Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Grote Markt 5, Leuven 3000 België
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (55)
Kamer en suite (30)
Dineren (8)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 13 van de 19 hotels in Leuven
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

The Fourth - Tafelrond is ideaal voor een bezoek aan Leuven. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Voor bezoekers aan Leuven, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: The Fourth - Tafelrond ligt op een steenworp afstand van Fons Sapientiae (0,0 km) en Katholieke Universiteit Leuven (0,2 km).

Gastenkamers bevatten airconditioning, een koelkast en een bureau en je kunt bij The Fourth - Tafelrond eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van ontbijt.

Als je graag naar een Italiaans restaurant gaat, ligt The Fourth - Tafelrond in de buurt van Baracca, La Stanza en Rossi.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Groot Begijnhof (0,8 km), Town Hall (Stadhuis) (0,1 km) en Botanical Garden Kruidtuin (0,8 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van The Fourth - Tafelrond.

Bij The Fourth - Tafelrond staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Leuven!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Luchtzuiveraar
Schoonmaakservice
Zitgedeelte
Sofa
Vipkamervoorzieningen
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Koelkast
Waterkoker
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Romantisch
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans
98beoordelingen1vraag en antwoord1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 29
  • 31
  • 18
  • 11
  • 10
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Sjef C heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
1 bijdrage
Een weekendje Leuven in Fourth Hotel Allereerst een compliment: werkelijk prachtig gebouw! Zaterdagavond: 10-9-2022: Bij aankomst op de kamer, zeer slecht gepoetst en badkamer was ook slecht gepoetst, gordijn hing los uit de rail. In het bed vonden we lange zwarte haren (zie foto), melding van gemaakt. ze zouden het doorgeven...... Zondagmorgen 7.15 uur: Kabaal op de gang, staat iemand met een poetsmachine vlekken uit de vloerbedekking te schrobben..... Gevraagd of ie kon stoppen? Onmogelijk. opdracht management. Bij ons vertrek die middag nogmaals gevraagd naar de leiding, was niet aanwezig. ik zou gebeld worden. 4 weken later een belletje van de experience-manager. Hij begreep mijn standpunt gesproken en er werd een tegoed beloofd van E 100,- dat zou worden teruggestort. na 6 weken een mail gestuurd, kreeg een antwoord dat er aan gewerkt werd; Hoe eenvoudig is het om E 100,- over te maken.... inmiddels een interventie van de general manager. In een stevig conclaaf uiteen gezet wat het probleem was. hij zou er op terug komen... Inmiddels 6 maanden verder en ik wacht nog steeds, intussen beloftes dat het opgepakt zou worden en dat de GM er persoonlijk op zou toezien dat t geregeld zou worden. Het gaat mij inmiddels allang niet meer om de E 100,- maar over de manier waarop je klanten behandeld. Om de week een mail gestuurd ter herrinering: GEEN ENKELE REACTIE!! Conclusie: dit is een slechte manier van klantgericht denken, gemiste kans !!!! Verder een prachtige stad met veel leuke plekken en super restaurants, alleen de komende keren kijk ik toch uit naar een hotel waar ze gastvrijheid wel met een hoofdletter schrijven. Was getekend: Sjef Cooijmans
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Nick H heeft een beoordeling geschreven okt. 2022
Brussel, België16 bijdragen11 nuttige stemmen
Wij verbleven hier in juni 2022. Het is een prachtig hotel. Jammer genoeg is de service helemaal niet zoals het zou moeten. Bij aankomst bleek er een dubbele boeking te zijn waardoor we een ander type kamer (lagere klasse) toegewezen kregen dan gereserveerd. Het koffiemachine werkte niet en werd ook niet gerepareerd/vervangen na hiervan melding te hebben gemaakt. Airconditioning werkte niet waardoor het erg warm was op de kamer. We kregen een ontbijt aangeboden compensatie van de ongemakken. Bij dit ontbijt verliep alles fout: koffiemachine kapot, geen enkele tafel was afgeruimd (slordig!), bufetten werden zeer traag aangevuld gezien het aantal gasten… Het personeel is vriendelijk en doet haar best, maar dit probleem heeft duidelijk een organisatieprobleem.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Kristof Roox heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
Brussel, België12 bijdragen2 nuttige stemmen
DON’T GO THERE. We betalen 350euro/nacht maar er is geen service: de kamer wordt niet gekuist, het bed niet ververst, geen verse handdoeken, geen nieuwe koffiekoppen, etc. Men rekent wel een toeslag aan van 40euro omdat onze zoon 45 min te laat heeft uitgecheckt (voor een kamer die toch niet wordt gekuist)). Mails worden niet beantwoord en de aanwezige mensen weten niet wat te doen en zeggen dat “de kuisploeg heeft afgezegd”. Dit is dan het zogenaamde ‘tophotel’ van Leuven. Dergelijk gebrek aan onderhoud en service heb ik nog nooit meegemaakt.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Tafelrond-The Fourth Leuven, General Manager bij The Fourth
Gereageerd op 10 aug. 2022
Geachte, Bedankt voor uw reactie. We betreuren het uiteraard te moeten vernemen dat de dienstverlening niet kon voldoen aan uw, noch onze wensen en verwachtingen. Zoals reeds geïnformeerd ter plaatse, betrof deze situatie een voorval buiten onze wil om door het onvoorziene uitvallen van eigen schoonmaakpersoneel wegens Covid-19 en een fout in de planning van onze externe partner voor vervanging, waardoor zij later arriveerden dan gepland. Desondanks, en gezien dit uiteraard niet de service is dewelke wij wensen te leveren, werd u reeds ruimschoots gecompenseerd voor het ongemak. Uw mail werd tevens de ochtend volgend op de dag van ontvangst beantwoord (aldus binnen de 24u). Het tijdstip van check-out werd op voorhand gecommuniceerd ter plaatse, alsook in de bevestigingsmail en wij ontvingen geen bericht dat uw zoon later zou willen uitchecken dan voorzien. Op dit moment was er dan ook nog geen sprake van voorgenoemde situatie. We betreuren dan ook het onbegrip, maar begrijpen uw standpunt inzake de schoonmaak evenzeer. Gastvrije groeten,
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Sdenh heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
1 bijdrage
Aankomst is heel tegen gevallen, receptie heel onbeleefd en hautain. Kamer standaard, al veel mooiere kamers gehad voor veel minder geld. En dan weten dat hotel maar voor 15% bezet was, dan zou ik toch mijn betere kamers ter beschikking stellen. Geen badjassen, ramen kunnen maar 5cm open, claustrofobisch, douche zet badkamer onder water, koffiezetapparaat bedienen vanop stoel wegens te hoog geplaatst, zachte bedden en kussens. In restaurant daarentegen personeel heel vriendelijk en lekker gegeten. Ontbijt zeer karig, harde afgebakken broodjes en mini mini koffiekoeken. Ook hier personeel wel vriendelijk. Uitchecken idem dito als inchecken, onbeschoft, ik citeer, ik denk dat alles betaald is. Niet vragen hoe was uw verblijf, hebt u genoten, nog er prettig weekend verder, niets van dit alles. Kortom buiten de ligging en prachtig gebouw aan de buitenkant zijn prijs van 195 euro per nacht helaas niet waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
arie k heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Leuven, België9 bijdragen3 nuttige stemmen
Hotel staat in het centrum van Leuven. Mooi historisch pand. Kamers zijn gerenoveerd, erg strak. Jammer dat niet meer orginele elementen in de kamers behouden zijn gebleven. De moderne kunst aan de muur (geschilderd touwwerk) sprak ons niet aan. Mooier zou iets zijn in de stijl van het gebouw. Bij inchecken wordt je geinformeerd over de house rules: als je wat kapot maakt wordt je creditkaart belast vertelde de receptioniste. als je de roomkaart verliest kost dat eur 20. Allemaal erg betuttelend. nog niet eerder meegemaakt bij check in. in de badkamer hing een rioollucht. Bij uitchecken ook aan receptie gemeldt. Het probleem was gekend. kwam door een siphon in de shower. Ja doe er dan wat aan!! Onacceptabel voor een luxe hotel. dit probleem dient men snel op te lossen. Ook andere gasten hadden blijkbaar over de rioollucht geklaagd. Kamers zijn ruim met luxe koffiezet apparaat. Zorg dan wel dat er ook wat melk/melkpoeder in het laatje licht. De lobby is uitnodigend en daar kun je een lekker glaasje drinken in een informele sfeer
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 123 - US$ 169 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenVlaams-BrabantLeuven
AANTAL KAMERS
42
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

THE FOURTH (Leuven, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over The Fourth
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Fourth?
Attracties in de buurt zijn Town Hall (Stadhuis) (0,08 mijl), ExitRoom (0,09 mijl) en Great Market Square (Grote Markt) (0,07 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Fourth?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Fourth?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The Fourth?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Fourth?
Ja, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Fourth?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bistro Tribunal "Chez Yf", new holycow en Restaurant EssenCiel.
Zijn er sportvoorzieningen bij The Fourth?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt The Fourth in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,05 mijl vanaf het centrum van Leuven.
Biedt The Fourth zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van The Fourth?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van The Fourth?
Veel reizigers bezoeken Town Hall (Stadhuis) (0,08 mijl), Groot Begijnhof (0,8 mijl) en Abdij van Park (1,9 mijl).