Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
In De Cramer 199, 6412 PM Heerlen Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Word beloond met One Key
Hotels.com
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
US$ 76
Booking.com
Priceline
StayForLongUS$ 84
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (5)
Kamer en suite (6)
Dineren (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 4 van de 17 hotels in Heerlen
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Bastion Hotel Heerlen biedt u een 24 – uurs receptie, comfortabele kamers, een uitgebreide keuze van gerechten van de à la carte kaart in het sfeervolle restaurant. Voor ontspanning en een gezellige afsluiting van de dag bent u altijd van harte welkom in de gezellige hotelbar of rokerslounge. Deze lounge beschikt over een lcd televisie en ontspannen lounge stoelen. Ook beschikt het hotel over gratis draadloos internet. In de lobby is een computer beschikbaar waar gasten gratis gebruik kunnen maken van het internet. Huisdieren zijn niet toegestaan. Bastion Hotel Groep staat voor een persoonlijke sfeer, gastvrijheid, comfort en goede faciliteiten voor een gunstige prijs.

Locatie / bereikbaarheid

Bastion Hotel Heerlen ligt ten noordwesten van het centrum van Heerlen en is zeer goed te bereiken met de auto. Deze centrale ligging zorgt voor een snelle verbinding richting Maastricht en Aken.

In de buurt van het Bastion Hotel Heerlen zijn veel mogelijkheden voor een uitstapje. Heerlen staat bekend als de groenste stad van Nederland, centrumstad van Parkstad Limburg, veelzijdige winkelstad en heerlijke uitgaansstad. Het is hier genieten van het moderne Limburgse leven. Want de Bourgondische sfeer die zo eigen is aan de streek vindt u in Heerlen terug in een eigentijdse en dynamische omgeving. Laat u verrassen door de mooie pleinen, de historische en moderne monumenten, de vele gezellige terrassen en de avontuurlijke festivals op het gebied van muziek, kunst en cultuur. Heerlen is een stad die je hart verovert. In Heerlen bevindt zich ook het Thermenmuseum waar vanaf een loopbrug de resten van een Romeins badhuis te bewonderen zijn.

Skiliefhebbers kunnen naar Snowworld.

Bent u op zoek naar ontspanning, rust en wellness? Op slechts tien minuten rijden van het hotel vindt u de Carolus Thermen in Aken. Dit indrukwekkende wellness centrum beschikt over verschillende werelden vol ontspanning. Acht bassins, zowel binnen als buiten, zijn voorzien van talrijke waterattracties zoals massagesproeiers, waterval, whirlpool of stromingskanaal. Adem de frisse lucht en tank de energie van de zon, terwijl u geniet van de schitterende zonterrassen en ligweiden. In de ”Oasis” vindt u een diversiteit aan sauna's, stoombaden, pools en rustzones. In de Beautywereld kunt u terecht voor heerlijke massages en schoonheidsbehandelingen.

Kamers

De 40 comfortabele kamers in het hotel zijn uitgerust met twee eenpersoonsbedden, televisie, telefoon, modemaansluiting, kluis, gratis koffie- en theefaciliteiten en een badkamer met douche en toilet.

Eten en drinken

's Ochtends kunt u op werkdagen tussen 06:00 en 09:00 uur genieten van een uitgebreid continentaal ontbijtbuffet. In het weekend kunt u van 07:00 tot 10:30 uur gebruik maken van het ontbijt. Het sfeervolle restaurant is geopend van 11:00 tot 23:00 uur voor lunch en diner. Indien u onverhoopt geen tijd heeft om te lunchen in ons hotel, bieden wij de mogelijkheid om een lunchpakketje voor u samen te stellen. De gezellige hotelbar is geopend tot 23.30 uur.

Parkeren

Tijdens uw verblijf kunt u uw auto gratis parkeren op het parkeerterrein van het hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Biljarten
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijtbuffet
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Koelkast
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels
93beoordelingen0vragen en antwoorden17kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 8
  • 49
  • 25
  • 6
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Marijke T heeft een beoordeling geschreven okt 2023
2 bijdragen
Netjes en goed schoon. Ook een heerlijk en gevarieerd ontbijt. Het hotel staat aan een goed bereikbare weg. Het hotel staat op de woonboulevard waar je snel toegang hebt tot verschillende winkels.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
franciscusw2017 heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Losser, Nederland13 bijdragen
Kom al meer dan een jaar maandelijks een of twee nachten soms alleen soms in gezelschap. Deze keer was de ontvangst nog veel beter dan vorige keren, nu echt een 10 maar normaal ook een 7 of een acht. je voelde je echt welkom. Hulde voor deze baliemedewerkster Alleen deze keer was de kamer (douche) niet, niet goed maar niet schoongemaakt. Zo vuil dat ik me niet gedoucht heb.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: mei 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
pimpel heeft een beoordeling geschreven apr 2023
den haag3 bijdragen2 nuttige stemmen
Bastion hotels zal ik zeker niemand aanraden, wat hier gebeurd is ver onder de maat dit zowel in beleid als in service als in kundigheid personeel. Mij overkwam het volgende: Ik woon in Zoetermeer en kreeg voor het weekend het bericht dat mijn vader plots overleden was. De uitvaart zou op dinsdagmiddag zijn. Ik ging op zoek naar een hotel om dinsdag te overnachten omdat na de uitvaart nog een familiediner gepland stond. Op het internet zag ik op de site van Bastion staan dat als je een kamer via een andere site goedkoper aangeboden ziet worden je de eerste nacht gratis kreeg. Nu ik inderdaad een goedkopere prijs zag was het voor mij een goed idee hier gebruik van te maken om zo al op de maandag naar Heerlen af te reizen. Geprobeerd e.e.a. te verifiëren maar Bastion had alleen een nummer voor doordeweekse dagen en ik moest beslissen. Hierop heb ik het filiaal gebeld en de situatie uitgelegd (dat ik voor de crematie van mijn vader kwam) en alléén naar dit hotel zou willen als ik de dag eerder gratis kon verblijven. De receptie vertelde dat ze het ging navragen en ik zou teruggebeld worden. Expliciet gevraagd om mij dit zondag en uiterlijk maandag ochtend vroeg te laten weten. Maar ik hoorde niets en belde het hotel (waar je heel lang in de wacht staat, ook al is er geen bezetting) Ik zei dat ik niets had gehoord en nu moest gaan rijden en sprak af dat ik ter plaatse wel zou horen of het nu akkoord was en anders elders mijn intrek zou nemen. Eenmaal aangekomen was er een zeer vriendelijke receptioniste die ik vertelde dat ik niets had gehoord maar alleen zou blijven als ik gebruik kon maken van de actie. Dit was geen enkel probleem er werd een notitie gemaakt, dat ik a) betaald had en b) ik twee nachten zou blijven. “So far so good”….. Maar het werd een drama, de eerste avond met honger naar bed. Ik had in de middag de menu kaart al gevraagd (forse prijzen) en liet mijn oog vallen op iets waar ik echt trek in kreeg: Oma’s gehaktballen geserveerd met gekookte aardappels en verse groenten van de dag. Na wat familie bezoek het restaurant van het hotel bezocht. De dame in de bediening vroeg mij of ik wat wilde drinken. Ik vroeg welke rode huiswijn er geschonken werd wellicht kon ik kiezen tussen een Merlot of een Cabernet o.i.d. “We hebben zoete rode wijn “was het antwoord van de dame in de bediening. Ik zei dat ik dat absoluut niet dronk “wilt u dan een zure wijn “was tot mijn ontsteltenis haar antwoord… toen ik zei “ik wil graag een droge “keek ze me meewarig aan en beende naar de bar, bekeek een paar aangebroken flessen waar ze kennelijk zelf ook geen vertrouwen in had. Vervolgens dook ze in een kast en toverde daar twee flessen uit en schonk een glas in, en eerlijk gezegd bleek het een zeer acceptabele huiswijn. Toen bestelde ik de gehaktballen (van Oma) en vroeg wat de dag verse groente waren, dit zou broccoli worden en ik vroeg expliciet of het geserveerd werd met gekookte aardappelen, daar ik geen zin had in friet die ik om me heen op de borden zag. Jazeker gekookte aardappelen. De bestelling liet heel lang op zich wachten en vroeg de krant. Ik troostte me met de gedachte dat het lange wachten zou komen doordat de kok de aardappeltjes voor me op het vuur had gezet… Uiteindelijk kwam de serveerster met een bord dat voor me neergezet werd, er lagen twee bonken (kunst)vlees op die in de verste verte niet leken op gehaktballen ..laat staan op die van Oma (welke oma dan ook) en smaakte naar de frikandellen uit de bekende snack diepvriesassortimenten en totaal de smaak en structuur van gehakt miste. Droge stugge bonken met een structuur van rubber die waarschijnlijk uit een doos komen en het lange wachten slechts het resultaat betrof van de magnetron die dit spul moest ontdooien zien te ontdooien. Hiernaast lag sla en een stapel aardappelschijfje ook uit een pak! Ik heb de serveerster erop gewezen dat dit niet mijn bord kon zijn er lag van de drie componenten er immers niet één bij die ik besteld had. En vroeg om de gekookte aardappelen. Dat heeft u mijnheer die aardappels zijn eerst gekookt en toen nog even gebakken !!! en ik zal kijken of er nog broccoli kan komen. Na tien minuten heb ik de inmiddels koud geworden maaltijd laten staan en gaf er de voorkeur aan mijn honger te verdringen dan de nacht spugend te moeten doorbrengen en de troep op te eten. Je wordt hier dus gewoon in de maling genomen. De andere clientèle zal hier misschien niet om klagen die hoeven er niet voor te betalen. Om me heen zaten alleen werklui en ook op de oprit alleen busjes van Electra en bouwbedrijven die kennelijk het niet belangrijk vinden dat hun werknemers ergens overnachten met erbarmelijke maaltijden. Ze worden er waarschijnlijk gehuisvest omdat de kamers een tientje goedkoper zijn dan een hotel dat wel kwaliteit biedt, zonder dat ze in de gaten hebben dat de rekening flink gespekt wordt met hoge prijzen voor slechte maaltijden. Ik begreep dat er ook een ontbijt buffet is en las al op het net dat dit ook de prijs niet waard is. Kleine tip.. Ben je net als ik hier per ongeluk of door een lokkertje beland, ontbijt aan de overkant bij Ikea voor 3 euro een eerlijk ontbijt met jam omelet croissant versgebakken broodje boter kaas en koffie zoveel je wilt. Het drama krijgt op de uitvaart van mijn vader een vervolg, ik werd door de receptie van het hotel gebeld dat er nog spullen van mij op de kamer lagen en er een restaurantrekening niet betaald was. Pardon? Ik vertelde dat ik ingecheckt was voor 2 nachten en er een notitie van gemaakt was. Ja dat heeft mijn collega gedaan maar die gaat daar helemaal niet over, dat moet eerst via het hoofdkantoor goed gekeurd zijn en die hebben u een e-mail hebben gestuurd! Nou breekt mijn klom, dit is de derde medewerkster die ik sprak en uitlegde dat ik nimmer een email heb gekregen. De eerste zei dat ik het antwoord gekregen zou hebben via het hoofdkantoor op mijn xx Gmail punt com Nu heb ik helemaal geen xx Gmail punt com maar een online punt com. Hoe mevrouw 1 er dus bij is gekomen dit te noteren geen idee. De dame bleef ondanks ik vertelde op mijn vaders uitvaart te zijn in mijn oren tetteren, waar op ik vroeg om mij nu met rust te laten op de uitvaart en ik na het diner in het hotel zou komen om te bezien wat er was beslist. Toen ik avonds laat in het hotel bij de receptie kwam moest ik of voor de tweede nacht betalen of vertrekken. Voor mij na een slopende dag met nadien wat drank ok een hele rit terug naar Den Haag. Ik vertelde dat ik een overeenkomst aan de receptie had met de vriendelijke medewerkster van die ochtend, die een voor mij bindende overeenkomst had gemaakt. Ik had immers vertelt niet te blijven als ik geen gebruik kon maken van de aanbieding (screenshots had ik haar laten zien), maar nee deze dame begon me te bevragen in de trant, “hoe zag ze er uit “als of ik met een insluiper te maken zou hebben gehad die onterecht de honneurs had waargenomen! Ik beschreef haar collega als, “knappe slanke dame met erg sprekende ogen die ook erg vriendelijk was. Oh die… was de reactie, ja dat kan wel maar die mag hier helemaal niet beslissen. Ze gaf me een verongelijkte blik op mijn antwoord dat ik als gast mag verwachten dat degene achter een receptie namens het hotel kan aannemen afrekenen en dergelijken en mij zo niet, niet had moeten aannemen nu ik bij aankomst dit al aan had gegeven. Maar dit was trekken aan een dood paard de dame bleef van mening dat haar collega niet mocht handelen. Moraal een hotel om over te slaan, dit stukje schrijven kost normaliter meer dan een paar nachtjes in een luxe hotel, maar na hier mens onterend en onkundig en onterecht behandeld te zijn zal ik dit stuk op grote schaal gratis verspreiden. Tegen de bedrijven die hun werknemers hier onderbrengen let op “goedkoop is duurkoop “Mocht de kok een recept willen hebben hoe je een gehaktbal maakt of hoe gekookte aardappels klaargemaakt en geserveerd horen te worden ben ik bereid om tegen een redelijke vergoeding een korte cursus te komen geven dan wel één van mijn recepten prijs te geven, maar gezien hoe deze keten met mensen omgaat, kan hij het beter nog eens aan zijn Oma vragen! En beste serveerster… zoete of zure wijn… een verblijf alhier is sowieso zuur. Even wat recensies bekeken en die kloppen allemaal, heb je geen maatje 36 dan pas je hier niet in de douche, temperatuur op de kamer is te koud of te heet een regelknop om de temperatuur in te stellen was ook niet te vinden absoluut geen hotel om aan te raden. Saillant detail op de website staat dat alle gasten na hun verblijf wordt gevraagd om feedback te geven op de web-site dit is mij echter “wijselijk” niet gevraagd ook kreeg ik geen nota!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
Service
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Bastion hotels zal ik zeker niemand aanraden, wat hier gebeurd is ver onder de maat dit zowel in...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
rtraas629348 heeft een beoordeling geschreven okt 2022
1 bijdrage
Prima hotel, vriendelijk personeel. Prima ontbijt met genoeg keuze en naar wens en gebakken eitje of omelet er bij dat dan vers en goed voor je wordt klaar gemaakt. Goede bedden en voor ons een goede locatie. Als je een hotel met meer luxe of faciliteiten wil ga je ook meer betalen, dus wat ons betreft een goede prijs kwaliteitsverhouding en voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: oktober 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Adventure43784231837 heeft een beoordeling geschreven okt 2022
2 bijdragen
Hotel is wel oke. De kamer van ons kan een likje verf gebruiken. Vervelend is ook de dubbele deur bij de ingang die je zelf moet openen terwijl je met volle handen/koffers aan komt lopen. De deur op de gang kraakt als iemand er doorheen loopt. Dat heeft mij in de ochtend meerdere keren wakker gemaakt en lijkt mij een makkelijke Easy Fix. Oh, parkeren was een hel op het terrein. vrijwel elke auto op het terrein stond geparkeerd alsof Tjaarda (bijna blind) het had gedaan. Ontbijt was prima overigens!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: oktober 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 75 - US$ 85 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandLimburgHeerlen
AANTAL KAMERS
40
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

BASTION HOTEL HEERLEN (Heerlen, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Bastion Hotel Heerlen
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Bastion Hotel Heerlen?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Bastion Hotel Heerlen?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, koelkast en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Bastion Hotel Heerlen?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Bastion Hotel Heerlen?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Bastion Hotel Heerlen?
Ja, wasservice en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Bastion Hotel Heerlen?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.