Het hotel heeft echt alles: prachtige kamers, perfect onderhouden, supervriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Het ligt vlak tegen de luchthaven en de metro. In 30 minuutjes ben je met de metro in Centrum Londen.Wij komen hier zeker terug.
Deze eigenschap is vrij nieuw en goed onderhouden. De kamer is vrij groot met een bank en een open ruimte om onze 2 grote koffers en 2 kleinere koffers te openen. Zeer comfortabele dikke kingsize matras. Een mini-keuken met fornuis, magnetron, broodrooster, vaatwasser, waterkoker en kookgerei compleet met borden, kommen enz De kamer is goed verlicht 15 plafondlampen De badkamer is zeer modern met dubbele regendouche en zeer aangenaam. Over het algemeen uitstekende waarde en ruim met AIRCONDITIONING. Zal zeker weer verblijven Ik heb hun ontbijt nog niet geprobeerd, maar ik ben ervan overtuigd dat het net zo goed zal zijn. Dit hotel is verbonden met Holiday Inn Heathrow.
Personeel is niet zo vriendelijk als voorheen. En als vaste klant van dit hotel zag ik het verschil. Klantenservice is niet goed. dat was vroeger. Toen ik incheckte, werden mijn welkomstpunten niet toegevoegd aan mijn account (ik ben een diamantlid van IHG). Toen, op mijn 3e dag van mijn verblijf, vroeg ik de receptie en zei dat ze het aan mijn account zou toevoegen. Maar tot nu toe wordt het niet gedaan. Elk jaar bezoek ik Londen. En dit hotel is de nr. 1 op mijn lijst. Ik raad dit zelfs aan aan mijn vrienden. Maar met dit soort service is het tijd voor mij om een ander hotel te zoeken dat een goede service biedt die als gast wordt verwacht
We hebben dit hotel twee nachten geboekt voor onze vlucht terug naar de VS, om dicht bij de luchthaven te zijn en ons in staat te stellen Windsor een dag te bezoeken. Wat een geweldige keuze! ! ! Het gebouw is modern en nieuw, de kamers waren ruim en brandschoon, de bedden zeer comfortabel met kwaliteitslinnen, het was verrassend stil zo dicht bij de luchthaven, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, het inbegrepen Engelse ontbijtbuffet was geweldig, dus veel om uit te kiezen. Dit zal zeker mijn "ga naar" hotel zijn wanneer ik Heathrow in of uit vlieg.
Ik verbleef een nacht in het hotel om parkeergeld te krijgen voor een vooraf geboekte parkeerplaats. Ik heb meerdere keren geprobeerd het hotel te bellen, maar ik kon niemand bereiken die echt kan helpen. En als ik er toch door kom, wordt mij gevraagd een e-mail te sturen zonder ontvangstbevestiging. Het meest vervelende is het onvermogen van het hotel om een eenvoudig probleem op te lossen dat ze in de eerste plaats hebben gecreëerd.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding