De zoektocht naar de ideale charmante bed and breakfast in Shanklin hoeft niet lang te duren. Welkom bij The Waterfront Inn, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
The Waterfront Hotel ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals St Blasius Church, Shanklin (1,2 km) en Shanklin to Ventnor Coastal Walk (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Shanklin verkennen.
Kamers bij The Waterfront Inn bevatten een flatscreen-tv en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Bagageopslag, buitenmeubelen en dakterras zijn een aantal van de voorzieningen bij deze bed and breakfast. Daarnaast maakt het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar The Waterfront Inn gaat, is parkeren aan de straat beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Shanklin schnitzel te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Keats Cottage.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Rylstone Gardens (0,6 km), een populaire attractie in Shanklin op loopafstand van de bed and breakfast.
The Waterfront Inn heet je graag welkom in Shanklin!
Gelet gewekt bij het krieken van de dag te vangen de 8 : 00 ferry, we hoopten voor een vroege nacht. Bij het binnenkomen van onze kamer de aanblik van de gratis oordoppen vertelde ons dat staat buiten kijf! Live muziek in het weekend is zeer luid en op de zaterdag gingen op na middernacht. Er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Op de zaterdag waren we in staat om te parkeren in de openbare parkeergarage, maar aankomst terug na een tocht op de zondag waren er geen spaties overal langs de kust. We reden rond en rond en zijn erin geslaagd om een plaats te vinden in een zijstraat boven de kliffen en vervolgens moest helemaal terug lopen, want we waren niet bereid de kosten van de lift. Dit lijkt een hondvriendelijk hotel want er is een inwonende hond. We kwamen naar beneden om te ontbijten om andere gasten hadden hun honden, die we voelden ons niet thuishoort in een restaurant.…
Op zaterdag 27 mei mijn man en ik waren in het Isle of Wight voor het lange weekend, verblijf in Shranklin. Na een dag sightseeing we stopten bij de waterkant voor een lekker glas wijn. De waterkant is een hotel, bar en restaurant aan de zee in Shranklin. Nadat we een glas rood, hebben we besloten om wat te eten en een ander drankje. We bestelden een fles Rose en twee zeevruchten linguinis. De ober vertelde ons dat het was een 30 minuten wachten op het eten wat we zeiden dat het ok was. Na 15 minuten wachten voor onze wijn, ik moest onze ober en vraagt om de fles, vijf minuten later de ober kwam terug met een warme fles rose. Mijn man nam de fles rose naar de bar en een meneer die was geacht de manager of eigenaar want hij was in eenvoudig gekleed verontschuldigde zich en zei dat het was warm en hij brengt een andere fles, enkele minuten later hadden we een koude fles (dit wordt meer dan 20 minuten nadat we besteld) . We begonnen te drinken onze rose en na een tijdje was ik bezorgd over het eten want het is meer dan 40 minuten sinds we bestelden. Ik vroeg onze ober over ons eten ging hij naar check en beloofde het zou niet meer dan acht minuten. Na 20 minuten mijn man stond op en ging om te spreken met dezelfde meneer die bracht ons de wijn na vijf minuten kregen we ons eten, hoewel geen bestek. Had ik bij de ober voor het bestek en een paar minuten wachtte voor de ober om mee te nemen naar ons. Toen we ons eten kregen was zeer teleurstellend want het was saai en smakeloos, het enige wat je proefde was de slagroom. Hij heeft geen kruiden of none dat we konden proeven. Als we weggingen besloot ik benader de meneer die ik dacht dat het de manager was. Ik vertelde hem dat we waren erg teleurgesteld met de service en toen ik hem vertelde dat het eten was smakeloos hij bleef zeggen dat ze geen smakeloos eten en de enige reden was ik boos was omdat we een uur gewacht. Ik vertelde hem dit was niet correct hoor hij bleef herhalen zichzelf in de loop. Normaal schrijf ik geen reviews zoals ik werkte in restaurants voor meer dan 10 jaar in Londen en hoewel ik voelde de manier waarop de manager sprak tot mij was zo slecht dat ik voelde dat ik geen andere optie. Hij was niet naar me luistert of hadden enig voornemen om te luisteren naar wat ik was te vermelden naar hem en hij leek meer geïnteresseerd in me vertelden waarom was ik boos. Het was niet over het eten of het uur wachten, die werkte in catering ik begrijp restaurants kan een slechte dag of krijgt met dichtgeslagen klanten. Het is de manier waarop u uzelf uw klanten wanneer het gebeurt waardoor ze terug naar uw restaurant. We gaan naar het Isle of Wight elk jaar en de laatste twee jaar verblijven we in de prachtige Roze Hotel naast deze de waterkant en ik kan u vertellen dat wij niet zullen eten op deze plek weer of bevelen de plek voor iedereen die een bezoek aan het eiland.…
Alles op deze plek was op zijn best " gemiddelde " . Menu was doodsaaie loodrechte standaard, service was onverschillig, eten was ongeïnspireerd maar OK. De prijzen waren hoog, maar toen was het een uitzicht op het strand venue. Kortom niets te veroordelen maar niets om lof.
Had een leuk Sunday roast het vlees was heerlijk en inschrijving . alle verse groenten . Alleen jammer ze geen kleinere porties . Zal weer gaan in de week en ze iets anders . Erg leuk om buiten te kunnen zitten , met een fantastisch uitzicht op zee een heerlijke plek voor een drankje ect
Het personeel leek verward en het eten was verschrikkelijk, zeker de koks hebben geen idee wat ze doen. Wachtte 45 minuten voor ons eten en we hadden niet eens eten. Er nooit meer terugkeren. Het was vroeger een geweldige plek, maar de nieuwe eigenaren verpest.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding