Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Barceló Milan

5 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Barcelo.com
78 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
78 US$
Aanbieding bekijken
ZenHotels.com
79 US$
67 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 12 US$
Agoda.com78 US$
Orbitz.com78 US$
Otel.com79 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (806)
Kamer en suite (343)
Video (1)

Over

Nr. 160 van de 433 hotels in Milaan
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Restaurant
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Binnenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Sauna
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Verwarmd zwembad
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Modern
Trendy
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
52Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 52 van 100
31restaurantsbinnen 1 km
4attractiesbinnen 1 km
2.052beoordelingen
1.275foto's
50vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 661
  • 779
  • 314
  • 169
  • 129
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Prettig verblijf maar er is verbetering mogelijk. Met name de administratieve afhandeling neemt veel tijd in beslag. Inchecken en uitchecken is tijdrovend. Het eten en drinken is prima. Personeel eerst wat afstandelijk maar na een paar dagen is er herkenning en zijn ze zeer
Meer lezen
Barcelo Milaan is een hotel met een stijl welke niet iedermeen zal aanspreken, maar dat is zo eigen aan de Barcelo hotels. Ik vind het prachtig, voor sommigen echte kitch, voor mij de "chique" tijdloze kitch. Zeer net, vriendelijk personeel, prachtig uitgebreid ontbijt (heb 2
Meer lezen
Prachtig maar jammer dat de airco niet goed was, de jacuzzi het niet deed en de roomservice niet goed was. 14 euro voor een salade met belegkip! De waterdruk was veel te laag! De mensen waren heel vriendelijk!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Antwoord van BarceloMilan15, General Manager bij Barceló Milan
Gereageerd op 14 okt. 2018
Dear Mrs. Faulborn, First of all thank you for the time taken to share with us your comments regarding your recent stay at Barcelò Milan hotel, we are very sorry to read that we have not been able to satisfy your expectation in this occasion. Thank you very much for the kind words to our style and design, we are very glad to read the appreciation of our gest for the place with work in. Please accept our sincerest apologies for the issue with the aircondition that was recorded in winter mode in the whole hotel and I am very sorry for the whole inconvenience caused as the outside temperature was unexpectatelly hot. I have reported the fact to the competent technitian in order to fix the issue and make sure it will not happen again in the future. Please accept our sincerest apologies for the imperfections with the water pression, all rooms reserved for new arrivals are per standard double checked by our head of housekeeping to ensure that everything is functional and spotless for our guests, clearly we were not performing to our usual standard,for a future occasion please do not hesitate to contact the réception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you. We also regret that our salaf couldn´t meet your expectations, mainly because the quality and price ratio is very competitive with other hotels of same category in our milan area. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. Furthermore, we ask for apologizes for any disservice occurred in our Jacuzzi, we are currently working on the maintenance but we wish you had the possibility to enjoy the rest of our free serivces in the Wellness area such as the Swimming pool, the gym, the sauna and turkish bath. We have taken note of your various constructive comments and please be assured that we value all our guests' feedback to be of utmost importance to us and will ensure that the necessary corrective measures are taken accordingly to avoid any similar situations in the future. Sincere regards Pedro Cordòn General Manager
Meer lezen
Vriendelijk personeel maar faciliteiten kamer matig. Airco deed t niet terwijl t erg warm was. Rare geur in de kamer. En warm douchen was bijna niet mogelijk door de lage waterdruk. Wel goede verbinding met openbaar vervoer.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Antwoord van BarceloMilan15, General Manager bij Barceló Milan
Gereageerd op 14 okt. 2018
Dear Mrs. Dollekamp, First of all thank you for the time taken to share with us your comments regarding your recent stay at Barcelò Milan hotel, we are very sorry to read that we have not been able to satisfy your expectation in this occasion. Please accept our sincerest apologies for the imperfections you describe in your review, all rooms reserved for new arrivals are per standard double checked by our head of housekeeping to ensure that everything is functional and spotless for our guests, clearly we were not performing to our usual standard on this occasion and we regret not being immediatley informed at réception so as to be able to intervene in no time for you to fully enjoy your stay in our hotel, for a future occasion, please do not hesitate to contact the réception desk for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you. In addition, we are sorry to read that your disappointment fo the fact we have not been able to provide you the kettle, they have run out of availability at the moment of your request, for future occasion please do not hesitate to ask any assistance to our room service. Thank you very much for the appreciation of our strategic location and our personal. We have taken note of your various constructive comments and please be assured that we value all our guests' feedback to be of utmost importance to us and will ensure that the necessary corrective measures are taken accordingly to avoid any similar situations in the future. Sincere regards Pedro Cordòn General Manager
Meer lezen
City trip naar milaan, goede uitvalsbasis via het openbaar vervoer en goede prijs kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog een keer terug. Restaurant is ook erg goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Vorige
PRIJSKLASSE
62 US$ - 242 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
B4 Milano
LOCATIE
ItaliëLombardijeMilaanMusoccoZona StephensonZone 8
AANTAL KAMERS
280
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding