Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Antwerpen is Hotel Pilar een uitstekende plek om te ontspannen. Met een boetiek omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Hotel Pilar de ideale uitvalsbasis in Antwerpen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, een minibar en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het boetiekhotel.
Het boetiekhotel biedt roomservice en een conciërge aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een lounge.
Hotel Pilar ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Antwerpen zoals St. Anna's Tunnel / Pedestrians' Tunnel (1,1 km) en Vlaeykensgang (1,4 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Als je trek hebt, ben je bij Bun, Umami en Sombat Thai Cuisine aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Aziatische restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Als je tijd over hebt, raden we Grote Markt, Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en Museum Plantin-Moretus aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Hotel Pilar zorgt ervoor dat je Antwerpen niet snel zult vergeten.
Een fijn hotel met mooie, ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Helaas alleen van de kaart, dus geen ontbijtbuffet en aardig prijzig. Het trappenhuis moet wel echt snel opgeknapt worden, want dat lijkt nergens op. Het feit dat de schoonmaakster om 9u sochtends ineens in de kamer stond na een avond stappen, vond ik minder geslaagd. Het was op de dag van uitchecken, dus begrijp niet zo goed wat ze kwam doen.
Onverwachts van een zeer lekkere lunch genoten! SUPER VRIENDELIJKE bediening, aangenaam verrast! Hippe foodbar, wel een jong publiek 😁 toch binnenkort met mijn fiftysomething vriendinnen een hapje doen!!
Vriendelijke ontvangst, maar kamer viel tegen. Afwerking in de kamer is ondermaats (deur van het toilet ging niet dicht, gat in douchewand, geen deur bij de douche waardoor gang en hele badkamer nat werden, ...). Prijs/kwaliteit was gewoon niet ok. Veel te duur voor wat je krijgt.
Vóór binnenkomst: -stank uit de flessenverzamelbak. Bij binnenkomst: -Niemand achter de receptie en direct voor de receptie grote kar met vies linnen. Ook naast de kar zakken met vies linnen. Bij aankomst 1e kamer: -sterk verouderd en beschadigd; -tussendeur komt los van de muur en sluit daardoor niet meer; -sterke rioollucht uit de open douche terwijl er geen enkel raam open kan. Na indienen klacht kregen we een de “nieuwste” kamer toegewezen: -eerste indruk: in elkaar gezet met goedkope materialen; -de kamerkluis stond nog helemaal los en open in de gesloten stand; -een draaiknop van de douche ligt los; -douche alleen maar zeer heet te zetten; -1 klein wasbakje naast het bed met 1 tuinkraantje met alleen koud water en veel gespetter; -op een kaart stond bij klachten bellen met de kamertelefoon naar de receptie. Er is helemaal geen telefoon op de kamer! Foodbar: Er is een foodbar op de begane grond. Bij terugkomst 1e avond na een diner blijkt er een feest in de foodbar. Dit was bij inchecken niet gemeld. Wij verzoeken vriendelijk om één drankje te kunnen gebruiken ergens in een rustig hoekje omdat de kamer zelf geen zitje(s) heeft en alle ramen dichtgekit zijn. De manager/eigenaar stelt onvriendelijk dat we de volgende ochtend vanaf 9 uur terug weer “welkom” zijn. Dan maar ergens anders iets drinken. Bij terugkomst op de kamer rond 23:30 blijkt het feest nog in volle gang met gasten die zowel binnen als buiten staan. Dat is op de eerste verdieping duidelijk hoorbaar. De herrie duurt tot bijna 1 uur. Schoonmaak: Bij schoonmaak alleen bed opgemaakt en nieuwe kussens. Vuilnisbak nog vol. Haren in de douche. De losse kraan ligt er nog steeds. Deuren: De kamerdeuren zijn heel groot en omdat alles zo oud/slecht onderhouden is, moet iedereen de deur dichtgooien om hem in het slot te krijgen. Doorlopend een fijn geluid. Personeel: Receptioniste: prima! Manager/eigenaar: slecht…
De bediening was vriendelijk en de wijn was lekker maar het eten... Over priced mini gerechten. Op aanraden bestelde we 4 verschillende gerechten en ze waren allemaal in hetzelfde bedje ziek. Saai, weinig afgekruid en verre van lekker. De lamskotelletjes waren klein en bestonden voor bijna de helft uit puur vet. De gehaktballetjes waarbij van gehakt geen sprake was, de saaie aardappelen en slijmerige inktvis waren geen van allen lekker of smaakvol. We leven in Vlaanderen. Is het dan echt nodig om een menu kaart enkel te voorzien in het Engels? Past mogelijk ook ik de misplaatste pretentie.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding