Ik ga deze recensie schrijven met alleen de feiten en geen mening. Communicatie met Ida, de gastheer, was uitstekend. Ik hoefde me geen zorgen te maken om contact met haar op te nemen om een inchecktijd te regelen, omdat ze contact met me opnam. Het is moeilijk om naar meerdere hotels te reizen om te onthouden met wie contact moet worden opgenomen, dus dit vereenvoudigde reizen voor ons. Ze hadden ook geen probleem waardoor we in de late namiddag inchecken. Ze woont in het gebouw, maar moet ervoor zorgen dat ze thuis is tijdens het inchecken, wat logisch is. De details van de hotelbeschrijving op TripAdvisor geven aan dat het zich in een modern gebouw bevindt. Het is een oud gebouw, heel oud. Het heeft een klein bord buiten en onze GPS bracht ons er recht op. Het was niet moeilijk te vinden. Parkeren voor de deur is een dodelijke val. Zie foto's bijgevoegd. De meeste geparkeerde auto's stonden vol met deuken, krassen en geparkeerd op de lijnen en schuin. We konden onze huurauto hier niet parkeren. We parkeerden op een veilige plek ongeveer een blok verder, dat had videobewaking, maar onze auto was nog steeds een beetje geneukt. De lift is erg oud en past 2 personen met rugzakken. Een wandelwagen of rolstoel zou niet passen. Sommige beoordelingen zeiden dat er een schimmelgeur was. Er was geen schimmelgeur die we überhaupt opmerkten. Gebouw rook schoon en hoewel oud, was schoon. De appartementen van Ida bevinden zich allemaal op de 4e verdieping. Mensen wonen of huren op de andere verdiepingen. In tegenstelling tot andere beoordelingen, was het helemaal niet lawaaierig. We zijn nooit wakker geworden met enig lawaai van de straat. We hadden een boekingsfout via onze 3e boekingsagent. Ze heeft me de vorige dag hiervan op de hoogte gebracht. Ik vroeg of het een probleem zou zijn. Ze zei dat het geen probleem was. Bij aankomst werden we begroet met een minder dan vrolijke gastheer. Ze wilde het derde contract bespreken om uit te leggen waarom het nu een probleem was. Het was meer dan 30 euro totaal. We wilden in staat zijn om contact op te nemen met de 3de agent voordat we besloten, maar ze wilde ons niet toestaan in de kamer totdat we betaalden. Na een lange discussie, die helemaal stressvol was, bracht ze ons met tegenzin en tekort naar onze kamer. Er kwam wat verwarring uit de taalbarrière tussen ons. Ik belde onmiddellijk de derde partij boekingsagent en we loste het uit. Ze vermeldde verschillende keren dat de extra kosten niet inclusief ontbijt zouden zijn en we vertelden haar meerdere keren dat we het ontbijt niet wilden opnemen in onze reservering. We betaalden haar verschil van 30 euro contant en ze zei dat ze een bon zou voorbereiden. Nadat ze een uur lang onze paspoorten had, voelden we ons daar ongemakkelijk bij en klopten ze een paar keer op haar deur om ze terug te krijgen. Er was geen antwoord. Nadat het 3 e feestje haar had gebeld, kreeg ik een e-mail van haar dat ze thuis was en namen we onze paspoorten op. We boekten 3 nachten. Op onze eerste nacht leek de AC op te warmen tijdens de nacht. We werden wakker om sigarettenrook rond 7 uur op de eerste ochtend. Ik heb haar hierover via e-mail op de hoogte gebracht en het is nooit meer gebeurd. Op onze eerste volledige dag, keerden we rond 1: 00 uur voor een rust en de AC zou niet werken. We hebben alles geprobeerd. We klopten tijdens het uur drie keer op haar deur, maar ze was niet thuis. We vertrokken omdat het te warm was om te slapen en keerde terug rond 4: 30, de AC werkte vervolgens. De volgende dag keerden we rond 03:30 terug om te veranderen en opnieuw zou de AC niet werken. De stroom was elders in de kamer, we controleerden alle schakelaars en stopcontacten omdat het geen zin had. De badkamer is groot voor Europese normen. Ik heb eerder deze week alleen al in verschillende hotels in de afgelopen 2 weken verbleven, dus ik kan zeggen dat het groter is dan de meeste. De douchekop zou niet rechtop blijven staan. Het viel vaak naar beneden wanneer water werd ingeschakeld, maar toen het in je hand werd gehouden, voldeed het aan wat het moest doen. Ook veel douches in Europa zijn alleen in de hand. Het toilet had veel moeite met spoelen, bijna altijd. Alle kleine badkamer armaturen, wc-papier houder, zeepbakje, handdoekhouders, in douche caddy enz. Waren gemaakt van plastic. Het balkon is groot en privé. Het uitzicht is adembenemend. We lezen dat kamers mini-bars hadden. Onze kamer had geen minibar of koelkast. We kregen een klein flesje water naar onze kamer bij aankomst, maar nooit meer. Op de site van de derde partij stond de dagelijkse schoonmaak vermeld. Ons bed werd nooit gemaakt (hoewel we op een ochtend kleding in het bed moesten leggen). Op de 3e dag werd ons badkamerafval geleegd, maar niet de slaapkamerafval. We hadden geen wc-papier op onze laatste dag. Het was nooit bijgevuld. Ik las in de beschrijving op de site van de 3e partij dat er luxe beddengoed aanwezig was, maar de bedsprei was een enkellaags doek dat hetzelfde was als de gordijnen. Het bed was stevig en comfortabel genoeg. Voelde geen veren of iets dergelijks. Kussens waren prima, er was niets mis mee. Op onze 2 e of 3 e dag wilden we naar het strand en Ida liet ons op een kaart zien hoe we naar een paar in de buurt konden lopen. Ze leende ons ook een parasol, waarvan ze zei dat ze beschikbaar was voor gasten. De dag ervoor, in een poging om de spanning te verminderen, vroegen we haar over restaurants en plaatsen om te bezoeken. Ze stelde een restaurant voor en liet ons op de kaart zien hoe we er moesten komen. Locatie is ongeveer 10 - 15 minuten lopen vanaf de pleinen. Hele lopen is veilig. Direct naast een markt en verschillende restaurants. Op onze laatste nacht mailde ik haar om te vragen naar het ontvangstbewijs voor het contante verschil dat we haar op onze eerste nacht hadden gegeven. De 3e partij had me twee keer per e-mail gevraagd om om deze tijd te vragen. Het was mijn eerste keer dat ik het haar vroeg en ze schreef op een deffens manier dat ze niet begreep wat de haast was. Ik dacht niet dat het haastte, breng gewoon beleefd om ervoor te zorgen dat we de bon kregen, want we moesten om 8:30 uur 's morgens vertrekken. Ik heb dat in een vervolgmail uitgelegd maar kreeg geen antwoord. Onze check-out was kortaf van haar kant. Ze keek ons niet in de ogen, en ze vroeg ons ook niet hoe ons verblijf was. We hebben haar de sleutel gegeven en ze zei ciau. Dat was het. Zoals ik eerder al aangaf, dit is feitelijk gebaseerd en ik heb geen conclusies getrokken of enige emotie of mening in deze beoordeling gebracht. Ik zal dit echter wel zeggen. We waren er niet zeker van, behalve onze eerste problemen, waarom ze vijandig tegenover ons was, maar het maakte ons erg ongemakkelijk gedurende ons hele verblijf. We zijn allebei professionals en hebben ons best gedaan om de spanning te verminderen wanneer dat mogelijk was. Gezien de andere antwoorden van de gastheer, voel ik dat de gastheer hier op een defensieve manier op kan antwoorden, en kan ze antwoorden met wat ze heeft gedaan om ons te helpen of de problemen van ons te maken in plaats van de feedback op een positieve en constructieve manier te accepteren. zoals ik zie was gedaan met verschillende andere beoordelingen die misschien negatief of waarheidsgetrouw leek in plaats van gloeiend. Ze heeft ook voorgesteld om gasten te willen beoordelen en kan ons op een of andere manier proberen te belasteren, zoals ik aan sommige andere gasten heb zien doen. Wij zijn een leraar en een schoolhoofd. We gaan dagelijks met mensen om. We veroorzaken niet opzettelijk problemen en proberen altijd situaties van nature te verspreiden om de vrede te bewaren. Ik schrijf drie keer per jaar rapportkaarten en probeerde tijdens mijn bespreking de krachten te verstrengelen met mogelijkheden voor verbetering. We verbleven in voornamelijk 2 -sterren hotels tijdens onze 3 weken in Europa. Deze voldeed niet aan onze verwachtingen en het staat op de lijst met 3 sterren. De vermelding was misleidend gezien de site van de derde partij een restaurant, café, bar / lounge, dagelijkse schoonmaak, minibar, gratis parkeren, luxe bedden. . . Hoewel, parkeren is gratis, maar het is niet gereserveerd voor deze be & be, en er was niet één keer een ruimte beschikbaar. Motorfietsen geparkeerd tussen twee auto's. . . Auto's geparkeerd achter andere auto's die hen blokkeren. Deze voorzieningen kunnen fouten zijn geweest aan het einde van het 3de feest. Uiteindelijk was deze kamer niet aan onze normen. Het toilet en de douche moeten worden opgeknapt of bevestigd en de wisselstroom moet worden vervangen (terwijl het ook overdag zou moeten werken). Als deze drie dingen worden gerepareerd en de kamer dagelijks wordt schoongemaakt, met een nieuwe fles water (of 2 aangezien we 2 personen waren), dan zou het gemakkelijker zijn aan te bevelen. Ik hoop dat deze recensie eerlijk en feitelijk lijkt en dat toekomstige gasten en de gastheer dit op een constructieve manier kunnen gebruiken om te worden geïnformeerd.…