Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

SLH De Witte Lelie Antwerp

Opslaan
Delen
Keizerstraat 16 - 18, Antwerpen 2000 België
Hotel e-mailen
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
415 US$
374 US$
View deal
BESPAAR 41 US$
Hotels.com
415 US$
View deal
Gratis annuleren tot 02/10/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
415 US$
374 US$
View deal
BESPAAR 41 US$
Expedia.com415 US$
Priceline374 US$
CheapTickets415 US$
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (136)
360
Panorama’s (16)
Kamer en suite (180)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 84 hotels in Antwerpen
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Welkom in Small Luxury en Boutique Hotel De Witte Lelie, gebouwd in de 17de eeuw en gelegen in hartje Antwerpen. Met slechts 10 kamers & Suites, een prachtige bloementuin, 2 elegant gedecoreerde salons met openhaard en de zeer intieme Bronze Bar, dit hotel is een oase van rust in een drukke stad met een chique maar toch huiselijk sfeer. Hotel De Witte Lelie is lid van Small Luxury Hotels of the World sinds 2008
Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Oppas
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Wifi
Ontbijt beschikbaar
Shuttlebusservice
Vergaderruimtes
Conciërge
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Knus
Historisch hotel
287beoordelingen3vragen en antwoorden6kamertips
Waardering van reizigers
  • 218
  • 44
  • 18
  • 4
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ann - Maarten heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Antwerpen, België1 bijdrage
Na een zalig diner kwamen wij terug aan in het hotel net iets voor 24u. Wij hadden graag nog even nagenoten op de binnenplaats. Maar zaten nog maar net neer of er werd ons al verzocht naar de kamer te gaan. Dan maar een fles champagne op de kamer... voordat de fles half leeg was kregen we telefoon. Met de melding dat we te veel lawaai maakten. Wij waren hierover enorm verbaasd... wij zaten aan een tafeltje een glaasje te drinken en waren het fantastische eten van die avond aan het bespreken. De man aan de telefoon wees ons er ook op als wij niet akkoord waren we meteen konden vertrekken, dit alles op zo een onbeschofte manier dat we dan ook effectief besloten te vertrekken. Weliswaar als de fles leeg was. Op de terugweg naar benden kwamen we een gigantische zwarte hond tegen. De slordige man achter de Bali was verbaasd. Het leek wel of hij niet wist wat er gebeurde... “ Het was toch u aan de telefoon?” Vroegen we hem... waarop hij “ja” antwoordde. Toen mijn man nog een valies ging halen naar boven ( liften zijn niet aanwezig) en ik vroeg voor een refund. Wij hadden voor 2 nachten geboekt ( slechts 1 terug gekregen). Riep hij:” Jullie hadden maar niet zo dom moeten zijn jullie creditcard te geven!” Hij werd razend, roepen en dreigen. Hij nam mijn reiszak en gooide die op straat... op dat ogenblik ben ik gaan zitten om te verhinderen dat hij mij fysiek zou buiten zetten. Hij wees mij er ook op dat er camera’s hingen, dat was voor mij een geruststelling. Toen mijn man terug beneden kwam geloofde hij zijn ogen niet. Wat is hier aan de hand? Mijn man zag onmiddellijke dat hij onder invloed was en wees hem daarop. Wij hebben toen de politie gebeld. Daarna is hij zijn collega erbij gaan halen. Hij was wel nuchter en beleefder dan zijn collega. Dit hele gebeuren heeft daarna nog verder geduurd tot 3u s’nachts. Het was een zeer dure douche van meer dan 500€. Wij komen dan ook nooit meer terug en raden iedereen aan om twee keer na te denken alvorens de creditcard gegevens door te geven. Ann & Maarten
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van De Witte Lelie Antwerp, General Manager bij SLH De Witte Lelie Antwerp
Gereageerd op 30 okt. 2020
Beste Maarten & Ann, Het spijt me zeer deze review te moeten lezen, aangezien dit voorval ook voor ons als team is bijgebleven, zij het vanuit een andere invalshoek. Reeds bij het inchecken kregen wij een argwaan over uw boeking. Om te beginnen weigerde u om een geldige credit card aan te beiden, wat een standaard policy is in ieder hotel. Dit omdat u beweerde dat u het bedrag al had overgeschreven, waarvan geen spoor te vinden was. Dat wij bij uw aankomst ook geld voor uw taxi moesten voorschieten, maakte onze ongerustheid alleen maar groter. Na aandringen heeft u dan toch gezwicht en de kaart van uw vrouw gegeven. Onze nachtwaker heeft na klachten van de gasten in de kamer onder u naar uw kamer gebeld om vriendelijk te verzoeken het volume laag te houden. Als reactie dreigde u meteen te vertrekken. Toen u plots in de receptie stond met uw koffers en uw storting terugeiste, wist hij meteen dat er iets niet klopte aan dit verhaal. De feiten die u hierna aanhaalt over onze trouwe collega, die intussen al 10 jaar bij ons aan het werk is, kloppen niet met de realiteit die ik achteraf op onze camerabeelden heb kunnen zien. Gelukkig heeft hij mij er toen bijgehaald om deze zaak af te handelen. Als een toegift voor uw spontane vertrek heb ik dan voorgesteld om de kamerprijs maar voor een nacht in plaats van twee aan te rekenen op de credit card, aangezien u al gebruik had gemaakt van de kamer. Als wij alsnog het gestorte geld zouden ontvangen, waarvan u beweerde het overgeschreven te hebben, zouden we het meteen terugstorten. U ging hiermee akkoord. Twee dagen later kregen we plots alsnog de storting binnen, wat ik zoals beloofd meteen teruggestort heb. Maar drie weken later ontving ik telefoon van u om nogmaals om een terugstorting te vragen. Nadat ik u kon bewijzen dat die al was gebeurd, voelde u blijkbaar nog de nood om deze review te schrijven over ons hotel. Wij zullen er steeds alles aan doen om de nachtrust van al onze gasten te verzekeren. Dat dit voor u te veel gevraagd was, geeft u nog niet het recht om mijn werknemers te beschuldigen van onwaarheden. Ik nodig u en de lezers van deze review graag uit om ook onze andere reviews te lezen, waar er geen enkele vermelding is van de onprofessionaliteit die u doet uitschijnen over ons team. Ik ben trots op hen en hun werk, en laat telkens ik de deur uit wandel de verantwoordelijkheid van de receptie met een gerust hart achter in hun handen. Ik wens u het beste toe en hoop dat u in de toekomst rustigere nachten mag meemaken. Met vriendelijke groeten, Sam De Mol General Manager
Meer lezen
slanti204198 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
1 bijdrage
Goed hotel, mooie kamer, ontbijt voor 30 euro per persoon kan beter. Cappuccino uit een automaat vonden wij jammer vooral aangezien overal in de stad zulke goede koffie en lunchtentjes te vinden zijn.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
relsho327630 heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Oegstgeest, Nederland1 bijdrage
Perfecte gastheren in het hotel. Een heerlijk Home made breakfast tot de beste tips voor shops and restaurants. Ruime kamer met free mini bar. Heerlijke Hermes badspullen. Lounge kamers net open haard.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Juliette Janssens heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
1 bijdrage
Dit hotel is tot in elke hoek prachtig gestyled. De staff is heel charmant en staat meteen voor je klaar. De kamer waarin we sliepen (Deluxe Room nr. 10) was prachtig eclectisch ingericht met fantastische belichting en behangpapier. Ook een zeer rustgevende badkamer. Wij komen hier zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Nuttig
Delen
Marco J heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Rotterdam, Nederland376 bijdragen67 nuttige stemmen
Mooi hotel, ruime ontvangst kamers met grote luxe banken de presidential suite was ruim, met goud behangen en een heerlijk bed,. De kamer was zeer rustig gelegen, minibar was inclusief , niet ruim gevuld maar genoeg voor een nacht dat wij er waren, helaas geen koffie of thee voorziening op de kamer, s ochtend koffie op de kamer laten komen en deze was inbegrepen, super , maar toch. of laat dit even weten via een memo Verder een super locatie om nog eens naar toe te gaan
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 335 - US$ 383 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
de witte lelie antwerp, de witte lelie hotel antwerp
LOCATIE
BelgiëVlaanderenAntwerpenAntwerpen
AANTAL KAMERS
10
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over SLH De Witte Lelie Antwerp
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van SLH De Witte Lelie Antwerp?
Attracties in de buurt zijn Snijders&Rockoxhuis (0,05 mijl), Sint-Pauluskerk (0,5 mijl) en The Chocolate Line - Dominique Persoone (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van SLH De Witte Lelie Antwerp?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en vervoer van/naar luchthaven.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij SLH De Witte Lelie Antwerp?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij SLH De Witte Lelie Antwerp?
Gasten kunnen genieten van lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij SLH De Witte Lelie Antwerp?
Ja, parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van SLH De Witte Lelie Antwerp?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Caffe Mundi, Satay en Bia Mara.
Heeft SLH De Witte Lelie Antwerp een luchthavenshuttle?
Ja, SLH De Witte Lelie Antwerp heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt SLH De Witte Lelie Antwerp in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,4 mijl vanaf het centrum van Antwerpen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij SLH De Witte Lelie Antwerp?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in SLH De Witte Lelie Antwerp?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt SLH De Witte Lelie Antwerp zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.