Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Maaltekouter 3, Gent 9051 België
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
Hotels.com
Word beloond met One Key
Expedia.com
US$ 126
Word beloond met One Key
travelup.com
US$ 114
Booking.comUS$ 126
Priceline
Orbitz.com
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (179)
Kamer en suite (62)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 24 van de 49 hotels in Gent
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Suburban Ghent hotel beside Flanders Expo exhibition centre, with a restaurant and free Wi-Fi

A 50-minute drive from Brussels Airport and Ostend-Bruges International Airport, Holiday Inn® Gent - Expo hotel is just off the E40 motorway and offers parking for a daily fee. It's a seven minute walk to Sint-Denijs-Westrem Flanders Expo tram stop which has direct connections to Ghent city centre, 20 minutes away.

Host up to 200 guests in the 11 fully equipped meeting rooms. Extensive catering options are available and there's free Wi-Fi throughout the hotel. For trade fairs, it's a two-minute walk to the Flanders Expo exhibition centre. Among other businesses, the hotel is close to IKEA and Deloitte.

In the city centre, explore the medieval Gravensteen castle, or relax in the cafés and bars lining the charming Graslei quay, beside the River Leie. Among many central museums are SMAK for contemporary art and the Museum of Fine Art for Flemish masters.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Flatscreen-tv
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Eco
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
784beoordelingen10vragen en antwoorden15kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 141
  • 331
  • 219
  • 61
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ludwig heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
2 bijdragen
Op de kamer is het onmogelijk om een venster te openen. De geur van kuisproducten of spray zijn te intens. Het ontbijt was een ramp! Er was zo veel volk dat je onmogelijk van een rustig ontbijt kon genieten. Telkens waren er tekorten, lang wachten, ook aan koffieautomaat. Personeel deed z´n best maar je merkte dat er gewoon veel te veel volk was. Geen vers fruit, geen vers fruitsap. Ik kom hier nooit meer.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Owner bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 26 mrt 2023
Beste Ludwig, Bedankt voor uw recensie. We nemen nota van uw opmerkingen over het ontbijt en betreuren het dat dit is tegengevallen. We geven uw feedback door aan de relevante persoon om onze service te verbeteren. Het spijt ons enorm dat u zo'n last had van de geur van onze schoonmaakproducten, we begrijpen dat dit erg vervelend was. Aarzelt u echter niet om dit meteen aan ons team te melden, zodat zij kunnen bekijken hoe ze u kunnen helpen. Tot slot delen we u graag mee dat om veiligheids- en geluidsredenen de ramen aan de binnenkant van het hotel niet kunnen worden geopend. We raden u aan om bij een volgende boeking aan te geven dat u een kamer aan de buitenzijde van het hotel wenst. Deze ramen gaan namelijk wel gedeeltelijk open. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
andreschouben heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Mechelen, België79 bijdragen30 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Ter gelegenheid van een bezoek aan de Floraliën in Gent hadden wij 2 nachten geboekt in dit hotel. Wij hadden dit hotel al eens bezocht tijdens de corona periode maar dan waren de omstandigheden helemaal anders. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een mooie grote kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Niettegenstaande er verschillende busladingen logeerden en ontbeten in dit hotel moest je niet echt aanschuiven. In het restaurant kan je lekker eten en was er voldoende keuze en niet te duur. Ook van het bar gedeelte hebben we genoten. Een pluspunt van dit hotel is dat je direct naast Flanders Expo ligt en op 200 meter van de tramhalte die je naar het centrum van de stad brengt. Tickets hiervoor kan je kopen in het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Het hotel ligt in de LOOP waarin ook de Ikea ligt. Je moet de wegwijzers goed in het oog houden...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Propriétaire bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 26 mei 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze fijne feedback en perfecte score. Wat fijn te lezen dat u in de wolken was over het verblijf in ons hotel. Ons team dankt u voor uw lovende woorden over de kwaliteit van het ontbijt en over het comfort van uw kamer. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
camille j heeft een beoordeling geschreven dec 2022
Genk, België3538 bijdragen274 nuttige stemmen
+1
Ons verblijf in dit hotel.. Positief .. de ligging van het hotel als je op “ Flanders expo “ moet zijn. WiFi is voldoende sterk. Parking is oké, betalend. Negatief , in de eetruimte wordt koude lucht geblazen.. dus lang van een ontbijt kan je niet genieten… Als je aan de deur de voorziene hanger plaatst dat ze de kamer niet moeten kuizen, krijg je vijf euro. Maar we zijn die wel moeten gaan vragen aan de receptie . Op de kamer een blijvend geluid, airco of… ik weet het niet… De douche slang is onhandig stroef om te gebruiken. Het restaurant daar kun je niet altijd iets eten, soms alleen buffet. Zelf op zondag volledig gesloten… Zonde , ik vindt dat je altijd iets moet kunnen bestellen enz.. Dus we moesten een taxi nemen om iets te eten, want kortbij is er geen alternatief ,uitgenomen tien minuten stappen een bakker.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Owner bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 5 dec 2022
Beste Camille, Bedankt dat u even de tijd nam om ons te beoordelen. Fijn dat onze ligging en krachtige wifi jullie wel konden bekoren. We betreuren het enorm dat jullie bezoek verder niet volledig naar wens was. We noteren jullie feedback nauwkeurig en zullen deze zeker intern bespreken. De tevredenheid van onze gasten is essentieel en jullie opmerkingen helpen ons om onszelf te verbeteren. Bedankt hiervoor. Hopelijk hebben jullie toch nog van jullie verblijf genoten. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
snoopygent1803 heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Calais, Frankrijk320 bijdragen135 nuttige stemmen
Aankomst in het hotel, U krijgt een upgrade in een kamer met een ruim « kingsize bed » als fidele klant. OK dank U Is de bar open straks ? ja hoor. Eenmaal op de kamer stellen we redelijk smalle donsdekkens vast op het opgemaakteKINGSIZE bed(2). Ik ga naar de receptie ,en vraag of ze zich niet gemist hebben met de dekbedekking. Een ongeinteresseerde dame zei nogal hautain « neen,hoezo ». We willen iets drinken in de bar na een lange reis« neen die is gesloten,te weinig volk,je kan iets drinken in het restaurant…..in feite gaat die nooit meer open (personneelsbesparing)….Het eten ,varkenswangetjes en cesar salade. Varkenswangetjes in gloeiend heet bord, volledig harde droge/uitgedroogde korst op het vlees en koud en papachtig van binnen…. Worden vervangen door een andere bord met ongeveer zelfde aspekten ..hoe zou dat komen?Cesar salade in warm bord (ontdooien van de kipfilet in het bord) en een zakje groene salde en zakje geraspte wortelen en sausje…….(de slechte schotels hebben ze mij niet aangerekend) geen kok meer maar studentjes in koksplunje ...personneelsbesparing... Op de redelijk doorleefde kamer met veel muggen wordt slapen iets moeilijker. Het dekbad is te klein…..in feite bij nader onderzoek is het een dubbelgeplooid 2 persoons dekbed in de hoes van een baby/kinder bedje. Die kingsize bedden zijn neergepoot in normale kamers zodanig dat er een beperkte vrije ruimte is met het meubilair en je dus s’nachts met uw benen stoot tegen tafeltje die te dicht tegen het bed staan. Alsook de nachtlampjes maken een vervelend zoemend geluid (transfo ?) Het is een nacht met gevechten tegen het dekbedje en de muggen…slaap zacht ?? Ik meld s’ochtends het probleem « ja er zijn problemen met de levering van beddegoed voor de kingsize bedden,maar dit of uw opmerking hebben we nog nooit gehoord maar we doen het nodige, geloof me de klant is belangrijk ». Beter tegen ons zeggen dan op tripadvisor….je weet wel…Het ontbijt is redelijk pover voor de standards van Holiday Inn en in vergelijking met « pré-covid tijden ». Besparingen je weet wel... Door toeval moesten we s’middags terug naar het hotel gaan en zag ik onze « incheck-man » van de vorige dag terug en deed terug mijn verhaal/ervaring….ongeloof en dit is niet mogelijk……dit was hem nog nooit overkomen of zelf gemeld oh neen….. Ik vroeg hem om de kamer te inspecteren met mijn echtgenote…… En inderdaad ons verhaal was waar…Ach Neen ongelooflij maar mijn echtgenote kon uitmaken na een gesprek tussen de « in check-man » en de « housekeeping »(de arme dame we hebben medelijden met haar) dat dit gebeurd op bevel van « Thomas » ,uw weet wel de begripvolle man die de tripadvisor commentaren beantwoord (the general manager).en een vrouwennaam . Conclussie : dus ondanks mijn melding in de ochtend was er NIKS gebeurd om dezelfde « fout » te herhalen. Dus in feite was dit geen fout maar een bewuste handleswijze.. Door gebrek aan gepaste materialen moeten de dames van de houskeeping zo werken in kamers met kingsize bedden en 10 euro meer als + confort aanrekenen (zonder UPGRADE laat me lachen). Ach de klanten…wat zijn de klanten ?? Het hotel is uitgeleefd en heeft dringend een GRONDIGE opknapbeurt nodig. Was de covid période geen geschikt moment ??(Vorige keer viel onze divan-lit uit elkaar op een executive room…..) De kamers geven een zeer onfrisse indruk. Het hotel doet me denken aan de oostblok hotels in de jaren 90, die ooit zeer mooi waren, maar nu bemand door uitgelust « support »personnel die rondsjoffeld op pantofels met 2 papiertjes in de hand om de stervensbegeleiding voor te bereiden. Goede nieuws,deze ervaring zal ons in staat stellen om de volgende keer het Vandervalk hotel te proberen bij ons verblijf in Gent.. daaag
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Owner bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 18 mei 2022
Beste gast, Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het erg jammer dat jullie niet tevreden waren over jullie verblijf in ons hotel en willen jullie graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat jullie hebben ervaren. Klantvriendelijkheid is voor ons prioriteit dus we gaan dit voorval bespreken met onze medewerkers. We willen onze gasten uiteraard steeds een goede nachtrust kunnen bieden en het spijt ons dat we hier voor jullie niet in geslaagd zijn. We noteren jullie opmerkingen in verband met het bed, alsook wat jullie schrijven over het eten in het restaurant, en bekijken hoe we deze zaken kunnen verbeteren om jullie in de toekomst een betere ervaring aan te bieden. Jullie feedback is voor ons erg waardevol, want daarmee kunnen we ons hotel steeds blijven verbeteren. We hopen dat jullie ons toch nog een kans kunnen geven om het in de toekomst beter te doen en jullie de service en kwaliteit te bieden die onze gasten van ons gewoon zijn. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Maike heeft een beoordeling geschreven jul 2021
1 bijdrage1 nuttige stem
Duur betaalde parking zonder slagboom en vol scheuren en plassen in het wegdek. Roestplekken in bad. Zeer slecht wifi. En overal gewoon vuil! De kruimels van de 1e dag lagen de 2e dag nog op de vloer van het ontbijtzaaltje. 1 werkend stopcontact en nauwelijks licht op de kamer. Raam kon 5 cm open en de hor ervoor was duidelijk nog nooit gepoetst. Het rooster van de airco was vuil en het ding maakte veel herrie. Kleine kussens en geen zeepjes of een flesje water ofzo op de kamer. Het ontbijt was karig en niet vers! Weinig keus. En het ergste komt nog...het avond eten! Rotte tomaat in het voorgerecht van natte te koude, niet verse carpaccio. En een niet verse niet gekruide biefstuk als hoofdgerecht. Heel ziek van geweest! Als je de klacht dan neer legt bij de receptie krijg je een onvriendelijke medewerker (waar ik 15 min op heb moeten wachten bij het uit checken) die dan zegt dit nog nooit gehoord te hebben. Voor de locatie gekozen voor dit hotel..maar het is te schandelijke slecht. €180 euro voor 2 nachten...schaamtelijk wat je ervoor krijgt. Zou niet moeten mogen zoiets!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Propriétaire bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Gereageerd op 11 jul 2021
Beste Maike, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor uw review. Ten eerste willen we u graag onze welgemeende excuses aanbieden aangezien uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Dit is uiteraard niet onze standaard. Het klopt inderdaad dat wij deze feedback nog niet eerder gehoord hebben van andere gasten, maar dat betekent niet dat we uw feedback niet waarderen. De ramen van de kamers aan de buitenkant van het hotel kunnen inderdaad maar deels open om de veiligheid van onze gasten te garanderen. Het ontbijt wordt dagelijks vers opgediend en bestaat uit verschillende producten, waaronder brood, beleg, fruit, yoghurt en eieren. Ook bieden we koffie, thee, jus d'orange en andere dranken aan. Onze excuses indien u verdere tekortkomingen ondervonden heeft tijdens uw verblijf. We hebben uw opmerkingen genoteerd en zullen deze met ons team bespreken. We hopen u in de toekomst toch nogmaals te mogen verwelkomen voor een aangenamere ervaring. Met vriendelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 111 - US$ 146 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn gent expo hotel ghent, holiday inn ghent, ghent holiday inn
LOCATIE
BelgiëVlaanderenOost-VlaanderenGent
AANTAL KAMERS
169
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOLIDAY INN GENT - EXPO, AN IHG HOTEL (Gent, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Attracties in de buurt zijn ANT Escape Rooms (5,6 mijl), Lockdown (5,3 mijl) en Graslei en Korenlei (3,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kin Khao - Thai Eatery, Restaurant Cocotte en Mr. Sato.
Zijn er sportvoorzieningen bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Holiday Inn Gent - Expo, an IHG Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.