Voor de 2e keer deze sauna bezocht. Wederom niet fijn. Veel te druk ( doordeweeks ) waardoor er in de lig ruimtes geen plek is. ( zijn überhaupt maar enkele plekken ) Buiten is normaal wel veel ruimte, maar aangezien het januari was, was dit geen optie. Later liggen we in de cocon en worden we na 5 min er weer uitgehaald ivm een klankschalen sessie. ( dit kon ook door middel van een schrijven op de deur worden gehangen zodat je dit van te voren weet ) Ook niet geïnformeerd erover geworden bij aankomst of we eventueel deel wilde nemen aan de sessie. Dit hadden we graag gewild maar was helaas vol. De eetkaart is over het algemeen altijd hetzelfde. ( prima eten ) weinig variatie. Onder aan de tafeltjes wordt je bediend en ga je boven zitten dan mag je het zelf gaan bestellen. Dat is wel vreemd. Sauna’s zijn prima, ook lekkere douches. Jammer dat er zo weinig kapstokken zijn. Altijd te weinig voor zoveel handdoeken.…
Fijn verblijf gehad, maar zullen het hotel en wellness zeker niet aanraden aan vrienden of kennissen. Daarvoor waren er echt te veel minpuntjes: - De bediening in de restaurants (zeker in de Wellness) liet het nogal afweten: We zaten in de lounge en daar stapelde het leeggoed zich op en kwam er nagenoeg niemand langs om bestellingen op te nemen. In het medals restaurant was het personeel niet echt goed op de hoogte van wat er op de kaart stond, hier waren ze wel een stuk vriendelijker dan in de Wellness. - In de wellness was er behoorlijk wat stuk: douches, hammam, handdoekhaakjes, water in de douches wat niet of nauwelijks weg liep, ... - Het bed en de kussens sliepen op zich goed (op de 2 aparte matrassen in het 2persoonsbed na, waardoor je in het midden een gleuf hebt van zo'n 10cm). Het beddengoed was beneden alle peil: te smalle donsdekens en lakens waardoor je laken meteen loste van je matras (onhygienisch zonder matrasbeschermer!!) - wij zijn sowieso geen fan van vasttapijt op hotelkamers, maar in Nederland vind je blijkbaar nagenoeg geen hotel waar je wel een hygiënische vloerbedekking hebt…
Ik denk dat bijgevoegde foto's voor zich spreken. Wat een smerige kamer! Er lag zelfs een lange donkere haar op het bed. Ik heb er 2 uur over gedaan om in Sittard te komen en keek uit naar een heerlijke relaxavond. Wat een domper was dit... Ik ben na het zien van deze kamer gelijk uit gaan checken. Er werd mij verder ook niets anders aangeboden nadat ik mijn beklag had gedaan en de foto's heb laten zien met de vraag of de receptionist zelf in zo'n vieze douche zou gaan douchen... Daarnaast is de omgeving erg druk rondom het voetbalstadion. Het hotel zelf straalt ook alles behalve gezelligheid uit. Boek dit hotel niet!
Bij binnenkomst vriendelijk geholpen door de medewerker bij de receptie. Genoeg parkeerplekken voor de deur. Naar boven en via de "open" loopbrug de weg overgestoken naar de kamers die in het Fortuna Sittard stadion zijn. Ik had dus een familie kamer gekregen, die in de stijl van een kleedkamer was. Met Lockers en een badkamer in de stijl zoals ze in veel kleedkamers te vinden zijn. Het ontbijt is prima, maar bewustwording door andere medewerkers dan die van het ontbijt, dat op veel plekken gesprekken te volgen zijn die zij bij de bar houden. Ook de kamers zijn een beetje gehorig.
Tijdens de kerst leek het mij leuk en ontspannen om naar een hotel te gaan en zag toen het kerstarrangement wat werd aangeboden in Sittard. Voordat ik boekte heb ik opgebeld naar het hotel om te vragen voor het diner en ontbijt of het een probleem zou zijn dat ik vegan ben. Dit was geen enkel probleem, dit kon ik gewoon bij de opmerkingen erbij zetten. Aangezien ik een zorgeloze kerst wilde hebben, leek het mij fijn om dit arrangement te boeken. Na het boeken werd ik gebeld over hoe laat ik wilde eten, en heb toen nogmaals aangegeven dat ik vegan ben. Vervolgens heeft mijn vriend nog een keer gebeld hierover. Bij aankomst hebben we ook nog eens aangegeven dat ik vegan ben. Toen wij aankwamen in het restaurant wisten ze van niks, het was totaal niet doorgegeven en het personeel had ook geen idee wat veganistisch eten inhield. Terwijl er op de menukaart ook nog staat dat veganistisch eten geen probleem is. Uiteindelijk heeft de kok wat in elkaar geflanst maar dit was echt waardeloos. De hoofdgang was zelfs koude pastasalade. Als ik dit van te voren geweten had, had ik ergens anders gegeten want het menu was totaal de 50 euro niet waard. Ook is het gevoel super vervelend wanneer het personeel doet alsof je iets heel raars vraagt. Vervolgens zijn we naar de receptie gegaan om te vragen of het voor het ontbijt wel goed is doorgegeven, dit was geen enkel probleem. De volgende dag bij het ontbijt was er niks geregeld en werd mij gevraagd maar wat eet je dan? Dit is een vraag die je ano 2022 toch niet meer mag verwachten van een bedieningsmedewerker van een restaurant. Vervolgens na heel lang uitleggen kreeg ik een pak sojamelk. Dit is wat ik heb gegeten; sojamelk met havermout en wat fruit. Ze gingen niet even wat sojayoghurt voor me halen of broodbeleg wat ik wel kan eten. Al met al heb ik naast het geld van de overnachting zo'n 150 euro extra betaald voor koude pasta en sojamelk met havermout en ook nog als bonus een rot gevoel gekregen alsof ik een of andere gast was met hele moeilijke wensen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de kamer en de schoonmaak. Als ik dit had geweten had ik überhaupt niet bij het hotel geboekt. Wat een zorgeloze kerst had moeten worden, was een grote teleurstelling. Ik leg mijn klacht neer en krijg een 3 gangen diner aangeboden, terwijl ik nooit meer zo'n verschrikkelijke ervaring wil hebben. Je kunt beter zeggen dat veganistisch eten niet tot de mogelijkheden behoord dat allereerst. Daarnaast als de dingen dan fout lopen kom dan met een passende oplossing want ik voel me echt behoorlijk afgezet en erg beledigd dat ze dit goed willen maken met een 3-gangen menu terwijl ze totaal niet thuis zijn in de veganistische keuken.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding