitstekend verblijf. Genietend van naar de max! Lekker eten met grote rassen. Buffet geweldig. . dagelijks nieuwe gerechten! ! Kamers schoon en goed ingericht. . Roomservice is goed. Zwembad is erg mooi maar koud water vooral in de winter
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Riviere du Rempart uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 233 - € 344 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Haute Rive Resort & Spa Mauritius
LOCATIE
MauritiusRivière du RempartRiviere du Rempart
AANTAL KAMERS
100
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

RADISSON BLU AZURI RESORT & SPA (Riviere du Rempart) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Attracties in de buurt zijn Le Grand Bleu Excursion (7,6 mijl), Ilot Gabriel Beach (7,3 mijl) en Captain Tom (7,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Ja, gratis parkeren en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sunshine Fusion, Seabell Restaurant en Le Barachois.
Zijn er sportvoorzieningen bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Radisson Blu Azuri Resort & Spa vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Radisson Blu Azuri Resort & Spa verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Radisson Blu Azuri Resort & Spa?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Radisson Blu Azuri Resort & Spa zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Heeft Radisson Blu Azuri Resort & Spa een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.