Wu Wei is ideaal voor een bezoek aan Kortrijk. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kamers bij Wu Wei bevatten een minibar, een bureau en extra lange bedden, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Wu Wei ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Wu Wei is gratis parkeren beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij Wu Wei kunnen gasten Tourist Run Kortrijk (0,9 km) en Artillery Tower (1,0 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Kortrijk.
Ga tijdens je bezoek naar een populair restaurant in Kortrijk dat garnalen serveert, zoals Natain de buurt van Wu Wei.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire architectonische bezienswaardigheden zoals Belfry of Kortrijk en Sint Eligius Church.
Geniet van je verblijf bij Wu Wei en veel plezier in Kortrijk!
De volledige hotel-wellness zaak is enorm overpriced, het personeel is onvriendelijk en neerbuigend. 1. We reserveerden met een bongobon, waarbij we op voorhand belden (wat reeds een hele taak was gezien we nooit iemand te pakken konden krijgen) om te vragen of we moesten reserveren voor de wellness (gezien Corona), waarbij ze meteen zeer onvriendelijk zeiden dat dit niet het geval was en dat dit allemaal duidelijk op de website stond (niet zo). Vervolgens bij aankomst moesten we een supplement van 25€ betalen gezien het weekend is (stond nergens vermeld!) en vroegen ze ons of we gereserveerd hadden voor de wellness! 2. Gelukkig konden we zonder reservatie toch nog in de wellness , doch dienden onze eigen handdoeken van thuis hiervoor te gebruiken. Ondanks het feit dat we in het hotel verbleven werden hiervoor dus geen handdoeken voorzien door hen (zeer bizar). We zagen dat er andere mensen een rondleiding kregen in de wellness, doch wij mochten gewoon zelf uitvissen waar wat was. De wellness zelf was klein en erg koud in de gangen. Slechts 2 sauna’s, met veel te veel volk om corona proof te zijn. De gasten waren ook zeer luidruchtig (maar we beseffen dat dit geen fout is van het personeel). Voor de hammam dien je zelfs nog extra te betalen! 3. De kamer zelf was redelijk ok, doch op het hoofdeinde van het bed waren er vreemde witte vlekken. De afstandsbediening van de tv was vuil en werkte zelfs niet. S nachts ging er om 1u een half uur aan een stuk een alarm in de gang af, ik ging dus in mijn kamerjas alle gangen af op zoek naar de oorzaak - ook wat angstig dat er misschien een echt probleem was (stond het hotel in brand?). Na 2x aan de receptie te bellen naar het onthaal werd er gelukkig eindelijk opgenomen, waarbij het een onschuldig iets bleek te zijn. Nog vol adrenaline kon ik jammergenoeg zeer slecht de slaap hervatten. S ochtends tijdens het uitchecken meldden we dat we het toch jammer vonden van het alarm, aangezien we hier kwamen om te relaxeren. We vroegen dan ook vriendelijk of het mogelijk was om hiervoor een compensatie te krijgen (bijvoorbeeld de limonade die we dag voordien gedronken hadden weg te schelden), waarop hij enorm defensief en agressief reageerde. Hij zei: ‘dit kan gewoon gebeuren, bij jou thuis gebeurt dat toch ook soms. Ik snap echt niet dat jullie dit durven te vragen, echt straf.’ Wat geschokt van zijn reactie en niet wetende wat te zeggen zeiden we gewoon dat we het raar vonden dat er zelfs geen verontschuldiging was. Hij ratelde vervolgens verontwaardigd verder, verbaasd dat we een nachtelijk alarm niet leuk vinden: ‘dat alarm was maar een kwartiertje afgegaan (niet waar!), en ik ben het meteen komen uitzetten (niet waar! 2x moeten bellen!)’. We zeiden dan maar dat we wilden uitchecken. Vervolgens bleef hij onophoudelijk tegen zichzelf praten tijdens het uitchecken: ‘echt stout dat jullie dat zelfs vragen, ik kan niet geloven dat je daarvoor compensatie zou durven vragen’. 4. Algemeen is de prijs-kwaliteitverhouding erg slecht, erg duur voor wat het is (al naar veel goedkopere wellnessen geweest die vele keren beter waren) en een ontzettend onvriendelijke man aan de receptie er bovenop...…
Wij hebben dit hotel geboekt met een bongobon. Wanneer we wouden inchecken vertelde ze dat we nog €25 moesten betalen omdat we de bon in het weekend gebruikte. De dame aan de receptie was wel heel vriendelijk. De kamer opzich was mooi maar niet erg proper. De oude houten vloer was nog vuil (is ook heel moeilijk proper te maken), uit de vloeren staken ook op sommige plaatsen de nagels uit dus met blote voeten over de vloer lopen... niet doen! de kleine badkamer waar de douche zich ook bevond bleef nat aangezien er geen afsluiting van de douche was. De badkamer werd afgesloten door een houten deur waardoor deze onderaan mankementen vertoonde door het vocht. Op de kamer was het zeer stoffig en hing het er vol met spinnenwebben. Ook was de kamer zeer warm. Wij hadden het gevoel dat we een ‘B-kamer’ gekregen hadden. Wellness: die stelde eigenlijk niet veel voor. 1 zwembad, 2 sauna’s en een hammam. Dat laatste konden we niet gebruiken omdat je hiervoor tijdig moest reserveren. Ook hiervan waren wij niet op de hoogte. Ontbijt (coronastyle): Het ontbijt was misschien nog het minste van alles. We kregen koffie/chocomelk, fruit/yoghurt, 4 sneden brood, 2 croissants, 1 klein potje choco, 1 klein potje confituur. Ook werd een gekookt eitje gebracht maar dit was al ver over de kooktermijn. Zeer jammer. Eindbesluit: we zijn blij dat we hiervoor niet zelf hebben moeten betalen (buiten die €25). Prijs-kwaliteit is echt erg, zeer duur. Kortom: wij raden dit hotel niet aan.…
Het concept is goed: een oude fabriek omgevormd tot een welness met hotel. Jammer genoeg werden er geen kwaliteitsvolle materialen gebruikt, waardoor het complex een afgeleefde en niet-propere indruk geeft. De vloer in de douche schilftert af, de muren kunnen een nieuwe laag verf gebruiken, de wellness is aan opfrissing toe ... Het ontbijt werd door de covid-regels anders georganiseerd en leek wat chaotisch te verlopen. De gelaatsbehandeling was top en goed uitgevoerd. Een aangenaam uurtje ontspannen. Jammer van de open keuken (en zichtbare rommel) in de gemeenschappelijke huiskamer van de welness. Het concept is goed, de uitwerking was 'net niet'.
Duur voor wat het maar is ! We hadden enkel toegang tot 2 sauna’s en een zwembad. Voor de rest moest je telkens bijbetalen !!! Was overal vuil! Ontvangst? Je moet eerst iemand opbellen voor er iemand komt. Het complex zelf is overal beton en totaal niet afgewerkt! Ook de bar is vond ik maar triestig en vuil ! We gaan er nooit meer!
Eerst hadden we een duo rugmassage van 60 min geboekt.Helaas was er maar 1 masseuse voor ons 2, waardoor je dus de helft van de tijd niet gemasseerd werd, we werden elk 20 min. gemasseerd, de rest van de tijd lag je daar gewoon met een packing, dus dit was teleurstellend, zeker als je hier €120 voor betaald. De welness op zich was ok, de hammam kon je wegens covid niet gebruiken, je kon die wel privé boeken, maar dan was er een meerprijs.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding