Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (102)
Kamer en suite (68)
Dineren (10)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Rustig
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
80restaurantsbinnen 0,5 km
10attractiesbinnen 0,5 km
241beoordelingen
145foto's
0vragen en antwoorden
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 38
  • 115
  • 61
  • 16
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Zeer goed gelegen hotel, dicht bij openbaar vervoer en winkelstraat. Kamers van goede kwaliteit en groot genoeg. Alles was er aanwezig. Ontbijt was meer dan voldoende. Vriendelijk en zeer gedienstig personeel. Dit hotel is echt aan te raden als uitvalsbasis om Brussel te
Meer lezen
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 17 dec. 2018
Dear guest, We would like to kindly thank you for taking the time to post your comment on TripAdvisor We are pleased to hear that you have enjoyed your stay and that you would recommend the Progress Hotel to other readers. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Ik verbleef in een executive room. Volgens de website vh hotel zou er een badjas in de kamer zijn, die is er niet, maar moet je om vragen bij de receptie. Er ligt vloerbedekking met veel vlekken. De bedden zijn slecht, veel te zachte matrassen. De tv sloeg op hol en kon niet
Meer lezen
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 3 dec. 2018
Dear Laura, Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels. You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services offered. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services. Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department. We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
De ontvangst was koel en haast onverstaanbaar. Ikzelf spreek vloeiend Engels, Frans en Nederlands maar de receptioniste kon geen van beide goed verstaanbaar overbrengen. Gelukkig verblijf ik vaak in hotels dat het geen hindernis was om naar de kamer te gaan en de lift te
Meer lezen
Antwoord van LeChatelainH, Responsable relations clients bij Progress Hotel
Gereageerd op 20 sep. 2018
Dear Natashadalle, Thank you for having taken the time to share your experience after your stay in Brussels. You have kept mixed feelings about your stay in our facilities and underline certain deficiencies in the services that you enjoyed. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. The whole team follows with great interest the comments on this website in order to improve continuously the quality of our services. Be sure that your feedback will be addressed to the concerned department. We hope to regain your confidence and to welcome you again at the Progress Hotel. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Progress hotel’s Team
Meer lezen
Lobby is groot en impressionant net als de ontbijtzaal. Kamers hebben nood aan renovatie. Lawaaihinder aan de straatzijde is beperkt. Yoghurt van de Aldi bij het ontbijt en witte product nespresso capsules kunnen niet voor 4 sterren.
Meer lezen
Ik was hier voor een zakelijke overnachting. De vele andere hotels in deze buurt moeten het vooral van zakelijke reizigers hebben en vragen doorgaans zeer hoge prijzen. En ook al betaalt mijn werk, dan nog is value-for-money voor mij wel belangrijk. Dit hotel heeft een prima
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementProgress Hotel
Guest room
VorigeVolgende
12345614
"een kamer aan de achterkant van het hotel vragen"
PRIJSKLASSE
35 US$ - 187 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
progress hotel brussels
LOCATIE
BelgiëBrusselSaint-Josse-ten-Noode
AANTAL KAMERS
57
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding