Turim Presidente Hotel
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Apartamentos Turisitcos Presidente! Je ‘tweede thuis’ in Portimao. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Presidente Apartamentos Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Portimao zoals Fortaleza de Santa Catarina (2,1 km) en Estadio Municipal de Portimao (2,2 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette, en gasten kunnen gebruikmaken van internet bij het hotel.
De accommodatie biedt ook een zwembad en een lounge om je verblijf aangenamer te maken. Als je met de auto naar Apartamentos Turisitcos Presidente gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Portimao die garnalen serveren, zoals Restaurante Dona Barca, A Casa da Rocha en Marisqueira a Fabrica Portimao in de buurt van Apartamentos Turisitcos Presidente.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire Casa Manuel Teixeira Gomes, Galeria XXI of Quinta dos Portos bij toeristen, zoals kunstgalerieën iets voor jou.
Bij Apartamentos Turisitcos Presidente geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Portimao aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 29
- 15
- 12
- 2
- 4
- Filteren
- Nederlands
Legio winkels en restaurants op 10 minuten lopen. (praia da Rocha)
Mooie pittoreske strandjes ook al binnen 5 minuten lopen van hotel.
Check in ging vlot en we ontvingen informatie over excursies als ook 2 grote badlakens voor zwembad of strand. (Om de 2 dagen gratis wisselen voor schone badlakens)
Het ontbijt is erg goed met ruime keus en je kunt zowel binnen als buiten ontbijten.
Door de wat vreemde onlogische indeling van het buffet was het er wel vaak chaotisch druk.
We verbleven op de eerste verdieping.
Onze kamer was erg groot en brandschoon.
In de nacht was het heerlijk stil en had je geen last van geluid van binnen of buiten het hotel.
Mooie luxe zeer schone badkamer met ruime inloop (regen) douche voorzien van grote zachte witte badlakens en handdoeken. ( Iedere dag krijg je alles weer schoon van de zeer goede service gerichte schoonmaaksters)
Slaapkamer is voorzien van een 2 persoons bed van 180 x 200 cm met wel een vrij hard 2 persoons matras.
Ook handig is de ingebouwde kluis en de ruime hoeveelheid kastruimte.
Naast de slaapkamer was een grote kamer ingericht met o.a. 2 mooie fauteuils,zitbank en 1 tafel met wat stoelen.
Zowel in de slaapkamer als de grote bijkamer hing een airco en grote platte tv.
De grote kamer is voorzien van een mini koelkast wat we erg prettig vonden.
Ik was tijdens ons verblijf jarig en deze dag stond er 1 fles huiswijn met 2 glazen mooi geserveerd op onze tafel als leuke verrassing.
Groot lang balkon met stoelen en tafel ingericht
Het hoofd zwembad is eenvoudig middelgroot zonder toeters en bellen met o.a. 2 zitjes in Noord Afrikaanse stijl uitgevoerd en diverse ligbedden.
De overige faciliteiten zoals fitnesscentrum en massage ruimte stellen niet veel voor.
Ook het tweede ondiepe zwembad kun je snel vergeten.
Check out verliep snel en erg onpersoonlijk.
Sleutel kaarten en badlakens inleveren,
verder geen bijzonderheden en daarna geen enkel woord meer van de receptioniste dus we verlieten enigszins beduusd na 1 week verbleven te hebben ons hotel.
Gelukkig stond de Uber taxi ons al buiten op te wachten.
Wel jammer is, dat zij geen tweeslaapkamer appartementen meer kennen. Dat maakte het oude Presidente appartementenhotel wel aantrekkelijk zeker voor gezinnen! Ook een kookplaat was daar aanwezig en nu "gesloopt". Jammer.
Ontbijtservice is inderdaad richting 4 sterren opgevoerd. Top. En alle personeelsleden waren één en al vriendelijkheid.
Verspil je geld niet aan halfpension, want de kwaliteit van het eten is minder dan middelmatig. Koud en smakeloos eten, dat op geen enkele manier de portugese delicatessen weerspiegelt, lijkt waarschijnlijker in een 'all inclusive' in Benidorm (sorry Benidorm; ). Kon niet echt begrijpen het hotel hoge tripadvisor waardering om eerlijk te zijn, het eten geserveerd voor het halfpension is zo'n enorme teleurstelling vooral na het halfpension dure kosten.
De meeste mensen zouden zich ergeren aan die situatie, en dat is precies wat er gebeurde met onze reservering en hoe Fabio, de duty manager, de situatie aanpakte.
We boekten een frontaal uitzicht op zee van Agoda, maar wat we kregen was een zijdelings uitzicht op zee met een frontaal uitzicht op de snelweg, en struiken. We kregen later te horen dat de kamer die we geboekt hadden niet eens bestond en dat het Agodas schuld was.
Toen we het personeel op de hoogte brachten en zowel de manager Fabio als zijn collega spraken, kregen we nul begrip en helemaal geen klantenservice. Zelfs de collega giechelde in het bijzijn van mijn vriendin toen ze de kwestie die ontbreekt aan professionaliteit bespraken. Later toen ik dit aansprak, zei Fabio: "nee, dat is niet waar, ik hoorde de bekering" - hij zat achterin het kantoor en was niet aanwezig. Er werd zelfs vermeld dat ze in staat zou zijn om te helpen als de boeking rechtstreeks bij hen werd gemaakt - zelfs weten dat ze niet konden uitleggen hoe.
De manager, Fabio, probeerde uit te leggen dat het niet zijn schuld was, uitleggen hoe het boekingsproces werkte - herhaaldelijk - terwijl hij nul verantwoordelijkheid nam of op zijn minst een oplossing probeerde te vinden - in plaats daarvan werden we opgewacht met "het is niet mijn schuld" "we kunnen niets doen" "je moet een klacht indienen bij agoda". Over het algemeen was hij niet geïnteresseerd in het vinden van een oplossing die voor ons beiden werkte. We hebben niet eens excuses gekregen.
Deze situatie had zoveel beter aangepakt kunnen worden als Fabio enig begrip had van klantenservice, specifiek binnen hospitality. We hadden een bevestigde reservering, alles was geboekt en er was een fout tussen hun partner en het hotel - dit is op geen enkele manier de schuld van de klanten.
Ik heb sindsdien een beoordeling van een jaar geleden gelezen van iemand met een bijna identieke ervaring. Verblijf niet in dit hotel. Ze zullen je oplichten en nul gastvrijheid bieden.
Sheri
"Zeekamer zijn uiteraard het rustigste met mooiste uitzicht, maar daar hangt wel een prijskaartje aan."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding