Hotel ligt mooi, maar wij konden op een schitterende dag in mei niet buiten gaan zitten, ofschoon er een deur naar buiten was naast ons (lunch)buffet. Er was aan die kant (naast Waterpoort) geen terras uitgezet. Dus wij moesten binnen zitten puffen. Voor de gevraagde prijzen was het buffet echt te matig van kwaliteit: soep veel te zout, salades erg standaard, glaasje bubbels veel te duur. Alleen de zoete desserts waren erg lekker. Dit is echt een Business hotel, in alle opzichten, zonder sfeer. En jammer dat je dan zelfs niet van de toplocatie kunt genieten, doordat er geen terras uit staat. Let ook op parking kosten: je kunt de betreffende garage (Q Park Plein 1992) beter zelf reserveren dan via het hotel een dure dagkaart gepresenteerd krijgen.
Locatie: top, hotel is echt heel erg toe aan n opfrisbeurt binnen en buiten. Kamers zijn ruim maar niet zoals je mag verwachten van een hotel in deze prijsklasse. Bijv deur naar badkamer zit n gat in, geen koffieapparaat, wel n waterkoker. Vloerbedekking is niet zo zuiver.Ontbijt goed, niet top, wel heel vriendelijk personeel.
Eenpersoonskamer voor 2 personen, dmv plaatsen van een groter bed. Badkamer niet schoon, bed slecht opgemaakt, om 15.00 uur was de kamer nog niet schoongemaakt, hebben erom moeten vragen. Wel de hoofdprijs vragen. Ontbijt niet de 27,50 pp waart. Maak van de 4 sterren een max van 2 sterren, maar dan doe je de echte 2 sterren tekort, alleen al omdat zij ervoor uitkomen. Als je te weinig personeel hebt, schrap dan kamers, dit gaat ten koste van de kwaliteit en derhalve de reputatie. Wij gaan hier dus niet meer heen.
Het Crowne Plaza heeft simpelweg de beste ligging VVD an alle hotels in Maastricht; aan de Maas. Het heeft alle faciliteiten die je can een 4 sterren hotel kunt verwachten. Het ontbijtbuffet is top net prachtig uitzicht op de oude stad. Het restaurant is s’avonds ook een aanrader met prima prijs-kwaliteitsverhouding. Daarnaast liggen in de Rechtstraat, op ca 50 meter, een rijke variaties van uitstekende restaurants.
Dit hotel is een prima hotel als uitvalsbasis voor het prachtige Maastricht. Te voet is alle goed te bereiken en het ligt prachtig aan de Maas met uitzicht op de stad. De service is uitermate vriendelijk. Voor een vier-sterren hotel blijft het wonderlijk dat er geen roomservice is. Desgevraagd was het antwoord personeelstekort vanwege Corona. Dat is enigszins begrijpelijk, maar er was werkelijk niets mogelijk. Ontbijt op de kamer kon alleen als je het beneden zelf ging halen en naar de kamer bracht. 's Avonds rond 22:45 was de bar al gesloten, en ook een drankje op de kamer was niet meer mogelijk. De portier zei dat hij maar net was begonnen en er ook niks aan kon doen. De bar had nog open moeten zijn, maar als er weinig klandizie was gingen ze toch maar dicht! Voor een hotel dat zich profileert als een hotel van stand, zou je na je werk nog een wijntje moeten kunnen drinken. Het koelkastje op de kamer was ook leef.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding