Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Caesar's Hotel

Opslaan
Via Charles Darwin 2, 09126, Cagliari, Sardinië Italië
Laagste prijzen voor je verblijf
125 US$
112 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 13 US$
Gratis annuleren tot 29/09/20
Expedia.com
Booking.com
125 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/09/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams125 US$
Hotels.com112 US$
Travelocity112 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (161)
Kamer en suite (29)
Dineren (12)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 10 van de 35 hotels in Cagliari
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Caesar's Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Cagliari. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kamers bij Caesar's Hotel bevatten een minibar, airconditioning en een koelkast en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.

Roomservice is een van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het restaurant je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Caesar's Hotel gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Bastione di Saint Remy (2,4 km) en Quartiere Villanova (2,5 km) maken Caesar's Hotel een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Cagliari.

Probeer in Cagliari lokale favorieten, zoals oesters, bij Trattoria Lillicu of Oyster.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire tuinen, zoals Orto Botanico, Orto Dei Capuccini en Giardini Pubblici Cagliari, te bezoeken.

Veel plezier in Cagliari!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bubbelbad
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Conciërge
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Woonwijk
Middenklasse
381beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 128
  • 159
  • 71
  • 14
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Op onze terugreis naar Nederland overnacht in dit hotel ivm vroege (11 uur) vlucht naar NL. Zeer mooi ruime uitgeruste kamers, werkelijk van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk professioneel personeel. Goede internet verbinding. Uitstekend restaurant om 's-avonds te eten en zeker niet duur. Zeer uitgebreid ontbijt met heel veel verse producten. Hotel beschikt over eigen parkeergarage. Het centrum bevind zich op nog geen 5 minuten rijden, of je kan de bus nemen. Als wij ooit Cagliari nog eens bezoeken komen wij hier zeker terug.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel ligt niet in het centrum van de stad, maar op slechts 10 minuten lopen kunt u een bus nemen en het is niet ver. Sommige mensen zijn gewoon lui en houden niet van wandelen. Ze hebben een gratis parkeergarage en dat is moeilijk te vinden in Cagliari. Het hotel is oké. Ik was maar 1 nacht. Dus ik vond het niet erg
Meer lezen
Plaats: Dit 4-sterrenhotel ligt ver weg van het centrum van Cagliari. Het bevindt zich bijna uit het niets. Een bushalte is ver weg. Hier zijn geen winkels in de buurt. Tegenover een zeer drukke straat is niet ver weg. Het hotel bevindt zich in een appartementencomplex. We wilden hun uitstekend beoordeelde restaurant Caesare bezoeken. Dit staat bij TA ook genoteerd voor de lunch. Voor de zekerheid hebben we ons hotel gevraagd om hun restaurant te bellen om een reservering te maken. Toen werd ons hotelpersoneel door het Hotel Caesare geïnformeerd dat er vandaag alleen een lunchbuffet wordt aangeboden! Deze informatie van Hotel Caesare was verkeerd! ! Maar op dit moment konden we het niet herkennen. Dus maakten we een reservering voor twee personen. Toen bestelden we een taxi om Hotel Caesare te bereiken. Om 1: 50 p. m. we hebben het hotel bereikt en zijn naar de receptie gegaan om hen te informeren over onze reservering. Nu (!!) Hebben we vernomen dat het restaurant Caesare gesloten is. Het buffet is beschikbaar in het restaurant "Patio". Bij het betreden van dit restaurant op het eerste gezicht zagen we dat het er (heel) heel eenvoudig uitzag. Binnen zag het er ook uit als een goedkope kantine. Er waren geen particuliere of individuele gasten. Er was alleen een grote toeristische groep in deze kamer. Op elke tafel werd een menu geplaatst. De naam van het menu was:  "Gran Buffet Caesar's Hotel". Voor een prijs van 23,00 € werd het buffet aangeboden inclusief "Bibite en Liquori". Met andere woorden inclusief drankjes en likeur. Er was op geen enkel moment drank beschikbaar. Alle maaltijden waren koud! Waarom? Het personeel is vergeten om de kachels aan te steken! ! We hebben foto's gemaakt. Je kunt het zien in restaurant Caesare. Als hoofdgerecht  "Secondo del Giorno" waren slechts kleine Hamburgers beschikbaar! ! Elke aangeboden vis was koud! De wijnkaart was alleen beschikbaar in / op het elektronische apparaat van de ober. De eenvoudige fles witte wijn (Stellato) werd belast met 25, 00 €. Wijn in het glas bijvullen was self-service. Mijn individuele subjectieve beoordeling voor dit restaurant is: Service: 1 punt Kwaliteit en bereiding van maaltijden:  1 punt Waar voor je geld: 1 punt Ambiance: 2 punten Nu gingen we naar de receptie en deelden het personeel dat we wilden praten met de General Manager! Na 10 minuten verscheen er een dame. Ze stelde zichzelf alleen voor met haar naam "Ines". We dachten dat ze de bestelde en gezochte General Manager zou zijn. We waren dus erg verrast dat ze zei dat ze geen Engels kon spreken! ! En toen bleek dat ze zei dat ze de receptie-manager is! ! Probeer je voor te stellen dat de verantwoordelijke persoon bij de receptie geen Engels kan spreken! ! Opnieuw hebben we haar gevraagd dat we de General Manager willen spreken. We hebben toegevoegd dat als hij niet beschikbaar is, hij zijn naam en mailadres moet noteren. Dit gesprek werd gedaan / vastgehouden in Italiano door een docent van Italiano. Natuurlijk hebben we geen naam en mailadres ontvangen van de General Manager. Na nog eens 10 minuten te hebben gewacht, verscheen er een Engelstalige "manager". Zijn naam was "Andrea". Hij zei dat hij de manager is van het restaurant Caesare. Nadat we hem hebben geïnformeerd over onze gedetailleerde ervaringen hij  1. : bevestigde dat - met zijn woorden - beide restaurants "Patio" en "Caesare" zijn als zwart en wit! !  2. : Hij bevestigde ook dat de kok en de keuken (zoals de keuken!) Hetzelfde is!  3. : Alleen het personeel (obers, servers) is (is) anders!  4. : Hij heeft ons ook gevraagd: "Waarom ben je niet teruggekomen toen je dit alles hebt gezien"? Als gevolg van deze verklaring van de restaurantmanager kunt u nu zeggen dat de kwaliteit en de bereiding van beide restaurants hetzelfde is. Dan heb ik hem om een vergoeding gevraagd. Zijn enige antwoord was: "Waarom kom je niet 's avonds naar ons restaurant" Caesare "? Om dezelfde kwaliteit en dezelfde voorbereiding te krijgen? ? Met andere woorden er was helemaal geen compensatie! Natuurlijk heeft deze manager ons ook niet de naam en het e-mailadres van de General Manager gegeven. Maar zorg ervoor dat ik het uitzoek! Hopelijk zal het worden gelezen door het management! Dus we kunnen zeggen dat het personeel dit probleem voor dit management verbergt. Nu kunt u zich voorstellen wat er zal gebeuren wanneer een inwoner van dit hotel een probleem of klacht heeft!
Meer lezen
de kamer had de volgende problemen: AC werkte niet. toilet werkte niet. de douche werkte niet. het hotel rook naar schimmel. de grote atrium celing was glas of plastic. op veel plaatsen was het zwart. daarom ging ik ervan uit dat het schimmel was. een deel van het personeel was aardig en sommige niet behulpzaam. toen ik vroeg om met de manager te praten weigerde hij de telefoon te nemen. het ontbijt was echter erg goed. Daniel K.
Meer lezen
Het hotel is waarschijnlijk in de jaren 50 gebouwd en nooit bijgewerkt. Tijdens de douche heb ik mezelf bijna platgebrand vanwege het feit dat het hotel vergat koud water naar mijn kamer aan te zetten. De airconditioning had een leuke afgelegen maar zoveel andere functies van het hotel werkte niet - en slapen in een plakkerig en benauwd kamer met vuile ramen was nogal onaangenaam. Ik was zeer verrast dat het hotel 4 sterren had - in de VS zou het nauwelijks kwalificeren als een motel. De receptionisten waren buitenlanders en bijna geen van hen sprak Engels of probeerde te communiceren. Ik zou nooit iemand aanraden om daar te blijven - het ruïneert een goed geheugen van Sardinië en laat een gefrustreerd en ongelukkig - speciaal met onbeschoft en onwetend personeel.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
105 US$ - 136 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
caesars hotel cagliari, caesar's hotel
LOCATIE
ItaliëSardiniëProvince of CagliariCagliari
AANTAL KAMERS
48
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Caesar's Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Caesar's Hotel?
Attracties in de buurt zijn Maneggio Caddhos (0,9 mijl), Monte Urpinu (1,0 mijl) en Parco Naturale Molentargius-Saline (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Caesar's Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Caesar's Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Caesar's Hotel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Caesar's Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Caesar's Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Cesare, Ristorante L'Officina Del Gusto en Gelateria Fresca Voglia.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Caesar's Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Caesar's Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Zijn er historische locaties in de buurt van Caesar's Hotel?
Veel reizigers bezoeken Santuario e Basilica di Bonaria (1,5 mijl), Quartiere Villanova (2,5 mijl) en Cripta di S. Restituta (4,7 mijl).
Is Caesar's Hotel toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.