Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Voc Kade 600, 1018 LG Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Hotels.com
ZenHotels.com
US$ 189
Aanbieding bekijken
Booking.com
Orbitz.com
Priceline
alle 11 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (44)
Kamer en suite (27)
Dineren (8)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 288 van de 418 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Fietsen verkrijgbaar
Feestzaal
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Zwembad met uitzicht
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Wijn/champagne
Verkoopautomaat
Wandelen
Fietstochten
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Massage
Nekmassage
Conciërge
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Inloopdouche
Bubbelbad
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
32beoordelingen1vraag en antwoord4kamertips
Waardering van reizigers
  • 16
  • 7
  • 3
  • 1
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
JelleBorrizee heeft een beoordeling geschreven feb. 2022
Brugge, België19 bijdragen3 nuttige stemmen
Wij verbleven in een wellness panorama kamer. Bij aankomst was er een fles cava op de kamer. De kamer was proper, met een mooi uitzicht. Het bed was zalig en alles was netjes voorzien. De whirlpool en sauna waren zalig. De regendouche was stuk ( er kwam water langs de bovenkant erdoor die tot over het douchescherm spoot). Andere minpunten aan de kamer waren de verlichting. Veel te weinig licht in de kamer. Je kon ook heel goed de andere kamers horen, voornamelijk als er andere gasten op het balkon stonden, kwam er veel geluid van de metalen constructie. Ontbijt was een buffet vorm, deze was helemaal inorde en rijkelijk gevuld. De service in het restaurant/ontbijt ruimte was super. Er is parking in het hotel aanwezig, waar wij gelukkig gebruik van konden maken. Maar men kan dit niet reserveren op voorhand. Deze is mooi afgesloten en perfect inorde. De service aan de receptie was niet altijd goed. Men was altijd vriendelijk, maar communicatie kan beter. Om te beginnen sprak men niet allemaal Nederlands, en was het meestal in het engels te doen. Wij konden gebruik maken van de parking, maar in plaats van ons de kans te bieden deze ofwel onmiddelijk te laten betalen voor het weekend of op het einde van ons verblijf werd er ons niks gevraagd. Met als gevolg twee uur na inchecken werden al onze kamersleutels geblokkeerd omdat de parking niet betaald was. Men zou denken dat na dit misverstand te hebben opgelost, het niet meer zou gebeuren. Maar toch dit gebeurde een tweede maal, als ook konden wij niets op de kamer laten zetten om nadien te betalen bij uitcheck. Want er was geen credit kaart toegevoegd aan de kamer. Dit zijn allemaal zaken die bij incheck moeten worden gevraagd/geregeld door het hotel en waar een gast zich niet moet mee bezig te houden. Laat staan mee inzitten of hij al dan niet toegang zal hebben tot zijn kamer. Plus vind ik dat er andere manieren zijn om een openstaande betaling aan te kaarten dan onmiddellijk de kamer te blokkeren. Dit komt niet over en is absoluut geen service en al zeker niet als de fout bij het hotel zelf ligt. Voor de verbinding naar het stadscentrum hebben wij telkens gebruik gemaakt van een taxi. Deze werd telkens gereserveerd door het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Nuttig
Delen
Suzanne Lammers heeft een beoordeling geschreven jan. 2022
Meerle, België127 bijdragen47 nuttige stemmen
Waanzinnig!! 🥰 zo enorm genoten met mijn dochter van de prachtige welness panoramasuite met balkon. 17e verdieping (hoogste etage).We hebben vele mooie suites in diverse hotels ervaren maar deze was absoluut de allermooiste! Wat een adembenemend uitzicht! De kamer was ook prachtig mooi! Heerljke jacuzzi met verlichting, heerlijke sauna! Het balkon was heel bijzonder-wel beetje eng als je hoogte vrees hebt 🤣je kon er namelijk doorheen naar beneden kijken.En genoten van de extraatjes zoals het badzout chocolade en fles Cava in de minibar! We hebben enorm genoten! Het hotel ligt wel iets verder van het centrum af,maar met tram 14 sta je bijna recht voor het hotel binnen 5 minuten. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. En smorgens een overheerlijk ontbijtbuffet! Mijn dochter en ik gaan twee keer per jaar naar Amsterdam, wij willen geen ander hotel meer! 👌🍾🥂❤️
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2021Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Naast het hotel ligt direct Qpark parkeer garage. Met tram 14 ben je binnen 5 min zeer snel in...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Jade van den Akker heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
Utrecht, Nederland30 bijdragen11 nuttige stemmen
Mijn beste vriendin hadden de bubbles & bath special geboekt op de wellness kamer. Op de dag van aankomst waren we al s ochtends in het hotel, hoewel we nog niet konden inchecken besloten we toch onze bagage af te geven zodat we de stad in konden. Later in de middag kwamen we terug om in te checken en te eten in het restaurant, maar bij aankomst bleek dat onze reservering uit het systeem was gegooid omdat we niet voor 16u hadden ingecheckt. Hoewel dit in de reserveringsmail stond, waren we hier niet vanuit gegaan omdat het hotel de bevestiging al had gehad dat we zouden komen opdagen door onze bagage al eerder op de dag, af te geven. Het hotel was volgeboekt dus we konden niet direct een andere kamer krijgen en de receptioniste had tijd nodig om het voor ons in orde te maken. In de tussentijd zijn we in het restaurant gaan eten, maar daar konden we niet echt ontspannen omdat we bang waren om teleurgesteld te raken. Na een tijdje kwam ze gelukkig terug en konden we alsnog inchecken. We kregen ter compensatie een gratis drankje en korting op onze eerste overnachting. Na het eten zijn we gaan zwemmen maar toen we klaar waren, konden we het kluisje niet meer openen. Daarin zaten onze kamersleutels en telefoon, dus de receptie bereiken was ook niet mogelijk. Gelukkig kwam Orlando, een van de duty managers ons te hulp schieten. Voor het ongemak kwam hij een alcoholvrije cocktail op de kamer brengen. Toen we tevreden op bed lagen werd er nog eens aangeklopt: opnieuw Orlando.. Hij had opgevangen dat 1 van ons geen alcohol dronk en wist dat we een fles champagne op de kamer hadden staan en dus kwam hij ons ook een alcoholvrije fles brengen, met wat borrelnootjes. Op de dag van het uitchecken lieten ze ons nog de hele dag gebruik maken van de wellness. Dat was heerlijk en ontspannend! Hoewel het stressvol begon en we even bang waren dat ons weekendje ontspanning ons door de neus zou worden geboord, hebben we uiteindelijk toch heerlijk kunnen ontspannen!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Boek de wellness- of spakamer! Is je geld meer dan waard!
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Thijs_Decuyper heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
Torhout, België3 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
3 dagen geboekt 6-7-8 augustus ‘21 (vrijdag, zaterdag en zondag) in Inntel hotel landmark te Amsterdam, een leuk eigenzinnig, redelijke rustig, karaktervol hotel die het oostenburg’s ( het eiland waar het hotel op gelegen is) karakter tot de kleinste detail in uiting heeft kunnen waarmaken. Vanaf de eerste stap dat je in de lobby komt tot in het kleinste detail van de kamer zet m’n een stap in het industrieel verleden van het eiland. Zeer vriendelijk personeel over gans het hotel, hou dit alstublieft zo. Wij benuttigden het ontbijt en s’avonds de bar. Het ontbijt was super lekker en kraakvers (zelf met een glaasje bubbels), voor mij persoonlijk, ontbreekt nog een klein detail ( een vers pannenkoekje of wafeltje zou dit ontbijt voor mij volledig maken). S’ avonds de bar, een goede kaart voor iedereen iets. 2 x de wellness geboekt ( wegens Covid moet dit geboekt worden in een tijdslot), leuke wellness, omkleed mogelijkheid ter plaatse in de wellness ( fitness, zwembad, ligstoelen ( binnen en buiten) verschillende douches, (sauna en stoombad in het naakte gedeelte)). Voor mij persoonlijk toch één iets die in de wellness ontbreekt en dit is een klok (wegens Covid met tijdslot van 1u30) en mogelijkheid voor het benuttigen van een drankje terwijl je in je ligbed geniet ( geen telefoon gevonden). In de omgeving is er voorlopig nog niet zoveel te zien of te doen maar wegens een nieuw stadsontwikkelingproject zal hier wel verandering in komen. Waardoor hedendaags de omgeving wel een soort van werfplaats is. Kortom zoek je een leuk eigentijds karaktervol hotel aan de rand van het centrum Amsterdam die met de omgeving rekening heeft gehouden dan ben je bij inntel hotel landmark bij het juiste adres.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Niet zo heel dicht bij het centrum. Per fiets of OV wel gemakkelijk en vlug het centrum te bereiken.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark
Gereageerd op 8 aug. 2021
Beste Thijs, Heel erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We hebben echt genoten van het lezen van de lijst met aspecten waarin we uw verwachtingen hebben overtroffen! Wij waarderen uw uitgebreide aanbeveling zeer en kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Cheryl - Guest Relations.
Meer lezen
Jemaine heeft een beoordeling geschreven mei 2021
2 bijdragen
Mijn vriend en ik hadden een aantal weken geleden een overnachting geboekt bij dit hotel, helaas was hier het een en ander niet helemaal goed aan. Ik had een mail gestuurd over mijn ervaring naar het hotel en na een goed gesprek met een medewerker hebben wij een gratis hotelovernachting mogen ontvangen om het goed te maken. Toen wij bij het hotel aankwamen werden wij vriendelijk onthaalt en liep er een medewerker mee naar de hotelkamer. Tot onze grote verbazing hadden wij een hele luxe kamer gekregen met jacuzzi, sauna en een prachtig uitzicht. Ook stond er op onze kamer een heerlijke fles Cava te wachten. Voor in de avond hadden wij een ontspanningsmassage geboekt van 90 minuten, ook dit was fantastisch. We zijn beide helemaal tot rust gekomen en dat was een hele fijne ervaring. 's ochtends bij het ontbijt werden wij weer vriendelijk onthaalt en hebben daarna heerlijk gegeten in onze kamer. Al met al een hele goede ervaring met dit hotel en wij komen zeker nog een keer terug!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Kamers met de naam panorama hebben prachtig uitzicht over de stad
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 158 - US$ 250 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamCentrum / Oostenburg / Oostelijke Eilanden
AANTAL KAMERS
306
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Inntel Hotels Amsterdam Landmark
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Attracties in de buurt zijn Amsterdam Roest (0,2 mijl), Mezrab Cultural Center (0,3 mijl) en Panama (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Heart-Garden Waffles & Coffee, Bagels & Beans Veemkade en Mondo Mediterraneo Ristorantino & Traiteur.
Zijn er sportvoorzieningen bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Inntel Hotels Amsterdam Landmark zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en feestzaal tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
Veel reizigers bezoeken Concertgebouw (3,8 mijl), Portuguese Synagogue (1,7 mijl) en Museum het Rembrandthuis (1,9 mijl).