Hotel is recent open gegaan en voor mij het beste hotel in Gent en omgeving in deze prijsklasse. Prachtige ruime kamers. Goed breed bed. Mooie badkamer. Ontbijt wat beperkt. Het ligt vlak bij de snelweg dus als je met raam open wilt slapen wel advies om oordoppen mee te nemen.
Dit is een nieuw hotel. De kamer is proper en voorzien van alle comfort. De reden waarom ik maar een 3 geef: * Men spreekt geen Nederlands in dit hotel. Hallo we zijn in Gent? Wetende dat de receptioniste een Vlaamse is en ons nog in het Engels blijft bedienen. Enkel de mensen van de bar spraken Nederlands. Nadien kwamen we te weten dat dit personeel van Holiday Inn is, omdat hun keuken verbouwd wordt. Zij waren vriendelijk. * Alles in de kamer is veel te hoog. Ik ben maar 1m68 en had problemen om iets uit de kast te pakken, in of uit bed te gaan, het toilet, de douche, ... . Ik denk dat dit gemaakt is voor mensen van 2m. * Geen vuilbak in de badkamer. In de kamer was er een veel te grote vuilbak, maar niet voorzien van een zakje. * Je dient te betalen voor internet. 5 euro per nacht. Waar betaal je dit nog? * 19 euro voor parking voor 1 nacht is veel te veel. * Het maken van een koffie bij het ontbijt duurt zeer lang. Bij een normale bezetting is dit problematisch. De lepel verdween in mijn koffietas. Best een groter formaat lepels voorzien. * Ontbijt is ok, maar niet uitgebreid. Er lag een beetje charcuterie ook, maar sommige charcuterie was al uitgedroogd. Dit zou niet mogen. * Bij een normale bezetting is de ontbijtruimte veel te klein. 's Avonds vind je in het restaurant beperkt of geen plaats. Zeer beperkte kaart. De bushalte richting centrum is recht over de deur. Taxi nemen is niet nodig. De busrit is zeer beperkt in tijd en hoge frequentie. Ik denk 4 of 5 per uur. …
Wij brachten een weekend door in dit splinternieuwe hotel. De kamers zijn zeer compleet t/m de kitchenette met vaatwasser en alle andere benodigdheden voor een aangenaam verblijf. Bedden zijn prima, wel aan de hoge kant. Er is meer dan genoeg bergruimte voor kleding en zelfs een strijkplank behoort tot de inventaris. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar meer dan voldoende. Bij volledige bezetting van het hotel, lijkt me de ontbijtruimte wel aan de kleine kant. Tijdens ons verblijf werden wij heel vriendelijk geholpen door dhr. Rodolfo, geen moeite was hem teveel. Wij maakten gebruik van een taxi om naar het centrum te gaan,reken op ongeveer €15 per rit.
De manager op het front office was erg onbeleefd tegen ons (ik denk dat zijn naam Rudolf is), hij duwde zelfs een van zijn medewerkers weg om ons te bemoeien zonder reden omdat we heel goed werden geholpen door het meisje. . . Ook drong hij erop aan om Bonvoy-lid te worden, anders moesten we betalen voor internet. . . Over het algemeen was ons verblijf goed, schone kamer, heerlijk ontbijt. . .
Eerlijke prijs, mooie kamers en volledig nieuw. De fitness is ook goed, klein maar fijn. De kamers zijn zeer ruim en hebben een keuken. Er is een Aldi op slechts 300 meter afstand, dus u kunt eten kopen en koken. Anders is er niet veel in de buurt.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding