Voor de corona tijd regelmatig hier overnacht, nu voor 2 nachten geboekt met mijn partner. Bij de reservering bleek iets fout te zijn gegaan, niet voor 2 maar voor 1 persoon, was geen probleem. De kamer die we kregen op de 3e verdieping was erg klein, overal waar je stond, stond je in het midden van de kamer. De rollator van mijn partner kon alleen opgevouwen naar binnen. De gevraagde " walk-in" douce was wel aanwezig, in een van de badhanddoeken een groot gat, stof draden aan het plafond. Het hotel is overduidelijk niet geschikt voor mensen met loop beperkingen, overal grote drempels en trapjes. Als je op de begane grond bent moet je een trap af naar de toiletten. Na een klacht van ons over de kleine kamer kregen we een upgrade naar een ruimere kamer op de 1e verdieping, ook met een "walk-in" douche, echter deze had een forse opstap. Ons verteld dat het ontbijt werd geregeld door z.g. tijdsloten, klonk goed, echter op zaterdagmorgen was er niets van een tijdslot te merken, gewoon een chaos in het ontbijt restaurant, geen plaats te vinden, uiteindelijk een plaats in de bar waar je zeer oncomfortabel laag moest zitten. Schoon is het ook niet in dit hotel, de div. kamerdeuren in de gangen zijn vuil en kaal. Dit hotel is zeer duidelijk aan een zeer grote opknapbeurt toe. De kamer prijzen zijn exorbitant hoog.…
Een comfortabel hotel op een mooie locatie. Het ontbijt is prima verzorgd. Personeel aan de receptie en in het restaurant zijn super vriendelijk. Kamers aan de rivierzijde zijn zeker de moeite waard. Door de ligging heb je dan de avondzon op je balkon.
Hotel ligt mooi, maar wij konden op een schitterende dag in mei niet buiten gaan zitten, ofschoon er een deur naar buiten was naast ons (lunch)buffet. Er was aan die kant (naast Waterpoort) geen terras uitgezet. Dus wij moesten binnen zitten puffen. Voor de gevraagde prijzen was het buffet echt te matig van kwaliteit: soep veel te zout, salades erg standaard, glaasje bubbels veel te duur. Alleen de zoete desserts waren erg lekker. Dit is echt een Business hotel, in alle opzichten, zonder sfeer. En jammer dat je dan zelfs niet van de toplocatie kunt genieten, doordat er geen terras uit staat. Let ook op parking kosten: je kunt de betreffende garage (Q Park Plein 1992) beter zelf reserveren dan via het hotel een dure dagkaart gepresenteerd krijgen.
Locatie: top, hotel is echt heel erg toe aan n opfrisbeurt binnen en buiten. Kamers zijn ruim maar niet zoals je mag verwachten van een hotel in deze prijsklasse. Bijv deur naar badkamer zit n gat in, geen koffieapparaat, wel n waterkoker. Vloerbedekking is niet zo zuiver.Ontbijt goed, niet top, wel heel vriendelijk personeel.
Eenpersoonskamer voor 2 personen, dmv plaatsen van een groter bed. Badkamer niet schoon, bed slecht opgemaakt, om 15.00 uur was de kamer nog niet schoongemaakt, hebben erom moeten vragen. Wel de hoofdprijs vragen. Ontbijt niet de 27,50 pp waart. Maak van de 4 sterren een max van 2 sterren, maar dan doe je de echte 2 sterren tekort, alleen al omdat zij ervoor uitkomen. Als je te weinig personeel hebt, schrap dan kamers, dit gaat ten koste van de kwaliteit en derhalve de reputatie. Wij gaan hier dus niet meer heen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding