Laat ik positief beginnen… Karel de V is een prachtig hotel in hartje centrum Utrecht met een prachtige binnentuin. We wisten direct dat we onze bruidssuite daar wilden boeken. En daarbij hadden we een aparte ruimte voor circa 26 personen in optie gezet, om een brunch aan te bieden voor na ons huwelijk. Ik heb dit anderhalf jaar van te voren in optie gezet en toen ik hen belde, werd er doodleuk medegedeeld dat het niet meer mogelijk was, zonder een alternatief aan te bieden. Vervolgens kreeg ik een maand van te voren een e-mail met de mededeling dat onze bruidssuite niet meer beschikbaar is vanwege een renovatie. Een huwelijksnacht heeft natuurlijk een emotionele waarde en dan verwacht je op zijn minst dat je hier persoonlijk over gebeld wordt. Al met al ben ik enorm teleurgesteld (in ons voorheen favoriete hotel) en inmiddels ben ik zeer ontzet over de belabberde service van een gerenommeerd 5 sterren hotel. Ik houd hier een zeer bittere nasmaak aan over en heb ik op het laatste moment onze bruidssuite geannuleerd en ingeruild voor een prachtige kamer bij Hotel Beijers. Vanaf het eerste moment werd ik heel goed geholpen en waren ze zeer flexibel. Wat een verademing en achteraf een nog authentieker hotel dan Karel de V. Karel de V als jullie dit lezen, hoop ik dat jullie hier iets mee doen. Ik gunde gasten die nog zullen komen een betere service dan ik heb ervaren.…
Prachtige ruime kamer. Van alle gemakken voorzien in een mooi historisch pand. Hartje Utrecht. Ruim opgezet. Met een restaurant en een bistro in het hotel. Uitstekend ontbijt. Parkeren op eigen terrein zeer attent en vriendelijk personeel
Het hotel is een prachtig gebouw en een oase van rust in een bruisende , gezellige stad. Het interieur was gezellig en de kamers ruim en comfortabel. Wij sliepen in de Romeinse vleugel en het was daar heel rustig en stil. Dus wij hebben goed kunnen slapen. Het ontbijt was wel aan de dure kant maar de kwaliteit was wel ok. Ook het personeel aan de receptie was heel vriendelijk en zij hechten veel belang aan het welbevinden van de gasten . Ook het management heeft oor naar de klant en doet er alles aan om de klanten tevreden te stellen. Wij vonden het een topweekend en kunnen dit hotel aan iedereen aanbevelen.
We waren enthousiast en wilden onszelf verwennen met wat extra luxe. De mooie kamer valt in het niet bij de enorme gehorigheid van het gebouw. s Nachts enorm storende geluiden van mensen die boven en/of naast ons op de kamer aan het lopen waren op hakken en schuivende meubelstukken. Heel storend en niet te geloven dat ze bijv geen viltjes onder de meubels hebben om die geluiden enigszins te dempen. Vermoeid wakker worden weegt niet op tegen de mooie kamer helaas
prachtig hotel midden in hartje Utrecht, mooie binnenplaats, heerlijk ontbijt, goede bedden. Grote verwachtingen bij aankomst, maar helaas voor ons geen 5* gevoel: vrij basic kamer, veel stof en een lege drinkfles onder het bed, notitieblokje wat is gebruikt (coronaregels?) niet werkende föhn, geen startservice bij ontbijt terwijl de tafel naast ons dat wel kreeg en tenslotte vond ik het jammer dat er niet echt meegedacht wordt bij de receptie, helaas ook hier niet de service die ik had verwacht. Mogelijk dat wij gewoon pech hadden, maar toch wel jammer. Tenslotte ook jammer dat parkeerkosten niet inclusief zijn, terwijl de parkeergelegenheid wel op eigen terrein is. Al met al dus een gemiddelde beoordeling, wat uiteraard ook te maken heeft met dat de verwachtingen hoog zijn als je een keer een 5* hotel boekt.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding