Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Campanile Gent / Gand

Reiziger (42)
Dineren (18)
Kamer en suite (15)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Gratis parkeren
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
228beoordelingen
72foto's
4V+A
14kamertips
Waardering van reizigers
  • 11
  • 57
  • 84
  • 44
  • 35
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
moderniseer het geheel door beter te isoleren = zowel gehorig als koud. Tevens is het bad niet meer van deze tijd. `kunsttof behoud de warmte. Verder is de kussen te klein en bij binnenkomst zie je in het donker niet waar een lichtpunt zit.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Antwoord van Manager C, Public Relations Manager bij Campanile Gent / Gand
Gereageerd 4 weken geleden
Allereerst wil ik u graag bedanken voor het schrijven van deze review. Een terechte kritische noot; een vernieuwing is inderdaad best noodzakelijk. Gelukkig wordt daar door de keten aan gewerkt. Gasttevredenheid is erg belangrijk voor ons. De feedback die u gegeven heeft wordt gebruikt om verbeteringen te implementeren en om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
Meer lezen
Personeel alleraardigst! Echter de locatie, kamer en restaurant vielen erg tegen. Kamer flink gedateerd, en niet proper. De prijs is absoluut niet in verhouding. De locatie en de uitstraling van de accommodatie gaven ons een heel onprettig en onveilig gevoel. Lichte verdenking
Meer lezen
Antwoord van Manager C, all-round bij Campanile Gent / Gand
Gereageerd op 7 dec. 2018
Het verheugt ons dat u dat u ons personeel zeer goed beoordeeld. Wij vinden het uiterst vervelend te moeten vernemen dat de kwaliteit van de kamer, de schoonmaak en het eten voor u niet naar behoren is. Een schone kamer, lekker eten en een goede service is een vereiste voor een prettige verblijf. Wij trachten altijd d.m.v. goede service, comfort en hygiëne uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog ontvangen.
Meer lezen
Mijn probleem was enkel om te verplaatsen. en de richtlijnen waren ook goed. Er was geen groot probleem met tips en richting. Het hotel ligt in een gebied waar je gemakkelijk naar de stad kunt gaan, maar er zijn geen voorzieningen in de buurt waar je goedkoop kunt inkopen doen.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Antwoord van Manager C, Public Relations Manager bij Campanile Gent / Gand
Gereageerd 4 weken geleden
Fijn dat u de moeite heeft genomen om het Campanile Hotel in Gent te beoordelen. Wij stellen uw mening zeer op prijs en willen u dan ook bedanken voor uw positieve woorden.. Het spijt ons echter zeer dat we u niet beter hebben kunnen helpen bij het vinden van de voorzieningen die u zocht. Mocht u nog terugkomen, laten we u bij deze graag weten dat er zich op wandelafstand Albert Heyn bevindt. Wij hopen u dan ook spoedig terug te zien.
Meer lezen
DE eerste wijn was niet te drinken,andere hadden ze niet. Er waren 6 dingen op de kaart,waarvan 2 niet voorradig,van het derde ,mix grill nog maar 1 voorradig,keiharde stukken vlees,niet te eten,ik nam dan maar zalm met beairnaisesaus,maar de saus was ook op ????? We hadden dit
Meer lezen
Antwoord van Manager C, Public Relations Manager bij Campanile Gent / Gand
Gereageerd op 7 dec. 2018
Het spijt ons oprecht dat u het bezoek als onprettig hebt ervaren, zo had het niet moeten zijn. Mijn welgemeende excuses. We hebben uw ervaringgeëvalueerd met het aanwezige personeel en daarin besproken hoe het anders kan en moet. Uw mening is zeer belangrijk voor ons en heeft ons geholpen met het verbeteren van onze service.
Meer lezen
Bij aankomst gelijk voor alle dagen de touristen belasting contant afreken.. Daarna de uitleg over het ontbijt door de weeks half 10 Weekend later de kamer is erg klein voor een rolstoel dus het tafeltje weg en een stoel voor de deur. Men kan andere bewoners horen spreken en
Meer lezen
Antwoord van Manager C, Guest Relations Manager bij Campanile Gent / Gand
Gereageerd op 13 dec. 2018
Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en vinden het dan ook spijtig te moeten vernemen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw punt over de schoonmaak gaan wij direct opnemen met ons housekeeping team en er voor zorgen dat dit opgelost word. Wij hopen u in de toekomst nog te mogen ontvangen
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerDinerenKamer en suite
VorigeVolgende
123
Hi Can anyone tell me if the bus/tram in to town is wheelchair accessible? Thanks Andrea
There are parking places right outside the rooms and yes it is secure - the gates are shut at night. A very pleasant place to stay - we certainly enjoyed it.
0 stemmen
"isoleren en moderniseren, kleine kussen het bed verschuift snel en kleine bad"
"De kamer was heel heel goed en propre."
"onmogelijjk"
"NIETaan beginnen als je toch wilt dan 22,,,,,, kamer wil ik het niet noemen"
"Dringend aan vernieuwing toe"
VorigeVolgende
123
PRIJSKLASSE
60 US$ - 99 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
campanile gent / gand hotel ghentcampanile gent gand ghent
LOCATIE
BelgiëVlaanderenOost-VlaanderenGent
AANTAL KAMERS
51
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding