Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Palazzo - MGallery by Sofitel

Opslaan
Delen
Viale Italia 195 Terrazza Mascagni, 57127, Livorno Italië
11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com154 US$
Prestigia.com168 US$
Snaptravel144 US$
Expedia.com154 US$
Hotels.com154 US$
Trip.com147 US$
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (890)
360
Panorama’s (13)
Kamer en suite (264)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 6 van de 20 hotels in Livorno
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Zilver

Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel is een fantastische keuze voor reizigers in Livorno. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en bureau, en maak gebruik van gratis wifi bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel.

Het hotel heeft 24 uursreceptie, dakterras en conciërge. Daarnaast biedt Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.

Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Livorno zoals Chiesa di San Jacopo in Acquaviva (0,5 km) en Fortezza Vecchia (2,0 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.

Op zoek naar een visrestaurant? Misschien zijn Ristorante Ca' Moro, Osteria Melafumo of Ristorante Da Pino in de buurt van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel iets voor jou.

In Livorno vind je ook Parco Pertini, een populair staatspark in de buurt van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel.

Veel plezier in Livorno!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Wandelen
Autohuur
Parkeerplaats
Wifi
Overloopzwembad
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Eetgelegenheid buiten
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Dakterras met bar
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Solarium
Stoomcabine
Harsservice
Dakterras
Opslag van bagage
Conciërge
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op bezienswaardigheid
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1
956beoordelingen44vragen en antwoorden3kamertips
Waardering van reizigers
  • 385
  • 255
  • 132
  • 96
  • 88
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Nickylam65 heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Genk, Limburg, Belgium23 bijdragen3 nuttige stemmen
Prachtig hotel, gelegen aan de kust. Op de bovenste verdieping een uniek zwembad met adembenemend uitzicht op de zee. Hierboven ligt ook het restaurant. ‘s Middags een kleinigheidje gegeten en dit voor een redelijke prijs.. Wij kregen een mooie suite en hebben 2 nachten zalig geslapen. Heel veel opbergruimte en een luxueuze badkamer met bad, douche, zachte handdoeken en badjassen. Leuk zijn ook de grote flatscreens en de geluidsboxen in de badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral aan de receptie. Er wordt ook Engels gesproken. We hebben een dag elektrische hotelfietsen gehuurd (slechts 3 euro per uur) maar deze waren in een minder goede staat. In Livorno is gelukkig weinig helling dus uiteindelijk was het een leuke rit. Heel correct ontbijt met veel keuze; pancakes, vers fruit, verschillende soorten brood, diverse kazen en charcuterie, lekkere koffie uit de kan. Een echte aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van DirezioneD3, Direttore bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Gereageerd op 7 aug. 2019
Dear Guest, thanks so much for your nice review. It has been a great pleasure to have you as a Guest in our hotel and we are glad to know that your stay was fine and that you appreciated our amenities. e hope and are looking forward have you again stayng in our hotel. Best regards. Fabio Cannucci Hotel Manager
Meer lezen
VanDaeleChristoph heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Liedekerke, België303 bijdragen19 nuttige stemmen
+1
Positief Vriendelijke mensen aan de receptie Hulp met de valiezen naar de kamer te brengen Welkomstgeschenkje (cake) Grote kamer met zeezicht (330) Geluidsarme kamer... Je hoort bijna niets als de vensters dicht zijn. Goede airconditioning (maar moet je wel iedere keer opnieuw instellen als je de kamer verlaat) Groot bed met goede matras en kussens (wel een paar gaatjes in de kussensloop) Lekker (vers) eten in het restaurant op de 5e verdieping en vriendelijke bediening. De sommelier kent zijn producten/wijnen en is zeer professioneel! We hebben er drie keer heel lekker gegeten... Internet-verbindingssnelheid is ok... Negatief: Internet ; je moet steeds weer opnieuw inloggen met alle toestellen...dit is niet meer van deze tijd... Geen hulp gehad bij het uitladen (wel bij het naar de kamer brengen)... Al een beetje verouderde kamers... Hebben hun beste tijd gehad... Mogen misschien al eens opgewaardeerd worden... Kussenslopen met gaten in... Niet 100% goed gepoetst... Badkamer : Weinig licht en verluchting in de badkamer... Bijna alle kranen in de badkamer lekken... Douchekop en sproeiers van het bad lijken wat verstopt (komt weinig water uit) Douche loopt ook heel erg uit en is toch wat vies door de schimmels... Hele badkamer staat onder water na het nemen van een douche. Geen champoo tussen de flesjes verzorgingsproducten... En de gebruikte producten worden niet meer vervangen... Op is op! Een raar en onaangenaam houten plankje in de douche om op te staan en dat kraakt en waggelt... Plastic bekertjes ipv glazen... Soms ontbreekt er al eens een handdoek of badmat... Ontbijt ; We waren met 6 personen maar buiten op het terras stonden er alleen tafels van 4. We vroegen vriendelijk om een klein tafeltje bij te zetten maar dat was niet mogelijk. De service kon dan niet meer passeren volgens de dame. Dit terwijl er nog bijna 3 a 3,5 meter plaats was. Het was dus gewoon pure onwil van de dame in kwestie. zeer weinig "vers" fruit (alleen watermeloen en appelsien)...weinig variatie in het algemeen... Er is hier een gigantische versmarkt in de buurt met duizenden verse producten maar men serveert vooral spullen uit blik... Raar voor een 5 sterren hotel ... De koffie staat er meestal al een paar uur opgewarmd in een kannetje en smaakt zeer slecht... En als je andere koffie bestelt, dan word die nogal eens vergeten. Weinig keuze in vleessoorten en kaas. Behalve drie schotels salami van dezelfde soort en drie schotels dezelfde gekookte hesp ligt er bijna niets. Iedere dag hetzelfde (beperkte) buffet. Dit terwijl er hier duizenden lekkere streekproducten te verkrijgen zijn. Allemaal zeer raar voor zo'n hotel met een versmarkt in de achtertuin... Er is wel veel keuze uit zoetigheid (taart en cake) al zijn die bij deze temperaturen (30 tot 38 graden) zeer snel uitgedroogd. Er liggen pannekoeken maar die zijn dan weer ijskoud... Vruchtensap uit dozen, niets is vers... Voor een gebakken eitje moet je bijbetalen!!! Nog nooit meegemaakt in een 5 sterren hotel! Conclusie De manager/management van dit hotel zou misschien beter zelf eens een paar 5 sterren hotels aandoen en daarna zelf zijn conclusies trekken. Wij zijn wereldreizigers en hebben al heel veel 5 sterren hotels gehad maar dit hotel staat jammer genoeg onderaan ons lijstje. Helaas vinden wij dit geen 5 sterren waardig... 3 a max 4 lijkt me een betere beoordeling. (Met alle respect, maar je betaalt voor een vijf dus verwacht je ook de service van een vijf sterren) Het hotel heeft een enorm potentieel maar gebruikt er maar weinig van... Er is volgens ons gewoon net iets te weinig controle op ieder vlak door het management... Onze excuses als dit nogal hard zou overkomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van DirezioneD3, Direttore bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Gereageerd op 15 jul. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery by Sofitel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards. Fabio Cannucci Hotel Manager
Meer lezen
Lorenzo H heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Antwerpen, België4 bijdragen1 nuttige stem
We hadden dit hotel gekozen als strategische ligging om toscane te verkennen. We hadden voor 6 dagen geboekt maar zijn al na 2 dagen vertrokken. Het was gewoon slecht in elk opzicht. Het begon al bij de aankomst dat we zelf al onze koffers uit de auto moesten halen terwijl er een piccolo is. Nadien toen we op de kamer kwamen was deze niet proper en volledig uitgeleefd. Er zat zelfs een kap in de deur. Personeel zeer onvriendelijk en bij het ontbijt is niks vers. Zelf de roereieren zijn niet vers. Wil je een vers eitje? Gelieve dan € 9,00 extra te betalen. Ik kan maar 1 ding zeggen, wegblijven uit dit vreselijke hotel! Veel te duur voor wat je krijgt. Hooguit 3 sterren waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van DirezioneD3, Direttore bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Gereageerd op 15 jul. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery by Sofitel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards. Fabio Cannucci Hotel Manager
Meer lezen
johnooykaas heeft een beoordeling geschreven sep. 2018
Schiedam, Nederland148 bijdragen9 nuttige stemmen
Het hotel is aan de buitenkant werkelijk een plaatje, prachtig. Ook binnen ziet het er prima uit. De service is goed. Het ontbijt is echt teleurstellend. Wij zijn gewend in een hotel van de keten MGallery een fantastisch ontbijt te genieten met live kok. Dat was hier niet. Te triest, als iets op, was werd het niet meer bijgevuld, je moest er echt om vragen. En de kwaliteit was zeer matig. Het verse fruit zag er niet uit, alsof het bijna verrot was. Iedere dag het zelfde, geen afwisseling. Goed, de kamer was prachtig. Wij hadden kamer 232, met balkon en uitzicht op zee. Heerlijk bed, maar met het aanvullen van bijvoorbeeld de koffie of toiletspullen ging het niet zo lekker. Op de 5de verdieping is een zwembad, naast de bar. Een biertje kost daar maar liefst €9,-, belachelijke prijs. Niet doen dus. Verder wel een perfect gelegen hotel met diverse goede eetgelegenheden direct om de hoek.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van DirezioneD3, Direttore bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Gereageerd op 12 sep. 2018
Dear Guest, thanks so much for your nice review. It has been a great pleasure to have you as a Guest in our hotel and we are glad to know that your stay was fine and that you appreciated our amenities. e hope and are looking forward have you again stayng in our hotel. Best regards. Fabio Cannucci Hotel Manager
Meer lezen
rafc25 heeft een beoordeling geschreven sep. 2018
Turnhout, België74 bijdragen74 nuttige stemmen
hier 3 dagen geboekt voor onze reis door italie , wat een verspilling , hadden een kamer met ontbijt geboekt ,bij aan komst in de kamer noch haar in het bed van de vorige klanten veel stof op de vloer , deur met stukken uit handdoeken zeer vuil ,water overal in de badkamer na het douchen , dan had mijn vrouw aan de vrouw die de kamer kuist extra geld gegeven om de kamer beter te kuisen , maar je dat is ook geen manier om in een hotel te verblijven, bij het ontbijt als je een gebakken ei wilt MOET je 9 euro extra betalen !!!! en we hadden kamer en ontbijt geboekt 36 euro extra , ook niemand bij het ontbijt zal u eerste een goede morgen zeggen , voor livorno zelf hoef je niet te komen , geen strand , er zijn beter mogelijk heden om toscane te zien
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: best geen kamer boeken
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Direzione D, Direttore bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Gereageerd op 4 sep. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Hotel Palazzo Livorno - MGallery by Sofitel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards. Fabio Cannucci Hotel Manage
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
102 US$ - 188 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
grand hotel livorno
VOORHEEN BEKEND ALS
NH Livorno Grand Hotel Palazzo
LOCATIE
ItaliëToscaneProvince of LivornoLivorno
AANTAL KAMERS
123
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Attracties in de buurt zijn Terrazza Mascagni (0,2 mijl), Museo Civico Giovanni Fattori (0,4 mijl) en Acquario di Livorno (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, dakterras met bar en gratis wifi.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Populaire kamervoorzieningen zijn flatscreen-tv, bureau en uitzicht op bezienswaardigheid.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, dakterras met bar en inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn LA PERLA dell'Ostricaio, il Cassettone della Nonna en Il Prosciuttaio.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Grand Hotel Palazzo – MGallery by Sofitel?
Veel reizigers bezoeken Piazza Della Repubblica (2,4 mijl), Cripta San Jacopo Livorno (0,3 mijl) en Terme del Corallo di Livorno (3,9 mijl).