Heel wat dingen vielen tegen !!! Vooral het personeel die in mijn ogen zeker NIET bekwaam is! ze missen de nodige bijsturing van iemand met verantwoordelijkheidszin en ervaring. Want dit heeft niemand momenteel. Receptie niet, bar niet, restaurant niet,… De ontvangst liep al stroef en onvriendelijk. Er werd niet meegedeeld dat als je bij het inchecken jouw ontbijt reeds geserveerd je dan maar € 20 betaald ipv € 25. (wat toch zou mogen vermeld worden, vind ik) Als je ‘s avonds als koppel nog iets wilt drinken, kijken ze al raar als dit geen alcohol is. Bestellen we beide een thee, willen ze enkel 1 serveren voor de dame maar NIET voor mijn partner ! Als je beneden aan de bar iets wilt bestellen om te eten of te drinken, moet je soms wel een half uur staan wachten alvorens er uiteindelijk iemand in de toog komt om jouw bestelling op te nemen. Ontbijt MOET je ook onmiddellijk betalen alvorens te eten of je komt er niet in… Bij mijn weten wordt dit afgerekend bij het uit checken…? Ook weden we terwijl we aan het ontbijten waren LETTERLIJK gevraagd om plaats te maken voor andere gasten en ons eten verder beneden te gaan opeten !!! Omdat we er in haar ogen reeds te lang zaten…??? Ik was zelfs nog aan het eten ! Vond ik helemaal NIET KUNNEN !!! Wij boekten voor 2 nachten en kamer werd tussenin NIET gepoetst. De regeling voor het verhuren van fietsen trekt er ook niet op : Een fiets huren voor 1 dag, kan ook niet… terwijl je wel voor 1 dag betaald… Er zitten dus nog héél wat ‘kinderziektes’ in !!! Wat niet wegneemt dat het qua hotel wel heel mooi en verzorgt is, maar het het verblijf heel onaangenaam maakt door hun toedoen !! SPIJTIG !!!…
Mooi nieuw hotel in een voormalig kantoorpand op de Zuidas. Op een steenworp afstand van NS Amsterdam Zuid. Prachtig uitzicht uit mijn kamer op de 18e etage, ook uit de bar / restaurant op de 19e heb je mooi uitzicht over Amsterdam. De medewerkers zijn vriendelijk. De prijzen aan de bar vond ik aan de hoge kant. Maar het uitzicht maakt een hoop goed... Prima geslapen, prima ontbeten. Er zijn nog bouwwerkzaamheden in de directe omgeving (juli 2021) waardoor ik bij aankomst een stukje moest omlopen. Zodra dat klaar is ben je echt in een paar minuten lopen vanaf het station in het hotel.
Super mooi hotel met mooie nette kamers! Als kers op de taart een prachtige skybar met uitzicht op het centrum van Amsterdam, de Zuidas en zelfs luchthaven Schiphol! Heerlijk gegeten, fantastische ervaring!!
Het hotel straalt rust en kalmte uit. Elke ruimte is mooi ingericht. Het personeel is super vriendelijk. De bar / restaurant zijn echter een grote flop. Dat ligt niet aan de ruimte, deze is zeer mooi met hoge ramen en fantastisch uitzicht. De service is echter zeer bagger. Het duurde meer dan 20 minuten voordat de drank werd geserveerd. De opname was daar 10 minuten voor al. En we spreken niet van een ingewikkelde cocktail. Twee uiterst simpele drankjes en twee tequila. Welke werden geserveerd in een half gevuld glas zonder zout, citroen, kaneel nog sinaasappel. Dit werd ook niet gevraagd. De tweede ronde was niet beter, sterker nog eigenlijk slechter. Deze werd niet eens opgenomen want ons heeft doen besluiten weg te gaan. Het lijkt een beter op de paupere SkyLounge van DoubleTree by Hilton. Waar ze ook letterlijk een half uur doen voor dat je bestelling wordt opgenomen en nog eens een half uur voordat überhaupt je drinken wordt geserveerd. En zo overdreven druk was net niet. Of zorg voor meer personeel. En dit was op een zaterdagavond (!) met welgeteld 1 barman. En alsnog duurt het absurt lang. Dit is echt een grote flop en Meliá zou zich moeten schamen en distantiëren van deze mislukking. Het verwijten aan Corona is geen optie. Het hotel had zoveel kunnen oefenen in de afwezigheid van de gasten. Er was èèn (!!) serveerder, die werkte hard en deed wat hij kon. De hostess was redelijk tot niet druk. Wel druk met flaneren en bezig een van de computers. Die had beter bij de IT- Servicedesk kunnen gaan zitten. Er draaide geen muziek, ook niet zachtjes. De sfeer was ver te zoeken hierdoor. Terwijl het een mooie ruimte is en redelijk sfeervol ingericht. Toch mist het iets. Een goede vibe. Het lijkt nu meer een steriele ziekenhuis ruimte gecombineerd met een vliegveld 2e klasse- lounge achtig iets. Zonde, want het had wel dè nieuwe hotspot kunnen zijn. Maar alles gecombineerd kun je beter bij de Holiday-Inn vertoeven. Het hotel heeft een brand manager, goede horeca manager mèt nightlife experience nodig. + goede barmannen/vrouwen. Vergeet dan ook niet; goede verlichting, muziek, minder steriele omgeving. Een goede vibe wat exclusiviteit uitstraalt, maar wel toegankelijk. Zorg voor een ervaren horeca manager op de vloer + mensen die weten wat ze moeten doen. En zorg voor meer personeel. Kun je ze lastig vinden, betaal dan meer! Want als het op deze manier gaat, geef ik het nog geen 5 jaar. En doe meteen wat aan de slechte parkeertoegang. Het duurt meer dan 5 minuten voor je binnen bent de ‘zogenaamde’ makkelijk Parkbee toegang. Scannen> telefoonnummer invoeren > kenteken invoeren > sms code ontvangen > sms code invoeren > akkoord gaan > nogmaals 2x klikken. Eindelijk binnen. Bij het uitrijden helemaal naar de betaalwebsite van gaan, betalen. Klikken, wachten. Veel parkeergeld betalen (hotel staat niet eens in het centrum).…
Dit hotel is net geopend en ziet er super uit! Aan alle details is hard gewerkt en dat is te zien. Het avondeten in de Skybar evenals het ontbijt aldaar waren echt super. De chef stond alles vers klaar te maken. We zijn er niks te kort gekomen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding