Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
D'hondtstraat 54, Ieper (Ypres) 8900 België
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
Agoda.com
alle 8 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (92)
Kamer en suite (38)
Dineren (6)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 4 van de 7 hotels in Ieper (Ypres)
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een charmant hotel in Ieper (Ypres)? Ambrosia Hotel biedt alles wat je zoekt.

Tijdens hun verblijf bij Ambrosia Hotelkunnen bezoekers naar Saint Martin's Cathedral (0,4 km) en Saint George's Memorial Church (0,5 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Ieper (Ypres).

Ambrosia Hotel is een charmant hotel met een flatscreen-tv en een bureau in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het hotel biedt bagageopslag aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Ieper (Ypres) gaan. Er is betaald openbaar parkeren in de buurt beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Ieper (Ypres) spareribs te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Les Halles Marktcafe of Restaurant Gasthof 't Zweerd.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals In Flanders Fields Museum (0,3 km), Lest We Forget Battlefield Tours (Flanders) (0,1 km) en Bedford House Cemetery (1,9 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.

Het personeel van Ambrosia Hotel is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Televisienetwerken voor kinderen
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Parkeren aan de straat
Wifi
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Privé-inchecken en -uitchecken
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Bureau
Veilig
Strijkijzer
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Pools
621beoordelingen6vragen en antwoorden4kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien 100 punten
Waardering van reizigers
  • 415
  • 174
  • 26
  • 4
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Els A heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Puurs, België6 bijdragen1 nuttige stem
We hadden de familiekamer en die was behoorlijk ruim en gezellig. Prachtig met die grote ramen. Het hotel heeft een ideale ligging vlakbij de Grote Markt van Ieper. Ontbijt is niet echt in een "zaal", eerder in de keuken zelf, maar alles was dik in orde. Zeker een aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Nuttig
Delen
Katrien heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
1 bijdrage
Kleine zolderkamers en kleine badkamer met versleten handdoeken Beperkt ontbijt - voorverpakte charcuterie 1/4 koffiekoek op de schaal leggen : zeer vies!! Eigen ontworpen kaart voor 4 EUR?? Deze zijn GRATIS te vinden bij VVV Ieper Hoe kunnen gasten dit positief beoordelen? Is het geld niet waard!!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Vincent_Vndl, Eigenaar bij Ambrosia Hotel
Gereageerd op 18 sep. 2019
Beste Ann Verwimp uit Turnhout. Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Je had 2 kamers geboekt en wou er één annuleren binnen de annulatieperiode (minder dan 4 dagen op voorhand). Dit stond duidelijk aangegeven op het moment van het boeken. Je hebt er ook mee ingestemd. Op de bevestiging stond het dan nog eens duidelijk. Toch wil je het proberen om zonder kosten te annuleren. Echter gaat dat niet. In zekere zin begrijp ik dat het niet leuk is te moeten betalen als je het dan niet kan meemaken. Echter is dat geen alleenstaand geval. Als je een vliegtuig, trein, concertticket of wat dan ook boekt, zijn er daar voorwaarden aan. In tegenstelling tot een product, zijn er bij een dienst slechts een beperkt aantal van. Zo beschikken wij over 10 kamers en die kunnen maar één keer verhuurd worden op één dag. Als ze niet verhuurd worden, zitten we met verlies. En dat alles dient te gebeuren in het hoogseizoen. In het laagseizoen is de vraag laag en kan er zelfs geen break-even gedraaid worden. In zekere zin begrijp ik dat het niet leuk is te moeten betalen als je enkel je eigen standpunt bekijkt. Echter zijn er hier 2 partijen aanwezig, nl. wij bieden accommodatie aan. Wij nemen dat engagement al 12 jaar op en zijn open 7 dagen op 7. Wij werken in de weekends, in de vakanties en het stopt nooit. Het is van ’s ochtends tot ’s avonds. Ook op persoonlijk vlak, worden er offers gebracht. Wat wederzijds respect vind ik hier wel op zijn plaats. Mocht u denken dat we in 4 dagen tijd een kamer opnieuw makkelijk kunnen verhuren, dan zouden we geen boekingen aanvaarden voor 1 jaar op voorhand. Mocht u denken dat we in 4 dagen tijd een kamer opnieuw makkelijk kunnen verhuren, dan zouden we zelfs niet met booking.com werken. Die nemen al 15% commissie. Laten we eens de rollen omdraaien. Stel nu dat u een hotel zou runnen. Dan zijn er een aantal mogelijkheden: Bijv. je stelt geen boekingsvoorwaarden. (geen kredietkaartgegevens of voorschot). Dan mag je ervan uitgaan dat de helft vd mensen zelfs niet eens komt opdagen. Je laat de betaling doorgaan op het moment van de boeking. Dit is wat tegenwoordig veel grote hotels doen. Echter vind ik dat nogal streng. Dan is er achteraf echter geen discussie. Maw. Je straft ons af omwille van het feit dat wij soepel zijn id annulatievoorwaarden. Dan kun je ook andere voorwaarden stellen. Bijv. 1 maand op voorhand, 3 weken op voorhand, 2 weken op voorhand, 1 week op voorhand, 4 dagen op voorhand of 1 dag op voorhand. Echter welk systeem je ook kiest, je zal altijd mensen hebben die net binnen die periode vallen met mogelijks de bijhorende discussie. Echter wat wij doen, is vooral duidelijkheid scheppen en dan ook consequent zijn. Ergens dienen wij kleur te bekennen en regels in te voeren. Stel nu dat we dan een kamer dan toch nog eens kunnen verhuren, dan hebben wij geluk gehad. Zodra dat iemand buiten de annulatievoorwaarden annuleert en we kunnen niet meer opnieuw verhuren, dan hebben we pech gehad. Eigenlijk is dat een kwestie van verantwoordelijkheid. Je kent op voorhand de voorwaarden, je weet waar je aan toe bent en je hebt er ook mee ingestemd. Maw. als er dan overmacht is, dan valt het risico voor jullie binnen die 4 dagen. Op onze bevestigingsmail raden wij ook aan om een annulatieverzekering te nemen. Maar als je dan beslist om geen reisannulatieverzekering te nemen, dan wil je dat ik opdraai voor de kosten? Vind je dat nu serieus? In feite stel je hiermee het ganse reservatiesysteem in vraag. Het is niet terugvorderbaar, je weet het op voorhand en toch ga je het proberen. Mochten we jouw logica volgen en dat je dan toch niet dient te betalen, dan zien ik geen nut in het aanvaarden van boekingen op voorhand. Er is geen enkele accomodatieverstrekker die zonder garantie in het hoogseizoen zomaar boekingen zal aanvaarden. Echter hoop ik desondanks dat je van genoten hebt van Ieper en zijn omgeving.
Meer lezen
pieter fietser heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Bergen, Nederland63 bijdragen10 nuttige stemmen
Met de boekingsconfirmatie ontvingen wij als bijlage uitgebreide Informatie van de talrijke bezienswaardigheden in en rond Ieper. Bij inchecken in het hotel werden wij door receptioniste Ada bijzonder vriendelijk ontvangen en vertelde zij op een prettige en beschaafde toon alles wat wij het hotel en mogelijkheden moesten weten. Top! Nooit eerder meegemaakt en wij hebben toch heel veel gereisd. Volgens haar naambadge was Ada studente. Als grote hotelketen zou ik haar snel gaan inhuren! Over het kleine hotel ( 10 kamers) valt niets dan goeds te melden. Centraal gelegen in het centrum van Ieper, opvallend schoon, een goed verzorgd ontbijt, vriendelijke staf en een bedlampje om te lezen. Ook een rustige omgeving. Geen enkel straatlawaai op onze kamers 21 en 22. Enige minpuntje: matras loopt scheef af.Meer
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Martin B heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Haltern am See, Duitsland48 bijdragen16 nuttige stemmen
Prima hotel met bijzonder prettig personeel. Helaas heeft kamer 14 's-ochtends vroeg veel last van het rumoer van de ontbijtzaal. De deur die dat moet voorkomen staat dan helaas meestal open. Verder niets dan lof.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Edje heeft een beoordeling geschreven mrt. 2019
Ertvelde, België17 bijdragen1 nuttige stem
Positief: - vriendelijk ontvangst en stond klaar om tips te geven van de streek. - ideaal gelegen in het centrum van Ieper - propere kamers en badkamer - lekker, maar beperkt, ontbijt - respect voor wat Ada op haar eerste dag in de keuken deed!!! Negatief: - te lage kamer, nr 24, op zolder ( paar keer met hoofd tegen balk gelopen, ikke 1m86) - te kleine ontbijtruimte! - 2 persoonsbed met 2 aparte matrassen. En 2 verschillende kwaliteiten van matras 😳 - heel slecht geïsoleerde kamers! Je hoort echt alles!! Tip: verduistering voor hoekraam. Besluit: TE duur voor wat het is!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
86 US$ - 128 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
ambrosia hotel ypres
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenIeper (Ypres)
AANTAL KAMERS
10
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Ambrosia Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Ambrosia Hotel?
Attracties in de buurt zijn Menin Gate Memorial (0,4 mijl), The Longest Hour (0,3 mijl) en Ramparts Cemetery (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Ambrosia Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en ontbijtbuffet.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Ambrosia Hotel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Ambrosia Hotel?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Ambrosia Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn A L' Envers, Ypres Burger en Yathida Noodle House.
Ligt Ambrosia Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Ieper (Ypres).
Welke talen spreekt het personeel van Ambrosia Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, pools en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Ambrosia Hotel?
Veel reizigers bezoeken Hill 60 (4,0 mijl), Sanctuary Wood (4,2 mijl) en Sanctuary Wood Museum (4,3 mijl).