Ik had voor onze trouwdag een verassing voor mijn vrouw geregeld in het Art Hotel Eindhoven Op de eerste kamer was de badkamer ontzettend smerig. De zwarte haren van de vorige hotelgasten zaten nog op de badkamer muur en putje. De föhn plakte aan je handen vast. We hebben toen na een klacht een andere kamer gekregen. We dachten toen dat alles was opgelost. De kamer die we toen kregen was nog slechter dan de vorige kamer, de witte lakens waren zo smerig deze waren groen en zwart, alsof er eerst wat mee schoongemaakt was. Dit hebben de interieur verzorgers zeker gezien met het opmaken van het bed. Echt te walgelijk voor worden. We hebben toen weer een klacht ingediend, en het einige wat ze zeiden was dat ze hun personeel daarop gingen aanspreken!!
ik had een boeking vooe een masage tijdens mijn verblijf geboekt 1 week op voorhand en kreeg maar net voor ik vertrok bericht dat het niet mogelijk was , kon toch vlugger vind ik en ook de jaccuzy op de kamer was veel te kklein
Kamer: ruime kamer, echter badkamer niet netjes gepoetst/ geen water. Service aan de balie: afhankelijk van wie er werkte van uiterst sympathiek tot zeer ongeïnteresseerd. Ontbijt: eerder beperkt buffet in vergelijking met andere eerdere inntel hotels dat ik bezocht. Parkeren: 14 euro / nacht, faire prijs Locatie : top ! Centraal gelegen. Welness aanwezig.
Wil je een nachtje Eindhoven plannen ga dan eens een keer naar intel art hotel Eindhoven. Direkt in het centrum en met uitzicht op het mooiste stadion van Nederland het psv stadion. Hotel was super mooie design kamers . Goed verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel . Wel apart dat je 100 euro borg moet betalen omdat je een kamer met bubbelbad hebt gekozen.
Nooit schrijf ik een recensie, maar de jacuzzi kamer van Inntel Hotel Eindhoven spant de kroon van viezigheid. Wanneer wij arriveerde op de kamer lag overal stof en viezigheid op de grond, gebruikte wattenstaafjes trof ik aan in de badkamer, vieze vlekken op de meubels (ik wil niet weten wat het was), douche volledig verkalkt en de ramen zaten vol met vette handafdrukken. Na het melden en een andere kamer gekregen te hebben trof ik tot mijn verbazing op de nieuwe kamer naast de tandpasta vlekken van de vorige bezoeker op de badkamer, ook weer vieze vlekken op het meubilair en waren de ramen weer intens smerig. (Zelf aan de poets gegaan) Na wederom klagen kon ik een gratis drankje krijgen als excuus… (echt niet de oplossing) Mocht je denken dat mijn humeur nog niet genoeg verpest was, kon je geen gebruik maken van de roomservice (die gewoon beschikbaar zou moeten zijn) zelf naar de bar gelopen om 23:04. Ik mocht geen drankje meer bestellen omdat om 23:00 de bar gesloten zou zijn… (slecht personeel) PS. Verwacht niet veel van de “enorm luxe Spa” (haha) In de vele jaren dat ik maandelijks tot wekelijks gebruik maak van hotels heb ik nog nooit zulke vieze kamers, slechte service en een slechte ervaring gehad. Het hoofdkantoor gebeld en Wilfred aan de lijn, die gooide vrijwel meteen de hoorn erop en liet mij niet mijn verhaal doen. Mocht je hier al een kamer geboekt hebben, bekijk de foto’s beter niet ;-)…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding