Hotel Weisses Kreuz
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Weisses Kreuz

Hotel surroundings
Reiziger (163)
Kamer en suite (26)
Hotel Weisses Kreuz bar seating
Dineren (17)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 135 per nacht, 11/9 - 12/9
€ 156
per nacht
€ 146
per nacht
€ 135
per nacht

sep

okt

11 sep
Vandaag

13 sep

15 sep

17 sep

19 sep

21 sep

23 sep

25 sep

27 sep

29 sep

1 okt

3 okt

5 okt

7 okt

9 okt

11 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

4,5
Nr. 1 van de 9 hotels in Feldkirch
4,2 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale charmante hotel in Feldkirch hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Weisses Kreuz, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Voor bezoekers aan Feldkirch, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Hotel Weisses Kreuz ligt op een steenworp afstand van Katzenturm (3,0 km) en Feldkirch Old Town (3,1 km).

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, en maak gebruik van gratis wifi bij Hotel Weisses Kreuz.

Het hotel heeft express-inchecken en -uitchecken, krant en souvenirwinkel. Daarnaast biedt Weisses Kreuz Hotel een sauna en een lounge aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.

Probeer in Feldkirch lokale favorieten, zoals schnitzel, bij Schlosswirtschaft Schattenburg of Dogana.

In Feldkirch vind je ook Dom St. Nikolaus, een populaire architectonische bezienswaardigheid in de buurt van Weisses Kreuz Hotel.

Hotel Weisses Kreuz heet je graag welkom in Feldkirch!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Sauna
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vergaderruimtes
Souvenirwinkel
Krant
Wifi
Restaurant
Ontbijtbuffet
Menu's voor speciale diëten
Verkoopautomaat
Rookvrij hotel
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Flessenwater
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Charmant
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1
329beoordelingen17vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 169
  • 110
  • 29
  • 12
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Walther S heeft een beoordeling geschreven jan 2024
2,0 van 5 bollen
Helaas is het hotel alleen ingesteld op grote groepen die met bussen arriveren. Stellen die met 2 personen zijn worden niet op dezelfde wijze geholpen als de grote groepen en worden weggemoffeld in de bar tijdens het diner. Vriendelijkheid van de leidinggevende is dan ver te zoeken. Overigens zijn vriendelijke medewerkers te vinden maar dat zijn zeker niet de leidinggevende of “eigenaresse”?!!
Er is een tekort aan personeel begrepen we maar dat kan je je dan wel voorstellen.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Goofy72 heeft een beoordeling geschreven sep 2021
Raamsdonksveer, Nederland
2,0 van 5 bollen
We hebben ruim 40 jaar reiservaring in Oostenrijk en zijn, in heel Oostenrijk, altijd erg vriendelijk welkom geheten in alle pensions en hotels waar we verbleven hebben. In hotel Weisses Kreuz ging het helaas anders. Van de bekende Oostenrijkse "Gemütlichkeit" was geen sprake. Het personeel bleek niet erg vriendelijk en vooral ongeïntereseerd te zijn (een enkele uitzondering daargelaten).

Bij binnenkomst begon de receptioniste zonder overleg direct onze paspoorten te kopiëren, terwijl inmiddels toch in de hotelbranche bekend zou moeten zijn dat dit voor hotels in verband met het risico van identiteitsfraude verboden is. De reactie van de receptioniste "maar u bent nu in Oostenrijk" verandert niets aan dit (Europese) verbod.

In de door ons geboekte Superior 3-persoonskamer (voor 3 volwassenen) stond 1 x een 2-persoonsbed en lag er een matras op de grond voor de 3de persoon (kennelijk was dit een uitgeklapte “sofa” maar feitelijk was het niet meer dan een matras op de grond). Een degelijke bedbank op normale "bank- en bedhoogte" lijkt ons niet te veel gevraagd. (Op booking wordt overigens ook expliciet een “slaapbank” vermeld.)

Als dat duidelijk op de website had gestaan hadden we twee kamers geboekt of een 3-persoons kamer, met wel 3 volwaardige bedden, in een ander hotel geboekt.

De naar het schijnt eigenaresse was niet bepaald oplossingsgericht. De “sofa” in onze kamer kon niet worden omgeruild door een klapbed, omdat daarvoor te weinig ruimte zou zijn. Ze nam niet de moeite om even met ons mee te lopen en stelde ons voor de keuze: deze kamer of een Klassik-kamer waar wel ruimte zou zijn voor een klapbed (deze kamer was eerder kleiner dan ruimer, zodat het voor ons een raadsel is gebleven waarom het klapbed niet op de oorsponkelijke kamer zou passen).

Uiteindelijk hebben we, met tegenzin, de Klassik-kamer geaccepteerd. Dit was een kamer in het oudere gedeelte van het hotel waaraan kennelijk geen onderhoud meer wordt gepleegd. Zo hing de gordijnrails helemaal los en was er geen douchegel in de douche (alleen de lege houder waarin een flacon kon worden geklikt hing er nog).

Langzaam maar zeker kwamen wij tot de conclusie dat de eigenaresse alleen interesse lijkt te hebben in de snel verdiende omzet van volle bussen en geen interesse te hebben in alleenreizenden, stellen en gezinnen. O.a. in de bar was het personeel erg druk met de passagiers van enkele bussen en had verder geen oog voor de rest van de gasten, de eigenaresse liep ons enkele keren voorbij zonder enige interesse te tonen. (Of zelfs maar iets te zeggen; ook al iets heel on-Oostenrijks.)

Uiteindelijk verlieten meerdere gasten, zonder iets te drinken, de bar. Tot onze verbazing werden wij toen de ober eindelijk tijd had in het Frans aangesproken; kennelijk omdat de bus vol Fransen zat.

Dat het hotel vooral aandacht heeft voor bussen bleek de volgende ochtend toen we een medewerker zochten, maar merkten dat er helemaal geen personeel meer te bekennen was in de drukke ontbijtzaal en bij de receptie. Tot onze grote verbazing stond het personeel buiten, met witte "Pavarotti zakdoekjes" in de hand, een vertrekkende bus uit te zwaaien.

De spreekwoordelijke druppel was voor ons echter het volledige gebrek aan coronamaatregelen, terwijl wij het hotel juist bewust hadden geselecteerd op de vermelde Corona-maatregelen.

Ondanks dat op Booking duidelijk staat aangegeven dat het hotel extra maatregelen zou hebben genomen in verband met Corona was hiervan geen enkele sprake. Het lijkt meer een lokkertje om omzet te halen uit gasten die een veilige vakantie zoeken, maar dat blijkt in de praktijk alleen maar schijnveiligheid te zijn.

Bijvoorbeeld: de op Booking aangegeven "afstandsmaatregel" was er helemaal niet en er was niemand van het personeel die er toezicht op hield dat i.v.m. de afstand er niet teveel gasten tegelijkertijd in de ontbijtzaal waren. Alle gasten liepen gewoon de zaal in en liepen als een drukke bijenkorf door elkaar heen. Er was ook niemand die er toezicht op hield dat mensen in ieder geval hun handen desinfecteerden.

Het overgrote merendeel van de gasten droeg geen mondkapje en daarop werd ook niet op gecontroleerd door het hotel, terwijl dit volgens de informatie op Booking juist verplicht zou zijn. (Ook het personeel droeg geen mondkapje.)

Verder moesten alle gasten bv. het brood en de kaas snijden met een en hetzelfde mes en vleeswaren pakken met dezelfde vork. (Er bleek achteraf onopvallend een bord met extra vorken te staan; maar dat bleek voor de gasten volstrekt onduidelijk.) Er stond één kuipje boter waaruit iedereen zijn boter moest halen (geen kleine voorverpakte kuipjes). Hetzelfde gold voor de jam e.d. In normale tijden met het oog op duurzaamheid helemaal prima, maar helaas zijn het even geen normale tijden.

Toen we de ontbijtmanager op deze punten aanspraken gaf deze aan dat ze al meer deden dan vereist was. Er stond immers “keurig” een handgelpomp… Kennelijk doet het hotel alleen het meest minimale dat door de (Landes)regering wordt voorgeschreven. Het hotel doet verder geen enkele moeite om de gasten een veilig verblijf te bieden of althans een veilig gevoel te geven. Het waarborgen van afstand tussen de tafels en de gasten; het verplichten van mondkapjes en bijvoorbeeld het laten gebruiken van wegwerphandschoenen (of een personeelslid neerzetten dat het brood en de kaas e.d. voor de gasten snijdt) zou al een hoop schelen.

Ook in de (openbaar toegankelijke) bar is ons niet gevraagd een contactgegevensformulier in te vullen, terwijl dat bij andere hotels in Oostenrijk wel steeds wordt gedaan (en dus kennelijk verplicht is).

Het is ons dan ook een raadsel dat op Booking staat "dat het hotel veel veiligheidsmaatregelen in verband met Corona heeft getroffen". Hotels lijken op hun woord te worden geloofd door Booking en het lijkt dus niet te worden gecontroleerd.

Van de op booking vermelde maatregelen zijn de volgende in ieder geval absoluut niet aan de orde:

* Handgel in het gastenverblijf en in gemeenschappelijke ruimtes > wij hebben in de kamer geen handgel gezien.
* Afstandsmaatregelen worden nageleefd > absolute onzin.
* Schermen of fysieke barrières aanwezig tussen personeel en gasten in toepasselijke ruimtes > nee; alleen bij de receptie hangt een scherm.
* Afstandsmaatregelen in eetruimtes > zeker niet.

Ook de volgende punten van de op booking vermelde belangrijke informatie is niet juist:

- Vanwege het coronavirus (COVID-19) zijn er bij deze accommodatie extra veiligheids- en sanitaire maatregelen van toepassing > geenszins het geval; de enige maatregel is een pomp met handgel bij de ontbijtzaal.
- Vanwege het coronavirus (COVID-19) neemt deze accommodatie stappen om de veiligheid van gasten en personeel te beschermen. Bepaalde diensten en voorzieningen kunnen daarom verminderd of niet beschikbaar zijn > geenszins het geval.
- In verband met het coronavirus (COVID-19) hanteert deze accommodatie strikte afstandsmaatregelen > geenszins het geval.
- Vanwege het coronavirus (COVID-19) is het verplicht om binnen in alle openbare ruimtes een mondkapje te dragen > geenszins het geval.

Toen we de manager erop aanspraken dat als ze deze maatregelen dan niet in acht nemen, ze dan ook niet op de website/booking moeten vermelden dat ze dat wel doen, was de reactie dat er steeds zoveel verandert dat het niet bij te houden is…

Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat dit alles een 4-sterren hotel onwaardig was en hebben we maar eerder uitgecheckt en snel een ander hotel gezocht.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
simon49791 heeft een beoordeling geschreven jan 2020
Voorschoten, Nederland
4,0 van 5 bollen
Ik ben hier geweest met een groepsreis. Het hotel is gespecialiseerd in het ontvangen van grote groepen en doet dat erg goed. Smakelijke diners en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel wil ook duurzaam zijn. Heel jammer is dan dat mijn hotelkamer in de winter veel te warm gestookt werd met geautomatiseerde vloerverwarming. Ik kon zelf de temperatuur niet regelen door het ontbreken van een kamerthermostaat. Als ze dit oplossen is het een heel fijn hotel om te verblijven. Ook omdat Feldkirch zeer gunstig ligt voor het verkennen van vier! landen: Oostenrijk, Duitsland, Liechtenstein en Zwitserland.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Kamertip: Kamers aan voorkant hebben last van het verkeersgeluid van drukke doorgaande weg, waaraan het...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marlene-Hummer, Manager bij Hotel Weisses Kreuz
Gereageerd op 26 feb 2020
Lieve Simon49791, Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. - Wat betreft de temperatuur in de kamer, wij zorgen ervoor. We kijken ernaar uit u weer bij ons te verwelkomen, Je team van het Witte Kruis
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
GS59Gent_Belgi_ heeft een beoordeling geschreven feb 2018
Gent, België
1,0 van 5 bollen
Wie verantwoordelijk is, weet ik niet. Het getuigt wel van zeer slecht management.
We reserveerden voor 7 personen via booking.com.
Een half uur voor onze aankomst krijgen we een leuk telefoontje dat het hotel overboekt is en dat we niet meer welkom zijn.
Sorry, dit weet je eerder dan de dag zelf, laat staan een half uur ervoor.
De eerlijkheid gebiedt dat ze een oplossing zochten voor ons in een ander hotel. Oké.
Maar onze verontwaardiging blijft groot.
Dus: wie daar boekt, verzeker je dat je zeker je kamer hebt aldaar...
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2018Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marlene-Hummer, Manager bij Hotel Weisses Kreuz
Gereageerd op 8 apr 2018
Dear, thanks for taking your time, to write us an feedback - unfortunatly, I don`t speak any dutch - maybe you like to conact me directly in the hotel. Thanks and best regards - Marlene Hummer
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Sandra heeft een beoordeling geschreven feb 2018
5,0 van 5 bollen
Wat een heerlijk hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken. Prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Comfortabele kamers en zeer goede en stevige bedden. Fijne grote douche. Gratis parkeren en WiFi.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2018Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marlene-Hummer, Manager bij Hotel Weisses Kreuz
Gereageerd op 8 apr 2018
Bedankt voor de geweldige feedback! We zijn blij dat je ons leuk vond. Uw team Weisses Kreuz
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Rita F heeft een vraag gesteld jan 2022
Loughborough, Verenigd Koninkrijk11 bijdragen10 nuttige stemmen
It says no coffee/tea making facilities in the rooms ,what is available from reception and at what charge
Antwoord van Marlene-Hummer
Feldkirch, Oostenrijk
Dear Rita, many thanks for your question. We have tea makeing facilities - those are available at reception for 2,00€ per day/room. Best regards, the team of Hotel Weisses Kreuz
Antwoord van essexsaxplayer
Essex UK121 bijdragen71 nuttige stemmen
Sorry, haven’t been on the site so only just seen your question. We didn’t have any need of laundry facilities so I’m afraid I don’t have an answer for you.
freda g heeft een vraag gesteld mrt 2019
Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk227 bijdragen101 nuttige stemmen
Hi are there any walks and is it far to the town looking to go in August thanks
Antwoord van essexsaxplayer
Essex UK121 bijdragen71 nuttige stemmen
Plenty of walks around the area. Hotel is a little way out of town, maybe 15/20 minute walk. There are regular buses from outside the hotel into town.
foster627 heeft een vraag gesteld sep 2018
Worthing, Verenigd Koninkrijk
Do you cater for gluten free guests
Antwoord van 150wilfredb
Toronto, Canada176 bijdragen38 nuttige stemmen
I am not sure if they do cater to gluten free items, however you can find different types of breads that are available during their daily breakfast.
simon49791 heeft een tip geschreven (jan 2020)
Voorschoten, Nederland17 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Kamers aan voorkant hebben last van het verkeersgeluid van drukke doorgaande weg, waaraan het hotel gelegen is."
Volledige beoordeling lezen
Hans24548 heeft een tip geschreven (jan 2016)
Tilburg, Nederland124 bijdragen23 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Veel kamers zijn al gerenoveerd."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Feldkirch uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 129 - € 148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
weisses kreuz feldkirch
LOCATIE
OostenrijkOostenrijkse AlpenVorarlbergFeldkirch
AANTAL KAMERS
106
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL WEISSES KREUZ (Feldkirch, Oostenrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Weisses Kreuz
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Weisses Kreuz?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Weisses Kreuz?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Weisses Kreuz?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Weisses Kreuz?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Orick's Rankweil, Flax Italy en Leonetti Ristorante Italiano.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Weisses Kreuz?
Ja, gasten hebben toegang tot sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Weisses Kreuz?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Weisses Kreuz?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Hotel Weisses Kreuz zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en feestzaal tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Weisses Kreuz?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en turks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Weisses Kreuz?
Veel reizigers bezoeken Baeuerliches Wohnmuseum (6,0 mijl), Rathaus Rankweil (2,2 mijl) en St. Anna-Kirche (1,6 mijl).
Heeft Hotel Weisses Kreuz een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op bergen.
Alle Feldkirch hotelsHoteldeals voor FeldkirchLastminutehotels in FeldkirchHotels in de buurt van Hotel Weisses Kreuz
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's