Pestana Royal All Inclusive
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Pestana Royal All Inclusive

Reiziger (2205)
Kamer en suite (313)
Pool Area
Zwembad en strand (175)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,0
#1 van 1 all-inclusive in Funchal
4,3 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,2 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke resort all-inclusive in Funchal hoeft niet lang te duren. Welkom bij Pestana Royal All Inclusive, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Voor bezoekers aan Funchal, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Pestana Royal All Inclusive ligt op een steenworp afstand van Holy Trinity Church (3,4 km) en Avenida do Mar (3,5 km).

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en je kunt bij Pestana Royal All Inclusive eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Probeer in Funchal lokale favorieten, zoals krab, bij Ristorante Villa Cipriani, Design Centre Nini Andrade Silva Restaurant of Doca do Cavacas.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar Praia Formosa Beach Madeira (0,2 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het resort all-inclusive.

Pestana Royal All Inclusive heet je graag welkom in Funchal!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Boten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Wifi
Sauna
Bubbelbad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Minigolf
Tennisbaan
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Vissen
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Hoofdmassage
Massage
Solarium
Opslag van bagage
Conciërge
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Sofa
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Haardroger
Telefoon
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op berg
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1

Locatie

Estrada Monumental 275, Funchal, Madeira 9000-250 Portugal
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 78 van 100
78
Madeira Airport
Porto Santo Airport
2.694beoordelingen282vragen en antwoorden4kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.439
  • 685
  • 331
  • 164
  • 78
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Dreamer23067128058 heeft een beoordeling geschreven jun 2023
1,0 van 5 bollen
Zeker geen 5sterren waard,eten zeer eentonig en smaakloos ,alles (vlees als vis)is gekookt in een smakeloze saus.Buffetten zijn steeds hetzelfde met hier of daar een verandering.Elke dag een andere naam aan hun buffet,maar het blijft steeds in dezelfde aard qua eten. Desserten vooral op het brits publiek ingespeeld:veel blubber.Het ontbijt idem dito,altijd dezelfde smaakloze buffetten. Het hotel is totaal verouderd,bedden keihard,douches in een bad aan vervanging toe en niet bepaald voor iemand van 1m70,wat gemiddeld is qua grootte.Tekort aan stopcontacten.Spijtig genoeg gaven we veel geld aan deze vakantie en hebben we ons van begin van ons verlof tot het einde geërgerd .
De reviews lazen we voor het boeken van deze vakantie,maar we hopen dan dat het hotel er zijn conclusies zal uittrekken en er verandering aan brengt...maar nee...Hun reactie is altijd vriendelijk en vals empathisch.En weet dat er heel wat vakantiegangers dezelfde ervaring hebben als wij,maar zich niet laten horen!Wij komen zeker nog naar Madeira maar voor ons nooit meer een hotel uit deze keten.Pestana royal neem de klachten ter harte en doe er iets mee!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Lees de reviews,met de klachten die er neergeschreven worden,wordt er niks mee gedaan!!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 16 jun 2023
Geachte heer/mevrouw Dreamer23067128058, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij Pestana Royal. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Hiermee kunnen we onze manier van werken verbeteren. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat we niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak dat hierdoor eventueel is ontstaan. We hebben uw opmerkingen met onze teams gedeeld, zodat er verbeteringen kunnen worden aangebracht. We willen u bedanken voor uw verblijf bij Pestana Royal. Wij hopen dat u hierdoor geen blijvende negatieve indruk van ons hotel hebt. Wij zouden het tijdens uw volgende verblijf graag beter doen. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
583mandy heeft een beoordeling geschreven sep 2022
2,0 van 5 bollen
Het hotel is mooi, personeel vriendelijk en goede service. De kamers zijn zeer verouderd en hebben een upgrade nodig. Het eten was vaak niet lekker, wij hebben meerdere avonden buiten het hotel gegeten ondanks wij ALL-INN hadden. Daarnaast is mijn vriend ziek geworden van het eten, een heftige voedselvergiftiging. Helaas was hij niet de enige van het hotel. Al met al was het ok, maar zeker geen 5 sterren waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Dit hotel is niet je geld waard.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 23 sep 2022
Geachte heer/mevrouw 583mandy, Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren. Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Royal. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Katleen Celis heeft een beoordeling geschreven aug 2022
2,0 van 5 bollen
Het hotel is wel mooi, maar zeer verouderd. Overal in de gangen en de kamers ligt er nog vast tapijt, niet proper te houden en geeft een muffe geur in de lange gangen. We hadden op zich een mooie ruime kamer, maar het tapijt kwam niet fris over. De badkamer was ruim, met een douche in het bad. Afscherming was een glazen scherm op de badwand. Het eerste douchegebruik zorgde al voor een ondergelopen badkamer ! Dit hebben we ook gemeld aan de receptie, maar het werd genoteerd zonder er gevolg aan te geven.
Goede airco op de kamer, maar zeer hard bed.
Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een kinderbad. Je moest er geen handdoeken leggen, wat zeer aangenaam was ! Boven een zwembad voor gezinnen met kinderen, beneden een adults only. Hier heb ik me dood geërgerd. Families met kinderen zetten zich ook aan het 'adults only' bad. We hebben het gemeld aan de receptie, maar ook deze klacht belandde gewoon in de vuilbak. Dan maar de redder aangesproken, maar het excuus is dat er geen plaats meer boven is en dat de kinderen toch moeten kunnen spelen. Bij deze uitleg werd ik helemaal kwaad. Boven waren er nog bedden genoeg vrij. Ik heb hem ook verteld dat ze dan de plaatjes 'adults only' maar beter konden weghalen, want ze zijn nutteloos. Gevraagd werd om de zwembadhanddoeken in het bad op de kamer achter te laten als je ze wilde wisselen. Het onderhoudspersoneel zou er propere voor in de plaats leggen. Tot 2 keer toe waren de handdoeken weg, maar lagen er geen verse, Ook raar dat je de handdoeken 's avonds niet kan wisselen. Eer ze kwamen poetsen was het soms 15u, hoe doe je dat dan ?
Het restaurant was gewoon goed. Alleen het ontbijt was echt lekker en heel uitgebreid. Lekkere broodjes en gebakjes. De eerste dagen waren ze de confituur vergeten op het buffet te leggen. Middag en avondeten is echt grootkeuken. Overgaar en gewoontjes ! Een speciale zeevruchtenschotel stond gigantisch te pruttelen op het buffet. Alle zeevruchten taai en de mosselen krokant ! Echt triest voor deze mooie producten.
De zitplaatsen in het restaurant is refter stijl ! Je zit in rijtjes bijna in elkaars bord en achter je zit soms een andere rij zodat je stoel amper achteruit kan. Op het buitenterras van het restaurant staan een 8- tal tafels voor 2-3 personen. Heerlijk om daar te zitten maar telkens een gelukje als er plaats was. Waarom zetten ze het buitenterras beneden niet open voor de restaurantgasten die niet opzien tegen de trap ?
Ook is het niet duidelijk waar er mag gerookt worden en waar niet. Wij zagen alleen maar op 1 plaats van het domein een plaatje van rokers zone.Maar overal waren mensen aan het roken. Reglementen worden dus niet gehandhaafd en klagen is vergeefse moeite.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Kamertip: Zeezicht nemen is wel een must. Vraag een kamer op 1ste,2de 3de verdiep, zeer rustig
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 25 aug 2022
Geachte heer/mevrouw Katske67, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij Pestana Royal. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Hiermee kunnen we onze manier van werken verbeteren. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat we niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak dat hierdoor eventueel is ontstaan. We hebben uw opmerkingen met onze teams gedeeld, zodat er verbeteringen kunnen worden aangebracht. We willen u bedanken voor uw verblijf bij Pestana Royal. Wij hopen dat u hierdoor geen blijvende negatieve indruk van ons hotel hebt. Wij zouden het tijdens uw volgende verblijf graag beter doen. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
rude heeft een beoordeling geschreven jul 2022
West-Vlaanderen, België
1,0 van 5 bollen
dag allen ,
de reis naar dit hotel via Tui met een waardering van 5 sterren en 10/10 is de grootste oplichting die ik al heb meegemaakt ! Je geloofd uw ogen nog uw oren niet totaal waardeloos hotel met varkens eten . Men durft Bij TUI nog dergelijke chore geven die totaal belachelijk is, men noemt"dit met zout in uw ogen gooien " wij waren daar voor 14 dagen een ramp na 7 dagen wordt je ziek van het recyclage eten , niet vers , vettig en waardeloos nog slechter dan waar ook . Koud buffet om mee te lachten alle dage blik chit met wat mayonaise erop , kaas buffet3 sneetjes rommel uit den Aldi enz..... EN DAT VOOR BIJNA 5.000 € ....
Men heeft mij in alle richtingen geprobeerd te kalmeren met een andere kamer met een fles wijn met een kaas schotel .. hmm maar ja het kwaad is geschiet , met een zeer vervelend gevoel kom ik terug naar huis en vooral dat TUI dit durft verkopen doet veel vragen reizen ik voel mij opgelicht zoals zoveel mensen daar die ziek worden van dit verhaal en schande .
Ik hoop dat mijn bericht wordt gelezen en dat er daar geen kat meer naar toe reist en dat TUI wordt afgestraft voor haar gemanipuleerde publiciteit die veel schade berokkend bij alle mensen die daar waren ..
MIJN WAARDERING = 4/10 en 3 sterren
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Kamertip: nooit gaan
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Royal Pestana, Guest Services / Front Office bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 22 jul 2022
Geachte heer/mevrouw vuiton00, Wij willen u bedanken voor het geven van uw eerlijke mening over uw verblijf. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen voldaan. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben kennisgenomen van alle genoemde problemen en zullen op basis hiervan op korte termijn verbeteringen doorvoeren. Wij waarderen het dat u gekozen hebt voor een verblijf bij Pestana Royal. We hopen dat u ons nog een kans geeft om onze hoge servicestandaarden te tonen en uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groeten, Pestana Royal All Inclusive
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Flying Dutchman Reviews heeft een beoordeling geschreven sep 2018
Hoogezand, Nederland
+1
4,0 van 5 bollen
Pestana Royal Spa

Junior Suite met schitterend uitzicht. Tv in woongedeelte en slaapgedeelte. Eigen keuken.
Ruime badkamer. Ietwat harde bedden. Op de slaapkamer is een gratis kluisje met electronisch cijferslot.

Zeer vriendelijke bediening bij receptie en goede, complete uitleg door kofferhulp.

Algemene restaurant is een krappe voldoende. Dit is nog steeds gebaseerd op de oude ‘All Inclusive’-formule...veel voor weinig. Variatie is echter beperkt en de ruimte in het restaurant en rond het buffet krap (Alexander Beach hotel op Kreta snapt dit beter bijvoorbeeld).
Hotel biedt wel 3 a la carte restaurants, maar toen we die wilde boeken (op dag van onze aankomst), zaten die al voor de eerste 3 dagen vol....
Het Aziatische restaurant is trouwens de beste van de deze 3 keuzerestaurants (maar helaas ook de kleinste). Staff; let wel op de temperatuur van de sushi....

Zwembaden zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt. Het hoofdzwembad heeft een heuse poolbar met onderwaterkrukken. Er zijn ruim voldoende bedjes met dekjes en parasols aanwezig. Vlakbij de poolbar staan ook diverse tafeltjes met prima stoeltjes en parasols om even in de schaduw te kunnen lunchen.

Cocktails zijn ook inbegrepen (all inclusive) maar dan wel met de huismerken. Een Hendricks Gin kost bijvoorbeeld 12,40 € (!) extra...

Waterflessen mag je gratis ophalen bij de barretjes of de restaurants.
Het hotel heeft tal van voorzieningen zoals een eigen Shuttle en uitstekende, gratis (bravo!) wi-fi door het hele hotel.

Spa-behandelingen dient vooraf geboekt te worden en zijn ok, maar niet echt bijzonder.

Elke dag schone handdoeken (inclusief badlakens) en desgewenst ook schoon beddengoed.

Al met al een net hotel. Voor het avondeten adviseren wij om de vakantie iets extra’s te geven en uit te wijken naar de fantastische restaurantjes in Funchal. Met behulp van een Tripadvisor-kortingsbon kan je daar vaak veel beter en persoonlijker dineren.

Beoordeling naar 4 sterren naar boven afgerond door de zeer goede wifi en de prima lunchgerechten bij de poolbar.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van FORoyal, Diretor-Geral bij Pestana Royal All Inclusive
Gereageerd op 7 sep 2018
Dear Guest, We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance Best regards, Maria da Paz Garcia Unit Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
ramptontina heeft een vraag gesteld 4 jul
Hampshire14 bijdragen2 nuttige stemmen
Please can you advise if long trousers are the dress code for dinner?
Antwoord van catiecrumble
30 bijdragen11 nuttige stemmen
There is no dress code for the restaurant
Antwoord van SeptemberSusan
Carshalton, Verenigd Koninkrijk82 bijdragen21 nuttige stemmen
Sorry for delayed reply. It states it is a 5 star hotel but I’d say it’s 4. All food is buffet style, good selection and reasonable quality with drinks being served to you. There is only the pool bar during the day and one bar in the evening where the entertainment is held and it is very noisy. For a hotel of its size it really needs another, quieter bar.
Dreamer23067128058 heeft een tip geschreven (jun 2023)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Lees de reviews,met de klachten die er neergeschreven worden,wordt er niks mee gedaan!!"
Volledige beoordeling lezen
583mandy heeft een tip geschreven (sep 2022)
6 bijdragen2 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Dit hotel is niet je geld waard."
Volledige beoordeling lezen
Katleen Celis heeft een tip geschreven (aug 2022)
1 bijdrage1 nuttige stem
2,0 van 5 bollen
"Zeezicht nemen is wel een must. Vraag een kamer op 1ste,2de 3de verdiep, zeer rustig"
Volledige beoordeling lezen
rude heeft een tip geschreven (jul 2022)
West-Vlaanderen, België1 bijdrage1 nuttige stem
1,0 van 5 bollen
"nooit gaan"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Funchal uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 228 - € 295 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
PortugalMadeira IslandsMadeiraFunchal
AANTAL KAMERS
324
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PESTANA ROYAL ALL INCLUSIVE (Funchal, Portugal) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Pestana Royal All Inclusive
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Pestana Royal All Inclusive?
Attracties in de buurt zijn Praia Formosa Beach Madeira (0,2 mijl), Bacchus Bar (0,3 mijl) en Anjo da Praca da Assicom (0,08 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Pestana Royal All Inclusive?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Pestana Royal All Inclusive?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Pestana Royal All Inclusive?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Espettus, Tradicional en The Beer Garden.
Zijn er sportvoorzieningen bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Pestana Royal All Inclusive vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Pestana Royal All Inclusive verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Pestana Royal All Inclusive?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Pestana Royal All Inclusive zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Pestana Royal All Inclusive?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Pestana Royal All Inclusive?
Veel reizigers bezoeken Colégio dos Jesuítas do Funchal (3,8 mijl), Santa Clara Convent (3,5 mijl) en Sao Tiago Fort (4,8 mijl).
Alle Funchal hotelsHoteldeals voor FunchalLastminutehotels in FunchalHotels in de buurt van Pestana Royal All Inclusive
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's