Grote kamer, praktische keuken MAAR: geen warm water dus bad/douche niet mogelijk, kamer vies, gebruikte zakdoekjes van vorige gasten nog aanwezig, vriendelijke man aan onthaal, deed zijn best maar kon niet echt helpen met de klachten
Hier verbleven voor een lang weekend. Comfortabel bed, ruime kamer. Sommige kamers kijken uit op de achterkant, wat beter is - uitzicht op de tuin en rustig. De kamer was echter in de steek gelaten door slecht onderhoud. De kitchenette was vreemd: aan de ene kant goed uitgerust met waterkoker, 2-pits kookplaat, magnetron en vaatwasser, maar aan de andere kant bijna niets om te gebruiken! Een koekenpan, geen pannen. Niet-overeenkomend servies en glaswerk, niet veel, en sommige afgebroken. Geen snijplank, rasp of iets anders nuttigs. De roldeur boven de keuken was kapot en zat op hoofdhoogte vast, waardoor de kastdeuren niet verder dan ongeveer 45 graden open konden. Het ergste van alles, niets om koffie in te zetten! Het tapijt was op verschillende plaatsen erg bevlekt, maar over het algemeen was de kamer voldoende schoon. De deurklink viel eraf zodra we binnenkwamen, en verschillende lichten deden het niet. Ondanks dat alles maakt de ligging (rand van prettige woonwijk en met goede vervoersverbindingen) en het comfortabele bed dit een 3-sterren review.…
Allereerst geen receptioniste. Er is een telefoonnummer om te bellen, maar elke keer krijg je een voicemail waarin wordt uitgelegd dat de mailbox vol is. Bij binnenkomst in de kamer, zeker geen suite, zat het tapijt vol met vlekken. Geen kussens op het bed. De standaard moet hier erg laag zijn, want het stonk verschrikkelijk in de kamer. De douchekop was vies, het toilet ook. We boekten 3 nachten, betaalden veel te veel voor wat we kregen. Geen enkele dag was er een schoonmaker. Niet een dag handdoeken verstrekt. Godzijdank hadden we onze eigen handdoeken. Dit verdient helemaal geen ster. Vies vies vies.
Een verblijf in dit hotel was zeer nuttig voor mij. . de locatie is perfect voor het werken in het NAVO-hoofdkwartier en voor een bezoek aan het centrum van Brussel. . Je hebt goed vervoer in beide richtingen. Het ontbijt is goed genoeg. . de kamers zijn groot en in goede staat. zeer goede bedden, zeer goede omstandigheden, maar ik weet niet waarom niet alle kleine keukens volledig zijn uitgerust met alles wat u nodig heeft. De mijne was, maar de andere van mijn collega niet.
Ik denk dat, als je het vergelijkt, dit aparthotel redelijk is wat betreft prijs en kwaliteit, maar voor een ander verblijf van 4 nachten, ben ik misschien een beetje egoïstischer nu het bedrijf betaalt, dus ik hoef hier niet opnieuw te verblijven. . Aan de positieve kant, het personeel (één persoon) was vriendelijk. De locatie is ok, maar je moet nog steeds een afstand lopen naar de dichtstbijzijnde restaurants en nog meer naar de dichtstbijzijnde winkels, maar de buren zijn mooi en veilig en ik kon gaan voor mijn ochtendritten. Hun codesleutel-systeem is verschrikkelijk en ik verwondde mijn hand toen ik de deur van de eerste kamer probeerde te openen die aan mij was toegewezen. Ik kreeg snel een andere kamer toegewezen. Schoonmaken is beter maar ook slechter gezien, maar het belangrijkste punt van klacht is dat het ontbijt pas rond 08.30 uur klaar was, wat vrij lastig is als je op een bepaald tijdstip op kantoor moet zijn. Ik vind dat ze deze 'service' gewoon niet moeten bieden, want het ontbijt is toch niet zo goed. . .…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding