Ibis Hotel Aalst Centrum is ideaal voor een bezoek aan Aalst. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten airconditioning en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Ibis Aalst toegang tot een 24 uursreceptie, bagageopslag en een krant. Ibis Hotel Aalst Centrum biedt ook een lounge, waardoor je reis naar Aalst nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Als je in Aalst bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Aalst Ibis gaan, waaronder 't Klein Herenhuis (1,8 km), Kelderman (1,2 km) en Zorba (1,7 km).
Als je tijd over hebt, raden we Stadspark, Belfort en Sint-Martinuskerk aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Geniet van je verblijf bij Ibis Hotel Aalst Centrum en veel plezier in Aalst!
Zeer slechte, schrijnende overnachting. Geen oog dicht gedaan. In de kamer langs ons was een zeer luidruchtig “seksfeestje” bezig met een heel aantal personen waarvan heel de gang kon “meegenieten”. Heel onaangenaam om langs te liggen. Wanneer we dit dan zijn gaan meedelen aan de receptie, hebben we een andere kamer gekregen, maar alsof het niet erger kon, rook heel de andere gang waar onze nieuwe kamer was gelegen naar wiet ( inclusief de kamer ). Wanneer de stoned gebruikers buiten kwamen, werd hun geadviseerd het raam open te zetten vooraleer ze verder gingen. Verdere stappen werden er niet ondernomen (zowel niet tegen de mensen van het seksfeest, als tegen de stoned mensen). Smorgens heb ik het personeel nogmaals aangesproken, dat dit niet door de beugel kon, en of hier eventueel een compensatie voor geboden kon worden. Er werd ons gezegd dat we maar blij moesten zijn met de andere kamer ( die enorm stonk) en dat ze niet tussenkomen in de activiteiten van de andere bewonders… Om 4-5 uur s nachts wordt er toch wat stilte verwacht… een frisse kamer lijkt me ook niet onredelijk. Hier komen we nooit meer terug en ik zou het ook iedereen afraden om hier te boeken.…
Bepaalde werknemers zijn nog al kort aan de telefoon, willen niet veel moeite doen en antwoorden u telkens met 'ja mevrouw luister keer iere ik kan er nie veel aan doen.' Spinnenwebben in de kamer en tussen de lampen. De kuisvrouwen kloppen snel en openen meteen met hun sleutel de kamer om 8u30 smorgens terwijl je nog ligt te slapen en niet eens de kans hebt om te antwoorden. Vraag naar 2 persoonsbed, nemen ze 2 aparte matrassen bovenop de matras die er al lag, waardoor deze constant uit elkaar schuiven als je beweegt, je kan ze niet afnemen want dan lig je steenhard op de andere matras. In Kortrijk zijn ze veeel properder en vriendelijker.
Ik rij met een Tesla en ga regelmatig bijladen bij Ibis hotel Aalst. Persoonlijk vind ik de bediening ondermaats. Laatst ben ik 3 x op een andere plaats gaan zitten voor iemand mij zag en het was alles behalve druk. De keer voordien ging ik rond 22h30 nog iets drinken. Alle tafels stonden daar nog niet afgeruimd. Er lag aan onze tafel nog een afrekening deze werd gemaakt om 20h15. Dit wil zeggen dat al de rommel er al meer dan 2 uren op de tafels stond en maar weer wachten de twee personen waren drukdoende achter hun computer en vonden dit veel belangrijker blijkbaar. Als ik nu ga bijladen blijf ik gewoon in mijn wagen zitten ipv mij binnen te gaan ergeren. Sorry!
na mijn verblijf van 25 december 2019 kreeg ik voor de tweede keer een mail in het Spaans of Portugees. Reeds tweemaal heb ik mijn ongenoegen hierover kenbaar gemaakt, maar zonder de minste reactie. Respectloos
Personeel was redelijk vriendelijk. De incheck procedure verliep wel raar, we moesten bij aankomst meteen onze creditcard overleggen en de kamer betalen. Daarnaast hadden we met een andere kaart gereserveerd. Bij terugkomst bleek op alle 3 de kaarten het bedrag ingehouden te zijn, terwijl we maar 2 kamers gebruikt hadden. Dit probleem is, na veel gedoe, inmiddels opgelost. Ondanks dat er gezegd wordt dat de fout niet bij hun lag, had de afwikkeling klantvriendelijker gekund. Wij moeten regelmatig bij een relatie in Aalst zijn die ons dit hotel aangeraden had. Wij zullen er in elk geval niet meer logeren en de relatie zal ze niet meer aanbevelen tgv de afwikkeling. De kamer is redelijk en zeker niet de slechtste, recentelijk in een 4* hotel in München verbleven wat slechter en duurder was. Als dit creditcard akkefietje niet gebeurd was dan had ik de volgende keer wel een kamer aan de rustige kant genomen. Want doordat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt heb je in de kamers aan de weg kant wel last van die weg. Ontbijt is ruim en biedt voldoende variatie en is zeker goed te noemen voor 3*. Parkeergarage bood toen wij er waren ook voldoende plaats.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding