Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Travelodge Ashford

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Betaalde wifi
Betaald internet
Rolstoeltoegang
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
55Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 55 van 100
44restaurantsbinnen 0,5 km
9attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (683)
Beoordelingen filteren
336 resultaten
Waardering van reizigers
122
114
65
17
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
122
114
65
17
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 336 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is standaard Travelodge. Bedden zijn ok, badkamer ok, maar het grootste probleem was het ontbreken van airconditioning. Het was erg warm en de enige manier om de ruimte te koelen was een ventilator. Ontbijt was goed. Korte wandeling naar restaurantketens.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TravelodgeUK, Charlotte from The Social Media Team bij Travelodge AshfordGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 5 augustus 2017

Slaapkamers niet waar we beloofd was. Kon niet veranderd worden en geen verontschuldiging. Bed niet ingesteld. Geen zeep in dispenser die was niet gecorrigeerd in vier dagen! Niet geweldig standaard van hygiëne. Bedden echter zeer comfortabel, dus goed geslapen!Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met Travelodge
Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van TravelodgeUK, Charlotte from The Social Media Team bij Travelodge AshfordGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 3 augustus 2017

Aangekomen in 1810 met onze 3 jonge kinderen, kreeg kamer en geen bedlinnen. Terug naar de receptie om te horen dat ze wisten dat er geen beddengoed en we moesten wachten. Jammer dat ze ons niet vertellen dat voordat we iets familie over. Nadere inspectie...van de kamer en het was smerig, de raamstijl zwart van het vuil, stof op kaptafel en planken, tapijt bedekt met vuil, haren in het bad. Terug naar de receptie om te klagen en veranderen. 2 e kamer vies ook. Tapijt bedekt met haren, urine tot wc-bril, badkamer oppervlakken bedekt met stof en haren en plug de helft verstopt met vuil. Terug naar de receptie en ze stuurden iemand naar onze kamer. Een blik op de wc en zij heeft ingestemd het was walgelijk. We gingen uit eten in de omgeving terwijl onze kamer werd schoongemaakt maar bij onze terugkeer was het duidelijk dat het was nog niet schoon genoeg. Het was al laat en we waren erg vroeg op om de Eurostar dus waren we niet over te slepen onze vermoeide kinderen rond weer zo moesten we gewoon mee. Personeel verontschuldigde zich maar bij nader inzien was dit niet goed genoeg. Een smerige kamer slecht genoeg, maar twee is gewoon niet goed genoeg. Ik heb verbleven in tal van travelodges en vonden ze altijd eenvoudig maar vooral schoon. Deze plek maakte me misselijk en ik zou nooit teruggaan laat staan aanbevelen.Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met Travelodge
Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TravelodgeUK, Nicolas from the Social Media team bij Travelodge AshfordGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ten eerste, dit was niet onze eerste verblijf in een Travelodge en het zal niet de laatste keer zijn geweest, maar onze laatste bij Travelodge Ashford. Bij aankomst hadden ze alleen een kamer voor ons en de vrouw bij de receptie was heel brutale over...het: er was slechts één kamer voor ons in haar systeem, hier is de sleutel, live met het (deed ze niet zeggen dat maar haar hele houding schreeuwde: niet mijn schuld als je naar domme twee kamers) . Een paar minuten zoeken van mijn e-mailaccount vond de boekingsbevestiging van, oh wonder, twee kamers - geboekt 6 weken van tevoren. Sommige huffing en puffing later was ik een tweede sleutel voor een andere kamer, op een andere verdieping in een andere vleugel van het hotel, super, niet. Het letterlijk nam ons minuten om van de ene kamer naar de andere. Bovendien, dat nooit eerder een probleem geweest bij elke andere Travelodge en is één van de redenen waarom we verblijven er, waren we niet in staat om de boeking te wijzigen naar onze honden. Het was een onverwacht warme dag, maar de vrouw bij de receptie geen care 1 bits, geen honden. Dus in plaats van ontspannen in mijn kamer, ik breng de dag, tot zonsondergang, in de auto met de honden dus de ramen konden worden volledig omlaag, als we niet op een lange wandeling in de hitte. Toen ik eindelijk in de kamer, klaar om in slaap te vallen, ik kwam erachter dat er ofwel nauwelijks geluidsisolatie Travelodge Ashford of Michael Flatley en de cast van Lord of the Dance waren repeteren een kraan routine in de kamer boven ons. Fantastisch. Gezien het feit dat ik hoorde de mensen in de kamer naast praten wanneer ik in de badkamer was, ik ga met slechte geluidsisolatie. Kortom, we hadden een slechte nacht in Travelodge Ashford en werden behandeld als een overlast in plaats van (gewaardeerd) klanten.Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van TravelodgeUK, Nicolas from the Social Media team bij Travelodge AshfordGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 2 augustus 2017

Bestelde room with WiFi - het was alleen beschikbaar in de gang buiten! Dame dan nutteloos. Volgende ochtend vroeg voor een restitutie en kreeg te horen dat ik zou een restitutie te krijgen want het is een andere onderneming die de wifi! ! Ik zei...dat ik heb geboekt via Travelodge dus Travelodge moeten restitueren ! Uiteindelijk kregen £ 3 terugbetaald ik zei ik wil een volledige terugbetaling - ze zeiden dat ik zou niet om een volledige terugbetaling, maar een gratis ontbijt werd aangeboden. die ik weigerde omdat er was een ander 3 mensen in de partij die zouden moeten zitten en kijken naar mij eet mijn ontbijt - belachelijk!Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met Travelodge
Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van TravelodgeUK, Remy form the Social Media Team bij Travelodge AshfordGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Travelodge Ashford.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
42 US$ - 94 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
travelodge ashford hotel ashfordashford travel lodgeashford travelodgetravel lodge ashford
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandAshford
AANTAL KAMERS
111
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding