Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Radisson Blu Royal Hotel Brussels

Overzicht
  • Uitstekend40%
  • Heel goed38%
  • Gemiddeld14%
  • Matig5%
  • Vreselijk3%
  • 28 okt. 2018
    “MOOI Hotel”
  • 22 apr. 2018
    “Klasse hotel met top lighibg”
Hotelwebsite bezoeken
Rue du Fosse aux Loups 47, Brussel 1000 België Kaart bekijken
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Parkeerplaats
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Niet-roken hotel
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
4 sterrenaccommodatie
Aanvullende informatie
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen van Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Over
Eten & drinken in het hotel
Sea Grill
586 beoordelingen
Keukens: Vis en zeevruchten
Hotelcategorie
Contactinformatie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Restaurant
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Airconditioning
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Minibar
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Zwembad
Aan het strand
Gratis parkeren
Spa
Inclusief ontbijt
Awards en erkenning
Eco-leaders Niveau Zilver
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Niveau Zilver
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Onsen
,
Gezinsvriendelijk
,
Zakelijk
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Eco-leaders Niveau Zilver
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Niveau Zilver
Certificaat van uitmuntendheid
Contactinformatie
Stijl hotel
Onsen
,
Gezinsvriendelijk
,
Zakelijk
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
281
Prijsklasse
120 US$ - 298 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Eerder bekend als
Radisson SAS Royal Hotel
ook bekend als
Radisson Blu Royal Hotel, Brussels Hotel Brussels
,
Radisson Brussels
,
Brussels Radisson
Locatie
België > Brussel
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 197 hotels in de buurt
easyHotel Brussels City Centre
503 beoordelingen
op 0,1 km afstand
NH Brussels Grand Place Arenberg
2.008 beoordelingen
op 0,13 km afstand
The Dominican
2.441 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Hotel des Galeries
436 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 4.099 restaurants in de buurt
Sea Grill
586 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Pré de chez nous
219 beoordelingen
op 0,19 km afstand
Aksum Coffee House
550 beoordelingen
op 0,19 km afstand
AUB.SVP
118 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 865 attracties in de buurt
Kathedraal van Sint-Michiel en Sint-Goedele
4.537 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Les Galeries Royales Saint-Hubert
8.489 beoordelingen
op 0,27 km afstand
BrewSpot
56 beoordelingen
op 0,23 km afstand
La Monnaie
125 beoordelingen
op 0,22 km afstand
Beoordelingen en meer
2.536beoordelingen
1.650foto's
13V+A
10kamertips
Waardering van reizigers
  • 993
  • 971
  • 363
  • 133
  • 79
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Mooi hotel op top locatie in het centrum.
Mooie grote zeer complete kamers.
Zeer aardig personeel en een zeer goed ontbijt.
Zeer goed gratis internet.
Kort om ren uitstekend hotel op een goede locatie.echt een aanrader.
Meer lezen
Antwoord van Radissongroup B, General Manager bij Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Gereageerd op 8 nov. 2018
Dear Ronny, Greetings from the very heart of Brussels. In the name of the whole team I would like to thank you for your excellent review and your recommendation towards the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels. I am very pleased to see you enjoyed our ‘very nice’ staff, you spacious room with its amenities, and the ‘very good’ Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner. I am also very happy to hear that you’ve made the most of the convenient location in the city centre. I look forward to welcoming you back in the heart of Europe. Best Blu regards, Gaston Gellens, General Manager
Meer lezen
Zeer goed gelegen hartje Brussel , vlak bij de Grote Markt. wij hadden een suite op de vierde verdieping. enorm groot alles erop en eraan. (wel een sofa die nodig moest vernieuwd) Alles ruim ,gemakkelijk met aparte lounge met grootscherm TV.
uitgebreiden uitstekend ontbijt!
BR
D&
Meer lezen
Antwoord van Radissongroup B, General Manager bij Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Gereageerd op 30 okt. 2018
Dear Danny, Greetings from the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels. I would like to thank you for reviewing your stay among us. I am very pleased to read you enjoyed our hotel thanks to your spacious room, our ‘excellent’ Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner and the convenient location in the heart of the city centre. Regarding the sofa, please kindly note that we do our best to update our furniture and decoration on a regular basis. I look forward to welcoming you back in the heart of Europe. Best Blu regards, Gaston Gellens, General Manager   
Meer lezen
Kamer was OK, maar de bediening en logistiek abominabel slecht. Bij aankomst had ik een kwartier tijd om in te checken voor mijn meeting begon. De bediende sprak geen Nederlands, wat mijns insziens een absolute vereiste is om in Brussel te werken, zeker in de toeristische sector.
Meer lezen
Antwoord van Radissongroup B, General Manager bij Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Gereageerd op 10 okt. 2018
Beste Lindsey, Hartelijk dank voor de tijd te nemen voor uw feedback met ons te delen. Het is zeer belangrijk voor ons om deze feedback te ontvangen zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Gelieve mijn excuses te aanvaarden voor het ongemak tijdens de check-in in ons hotel. Wij als het Radisson Blu Royal Hotel team doen ons best om iedere gast in eigen taal van dienst te kunnen zijn. Mijn oprechte excuses dat wij tijdens uw check-in u niet kunnen helpen hebben in het Nederlands. Betreffende de liften, wij zijn hiervan op de hoogte en zijn hiervoor een oplossing aan het vinden. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat u ons de kans heeft om u in de toekomst terug te ontvangen in het hotel. Twijfel niet me te contacteren als er nog verdere vragen zijn. Met vriendelijke groeten, Gaston Gellens, General Manager
Meer lezen
Dit hotel is een echte aanrader! Een heel proper en verzorgd hotel. Een superlekker ontbijtbuffet! Het personeel is er heel vriendelijk en hulpvaardig. De leuke extraatjes ( de softdrinks waren bij ons inbegrepen; ideaal met dit warme weer) maakten ons verblijf hier compleet.
Meer lezen
Antwoord van Radissongroup B, General Manager bij Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Gereageerd op 7 aug. 2018
Dear guest, Greetings from the very heart of Brussels! In the name of the whole team I would like to thank you for your 5 out of 5 review, I am very pleased to see how much you enjoyed your stay at our ‘well-kept’ hotel! I am also delighted to hear that our staff has been very ‘friendly and helpful’ and that you appreciated the Super Breakfast Buffet served at the PebbleWood Corner. I look forward to welcoming you back at the Radisson Blu Royal Hotel! Best Blu regards, Gaston Gellens, General Manager
Meer lezen
Wij hebben na de eerste, slapeloze, overnachting besloten ons weekendje Brussel vroegtijdig af te breken. We hadden een kamer gereserveerd met twee kingsize bedden, maar Radisson Blu Royal Hotel Brussel heeft dat helemaal niet. Ze hebben alleen kamers met 1 kingsize bed en 1 slaa
Meer lezen
Antwoord van RD_Royal_Brussels, General Manager bij Radisson Blu Royal Hotel Brussels
Gereageerd op 15 mei 2018
Geachte Arjanmnl, Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers. In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast. Met vriendelijke groeten, Gaston Gellens, General Manager 
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorRadisson Blu Royal Hotel Brussels
The Standard Room at the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorRadisson Blu Royal Hotel Brussels
The Ambassador Suite at the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorRadisson Blu Royal Hotel Brussels
The Junior Suite at the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorRadisson Blu Royal Hotel Brussels
The Junior Suite at the Radisson Blu Royal Hotel, Brussels
Hi, I want to come by car. Do you have an internal car park? Thank you
Hi, you asked three months ago but I will answer in case others need to know. The hotel has a basement car park. It is very expensive. 35 euros for 24 hours.
0 stemmen
Bonjour, j'ai pris un week-end dans cet Hote, quelqu'un SVP connaît -il le prix du parking le week-end, merci
Merci beaucoup.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Bjr, j'ai pris un weekend, svp quel est le tarif du parking. Merci
Disculpas, pero no lo recuerdo.
0 stemmen
comment ca se passe pour le parking
I didn't have a car so I cannot comment on this. Apologies.
0 stemmen
Hi there, I'm travelling from Canada, and just wanted to know whether there is a deposit held on our credit card when we check in? Or is the full amount of the stay charged at check-in? Thank you!
Vorige
"business class voor de extra's!!"
"Een businesskamer is een goede optie"
"Business kamers hebben een aparte verdieping enkel voor Business kamers met bijhorende lounge"
"de kamers die op het atrium uitkijken"
"Neem een business kamer: iets meer waar voor je geld"
Vorige
12
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding