Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel de Flandre

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (237)
Kamer en suite (96)
Dineren (12)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Minibar
Airconditioning
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Rustig
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Locatie
Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
714restaurantsbinnen 0,5 km
168attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
809beoordelingen
256foto's
9V+A
59kamertips
Waardering van reizigers
  • 155
  • 329
  • 174
  • 101
  • 52
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Mooi historisch hotel, schoon en goede bedden. Je loopt zo het centrum in. Hele leuke en prettige stad! Ontbijt was prima in orde en vriendelijk personeel. Auto moet wel in een openbare parkeerplaats, er is geen gelegenheid bij het hotel. 3 min lopen zitten er twee.
Meer lezen
De lokatie van dit hotel is goed. Let op het bekeuringsgevaarlijke Gentse binnenstadsysteem met zones.
De ontvangst was niet bijzonder vriendelijk. Voor de kamer moest je naar buiten naar een aangebouwd gedeelte. De kamerdeur was ook buitendeur. Frisjes in de winter. Zeer eenvou
Meer lezen
Antwoord van HoteldeFlandre, Public Relations Manager bij Hotel de Flandre
Gereageerd 2 dagen geleden
Beste Andrew, Hartelijk dank om te kiezen voor Hotel de Flandre en uw feedback te posten op Tripadvisor. Ons hotel is inderdaad centraal gelegen de het hartje van Gent, wat het de ideale uitvalbasis maakt om de bezienswaardigheden en winkels te bezoeken. Het spijt me te lezen dat uw ontvangst niet heel hartelijk was. Ik bespreek zeker uw opmerking over de vriendelijk van ons personeel met de persoon van dienst die dag. Ik wens me te excuseren indien u niet het gevoel had dat u op een correcte manier werd bediend. In de hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wil ik u er graag nogmaals op wijzen dat de reacties van onze gasten van groot belang zijn voor ons. Aan de hand van uw reactie kunnen wij niet enkel onze service naar jullie toe verbeteren maar kunnen wij er ook voor zorgen jullie een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen in ons hotel. We geven uw feedback zeker ook door aan de eigenaar. Met vriendelijke groeten, Felien
Meer lezen
Centraal gelegen, goed 4sterren hotel. Wij verbleven hier voor de 3de maal en het was alweer piekfijn in orde. Ruime kamer met plankenvloer en bad (zoals gevraagd bij de reservatie, waarvoor onze dank). Uitgebreid ontbijtbuffet, ontbijtzaal opgedeeld in 3 ruimten. Wij hebben supe
Meer lezen
Antwoord van HoteldeFlandre, Public Relations Manager bij Hotel de Flandre
Gereageerd 1 week geleden
Beste Elisa, Eerst en vooral hartelijk dank om de tijd te nemen een review te schrijven op Tripadvisor over jullie verblijf in ons hotel. Het is zeer fijn om te lezen dat jullie terugkerende gasten zijn die alweer genoten hebben van hun verblijf hier in ons hotel. Wij hopen jullie zeker en vast terug te zien in de toekomst. Als wij jullie kunnen helpen bij het maken van reisplannen die jullie terug brengen naar Gent, laat het ons zeker weten en wij helpen jullie graag! Met vriendelijke groeten, Felien
Meer lezen
De ontvangst was al niet zo gezellig...een kerel achter de balie die kortaf zonder veel op te kijken de zaken afhandelt....De kamer is verouderd, met een klein tv-tje, waar VRT en Canvas niet op te krijgen was (en dit in België....), en voor deze prijs niet al te groot.De ontbijt
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van HoteldeFlandre, Public Relations Manager bij Hotel de Flandre
Gereageerd 2 weken geleden
Beste, Wij stellen het zeer op prijs dat u ons zo uitvoerig bericht heeft over uw ervaringen tijdens uw verblijf. U helpt ons daarmee vaststellen waar wij het goed doen, en welke aspecten bijsturing nodig hebben. Ik bespreek alvast zeker uw opmerking over de vriendelijk van ons personeel met de persoon van dienst die dag. Ik wens me te excuseren indien u niet het gevoel had dat u op een correcte manier werd bediend. Hotel de Flandre is een authentiek hotel. Wij streven ernaar onze gasten goede prijs/kwaliteit aan te bieden. Onze kamers hebben verschillende types waardoor deze ook van zowel inrichting als grootte variëren. Het spijt ons dan ook dat u uw kamer als verouderd aanschouwde. Uw reactie werd toegevoegd aan uw persoonlijke historiek in ons systeem, zodat, mocht u kiezen om opnieuw bij ons te verblijven, wij exact weten wat te doen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en u te voorzien van een kamer die beter aan uw eisen voldoet. Wij beschikken inderdaad over een kleine ontbijtruimte. De grootte en indeling van de ontbijtzaal kan jammer genoeg niet gewijzigd worden gezien het gebouw historisch is. Een lange tafel is dus de beste optie om zoveel mogelijk ruimte te benutten alsook de gezelligheid te bewaren. In de hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wil ik u er graag nogmaals op wijzen dat de reacties van onze gasten van groot belang zijn voor ons. Aan de hand van uw reactie kunnen wij niet enkel onze service naar jullie toe verbeteren maar kunnen wij er ook voor zorgen jullie een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen in ons hotel. We geven uw feedback zeker ook door aan de eigenaar. Met vriendelijke groeten, Felien
Meer lezen
Kamers komen niet overeen met foto's op site . Verouderde, lawaaierige kamer met mankementen. Ontbijt was heel basic en het brood niet lekker. Geen 16 euro per persoon waard . De persoon aan de balie moest ook de bar bedienen en was daarom misschien niet zo vriendelijk. De liggi
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van HoteldeFlandre, Public Relations Manager bij Hotel de Flandre
Gereageerd 2 weken geleden
Beste Lieve G, Hartelijk dank om te kiezen voor Hotel de Flandre en uw feedback te posten op Tripadvisor. Ons hotel is inderdaad centraal gelegen de het hartje van Gent, wat het de ideale uitvalbasis maakt om de bezienswaardigheden en winkels te bezoeken. Het spijt mij te lezen dat u niet helemaal tevreden was over de kamer. Gezien wij een authentiek hotel zijn, hebben al onze kamers verschillende afmetingen en interieurs. Wij kunnen jammer genoeg niet van al onze 63 kamers foto’s op de website tonen maar ik kan u ervan verzekeren dat deze specifieke kamer, even luxueus is ingericht dan onze andere luxekamers. Ik vind het ook jammer te vernemen dat u niet heeft genoten van ons ontbijt. Wij proberen een ruime selectie van warme en koude bereidingen aan te bieden, ook is er steeds vers fruit, warm afgebakken brood en een assortiment aan ontbijtkoekjes en deegwaren beschikbaar. Het spijt me dan ook dat dit u niet heeft kunnen bekoren. Ik overleg uw opmerking met onze F&B verantwoordelijke om zo eventueel ons aanbod te verruimen. Ik bespreek ook zeker uw opmerking over de vriendelijk van ons personeel met de persoon van dienst die dag. Ik wens me te excuseren indien u niet het gevoel had dat u op een correcte manier werd bediend. De reacties van onze gasten zijn van groot belang voor ons. Aan de hand van uw reactie kunnen wij niet enkel onze service naar jullie toe verbeteren maar kunnen wij er ook voor zorgen jullie een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen in ons hotel. Wij danken u voor de melding van bovenvermelde problemen, en hopen dat u begrijpt dat wij hierop nauwlettend zullen toezien, alsook actie ondernemen naar ons personeel toe. Met vriendelijke groeten, Felien
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Patio
Massive noisy ventilator next to room 231
Damp on wall in room 231
Vorige
Is er een parking?
Ramen of St Michiels zijn op loopafstand
-1 stemmen
Is er een restaurant aanwezig in het hotel? zo ja, moeten wij op voorhand reserveren?
Air conditioning?
Yes
1 stem
Bonjour avez vous un parking svp
Malheureusement l’hôtel n’a pas un parking privé. Il y a 2 garages souterrain de la ville à proximité de l’hôtel: P7 St-Michel (Sint-Michielsplein 8) ou P8 Ramen (Ramen 23). Les parkings coûtes € 26 (P7) et € 14 (P8) par 24h et sont ouverts tout le temps.
0 stemmen
hi,is there an address for the public car parks close to the hotel as i will be driving.
We advise to make use of the public underground car parks Sint Michiels (P7) or Ramen (P8). These car parks are located at 200 meters from the hotel and cost 11 euro for 24 hours.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Vorige
12
"Renoveren en iets tegen het geluid doen. "
"Probeer een sfeervolle kamer in het hoofdgebouw te krijgen."
"betere bedden, douche kitrand aanpassen, geen koffiezetapparatuur hoewel dat wel vermeld was, niet alle zenders op tv beschikbaar."
"Mocht je toch willen gaan, sta er dan op om kamer 01 - 02 of 03 op de binnenplaats te krijgen, die zijn nl ruim en gerenoveerd."
"Zeer mooie kamer, alleen de gordijnen konden niet open."
Vorige
PRIJSKLASSE
96 US$ - 205 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
de flandre hotelde flandre ghent
LOCATIE
BelgiëVlaanderenOost-VlaanderenGent
AANTAL KAMERS
63
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding